آکورا از کراس اوور کامپکت پریمیوم خود با نام CDX در نمایشگاه پکن پردهبرداری کرد. این کراس اوور برای چینیها و جهت رقابت با آئودی Q3 و مرسدس بنز GLA ساختهشده است. هرچند CDX بر روی پلت فرم هوندا HR-V ساختهشده است اما با پوشیدن لباس لوکس آکورا به کلاسی بالاتر از کراس اوورها نقلمکان کرده که در آن فقط تعداد انگشتشماری از رقبای آلمانی حضور دارند.
در جلو، جلوپنجرهٔ بزرگ با فرم داخلی جالب بیش از همه به چشم میآید. این جلوپنجره با چراغهای تمام LED احاطهشده است و لوگوی آکورا نیز که ابعادی بزرگتر از دیگر محصولات آکورا دارد در مرکز آن جلبتوجه میکند. در قسمت جانبی دو خط برجسته دیده میشود که تقریباً با عبور از زیر آینههای جانبی ناپدید میشوند. هرچند CDX با چراغهای تهاجمی و جلوپنجرهٔ بزرگ، کمی غیرمعمولتر از دیگر محصولات آکورا به نظر میرسد اما همچنان با دیدن آن میفهمید که با یکی از فرزندان برند لوکس هوندا روبرو هستید. البته طراحی قسمت عقب تا حدودی عادیتر است و سراگزوزهایی که با دیفیوزر یکپارچهشدهاند بیش از دیگر اجزا نظرها را به خود جلب میکنند. طبق گفتهٔ آکورا این کراس اوور کوچک از یک پیشرانهٔ بنزینی توربوشارژ ۱.۵ لیتری نیرو میگیرد که ۱۸۲ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال نیرو توسط گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک انجام میگیرد و هر دو سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو و چهارچرخ متحرک نیز برای آن قابل سفارش خواهد بود.۱۶ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
king 918
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵به دلم نمیشینه نمیدونم چرا شاید رقیباش خیلی بهترن …………
نوید جهرمی
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵منم نمیدونم چرا هرچقدر از هوندا خوشم میاد نمیتونم با آکورا ارتباط برقرارکنم.
فرزاد
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵نمیدونم من فکر میکنم
یا جلوش واقعا شبیه پیتونه
king 918
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵پیتون ؟؟؟؟؟؟؟؟
منظورت همون کانسپته که تو ایران طراحی و تولید شده ؟؟؟؟
فرزاد
۸ اردیبهشت ۱۳۹۵اره ولی حیف که فقط ی کانسپته موند…
بنتلی
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵طراحی جلوش نسبت ب اکورا های قبلی خیلی بهتر شده،طراحی عقبشم تقریبا خوبه ،طراحی بقلش میتونس بهتر باشه،هوندا urv ک تازه معرفی شده واقعا خیلی قشنگه حتی نسبت ب آکورا ک خودرو لوکس هوندا محسوب میشه
احمد باقری
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵به نظر من که طراحی متفاوت و باحالی داره، میتونه خیلی موفق باشه، موتورش هم در این کلاس، قدرت خوبی داره.
بهنام طیبی
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵فکرنکنم بتونه با ائودی رقابت کنه.اخه ائودی و مرسدس ی چیز دیگه ای هستن
نوید جهرمی
۸ اردیبهشت ۱۳۹۵بهنام چ خبر. امیر اونطرف سراغتو میگرفت. کم پیدا شدی اونجا
بهنام طیبی
۸ اردیبهشت ۱۳۹۵خبرا پیش شماست.اونجا اخه مطالبی میزاره که در تخصص من نیست.بجای خودرو مسائل اقتصادی کشور داره بررسی میشه.
خودت چطوری؟؟؟؟؟
نوید جهرمی
۸ اردیبهشت ۱۳۹۵من خوبم.خداروشکر. باز بیا بروبچ دلتنگ میشن.
امیدوارم خوب و سالم و موفق باشی
Sardar
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵اصلا خوب نیست لکسوس و اینفینیتی خیلی خیلی بهترن
بهنام طیبی
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵درود برشما.شاید خوب باشه ولی نباید مقایسه کرد با المانی ها و ژاپنی ها
درکل شاید خودرو بدی نباشه
ارمان
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵همون موتور محبوب سیویک رو استفاده کردن
چراغ جلوهای اکورا واقعا پرستیژ داره
Pooyan
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵کلا این کلاس ماشین، خیلی کلاسی نیست که هیجان داشته باشه
محمد
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ی لحظه فکر کردم ماشینش چانگان هست…اخه ارم چانگان کپی اورا هست فقط برعکسش کردن