نسخهی بهبود یافتهی آکورا ILX 2019 از دهم اکتبر سال جاری و با قیمت پایهی ۲۵۹۰۰ دلار وارد نمایندگیهای فروش خواهد شد. قیمت این خودرو در مقایسه با بهای ۲۸۱۰۰ دلاری مدل سال قبل کاهش قابلتوجهی را نشان میدهد. البته آکورا در عین حال بر لیست تجهیزات این استاندارد افزوده است. برای مثال پکیج دستیار رانندهی آکورا واچ که قبلاً بهصورت سفارشی در دسترس بود هماکنون ویژگی استاندارد ILX 2019 بوده و شامل ترمز پیشگیری از برخورد، هشدار برخورد از جلو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، پیشگیری از خروج خودرو از مسیر و هشدار آن میباشد.
آکورا ILX 2019 هماکنون نمای جلوی گوشه دارتر و جلوپنجرهی تیزتری دارد. چراغهای جلوی LED هم با ۷ بخش جایگزین نمونههای قبلی با ۵ جز شده است. طراحان همچنین نمای عقب را بهبود بخشیدهاند. این خودرو هماکنون با ۵ رنگ بدنهی جدید سفید پلاتینیم، مشکی مجستیک، قرمز پرفورمنس، برنزی کانیون و آبی آپکس خاص مدل A-Spec در دسترس است.
کابین هم از سیستم اطلاعات سرگرمی با دو صفحهنمایش و نرمافزار بهبود یافته سود میبرد. ظاهراً نرمافزار یاد شده ۳۰ درصد سریعتر عمل میکند. پکیج پریمیوم در دسترس مشتریان شامل اپل کارپلی و اندروید اتو میباشد. صندلی راننده نیز هماکنون بهصورت استاندارد با تنظیم برقی عرضه میشود.
پکیج پریمیوم قیمت ۱۷۵۰ دلاری دارد. این پکیج همچنین شامل پایش نقاط کور و هشدار ترافیک عقب میباشد. کابین همچنین از سیستم صوتی ارتقا یافته با ۷ بلندگو و ساب ووفر سود میبرد. صندلیهای اسپورت با چرم تهویه دار و تنظیم برقی در ۴ جهت بخشی از بهروزرسانیهای کابین میباشند.
اما پکیج تکنولوژی گرانتر بوده و ۳۶۵۰ دلار قیمت دارد. این پکیج شامل تمامی ویژگیهای پکیج پریمیوم و همچنین سیستم ناوبری، سرویسهای ارتباطی آکورا لینک و سیستم صوتی با ۱۰ بلندگو است.
پکیج A-Spec هم باعث ایجاد ظاهری اسپورت تر میشود و خریداران میتوانند آن را با دو پکیج یاد شده در بالا ترکیب کنند. این پکیج در بخش ظاهری دارای تریم کرومی تیره برای جلوپنجره، بخش پایینی، مه شکنها و کاسهچراغهای جلو و عقب است. رینگهای ۱۸ اینچی داخل این پکیج هم ظاهر خاکستری تیره دارد.
آکورا ILX 2019 از همان قوای محرکهی پیشین استفاده میکند. پیشرانهی ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری این خودرو قدرت ۲۰۱ اسب بخاری داشته و تنها با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک دوکلاچه همکاری میکند.
حسن
۱۲ مهر ۱۳۹۷باورش سخته بخواد با این قیمت عرضه بشه!!! الان مدل 2018 بیسیکش که این آپشن ها رو نداره 28100 هست. ولی ماشین خیلی خوبیه و انتخاب اول من تو سدان های زیر 30 هزار دلار هست.
مزدا
۱۳ مهر ۱۳۹۷خدایا چندتا از مدیران مومن این خودروسازان ژاپنی رو نصیب این کشور هم بکن.
خدایش سدان به این خوشگلی و پرقدرتی رو کجا ادم میتونه پیدا کنه؟اونم چه برندی
sina
۱۲ مهر ۱۳۹۷خعلی قیمتش خووووبه !!
واقعا بی رقیب هست تو این رنج قیمت
الهی
۱۲ مهر ۱۳۹۷ولی طرحش در جلو
پنجره به تجدید نظر نیاز داره…..
علی رضا
۱۳ مهر ۱۳۹۷آدم از دیدنش سیر نمیشه
از بهترین زبان های طراحی قرن ۲۱
الهی
۱۲ مهر ۱۳۹۷برند لوکس؟
ابعاد بدنه متوسط؟
قیمت 25000 دلار؟!!!!!!!!
احمدرضا
۱۲ مهر ۱۳۹۷چقدر زیباست
.
.
.
چقدر من این ماشینو دوس دارم
Kian70
۱۲ مهر ۱۳۹۷با این قیمت به خودمون دنا ( پیکان) میدن که
NAVID۰۰۹۸
۱۲ مهر ۱۳۹۷رنگ مشکیش ، چه مَخوفه .
محمد
۱۲ مهر ۱۳۹۷یعنی دیگه ته قیمت رقابتیه
F22RAPTOR
۱۲ مهر ۱۳۹۷مثه ما
?
AREF
۲۴ آذر ۱۳۹۷هوندا همیشه زیباترین ماشینها رو ساخته . در ساخت آکورا که دیگه محشر به پا کرده و در سه کلمه تعریف میشه . لوکس ، زیبا ، باکلاس
ح.ع
۲۶ آذر ۱۳۹۷آخه یه سدان کلاس c چقد میتونه کامل و با طراحی بدون نقص باشه.قاب گلگیر ها و اندازشون که فک میکنم رینگ ۲۲اینچ هم توشون جا میشه و فاصله محورها و … همه عالین.فک میکردم زیباترین کارها ی ژاپنی رو میشه تو محصولات مزدا دید..ولی این اواخر با دیدن کمری و آوالون و آکورد و شاخه های لوکس لکسس و آکورا و صد البته نیسان و اینفینیتی عاشق محصولات نیسان و هوندا و تویوتا و مزدا شدم..واقعا عالین.بی دلیل نیست تو خاک آمریکا غولهای آمریکایی رو شکست دادت