آکورا در سپتامبر ۲۰۲۱ از نسخه فیس لیفت شده RDX 2022 رونمایی کرد. این کراس اوور ژاپنی در بخش ظاهری، کابین و تجهیزات استاندارد برخی تغییرات را تجربه کرده است. البته که این تغییرات با افزایش قیمت همراه بودهاند اما این افزایش قیمت کاملاً ملایم بوده است.
قیمت RDX 2022 از ۳۹۳۰۰ دلار برای نسخه دیفرانسیل جلو شروع میشود که نسبت به مدل ۲۰۲۱ افزایش ۹۰۰ دلاری را نشان میدهد. البته هزینههای تحویل ۱۰۴۵ دلاری باعث میشود قیمت نسخه پایه RDX بهصورت رسمی از ۴۰ هزار دلار عبور کرده و به ۴۰۳۴۵ دلار برسد. اگر خواهان نسخه چهار چرخ محرک باشید باید حداقل ۴۲۵۴۵ دلار بپردازید.
در مدل پایه شاهد مواردی همچون کابین مشکی و رینگهای ۱۹ اینچی خواهید بود. رنگهای بدنه ۵۰۰ دلار قیمت داشته و در کل برای هر چیزی غیر از موارد پایه باید مبلغی اضافه بپردازید.
از دیگر تجهیزات نسخه پایه RDX 2022 میتوان به نمایشگر ۱۰.۲ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستمهای ایمنی و کمکراننده شامل ترمز اضطراری خودکار، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و… اشاره کرد. به این لیست میتوان صندلیهای چرمی، سیستم صوتی با ۹ بلندگو و کنترل صوتی فعال آکورا اشاره کرد. تمامی تریم های این خودرو به پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۷۲ اسب بخار و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک مجهز هستند.
اما در طرف دیگر نسخه فول و سطح بالای RDX PMC ادیشن قرار دارد که تنها ۲۰۰ دستگاه از آن با قیمت ۵۳۳۰۰ دلار تولید خواهد شد. احتمالاً بیشتر خریداران نسخههای ۴۵ تا ۵۰ هزار دلاری این شاسیبلند را انتخاب خواهند کرد.
مدل | انتقال نیرو | قیمت پایه | قیمت به همراه هزینه های تحویل |
RDX | FWD | $۳۹,۳۰۰ | $۴۰,۳۴۵ |
RDX / Technology Pkg | FWD | $۴۱,۹۵۰ | $۴۲,۹۹۵ |
RDX A-Spec / Technology Pkg | FWD | $۴۴,۹۵۰ | $۴۵,۹۹۵ |
RDX | SH-AWD | $۴۱,۵۰۰ | $۴۲,۵۴۵ |
RDX / Technology Pkg | SH-AWD | $۴۴,۱۵۰ | $۴۵,۱۹۵ |
RDX A-Spec / Technology Pkg | SH-AWD | $۴۷,۱۵۰ | $۴۸,۱۹۵ |
RDX / Advance Pkg | SH-AWD | $۴۹,۳۰۰ | $۵۰,۳۴۵ |
RDX A-Spec / Advance Pkg | SH-AWD | $۵۱,۳۰۰ | $۵۲,۳۴۵ |
RDX PMC Edition | SH-AWD | $۵۳,۳۰۰ | $۵۵,۲۹۵ |
Reza Waffen SS
۲۵ مهر ۱۴۰۰قیمتش یکمی زیاده ولی ارزششو داره
مک وال
۲۵ مهر ۱۴۰۰با توجه به رنج قیمتی که داره، فکر نمیکنم در برابر شاسی بلندهای آمریکایی ارزش خرید داشته باشه
Reza Waffen SS
۲۵ مهر ۱۴۰۰اتفاقا خود آمریکایی ها احترام خاصی به محصولات اکیورا دارن با اینکه ممکنه فروشش کم باشه از خود آمریکاییا
Moein
۲۵ مهر ۱۴۰۰صرفا مشخصات نسخه پایه و تمام؟!!
حداقل آپشن های نسخه های دیگه رو هم قید میکردید یا در واقع مقاله اصلی قید میکرد
میثم
۲۵ مهر ۱۴۰۰خیلی خوبه
ولی گزینه های بهتری هم هست
Erfan
۲۵ مهر ۱۴۰۰دقیقا این خوبه ولی تو بازه قیمتی قرار میگیره که رقبا بهترن ازش، مخصوصا از نظر طراحی، یکم طراحیش حس ماشینای ارزون رو القا میکنه.
حسین
۲۵ مهر ۱۴۰۰از طراحی بیرونی محصولات آکورا زیاد خوشم نمیاد مخصوصا قمست عقب؛ حال و هوای یک ماشین لوکس رو نداره.
میثم
۲۵ مهر ۱۴۰۰دقیقا
پاشنه آشیلش همیشه طراحی بوده
رامتین
۲۵ مهر ۱۴۰۰بنظرم بهتره هوندا در محصولات آکورا بشکل کاملا سرتاسری از نظر ظاهری، تغییراتی ایجاد کنه.
A ..... She reminds Me of love ..... A
۲۵ مهر ۱۴۰۰تکنولوژی داخل ماشین در حد دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک سقف شیشه ایی هستش😂😂
GT
۲۵ مهر ۱۴۰۰(( تجهیزات نسخه پایه RDX 2022 میتوان به نمایشگر ۱۰.۲ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستمهای ایمنی و کمکراننده شامل ترمز اضطراری خودکار، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و… اشاره کرد. به این لیست میتوان صندلیهای چرمی، سیستم صوتی با ۹ بلندگو و کنترل صوتی فعال آکورا اشاره کرد. تمامی تریم های این خودرو به پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۷۲ اسب بخار و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک مجهز هستند.))
میشه توضیح بدی دنا پلاس توربو اتوماتیک با سقف شیشهای، کدوم امکانات بالا را داره؟
حتی یه نگاه به مطلب نکردی، فقط سریع اومدی یه چیزی تایپ کنی که تعداد کامنتهات افزایش پیدا کنه، بعد بیا بگو چرا به من دیس میدید، چون کامنت هایی که گذاشتی دریغ از یه ذره اطلاعات مفید هست! این سطح از بی سوادی نوبره!
M@M@DRZ 911
۲۵ مهر ۱۴۰۰این طراحی کنسول اصلی اکورا خیلی جذابه من هر وقت نگاش می کنم لذت می برم .
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۵ مهر ۱۴۰۰توی این رنج قیمتی رقبای بهتری هم هست…
با مهربونی جهان زیباتره
۲۵ مهر ۱۴۰۰با اینکه طرفدار اکورام ولی الان ک از پست کادیلاک اومدم قیافه این انگار شبیه خنگاس