نسل جدید آکورا اینتگرا، پیشرانهی ۲۰۰ اسب بخار و آستانه قیمت ۳۰ هزار دلار دارد. این خودرو بهار پیشرو تولید انبوه خواهد شد.
پیشرانهی پایه برای اینگرا ۱/۵ لیتر توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰ نیوتنمتر است. این خودرو با گیربکس CVT اتوماتیک تولید میشود اما همراه جعبهدندهی دستی ۶ سرعته و دیفرانسیل لغزش محدود نیز قابل سفارش خواهد بود.
پکیج آپشنهای ویژه برای اینتگرا A-Spec نام دارد. این مجموعه، شیشههای دودی و ادوات سیاهرنگ بدنه را شامل میشود. همچنین، مهشکنهای LED، رینگهای ۱۸ اینچ خاکستری و یک اسپویلر کوچک روی درپوش صندوق نیز روی اینتگرا A-Spec نصب خواهد شد. این خودرو در کابین، پدالهای استیل و جزئیات قرمز رنگ خواهد داشت
اینتگرا ۲۰۲۳ مجهز به نمایشگر لمسی ۷ اینچ و پنل دیجیتال ۱۰/۲ اینچ است. چرم باکیفیت صندلی به رنگهای سیاه و قرمز قابل سفارش خواهد بود. گرمکن داخل صندلی جلو و تنظیمات برقی برای صندلی راننده نیز، آپشنهای استاندارد این خودرو هستند. تمام مدلهای اینتگرا دارای امکانات ایمنی آکوراواچ (AcuraWatch) شامل کروز کنترل انطباقی با قابلیت تنظیم فاصله با خودروی روبرو، فناوری تشخیص چراغ راهنمایی، ترمز خودکار، هشدار خروج از خط و نقطهی کور خواهند بود.
نمایشگر لمسی ۹ اینچ و نمایشگر روی شیشه (head-up display) با ابعاد ۵/۳ نیز، تنظیمات برقی برای صندلی کنار راننده، سیستم صوتی حرفهای با ۱۶ اسپیکر، نورپردازی ملایم (Ambient lighting) برای کابین، شارژر بیسیم و حسگرهای جلوگیری از برخورد پیرامون خودرو، آپشنهای سفارشی اینتگرا ۲۰۲۳ هستند.
مدلهای سفارشی اینتگرا، مودهای رانندگی ویژه با تنظیمات متنوع برای سیستم تعلیق دارند. عملکرد فنربندی در حالتهای عادی، راحت و اسپرت، متفاوت خواهد بود. همچنین راننده میتواند تغییراتی روی سرعت عمل فرمان، پاسخ پیشرانه به پدال گاز و سیستم تعلیق نیز ایجاد کند.
King Godzilla
۱۹ اسفند ۱۴۰۰زیبایی ازش میاره
محمدرضا
۲۰ اسفند ۱۴۰۰اینتگرا سدان کوپه
ولی cvt😐
محمدهادی
۲۰ اسفند ۱۴۰۰سی وی تی مگه چه کمبودی داره؟
احمدرضا
۲۰ اسفند ۱۴۰۰CVT های جدید بهتر شدن
Alireza
۲۰ اسفند ۱۴۰۰طراحی داخلی مدلای دیگه آکورا قشنگ تره
احمدرضا
۲۰ اسفند ۱۴۰۰طراحی بیرونش واقعا زیباست ولی 200 اسب با cvt و طراحی داخلی هوندا سیویک؟:/ قیمتش خیلی مهمه به نظرم
مردیم از خوشی
۲۰ اسفند ۱۴۰۰از طراحی ها جلو آکورا خیلی خوشم میاد
درسته فقط ۲۰۰ اسب بخاره ولی خوب قیمتش خیلی مناسبه و ۳۰ هزار دلار
ولی سوالی که پیش میاد اینه که ۳۰ هزار دیگه رنج لوکس نیست مگه آکورا لوکس ساز نیست ؟ رنج لوکس ساز ها ۳۵ هزار به بالاست تا جای که میدونم
محمدهادی
۲۰ اسفند ۱۴۰۰اینم ازون پروژه های در دقیقه نود تغییری بوده،به این ترتیب که در اول بعنوان هوندا اینتگرا توسعه داده شد،اما در دقیقه نود تصمیم بر این شد که در لاین آکورا روی خط تولید بره
بخاطر اینه که تماما با پارامترهای برند آکورا سینک نیست
احمدرضا
۲۰ اسفند ۱۴۰۰خوشگله
خوبیش اینه که دنده دستی میتونی سفارش بدی
یوسف
۲۰ اسفند ۱۴۰۰این بدنه هیجان انگیز با کابین سیویک؟ واقعا چرا؟ حتی اگر هدف پایین نگه داشتن قیمت هم باشه میشد کمی تفاوت ایجاد کرد. اگر کسی صرفا دنبال لذت رانندگی باشه خوب نسخه های پرفورمنس سیویک رو سفارش میده. در هر حال بدنه ش بسیار زیباست.
Jdm باز
۲۰ اسفند ۱۴۰۰امدی جانم به قربانت
ولی با cvt چرا
کوبیده
۲۰ اسفند ۱۴۰۰عقبش خیلی قشنگه
محمدهادی
۲۰ اسفند ۱۴۰۰آره خیلی سیال و زیباست
ولی نمیدونم چرا این فرمیشن عقب مارو یاد جنسیس کوپه میندازه بالاشتباه😄😄🖐️
البته که جنسیس کوپه درمقابل این نازنین دورگه ژاپنی حکم فیک بودنو داره
حتی باوجود پارامتر متقدم بودنش در ساخت😄🤟
کوبیده
۲۰ اسفند ۱۴۰۰دقیقا منم یاد جنسیس افتادم
sina
۲۰ اسفند ۱۴۰۰بسیار زیباست ولی مشخصاتش عین ilx هست
لذا باس قوی تر و لوکس تر میبود مگه اینکه بخوان ilx رو حذف کنن.
در مجموع tlx همچنان بهترین انتخاب هست
Enayat
۱۳ فروردین ۱۴۰۱چند وقت پیش، راجب خودرو جدید گوردون موری می خوندم که لابه لای صحبت هاش می گفت : اعداد شتاب ، گشتاورد و قدرت یک خودرو هرچقدر هم بالا باشه بالاخره در نهایت توسط خودرو ایی دیگر شکسته میشه…مهم اون حسی هست که یک خودرو به راننده القاء می کنه…
شاید ۲۰۰ اسب آکورا اینتگرا چشم گیر نباشه؛ ولی باید به اندازه باشه که رضایت بخش باشه
Afg
۲۲ خرداد ۱۴۰۱۳۰هزارتا برای این ماشین خوبه بد نیست میخرمش مال من