نسخهٔ پرفورمنس آکورا اینتگرا تایپ S با پیشرانهٔ ۳۰۰ اسب بخاری هوندا سیویک تایپ R و گیربکس دستی در تابستان ۲۰۲۴ به بازار خواهد آمد
آکورا با انتشار تصاویر رسمی از یک اینتگرای اسپرت با پوششهای استتاری خبر از عرضهٔ نسخهٔ تایپ S این خودرو در تابستان سال ۲۰۲۴ داده است. این خودرو همهٔ ویژگیهای خوب هوندا سیویک تایپ R را در پکیجی لوکستر و زیباتر ارائه میکند. آکورا به چند رسانهٔ خودرویی اجازهٔ زدن دو دور با یک پروتوتایپ از اینتگرا تایپ S در پیست بیضیشکلی در ژاپن را داده و برخی مشخصات اولیهٔ آن را اعلام کرده است.
به گفتهٔ آکورا، این سدان اسپرت صرفاً با گیربکس شش سرعتهٔ دستی، دیفرانسیل لغزش محدود و پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ سیویک تایپ R ارائه خواهد شد که بیش از ۳۰۰ اسب بخار قدرت دارد. فعلاً نمیدانیم که قدرت اینتگرا تایپ S چقدر از مرز ۳۰۰ اسب بخار فراتر خواهد رفت اما سیویک تایپ R جدید در نسخهٔ بازار ایالاتمتحده ۳۱۵ اسب بخار قدرت دارد؛ بنابراین، ازآنجاییکه سدان کامپکت آکورا پلتفرم مشترکی با سیویک دارد، انتظار میرود در نسخهٔ تایپ S قدرتی در همین حدود داشته باشد.
اما اینتگرا تایپ S حتی اگر فقط ۳۰۰ اسب بخار قدرت داشته باشد، بازهم ۳۰ درصد قویتر از نسخهٔ استاندارد کنونی خواهد بود زیرا اینتگرای معمولی هماکنون فقط با یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو متعلق به سیویک Si تولید میشود که ۲۰۰ اسب بخار قدرت دارد. با توجه تصاویری که از تایپ S منتشر شده، این نسخه در ظاهر نیز با سپر جلوی اسپرتتر، یک دیفیوزر برجسته در عقب و سه سر اگزوز بزرگ در میانهٔ آن، از همتای معمولی خود متمایز خواهد شد.
در حال حاضر قیمت اینتگرا با گیربکس اتوماتیک از ۳۰,۸۰۰ دلار شروع میشود اما برای بهرهمندی از گیربکس دستی باید پکیج A-Spec را سفارش داد که قیمت را به ۳۵,۸۰۰ دلار افزایش میدهد؛ بنابراین و با توجه به قیمت پایهٔ ۴۴ هزار دلاری سیویک تایپ R، برای اینتگرا تایپ S باید قیمتی در حدود ۵۰ هزار دلار را انتظار داشته باشیم که آن را در برابر رقبایی مثل آئودی S3 با قیمت ۴۷,۸۹۵ دلار، مرسدس CLA35 AMG با ۵۰,۵۵۰ دلار و بامو M235i گرن کوپه با ۴۷,۳۹۵ دلار قرار خواهد داد.
فقط چین
۱۶ آذر ۱۴۰۱متاسفانه عده ای چشم تنگ لایک و دیسلایک های من را دست کاری میکنند خواستم به این افراد بگم ماه پشت ابر نمی ماند شما بروید پشت همان جاپن و از آن بت بسازید درحالی که جاپن از byd باتری و موتور الکتریکی قرض میگیرد .
با تشکر از عوامل سایت پدال .
مهران
۱۶ آذر ۱۴۰۱با احترام حس میکنم شما یه فرا زمینی هستی😁😊😐
ناشناس
۱۶ آذر ۱۴۰۱چه ربطی داره زمانی که تویوتا ماشین میساخت همون موقعی بود که به کمونیست های بدبخت تجاوز میکردن و جوجه چینی چیزی از تمدن سرش نمیشد ، الان هم هیچ کاری نکردن یه بازار تو دنیا بگو که چین توش پرفروش باشه در صورتی که تو ۸۰ درصد دنیا ژاپن حرف اول رو میزنه ، مقایسه ژاپن با کره مسخره هست دیگه چه برسه به جایی که جز لگن ساختن کاری از دستش بر نمیاد 🤣🤣🤣🤫🤫
بهنام
۱۶ آذر ۱۴۰۱نه داداش ما از نظرات سازنده و پرمغز شما لذت میبریم 👎
phonix
۱۶ آذر ۱۴۰۱نه داش هوندا با پاناسونیک قرار داد تامین باتری داره در حال توسعه پلتفرم مشترک با gm هست اون متنو زیر مطالب تویوتا لطف کنید
علی
۱۶ آذر ۱۴۰۱بیزارم از چین ، از همه چیزش ، از بالا تا پایینش ، بدترین استعمارگر تاریخه
❤BMW❤
۱۶ آذر ۱۴۰۱شاید کمونیست باشه ،
ولی استعمارگر ؟
قصد توهین ندارم ولی کمی تاریخ بخونید تا از استعمار های وحشیانه و فجیع اروپایی ها خبردار بشید :]
مهردادکمال
۱۶ آذر ۱۴۰۱والله همون byd از پلتفرم تویوتا استفاده میکرد نمونش byd s6 در واقع نسخه چینی سازی شده لکسوس rx350 بود خدایی ژاپن از بس بی نظیر هست که حتی طرفداران المان و امریکا هم همیشه در مورد محصولات ژاپنی نگاه احترام آمیزی دارن بله قبول که چین پیشرفت خیره کننده ای داره اما سایه سنگین ژاپن رو سرش خواهد موند.
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۱۶ آذر ۱۴۰۱این جواهر یا باید 6 سیلندر دو دف باشه یا اگه 4 سیلندر باشه یه موتور برقی هم بره عقب که بشه دو دف و حداقل 400 اسب اون وقت میشه گفت تو کلاس خودش بی نظیره.رخ عقبش دیوانه کنندس
sina
۱۶ آذر ۱۴۰۱بازار هدفش اون نیست واقعا
اکورا بیشتر به عرضه ماشین های لوکس ارزون شناخته میشه.
تو اون پرفورمنس قیمتش رقابتی نیست بنظرم
sina
۱۶ آذر ۱۴۰۱سبد کوچک و جذابی رو داره میسازه اکورا
دو تا سدان و دو تا کراس اور در نسخه های معمولی و پرفورمنس.
اینم ماشین هم بنظرم اگه قیمتش رقابتی تر باشه موفق میشه.
همین الانم تو همین چند ماه ده هزارتا فروخته تو آمریکا که نسبت به زمان عرضه اش رقم خوبیه
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۶ آذر ۱۴۰۱سه اگزوز ردیف کنار هم جالبه
یادش بخیر فراری 458 ایتالیا و نسل قبل هوندا سیویک تایپ R چنین طرحی داشتند
Reza Waffen SS
۱۶ آذر ۱۴۰۱عاشق طراحیش شدم واسم از سیویک گیرا تره
Hadi
۱۶ آذر ۱۴۰۱واقعا زیباست مخصوصا اون سه تا اگزوز ترکیب عالی برای عقبش ساخته👌🏼
موتورش هم خوبه ولی کاش دو دف باشه و قیمتش هم کمتر از ۵۰ هزار باشه عالیه…
❤BMW❤
۱۶ آذر ۱۴۰۱خیلی باحاله ،
نمای عقب با اون اگزوز های سه تایی ، واقعا گیرا شده
احسان
۱۶ آذر ۱۴۰۱اگزورش سه تایی خیلی قشنگه
germanlover
۱۹ آذر ۱۴۰۱((.عاشق طراحی عقبش شدم.))