آکورا

آکورا NSX شمشیر برنده هوندا

سوپر اسپرتی که سالهاست طرفداران هوندا انتظار آن را می کشند، سرانجام در نمایشگاه دیترویت رونمایی شد. NSX اولین خودروی ژاپنی بود که توانست پورشه و کوروت را به چالش بکشد. پس از آن بود که مزدا و نیسان نیز به ساخت خودروهای اسپرت روی آوردند. اما پس از  بازنشستگی این خودروی محبوب، سالیان زیادی خبری از جانشینی برای آن نبود. حالا انتظار از نسل جدید این خودرو فراتر از انتظار خواهد بود.

Acura NSX Concept
Acura NSX Concept

قوای محرکه هایبریدی شامل یک موتور شش سیلندر و یک جفت موتور الکتریکی به همراه گیربکس هفت سرعته و کلاچ اتوماتیک و انتقال نیرو به هر چهار چرخ، از مواردیست که در مورد این خودرو اعلام شده اند. بنابراین می توان انتظار داشت که قدرت بالا با مصرف سوخت پایین و کارایی و راندمان مناسب در این خودرو جمع گردند.

هوندا از مشخصات و عملکرد این خودرو چیزی بروز نداده است اما گفته می شود نیرو در حد ۴۰۰ اسب بخار و شتاب صفر تا صد زیر ۵ ثانیه خواهد بود. مشخصات مدل به نمایش در آمده در نمایشگاه که نمونه مفهومی NSX است شامل طول ۴.۳۳ متر و عرض ۱.۸۹ متر و ارتفاع ۱.۱۶ و فاصله بین دو محور ۲.۵۷ متر و با اندازه چرخهای ۱۹ اینچ در جلو و ۲۰ اینچ در عقب می باشد.

Acura NSX Concept
Acura NSX Concept

انتظار می رود تا سه سال آینده این خودرو آماده و برای فروش به بازار عرضه شود. محل ساخت این ماشین در اوهایو و قیمت آن احتمالا همانند نسل پیشین بسیار قابل رقابت و جذاب خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. a-x1

    ۶ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (187 ديدگاه)

    فوق العاده ………..

  2. فرهاد

    ۶ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    بیییییییییییییییییییییییییست

  3. احمد

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    به پای پراید نمیرسه

  4. کیوان

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (28 ديدگاه)

    توپ توپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا