اگرچه بسیاری از آمریکاییها هنوز آشنایی چندانی با برند آلفارومئو ندارند اما جیولیا کوادروفولیو این پتانسیل را دارد که شرکت خوشنام ایتالیایی را در آمریکا پررنگتر نشان دهد.
این سدان پرفورمنس که برای طیف بالاتر بازار و مشتریانی که قدر خودروی خود را میدانند در نظر گرفته شده در نظر دارد رقبای تثبیت شدهی خود از آلمانی را به دردسر بیندازد و البته طبق نظر برخی کارشناسان سنگ محک جدیدی است.
در روی کاغذ، آلفارومئو میگوید پیشرانهی ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربوی جیولیا کوادروفولیو، قدرت ۵۰۳ اسب بخاری دارد که با خروجی مرسدس-ایامجی C63 S برابر است. در تست داینو، عملکرد این خودرو چگونه خواهد بود؟
خب یک مالک آمریکایی اخیراً خودروی جدید آلفا را برای تست داینو برده و این خودرو تنها ۳۹۲ اسب بخار قدرت و ۵۲۷ نیوتون متر گشتاور را به چرخهای عقب منتقل کرده است. شاید چنین تلفات اسب بخاری بیشتر از حد انتظار شما باشد (عموماً کاهش ۱۵ درصدی دیده میشود) اما مصرفکننده گفته که آلفارومئو جیولیا کوادروفولیو روی داینوی موستانگ چهارچرخ محرک تست شده است. این تنظیمات کمترین اسب بخار را نسبت به سایر داینوها نشان میدهد.
نظر شما چیست؟ آیا این مقدار قدرت منتقل شده به چرخ ها با آن چیزی که آلفا ادعا میکند فاصلهی زیادی ندارد؟
Carbonado Aventador
۱۵ اسفند ۱۳۹۵خب فکر کنم پاسخ این سوال تو خود متن بهش اشاره شد…
“مصرفکننده گفته که آلفارومئو جیولیا کوادروفولیو روی داینوی موستانگ چهارچرخ محرک تست شده است. این تنظیمات کمترین اسب بخار را نسبت به سایر داینوها نشان میدهد.”
این یعنی که اگه تنظیمات استاندارد درنظر گرفته بشه میزان اسب بخار بالاتری رو نشون میده که تقریبا همون کاهش 15 درصدی میشه نه 30 درصدی…!
و یه نکته خیلی جالب اینکه اسپیلیتر جلوی الفا تو سرعت های بالا برای بیشتر شدن چسبندگی تغیر زاویه میده!!!
Ferrari zonda TDF
۱۵ اسفند ۱۳۹۵عاشق آلفام
نشان برگ سه پر رو روی گلگیر میبینید.؟
“نشان روی گلگیر داشتیم وقتی مد نبود”#قبل از فرراری…..
آلفا و مازراتی شخصیت و پرستیژی دارن که اگر سهامی عام بشن خیلی موفق میشن(یه چیز در حد فرراری)
هرچند یه زمانی آرزوی فرراری رسیدن به سطح آلفارومئو بود.
برای کسایی که شک دارن زیباترین خودرو تاریخ کدومه یه توصیه دارم!!!
برید عکسای “”آلفارومئو استراداله “”رو ببینید.
فرم سقف هوآیرا ازش الهام گرفته شده.
ELEMENTO
۱۵ اسفند ۱۳۹۵.
این همه اختلاف دیگه خیلی زیاده. با قیمت پایه ی این ماشین میشه BMW M4 فول آپشن خرید.
ghost
۱۵ اسفند ۱۳۹۵Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio :$73,595
Mercedes-AMG C43 / C63 :$52,925 – $81,775
BMW M3 :$64,995
BMW M4 67,195 – $75,695
هم قیمت با ام 4 شاید منظورت m3 فول باشه
منبع:caranddriver
ELEMENTO
۱۵ اسفند ۱۳۹۵.
M4 فول خودت نوشتی ۷۵۰۰۰ دلار. با همکاری شرکت های لیزینگ و شرکت های تابع راحت میتونی 70000 بخری.
آلفا رومئو جیولیا کوتدرو فولیو هم که ۷۳۰۰۰ دلاره.
ELEMENTO
۱۵ اسفند ۱۳۹۵.
M3 و M4 تفاوت اصولی با هم ندارن ، اینو دیگه باید بدونی.
چند مورد تفاوت جزئی و البته مهم هست که بینشون وجود داره و باعث شده قیمت پایشون حدود ۳۰۰۰ دلار فرق داشته باشه.
3000 دلار هم واسه کسی که 70/000 دلار پول میده چیزی نیست.
ghost
۱۵ اسفند ۱۳۹۵دوست عزیز این اصلا فول نیست قیمت پایه
قیمت ام 3 فول یه چی در حد 90.000 دلار میشه البته با پکیج کامپتیشن
منظور من از این کامنت اینه که المانی جماعت ( کلا خودروساز جماعت) هیچ رحمی به جیب مشتری ندارن همونطو که قیمت ماستنگ gt فول به نزدیک 48.000 دلار می رسه
ELEMENTO
۱۵ اسفند ۱۳۹۵.
نه دوست عزیز ، قیمت دوم قیمت نسخه ی فوله.
در ضمن خیالت تخت ، خووروساز ایتالیایی جماعت به دلیل سابقه و خاص بودن و … بیشتر از آلمانی ها ازت پول میگیرن و جیبت خالی میشه.
تصورات ذهنی خودت رو واقعیت ندون.
ghost
۱۶ اسفند ۱۳۹۵نمی دونم چرا انقد برای قبول کردن یه موضوع ساده مقاومت میکنی
دوست عزیز این قیمت پایه اس که میشه base price
اونی که مد نظر شما فرق داره احتمالا قیمت دوم ماله مدل کروک ه
بعدشم اپشن sport chrono نزدیک به 12.000 دلار قیمت شه چه تصور ذهنی ای یا یه اپشن دیگه تو سیستم تهویه هوا چرم می ذاشت 7.000 دلار بود یا رنگ متالیک برای bmw نزدیک به 3.000 دلار قیمتش بود و …
نمیدونم میدونی یا نه ولی سود اصلی این شرکتا از فروش اپشن
Mehran
۱۵ اسفند ۱۳۹۵داینوش خرابه .شتاب ۴ ثانیه ای در کنار اون وزن با ۳۹۰ اسب قدرت جور در نمیاد. احتمالا بعدا ویدئو هایی در تایید یا جواب این ویدئو منتشر میشه که ابهامات برطرف شه
Davood
۱۵ اسفند ۱۳۹۵تلفات اسب بخاری در اکثر خودروها هست مخصوصا در خودروهای کره ای وچینی .مثلا برلیانس h330 برروی کاغذ 103 اسب بخار قدرتشه . ولی در عمل حساب کنی کمتر از پراید قدرت داره یعنی 50 درصد تلفات .من به خاطر این میگم که سربالایی که پراید راحت میره برلیانس نمیتونه بره.
Mahdi DODGE
۱۵ اسفند ۱۳۹۵علت بدتر بودن برلیانس در سربالایی برتری گشتاور و گیربکس پرایده با وزن کمترش
چینیا شتاب و قدرت موتورشون اصلا جور در نمیاد به خاطر گیربکس های بدی که دارن خودم با لیفان 620 رانندگی کردم تو سرعت شتابش خوبه اما سرعت پایین راضی کننده نیست و تو سربالایی فقط میتونه حرکت کنه