از زمان رسمی شدن ادغام استلانتیس، گزارشات زیادی در مورد مدیریت و تغییرات ۱۴ برند زیر چتر این ادغام شنیدهایم. یکی از جدیدترین این تغییرات لغو برنامهٔ بازگشت پژو به بازار آمریکا بود که همین چند روز پیش اعلام شد. همزمان با اعلام این خبر، «لری دومینیک» که رئیس و مدیرعامل PSA آمریکای شمالی بود و برنامههای بازگشت پژو به بازار ایالاتمتحده را رهبری میکرد، بهعنوان رئیس آلفارومئو در آمریکای شمالی انتخاب شد. این یعنی استلانتیس میخواهد بجای بازگرداندن پژو به آمریکا، بیشتر روی آلفارومئو تمرکز کند.
حال رئیس استلانتیس «جان الکان» نیز در یک مصاحبهٔ تلویزیونی اظهار داشته است که آلفارومئو و لانچیا زیر چتر این ادغام جدید از سرمایهگذاریهای بیشتری برخوردار خواهند شد. به گفتهٔ وی، هردوی این برندهای ایتالیایی در دوران استلانتیس از فرصتهای بیشتری بهرهمند میشوند. این در حالی است که طبق گفتهٔ الکان، آلفارومئو و لانچیا در سالهای اخیر آنقدری که میخواستند سرمایه و منابع دریافت نکردهاند اما در این گروه جدید، فرصتهای بسیار بیشتری نسبت به گذشته برای این دو برند تورینی فراهم خواهد شد.
زیر چتر استلانتیس، همهٔ برندها با توجه به موقعیت خود در بازار به گروههای مختلفی تقسیم شدهاند و در این تقسیمبندیها، برندهای لانچیا، آلفارومئو و دیاس در یک گروه با عنوان گروه پریمیوم قرار گرفتهاند. قرار است قوای محرکهٔ جدیدی مختص این سه برند توسعه پیدا کند و محصولاتی که از این قوای محرکهٔ مشترک استفاده میکنند در سال ۲۰۲۴ راهی بازار شوند. این یعنی در آیندهای نزدیک شاهد خبرهای خوبی برای برندهای دوستداشتنی آلفارومئو و لانچیا خواهیم بود.
Moein
۲۴ اسفند ۱۳۹۹بسیار هم عالی
از این حرکت خوشم اومد که بازار آمریکا رو برای آلفا باز گذاشتن چون قبل از اون تو این بازار بوده اما پژو باز باید از صفر شروع میکرد
امیدوارم فقط موتورهای قدری براشون درنظر بگیرن
یانکی
۲۴ اسفند ۱۳۹۹والا هر چی سرمایه بود ریختن تو حلق برندهای بدون مشتری ایتالیایی حالا بازم میخوان ادامه بدن.پس داج و کرایسلر چی با این همه مشتری و عظمت باید رو همین 5مدل قدیمی جادوگری کنن.خدا وکیلی اگر جای آلفا و مازراتی جدید نسل جدید دورانگو جورنی 300 و مدلهای جدید برا کرایسلر ارائه میشد چقدر سود بیشتر میکردن
حسین
۲۴ اسفند ۱۳۹۹بخت مردیلت ولمون کن.ماشینای آمریکایی فیات کرایسلر همینجوریشم گاو شیرده هستند.حالا بیاد هزینه کنه برای یکم سود بیشتر.اونا باس شیرشونو بدن اروپاییا بعد خودشونم براشون تصمیم گرفته میشه.
پدال لطفا کامنتمو قبول کن.مردیلت هم فحش نبود و به زبان لری نوشتم.
mahan
۲۴ اسفند ۱۳۹۹اتفاقا لانچیا و الفارومئو با اون همه قدمت و افتخار پتانسیل های بالایی دارند فقط یکم از زمونه عقب افتادند بنظرم اگه میفتادن دست المانی ها درست میشدند.یکم باید رو کیفیت ادوات و موتور و گیربکس کار کنند که این ها رو باید به دست استادان یعنی المانی ها سپرد
محمد رستمی نژاد
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ماهان جان قیمت آلمانی ها هم خوب است
گرند واگنییر رو دیدی که کیفیت در حد اعلا
آلمانی ها قیمت رو چرب میکنن
موتور هم به اندازه کافی هست
باید روی کیفیت کار کنن که آمریکا از لحاظ قیمت خیلی خوب عمل میکنه
البته در مدل های لوکس که زیر ۱۰۰ هزار دلار باشن یا همین حدود ۱۰۰ هزار دلار
اگه میخواهی قیمت رو از ۱۵۰ یا ۱۳۰ یا ۲۰۰ یا بالاتر ببری
دست آلمانی ها باشه بهتر هست
چون کسی که ۱۵۰ یا ۲۰۰ هزار دلار میده ماشین دیگه حالا ۵۰ یا ۶۰ یا ۱۰۰ یا ۲۰۰ هزار دلار بیشتر براش مهم نیست
mahan
۲۴ اسفند ۱۳۹۹بله محمد جان ولی با توجه به سابقه این دو برند بنظرم باید خودرو هایی درست کنند با ارزش بیش تر از 80 هزار دلار که بتونند با مشخصات المانی ها رقابت کنند و بعد که تونستند دوباره خودشون رو اثبات کنند برند تو رنج بالای 150 هزارتا
آرین
۲۴ اسفند ۱۳۹۹برعکس چیزی که فکر میکردم استلانتیس تصمیمات خوبی برای سرمایه گذاری و زنده نگه داشتن برندها میگیره
Benz309 1974
۲۴ اسفند ۱۳۹۹دم آتلانتیس گرم تصمیماتش عالیه