آکورا در نمایشگاه خودروی نیویورک دو خودروی سفارشی دستساز را رونمایی خواهد کرد. اولین خودرو TLX PMC ادیشن نام دارد که سازندگان آن همان تکنسینهای ماهری هستند که با دستان خود سوپرکار NSX را خلق کردهاند.
تحویل این خودرو از تابستان سال جاری میلادی آغاز خواهد شد و قیمت پایهی آن حدود ۵۰ هزار دلار است. این خودروساز ژاپنی همچنین خودروی دیگری با نام MDX PMC ادیشن را به نیویورک خواهد آورد.
جان ایکدا مدیر برند آکورا می گوید:
ما نه تنها PMC را برای ساخت NSX طراحی کردیم بلکه به دنبال انعطاف بیشتر آکورا بودیم تا بتوانیم تولید خودروهای سفارشی با دستان تکنسینها را دنبال کنیم. خودروهای TLX PMC و MDX PMC اولین مدلهایی هستند که از این قابلیت منحصربهفرد برخوردار بوده و ما به دنبال گزینههای بیشتری هستیم.
خودروی موردبحث در بالاترین نقطهی خانوادهی TLX نشسته و نیروبخش آن پیشرانهی ۶ سیلندری است که با سیستم چهار چرخ محرک خاص این برند همکاری میکند. ویژگیهای لوکس فراوان به همراه پکیج ادونس TLX در این خودرو دیده میشوند. همچنین در بدنه و کابین خودرو هم از تریم A-Spec آکورا بهره گرفته شده است.
تمامی مدلهای TLX PMC رنگ بدنهی قرمز والنسیا خواهند داشت که گفته میشود جذابترین رنگ این برند بوده و قبلاً در سوپرکار NSX بکار رفته بود. این رنگ از تکنولوژی نانو پیگمنت برخوردار است که اشباع رنگی بالا و تضاد برجستهای دارد. به خاطر فرایند ساخت بسیار پیچیده، تمامی مدلهای PMC ادیشن همان فرایند بررسی دستی مدل NSX را پشت سر خواهند گذاشت یعنی اتمام فرایند رنگآمیزی هر خودرو ۵ روز طول میکشد.
اما در کابین نیز صندلیهای چرم میلانوی مشکی با عناصر آلکانترا، کفپوشهای سفارشی و دوختهای قرمز و مشکی روی صندلیها، پانل دربها و استراحت گاه مرکزی دستها به چشم میخورند. غربیلک فرمان A-Spec با چرم مشکی، پدال شیفترهای فلزی و پلاک ویژهی روی کنسول نیز از دیگر شاخصههای کابین هستند.
آکورا TLX PMC ادیشن از نظر تکنولوژی دارای سیستمهای اپل کارپلی، اندروید اتو، صندلیهای جلوی گرم و سرد شونده، غربیلک فرمان گرم شونده، سیستم صوتی خاص ELS با ۱۰ بلندگو، شارژ بیسیم، دوربین دید محیطی، آینههای برقی با تیره شوندگی خودکار و بستهی ایمنی آکورا واچ میباشد.
moein
۲۳ فروردین ۱۳۹۸چقدر خاص و شیک و متفاوت
آکورا . . .
چه اسم برازنده ای ?
سی بی ار
۲۴ فروردین ۱۳۹۸چطور میشه بی ام و، لکسوس و بنز رو ول کرد و اینو گرفت . اگر بدون تعصب نگاه کنیم از لحاظ نطر طراحی هم ضعیف تر از خودروهای یاد شده است
NAVID۰۰۹۸
۲۳ فروردین ۱۳۹۸نگفته پیش فروش شده یا نه ،
در هر صورت با این قیمت هر کسی خرید ، نوش جونش ، بیش از این حرفها ارزش داره .
رنگ آمیزی دستی ، ۵ روز طول میکشه که بیش از این حرفها ارزش داره برای چنین کلاس خودرویی .
ای کاش میتونستم به چنین خودرویی بِرِسَم .
متاسفانه از آکورا NSX با اون مهندسی ناب و مواد اولیه توپ ، استقبالی اَزَش نشد و فقط قیمت بالای اون هست که شده بَلای جان آکورا ، چرا که پا در قلمرو ایتالیاییها و آلمان اشتباه بود برای nsx که روزی هم قیمت ماسل کارها بود . ، کاری که اگر تویوتا روی سوپرا انجام میداد ، از نظر فروش شکست میخورد ، و تویوتا آمد با کمک bmw ، سوپرا را داد بیرون و تازه به قیمت ۵۰ هزار دلاری رسید و اگر چنین کاری نمیکرد ، قیمت بالا میوفتاد و از دسترس عموم بیشتر خارج میشد .
sina
۲۳ فروردین ۱۳۹۸نوید جان
هدف از عرصه nsx اصن فروش و مسائل اقتصادی نبوده هیچ وقت و بیشتر به منزله قدرت نمایی و نمایش توانایی شرکتی مث هوندا در عرضه محصولی با اون پرفورمنس و تکنولوژی بودکه کامل به هدفش هم رسید، وگرنه شرکتی به اندازه هوندا که سالی فقط نزدیک یک و نیم میلیون سیویک و crv میفروشه قطعا دنبال منافع اقتصادی از عرضه یه خودروی پرفورمنس نیست.
NAVID۰۰۹۸
۲۳ فروردین ۱۳۹۸سینا عزیز
کاملاً با شما موافقم که این خودرو شاهکاریه برای خودش .
اما بیشتر اصحاب رسانه و طرفداران (( اینستاگرام و تسترها )) از قیمت بالای اون مینالند که کاملاً از دسترس بودن نام nsx بدوره .
حسین وی
۲۳ فروردین ۱۳۹۸کاش یه دستیم به سرو روی آکورد جدید میکشیدن این تکنسین ها -__-
sina
۲۳ فروردین ۱۳۹۸این رنگ قرمز محصولات آکورا عالیه واقعا.
تمرکز آکورا برای عرضه یک محصول لوکس با پایین ترین قیمت ممکن رو من خعلی دوست دارم ولی خب همچنان معتقدم آکورا بای سدان به شدت کم فروش RLX رو حذف کنه از سبد محصولاش و با دو تا سدان و دوتا کراس اور ادامه بده.
حسین
۲۳ فروردین ۱۳۹۸عجب ماهه
Mohamad
۲۴ فروردین ۱۳۹۸اقتدار خاصی تو لوگو و جلو پنجره ش میبینم.
Hemichan
۲۴ فروردین ۱۳۹۸چه طراحی خاص و جالبی داره