آکورا و کمپانی مادر آن یعنی هوندا دو نسل از NSX را در طول این سالها ساختهاند… اینطور نیست؟ خب بله مشخص است؛ اما با نگاهی نزدیکتر به قضیه خواهید فهمید که چیزهای بیشتری هم وجود دارد؛ و این ویدئو به خوبی زوایای پنهان مربوط به این خودروی افسانهای را نشان میدهد.
جدیدترین ویدئوی منتشر شده توسط دستاندرکاران کانال یوتیوب Cars Evolution روی این سوپرکار پیشرانه وسط ژاپنی تمرکز داشته و از اولین نسل معرفی شده در سال ۱۹۹۰ تا جدیدترین به روزرسانی در نظر گرفته شده برای مدل سال ۲۰۱۹ آکورا NSX را شامل میشود.
این خودرو از فریم آلومینیومی (در زمانی که تعداد معدودی از خودروسازان از این فلز سبکوزن استفاده میکردند)، میلههای اتصالی تیتانیومی بجای فولادی و سیستم تعلیق تنظیم شده توسط آیرتون سنا (کسی که خودروی فرمول ۱ مک لارن با پیشرانهی هوندا را در آن زمان میراند) سود میبرد.
NSX در طول ۱۵ سالی که روی خط تولید بود بهبودهای بیوقفه و نسخههای سفارشی متعددی داشت که از کوپه تا تارگا و از تایپ R تا الکس زاناردی را شامل میشد.
فاصله بیش از یک دههای ثابت کرد این زمان ارزش منتظر ماندن را داشته زیرا هوندا سرانجام دومین نسل NSX را در زمانی معرفی کرد که صنعت خودرو پیشرفتهای زیادی داشته است. دومین نسل این سوپرکار دارای قوای محرکه هیبریدی، گیربکس ۹ سرعته دوکلاچه و سیستم چهار چرخ محرک است.
نسل جدید این خودرو در مقایسه با نسل قبلی بسیار متفاوت بوده اما همچنان ارزش نام خود را حفظ کرده است.
Reza
۱۶ شهریور ۱۳۹۷بچه ها کسی میدونه مسابقه 8 Worlds Greatest Drag Race سال 2018 کی میخواد برگزار بشه؟
NAVID۰۰۹۸
۱۶ شهریور ۱۳۹۷دیروز مقاله ای میخوندم در مورد زیباترین سوئیچهای خودرو که سوئیچ nsx هم یکی از ده تا سوئیچ زیبا بود ولی زیباترین و گرونترینش برای کوئنیگزگ آگرا بود .
Ehsangt3
۱۶ شهریور ۱۳۹۷باسلام
آکورا nsx عشقه یکی nsx نسل اول یکی هم گالاردو دو تا عشق که هیچ وقت برام تموم نمیشن
فکر کنم nsx نسل اول هندلینگش تو دهه ۹۰ از همه ماشینای ژاپنی مثل سوپرا و اسکای لاین بهتر بوده چون موتور وسطه
هنوزم وقتی عکس وفیلمی ازش میبینم چشمم رو خیلی از ماشینا می بندم
datsun
۱۶ شهریور ۱۳۹۷تو ماشینهای ژاپنی فکر نکنم هیچ ماشینی به اندازه اسکای لاین gtr تو موتور اسپورت برا ژاپن افتخار افرینی کرده باشه