ورای عرضه نسل جدید آکورا RDX 2019 در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸، این خودروساز ژاپنی اعلام داشته که برند پرفورمنس تایپ S را دوباره احیا میکند و ناوگانی از مدلهای مشخصات A را با پیشرانه ۶ سیلندر توربوی جدید عرضه خواهد کرد.
برند تایپ S در آینده روی محصولات متنوعی از آکورا بکار خواهد رفت و هرکدام دارای شاخصههای طراحی اسپورت، پیشرانههای ارتقا یافته و شاسی اصلاح شده خواهند بود. نشان تایپ S آخرین بار در آکورا TL 2008 بکار رفته اما شاید مشهورترین خودرویی که از این نشان سود برده آکورا RSX نسل DC5 باشد که در برخی از بازارها نیز با نام هوندا اینتگرا تایپ S عرضه شده است.
همچنین پیشرانه ۶ سیلندر جدیدی نیز در راه است. در سالهای آینده محصولات مختلف آکورا از این قلب آهنین استفاده خواهند کرد. البته مشخصات فنی این پیشرانه اعلام نشده اما آکورا تأیید کرده که پیشرانه مورد بحث بهطور انحصاری به جدیدترین نسل سیستم تمام چرخ محرک سوپر هندلینگ برند SH-AWD متصل خواهد شد و روی مدل RDX 2019 موجود خواهد بود.
اما آخرین خبر داغ درباره آکورا اینکه نسخههای A از هر مدل کلیدی این شرکت نیز در حال توسعه است. تصمیم آکورا پس از مشاهده موفقیت مدل TLX V6 A-Spec گرفته شده است. در بهار سال جاری میلادی نیز پیشرانه جدید ۲.۴ لیتری روی این خودرو نصب خواهد شد و اندکی بعد نیز مدل RDX A-Spec تولید خواهد شد.
ما تعهد عظیمی به ارائه پرفورمنس دقیق آکورا از طریق نسل جدید محصولات داریم. آکورا استراتژی قوای محرکه منحصربهفردی را دنبال میکند که باعث شده جایگاه صحیح آن در گروه هوندا به عنوان بخشی پرفورمنس حفظ شود.
#ali.m#
۲۷ دی ۱۳۹۶اکورا tl type s ماشین خوبی بود .
سال2008
شتاب 5.5ثانیه
و موتور3.5لیتری
که به نسبت رقبا موتور خوبی داشه .
به عنوان مثال سری 5
535i
شتاب 5ثانیه ای
وi528
شتاب 6/5ثانیه ای داشته .
که به نسبت تویین توربو بودنشون
میشه قدرت اکورا رو معقول دونست .
sina
۲۷ دی ۱۳۹۶هوندا اینتگرا تایپ R (اکورا RSX) سال 2006 که مصادف با اخرین سال تولیدش بود به عنوان بهترین خودروی دیفرانسیل جلوی سال انتخاب شد.