یک دستگاه آکورا NSX جذاب که به مدت ۲۲ سال در انباری پارک شده بود اولین کارواش خود را تجربه کرده است.
آکورا تنها حدود ۱۲۵۰ دستگاه از NSX را در سال ۱۹۹۲ تولید کرده و حدود ۴۰۰ دستگاه آنها دارای رنگ بدنه سفید گرند پری و کابین مشکی بودهاند. یکی از همین خودروها به مدت ۲۲ سال در یک انباری باقی مانده و طبیعی است که روی بدنه آن گردوخاک زیادی وجود داشته باشد. هماکنون مالک خودرو به دنبال فروش NSX خود است و میخواهد قبل از تحویل آن به مالک جدید فرایند دیتیلینگ جامعی را پیاده سازد.
برای این مأموریت لاری کاسیلا انتخاب شده است. تیم موردبحث کار خود را با شست و شوی ساده شروع میکند تا آلودگیها از روی بدنه پاک شود؛ اما این کارواش اولیه برای تمیزی کامل خودرو کافی نیست و کنار رفتن گردوخاک از روی بدنه برخی مشکلات دیگر در کابین نمایان میشود. قرار گرفتن خودرو در معرض هوای پایدار باعث شده کپک سفید روی بسیاری از سطوح داخلی NSX از جمله صندلیها، فرمان و داشبورد بنشیند.
با اینکه مالک خودروی خود را پلمپ کرده اما رطوبت وارد کابین شده و آسیب خود را وارد کرده است. حتی کفپوش نیز کپک زده است هرچند کاسیلا با مهارتهای بالای خود این مشکلات را رفع میکند. رنگ تمیز خودرو نشانههایی از استهلاک را دارد و نیازمند اصلاح و پولیشکاری است. در برخی نقاط ضخامت رنگ کم شده اما در نهایت شاهد رفع مشکلات بدنه و برق زدن رنگ سفید آکورا NSX هستیم. تلاشهای زیاد کاسیلا شاید به مالک خودرو در فروش NSX کمک نماید. تمیزکاری و دیتیلینگ کامل مخصوصاً در مواردی همچون آکورای موردبحث نیازمند چیزی فراتر از یک کارواش ساده است تا به این ترتیب از حذف کامل کپکها و ریکاوری رنگ خودرو اطمینان حاصل شود. هیچکسی خواهان صرف وقت و هزینه برای راندن خودرویی جذاب اما آلوده به قارچ و کپک نیست.
𝐀𝐥𝐢
۸ خرداد ۱۴۰۳دنیا یه دونه ازینا با رنگ قرمز بهم بدهکار❤
Taha Ayoobi
۸ خرداد ۱۴۰۳ویدئو شو کامل دیدم.
خیلی حس خوبی داشت و واقعا کارش تمیز بود.
خیلی کیف کردم، ممنون👌
جرمی کلارکسون
۸ خرداد ۱۴۰۳تمیز کردنش خودش یه حس خوبی منتقل میکنه
علی جردن
۸ خرداد ۱۴۰۳این ماشین هنوزم یک اسطوره است و در حد اندازه های فراری کلاسیکه
محمدهادی
۸ خرداد ۱۴۰۳خفن ترین دهه نودی ژاپن
بدون شک
پیست محور ترین و سبک ترین و تنها موتور وسط دهه نود ژاپن همین بود
تنها اسپرتی دهه نود ژاپن بود که بر اساس مسابقات اتوموبیلرانی توسعه پیدا مرد
NSX مخصوصا تایپ S zero خفن ترین دهه نود ژاپنیه بنظرم
صندلیارو
ژاپن هیچی براش کم نذاشته بوده حتی تو اون زمان
از صندلی های ماشین های این دوره هم قدرتمند تر و پرملات تره
datsun
۹ خرداد ۱۴۰۳اسکای لاین
froG-driVer
۸ خرداد ۱۴۰۳یه دونه از همین قدیمی های کثیف اما سالم و کم کار میخوام ( از این قدیمی تر باشه مثل یه کادیلاک سویل قدیمی)رنگشو سمباده بزنم.چرم روی صندلی رو در بیارم.چراغاشو به روز کنم.کل کروم کاری و رینگ های بیرون رو برق بندازم .یه رنگ سبز کله غازی تیره براق بندازم روش .داخلش رو ترکیب مارون و سفید بزارم.چوب کاری هارو نو کنم.یه نشان جلو کاپوت کادیلاک هم بندازم جلوش.بعد بزارم تو پارکینگ فقط نگاش کنم🤤🤤😀
مجید
۸ خرداد ۱۴۰۳اههه ،😌
چقدر soothing هست
من خیلی wondered شدم و
از دبیر پدال خیلی Thank می کنم
و سر درس ایمان صفا میکنم
شما ویرگول متن بالا را بگذارید
نشناسی بهتره
۹ خرداد ۱۴۰۳مایل به ترول؟؟؟
رضا نیکخواه
۹ خرداد ۱۴۰۳تقصیر آقای اشتری دیگه
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۹ خرداد ۱۴۰۳بله دیگه
.
۹ خرداد ۱۴۰۳من اول مایل (واحد مسافت )خوندم 😄
۸ خرداد ۱۴۰۳چرا تو پارکینگ ماشین هارو ول میکنن از قصد خدا لعنتشون کنه که ماشین های به اون خوشگلی و خوبی رو رها کردن
زیزیگولو
۸ خرداد ۱۴۰۳دارم فکر میکنم که واقعاً آدمای بیخیال همیشه همینجوری هستن؟؟ یه روزی این آکورا واسه صاحبش مهم بوده ولی واسه چی ۲۲ سال بی خیالش شده؟؟
ARIAN
۸ خرداد ۱۴۰۳عشقم دیدن همچین کلیپایی هست.
Godziila
۸ خرداد ۱۴۰۳کره فن های عزیز هر وقت تونستید یه ماشین افسانه ای بسازید مثل این مارو هم خبر کنید (ترجیحا منفجر نشه)
maranello550
۱۲ خرداد ۱۴۰۳هزینه اش چقدر شد ؟