آلفا رومئو

سدان پرچم‌دار آلفارومئو، شاید وقتی دیگر!

در خبری که قطعاً هیچ‌کسی را سورپرایز نخواهد کرد باید گفت برنامه‌های آلفارومئو برای تولید سدان پرچم‌دار و رقیب ب‌ام‌و سری ۵ به تعویق افتاده است.

Alfa Romeo Alfetta Rendering
Alfa Romeo Alfetta Rendering
اتوموتیونیوز گزارش داده که این خودروساز ایتالیایی تولید سدان جدید را تا سال ۲۰۲۱ به تعویق انداخته است. این موعد زمانی حدود سه سال دیرتر از زمانی است که قبلاً درباره عرضه خودرو انتظار داشتیم.

این خودرو که می‌توانست آلفتا نام گیرد نقشی حیاتی در گسترش برنامه‌های کنونی کمپانی داشته است. البته تأخیر یاد شده خیلی شوکه کننده نیست زیرا مدیرعامل فیات-کرایسلر سابقه طولانی‌مدتی در اعلام چنین تأخیر و تعویق‌هایی داشته است.

Alfa Romeo Alfetta Rendering
Alfa Romeo Alfetta Rendering
قبل از این گفته می‌شد که سدان جدید آلفارومئو از پلتفرم دیفرانسیل عقب مشترک با جیولیا و استلویو استفاده خواهد کرد و احتمالاً از همان طیف پیشرانه‌ها شامل گزینه پرچم‌دار ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربوی بکار رفته در مدل کوادروفولیو سود خواهد برد. به علاوه این امکان وجود داشت که آلفتا یکی از اولین‌های کمپانی در استفاده از قوای محرکه کاملاً جدید هیبریدی باشد.

سدان جدید آلفارومئو علاوه بر ب‌ام‌و سری ۵ باید با خودروهایی چون مرسدس بنز E کلاس، آئودی A6 و ولوو S90 رقابت کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    این‌جا با وجود غول‌هایی چون M5 و E63 S AMG، کار آلفا خیلی خیلی سخته، به مراتب سخت‌تر از کلاس سدان‌های لوکس کامپکت، باید حسابی برای محصولش وقت بذاره، وگرنه محکوم به شکسته.

    1. HORSE

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (217 ديدگاه)

      امیدوارم ایتالیا بتونه تو این کلاس به غول های آلمانی این کلاس برسه!

      1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

        ۲۹ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (3019 ديدگاه)

        تواناییش رو داره اما کارش شدیدا سخته.

    2. نوید جهرمی

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (3793 ديدگاه)

      موافقم. جولیا و استلویو هر دو از بهترین های کلاسشون هستن و در خیلی از تست ها موفق بودن. ولی فروشی که انتظار میرفت رو تا الان محقق نشده.
      هم دیروارد شدن به عرصه رقابت میتونه اثرگذار باشه هم ریسک کیفیتی که محصولات گروه فیات کرایسلر داره.

    3. اميرحسين رادفر

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (52 ديدگاه)

      یکى از مشکلات مارکیونه همین سو مدیریت کارخانه هاى زیر دستش این اشفتگى اى که همه خودرو سازهاش تو حوضه تخصصى هم ورود مى کنن و خیلیم زود شکست مى خورن اخه وقتى تو کلاس سدان هاى کلاس مید سایز وضعیت مازراتى اونقدر بحرانى که تو بین رقباى المانى و انگلیسیش به چشم نمیاد براى چى تمرکز و بودجه بره سمت الفا !! الفایى که سابقش بیشتر خودرو هاى اسپرت کامپکت با تجربه رانندگى فوق العاده به نظر من تنها راه موفقیت فیات کرایسلر اینه که هرکدوم از برند ها با استفاده از پلت فرم هاى تطبیق پذیر و تکنولوژى هم دیگه هرکدوم وارد بازارى بشن که توش تخصص دارن و بعد از جا افتادن و تثبیت بازار به گسترش بازار و رقابت درون خانوادگى بپردازن . جالب که حتى هیونداى کیا هم به این حرف من رسیدن و دارن به جاى خودروهاى هم زاد که باهم رقابت مى کنن به ۲ خودرو ساز با ۲ شخصیت مستقل تبدیل مى شن که هرکدوم بخشى از بازار و سلایق هدف قرار مى دن اما فیات کرایسلر هنوزم تو تخصیص بودجه و پروژه هاش و هدفاشون مشکل داره

  2. (ali(chevy nova

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (7385 ديدگاه)

    افرین الفا
    عجب چىزى ساخته

  3. Hamid.Hellcat

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    تو این سه سال میخوان در مورد محل نصب پلاک تصمیم گیری کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا