آلفارومئو با اعلام برنامههای خود برای معرفی نسخههای نوربرگ رینگ جیولیا و استلویو کوادروفولیو در ژنو تولید این خودروها را جشن میگیرد.
این خودروها که برای ادای احترام به رکوردشکنی در این پیست معروف طراحی شدهاند دارای رنگ بدنه منحصربهفرد خاکستری و عناصر فیبر کربنی روی جلوپنجره و پوشش آینههای جانبی هستند. این مدلها همچنین به رینگهای مشکی و ترمزهای سرامیک کربنی مجهز شدهاند.
با قدم گذاشتن به داخل کابین شاهد صندلیهای مسابقهای اسپارکویی خواهید بود که دوختهای قرمز متضاد و ساختاری فیبر کربنی دارد. طراحان کمپانی همچنین پلاکهای شمارهدار انفرادی و فرمان پوشیده شده با چرم، فیبر کربن و آلکانترا را در این دو خودروی ویژه نصب کرده است. از دیگر ویژگیهای برجسته میتوان به سیستم صوتی مرغوب هارمن کاردون و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحهنمایش ۸.۸ اینچی، ناوبری جیپیاس و ارتباطات اندروید اتو و اپل کارپلی اشاره کرد.
جیولیا و استلویو کوادروفولیو از پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربویی استفاده میکنند که قدرت ۵۱۰ اسب بخاری و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری دارد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت استلویو کوادروفولیو برابر با ۳.۸ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز ۲۸۳ کیلومتر در ساعت میباشد درحالیکه جیولیا کوادروفولیو شتاب ۳.۹ ثانیهای و حداکثر سرعت ۳۰۷ کیلومتر در ساعتی دارد.
آلفارومئو همچنین نمونههای متفاوتی از استلویو با آپشن های جدید را نیز در ژنو حاضر خواهد کرد. اولین مدل دارای داشبورد و پانلهای درب چرمی بوده درحالیکه مدل دیگر به پکیج پرفورمنس جدید مجهز است. این پکیج شامل سیستم تعلیق فعال آلفارومئو، قفل دیفرانسیل عقب و پدال شیفترهای آلومینیومی میباشد.
نهایتاً باید گفت ایتالیاییها مدلهای جدید 4C Competizione و ایتالیا را نیز در این رویداد مهم خودرویی معرفی خواهند کرد. مدل Competizione بر پایه نسخه کوپه ساخته شده و از رنگ بدنه خاکستری مات به همراه سقف فیبر کربنی و اسپویلر عقب بهره میبرد. این نسخه سفارشی همچنین دارای کالیپرهای ترمز قرمز، سیستم اگزوز Akrapovič و رینگهای ۱۸ و ۱۹ اینچی تیره میباشد.
تغییرات کابین محدود بوده اما از برخی اصلاحات میتوان به صندلیهای چرمی با عناصر میکرو فیبری و دوختهای قرمز اشاره کرد. دیگر بهروزرسانیها عبارتاند از فرمان چرمی، نشان شمارهدار زیر ترمزدستی و نشان Competizione آلومینیومی روی داشبورد.
اما 4C ایتالیا جهت متفاوتی را طی کرده و بر پایه نسخه اسپایدر ساخته شده و رنگ بدنه آبی میسانو به همراه کالیپرهای ترمز زرد را دارد. این نسخه ویژه از سیستم اگزوز یاد شده به همراه برچسب اسپایدر ایتالیا زیر دربها برخوردار است.
کابین نیز با برادر سفارشی خود تقریباً یکسان است اما رانندگان دوختهای زردرنگ، پلاک ایتالیا و سیستم صوتی مرغوب آلپاین با ساب ووفر را تشخیص خواهند داد.
Abbas
۱۱ اسفند ۱۳۹۶واقعا عالیه از هر نظر دوسش دارم الفارو
یه ایتالیایی ناب?
moein
۱۱ اسفند ۱۳۹۶آخه چرا اینقدر خوبی تو؟??
Amir amini
۱۱ اسفند ۱۳۹۶الفا رمئو منتظرم که مدلای جدیدشو رونمایی کنه که سبد محصولاتش کامل شه
رقیب سری 5 و ورژن کوپش
رقیب سری 7و ورژن کوپش
رقیب x5
رقیب x6
تولید مدل 6c که رقیب i8 و بنز amg gt و r8
Kamran
۱۱ اسفند ۱۳۹۶عالی عالی عالی