آکورا قیمتگذاری سوپر اسپرت دوباره متولد شده NSX را اعلام کرد و قرار است در بهار آینده عرضه آن در نمایندگیهای آمریکا شروع شود. شروع قیمت از ۱۵۶ هزار دلار برای مدل پایه بوده و تا ۲۰۵۷۰۰ دلار برای مجهزترین مدل به پایان میرسد. آکورا میگوید NSX جدید اولین ماشین این برند هست که قابلیت سفارشیسازی دارد و مشتریان میتوانند تعدادی از گزینههای مدل هیبرید را سفارش دهند، از جمله هشت رنگ خارجی و چهار رنگ داخلی و سه روکش مختلف صندلی قابل سفارشیسازی هستند.
گزینههای دیگر، قابل سفارشیسازی در داخل و خارج خودرو شامل سه رنگ مختلف برای رینگها، ترمز کربن سرامیک، بسته اسپرت فیبر کربن برای داخل کابین، سقف فیبر کربن و امکانات دیگر، خواهد شد. جان ایکدا، مدیرعامل و مدیرکل بخش آکورا میگوید:NSX اوج دقت و ظرافت در طراحی و عملکرد آکورا است و ما هیجانزدهایم، گام بعدی در جهت آوردن آن به بازار است. ما در حال ایجاد فضای جدید در قلمرو سوپر اسپرتها هستیم، با کنار زدن لفاف فراتر از تفکرات مرسوم در مورد سوپر اسپرتها-درست مثل NSX اصلی.
نام تجاری لوکس هوندا دریافت سفارشها برای NSX جدید را از تاریخ ۶ اسفند ۱۳۹۴ شروع خواهد کرد. اولین مدل تولیدی به نفع سازمانهای خیریه در بارت جکسون به حراج گذاشته خواهد شد.
ali ayat
۲۹ آذر ۱۳۹۴اگر نیسان جی تی آر رو با بی ام و آی هشت ترکیب کنید دقیقا میشه این مدل و من در این سگمت Audi r8 v10 plusرو انتخاب میکنم
موسی
۲۹ آذر ۱۳۹۴اتفاقا کار اند درایور، بعد از اولین رانندگی با این ماشین، اون رو تو رتبه 4 قرار داد یعنی بالای ارهشت
ولی بعد از تست جدیدشون رو ارهشت ، ارهشت دوباره جایگاهش رو پس گرفت
bardia
۲۹ آذر ۱۳۹۴قیمتش خیلی زیاده و قدرته خاصی ام نداره
خو آدم میره گالاردو یا 458 میخره بجاش
ارمان
۲۹ آذر ۱۳۹۴داداش از کجا میدونی هنوز که نیومده تو بازار ؟ ای بابا
shahab
۳ دی ۱۳۹۴هنوز نیومده که
ولی خب ال اف ای کلا بحثش جداس
جواد
۲۹ آذر ۱۳۹۴میشد کمی قویترش ساخت ولی در مورد قیمت هیبریدی بودن باعث افزایش قیمت شده اگه این خودرو بدون این سیستم هم عرضه میشد خیلی قیمتش کمتر شده باعث افزایش فروش میشد ولی به هر حال طراحی باحالی داره هر چند در اخر بازهم باید باتوجه به تعداد موتور الکتریکی و پیشرانه اصلی بگم قدرت کمی داره
king 918
۲۹ آذر ۱۳۹۴عالیه خدایی فقط قیمتش بالاست
sina
۲۹ آذر ۱۳۹۴قیمتش خیلی زیاده فک کنم اینم مثل lfa بشه آخرش ! اونم ماشین فوق العاده ایه ولی قیمتش خیلی بالا بود
نوید جهرمی
۲۹ آذر ۱۳۹۴حالا باز خوبه قیمت 300 هزارتایی که پیش بینی شده بود عملی نشد.
طراحیش که خوبه. پرفورمنسش روی کاغذ خوبه تا ببینیم عملکردش جلوی رقباش چطوره.
ب نظرم خیلی کار سختی داره توی این بازار.
شخصاَ بخوام با این رنج قیمتی ماشین هایبریدی بگیرم میرم سراغ i8 .اگر کلی باشه که آئودی R8 و AMG GT هم هستن. باز میشه یه کوروت 80 هزارتایی و آکورد و جیپ گرندچروکی گرفت که سبدت برای روزای هفته تکمیل باشه.
احمد باقری
۲۹ آذر ۱۳۹۴خیلی باحاله.
ارمان
۲۹ آذر ۱۳۹۴اکثر دیدگاه ها زود گذر هستن چرا میگید قدرتش کمه؟ چقدر خوبه؟ این نصف r8 مصرف داره و نوتورش هم v10 نیست واقعا جاش نیست بابت اینها کمی ازش تقدیر بشه؟
موسی
۳۰ آذر ۱۳۹۴مصرف سوختش هنوز تو منابع رسمی مثل موتورترندو کار اند درایور نیومده
شما پیش بینی کردی مصرفش خوبه ؟؟؟؟
خواهشا چیزایی که دوست دارید اتفاق بیوفته رو به عنوان فکت مطرح نکنید
ارمان
۳۰ آذر ۱۳۹۴چیزه خاصی دوست ندارم اتفاق بیوفته نه تو هوندا سهام دارم و نه تا 50 سال اینده میتونم این ماشینو بخرم.
من پیشگو نیستم اما منطقی که میتونم باشم موتورش v6 حجمش 3.5 و خروجیش هم کمتره نصف نباشه از 80% اعودی ار8 باید کمتر بده .
مخصوصا مصرف داخل شهرش باید جالب توجه باشه .
ایراد از من نیست هر خودرویی یه کلاسی داره نمیدونم اصلا چرا با r8 مقایسه میشه که بالای 600 اسب قدرت داره در واقع از نظر من این یه کپی ساده تر از هایپر کارهایی مثل p1 هست که به سوپر کار تبدیل شده و قیمتش به یک دهم رسیده واسه من که جذابه.
و شاید تو درگ به gtr ببازه اما ماشین که همش درگ نیست کابینش بسیار زیباست و چهره به روز تری هم داره من نکات مثبت بسیار زیادی در این ماشین میبینم
موسی
۳۰ آذر ۱۳۹۴پس با این منطق باید از پراید هم تجلیل کرد چراکه مصرف سوختش از بوگاتی کمتره
مصرف سوخت به نسبت حجم و قدرت هست که مهمه وگرنه کمتر بودن مصرف این ماشین بدیهی هست ولی امتیاز نیست
مگه قرار بود با حجم کمتر و قدرت کمتر مصرفش بیشتر باشه؟
میلاد
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶دوستان رقابتشو ب لامبو اوانتادور دیدم و واقعا حیرت زده شدم لامبو کم اورد پیشش