بهتازگی برند آلفا رومئو جزئیات جدیدی از قیمت و تجهیزات ردههای مختلف خودروی جدید خود جولیا کودرا فولیا ورده ارائه نموده است که میتوانند جالب توجه باشد.
مدیران آلفا اعلام کردهاند نسخه پایه این خودرو که قیمتی معادل ۷۹ هزار یورو یا ۸۹ هزار دلار خواهد داشت از ابتدای فصل پایانی سال جاری به بازار ایتالیا عرضه خواهد شد و خریداران میتوانند جولیا را محک بزنند! در رده تجهیزاتی بالاتر که قیمتی معادل ۱۰۷ هزار دلار خواهد داشت جولیا از ترمزهای فیبرکربن و صندلیهای سبکوزن فیبرکربن سود میبرد.
آلفا رومئو جولیا که یک سدان ۴ درب اسپرت و قدرتمند است برطبق اعلام کارخانه یک دور پیست نورنبرگ رینگ را در زمان ۷ دقیقه و ۳۹ ثانیه گذرانده که در نوع خود و در رده سدانها یک رکورد محسوب میشود. اهمیت این رکورد زمانی دوچندان میشود که بدانیم بامو z4 m، ۱۳ ثانیه دیرتر یک دور را سپری نموده است.
جولیا QV که از یک موتور شش سیلندر وی شکل، توربو و سه لیتری سود میبرد قدرتی معادل ۵۱۰ اسببخار و گشتاوری حدود ۶۰۰ نیوتون متر تولید نماید تا جولیا را در زمانی کمتر از ۳.۹ ثانیه به تندی صد کیلومتر در ساعت برساند و در نهایت از مرز سرعت ۳۰۷ کیلومتر در ساعت عبور دهد. این موتور به یک دلیل دیگر از اهمیت بالایی برخوردار است. اینکه توسط فراری مهندسی و بازطراحی شده و در سینه جولیا قرار گرفته است. آلفا اعلام کرده این موتور در هر کیلومتر ۱۹۸ گرم CO2 تولید میکند.
باوجود اینکه هنوز از سایر ردههای تجهیزاتی آلفا جولیا خبر موثقی درز نکرده اما میتوان به خریداران اطمینان داد آلفا بهترینها را برای جولیا در نظر گرفته است چراکه سودای نهادن تاج پادشاهی را در این کلاس در سر دارد، جایی که رقبای تراز اولی همچون بامو m3/ m4، مرسدس C63 AMG و کادیلاک ATS-V نیز حضور دارند و حرفهای بسیاری برای گفتن دارد.
با وزیدن دوباره نسیم جولیا بر رده سدان های چهاردر اسپرت، جدالی نو میان حرفهای نگفته و حرفهای گفته شده پیش میآید. جولیا، جوان جویای نام حرفهای نگفته بسیاری دارد. رازهایی سربهمهر که از پدرخواندهاش فراری آموخته تا به وقت مصلحت، به رقیبان و مدعیان بیاموزد آنچه را حکمت نام مینهند. باید تا فصل رقابت منتظر ماند چون جدالی در راه است. جدالی از جنس کهنه و نو. آیا شراب ناب سرخرنگ گراپا که از کوهستانهای ایتالیا بهتازگی بر سر میز آمده قادر است حریفان را از خود بی خود سازد. زمانی همه از مرگ آلفا حرف میزدند و اینکه جولیا دیگر تنها یک افسانه است اما بقول شاعر پارسیگو:
گمان مبر که به پایان رسید کار مغان/ هزار بادهی ناخورده در رگ تاک است
امیر مرادی
۲۶ شهریور ۱۳۹۴هی میخوام یچیزی بگم…به زبون نمیاد
تو خیلی خوبی جولیا.عاشقت شدم
AliZeus
۲۶ شهریور ۱۳۹۴داداش 4C هم واسه من شب روز نذاشته..بد دردیه عاشقی :)
امیر مرادی
۲۶ شهریور ۱۳۹۴هی داغ رو دلمون اضاف نکن:-)
محمد
۲۶ شهریور ۱۳۹۴طراحی داخلیش نسبت به رقبا یه مقدار معمولیه
آرمااااان
۲۶ شهریور ۱۳۹۴6c رو هم عشقه،منتظرم بیاد
مصطفی
۲۶ شهریور ۱۳۹۴پسر خیلییی گرونه تو این کلاس برندهای خیلی بهتر و با سابقه تری وجود دارند. برای رقابت باید قیمتو بیاره پایین.
shahab
۲۶ شهریور ۱۳۹۴فک نکنم با این وضع یورو و تعرفه ها بتونه ایران بیاد خیلی گرونه
AHMADREZA
۲۷ شهریور ۱۳۹۴شهاب بیاد ایران نمیخرنش اصلا چه گرون باشه چه ارزون نمیگم بده ولی خودمم باشم با همچین رقبایی و همچین قیمتی رقیباش رو ترجیح میدم ولی مثل همکلاسیاش خوشتیپ و خشنو خفنه
خ بدید لطفا
Ali
۲۶ شهریور ۱۳۹۴اوف چه غولیه :[]
mehdi
۲۶ شهریور ۱۳۹۴به نظرم عالیه…اما بایددید تو کیفیت می تونه آلمانی را شکست بده..کلا آلفا چرا این قدر کمه مدل هاش؟! حیف نیست تیتراژ تولیدشو بالای یک میلیون برسونه به جای رقم ناچیز 200 هزار تا؟!!!!!!!! هنوز نه خبری از شاسی بلند الفا هست نه از شاسی بلند مازراتی!!!؟؟؟؟؟؟ باید الفا مثل آیودی مدل هاش زیاد کنه و اگرنه به جایی نمی رسه..در رابطه با طرح این الفا بدنیست در کل اما طرح خیلی جذابی هم نداره..یعنی wow نیست. .درست اصالت داره اما مثل مزدا cx7 یا اینفینتی یا حتی جگوار شاسی بلند زیاد جذاب نیست…..باید مثل آلمانی ها زیبایی چاشنی اصالت کرد.مثل مازراتی بی ام دبیلیو و مرسدس…
« شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۶ شهریور ۱۳۹۴تیتراژ؟؟؟
الفا یه برند خاص و با تولید سالانه کمه و قشنگی و خاص بودنش هم به همینه.
armin
۲۷ شهریور ۱۳۹۴پس مازراتیم آلمانی شد؟
وحید
۲۶ شهریور ۱۳۹۴در مورد طراحی که قبلا تو پست های گذشته بود
گفته شد که از طراحی الفا فاصله گرفته و بیشتر شبیه محصولات کرایسلر شده
اما در مورد قدرت با 510 اسب شتاب زیر 4 خوبه
rapbaz
۲۶ شهریور ۱۳۹۴فقط چراغای عقب میزنه تو ذوق ادم :|
ولی الفا همه رو عاشق خودش میکنه مخصوا اگه از نزدیک ببینیش
آرین
۲۶ شهریور ۱۳۹۴80000 یورو × 4500 کف یورو به تومان ×(1+ 110% )تازه اگه به راحتی مجوز ورود بهش بدند= یاابالفضل چرا انقدر گرون شد؟! :(
جواد
۲۶ شهریور ۱۳۹۴چرا قیمت پایه اش اینقدر زیاده حتی از بنزEوBMWسری5 که یک کلاس بالاتر هستن بیشتر
sajad
۲۶ شهریور ۱۳۹۴چون این فراریه و اونا بنز و بی ام و
احمد باقری
۲۶ شهریور ۱۳۹۴ماشین فوق العاده ای است، ولی فکر کنم برای جذابیت نمای ظاهری، باز هم بهتر میتونست کار کنه. البته این ماشین خیلی قشنگه، ولی احساس می کنم نسبت به چند مدل دیگر آلفا رومئو، نمای پایینتری رو داره.
Archi KHAN
۲۶ شهریور ۱۳۹۴آلفا داره از خصوصیت اسپرت بودنش رفته رفته کم میشه و میره به سمت لوکس بودن
طراحی ایتالیایش داره کم رنگ میشه
حیفِ آلفا …
امير علي
۲۶ شهریور ۱۳۹۴در مرد خوبی این ماشین هیچی نمیشه گفت از همه لحاظ عالیه ولی یکم قیمتش بالاست
HELL CAT
۲۶ شهریور ۱۳۹۴نمایشگاه مشهد++++++
نمایشگاه فرانکفورت———
مهندس
۲۶ شهریور ۱۳۹۴آلفارومؤو و معضلی به نام جای پلاک!!!
rapbaz
۲۷ شهریور ۱۳۹۴خوبه! طراح خودشو درگیرش نکرده !محدود نشده !
همون پشتش بسه!!!
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۶ شهریور ۱۳۹۴از باقی آلفا ها طراحیش بهتره به نظرم ولی در کل خودروهای آلفا به دلم نمیشینه.یه جوریه.
خیلی ها حرف بنده رو متوجه میشن البته این کاملاً نظر شخصیه.
ولی طراحی داخلی زیبا و فنی خوبی داره با موتوری که ماحصل کار فراریه چه میکنه.
بزرگترین عیبش به نظرم قیمتشه.چون تازه قدم در این کلاس گذاشته باید قیمتش رقابتی تر باشه.با این حال شایدم با استقبال بالایی مواجه بشه اما آلفا باید حواسش رو جمع کنه که رقبای قدری داره.
امیرحسین
۲۶ شهریور ۱۳۹۴کاش آلفا موتور فعالیت بهتری در تبلیغات و شناسایی این برند محبوب جهانی داشت و در زمینه فروش با طرح های مناسبی عرضه میکرد تا طبقه متوسط هم از آلفا مثل قدیم بهره مند بود و لذت سواری رو میچشید
البته تو همین پدال دوست فرهیخته ای فرمودند اگه با آلفا بروند عروسی همه میخندند که چرا با این پول “سوناتا” یا “اپتیما” نخریدن!!!
خداوندا، ما ایرانیان رو عاقبت بخیر فرما
shahab
۲۶ شهریور ۱۳۹۴این منو درگیر کرد ولی متاسفانه تعصب نمیذاره چیکار کنم
BMW M4
AHMADREZA
۲۷ شهریور ۱۳۹۴این که کوپه نیست باید بگی m3