پیش از این تبلیغات فراوانی از دربارهی آلفارومئو جیولیا صورت گرفته و هماکنون مصرفکنندهها میتوانند بهصورت آنلاین خودروی موردنظر خود را با تریم ها و آپشن های گوناگون مشاهده کرده و از قیمت آن باخبر شوند. مدل پایهی جیولیا بهای ۳۸۹۹۰ دلاری دارد اما گرانترین نسخه یعنی کوادروفولیو با تمامی آپشن های ممکن بیش از دو برابر قیمت مدل پایه یعنی ۸۷۶۷۰ دلار برای مصرفکننده آب میخورد. این مبلغ دربردارندهی ۱۵۹۵ دلار هزینهی تحویل نیز میشود.
نسخهی کوادروفولیو فول ترین مدل جیولیا بوده و با سدان های اسپورتی چون بامو M3 و مرسدس-ایامجی C63 رقابت میکند. این خودرو از پیشرانهی ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری بای توربو با قدرت ۵۰۵ اسب بخار استفاده کرده و میتواند ظرف مدت ۳.۸ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد. جیولیا کوادروفولیو توانسته یک دور پیست نوربرگ رینگ را در زمان ۷ دقیقه و ۳۲ ثانیه و با تنها گیربکس ارائه شده یعنی نسخهی ۸ سرعته ی اتوماتیک طی کند.
اما بهای پایهی کوادروفولیو ۷۳۵۹۵ دلار بوده و افزودنیهایی که در ادامه خواهید دید بهای آن را بالا می برند. هفت رنگ بدنه قابل انتخاب است که گرانترین آن بهای ۲۲۰۰ دلاری دارد. علاوه بر رینگهای ۱۹ اینچی استوک، مصرفکنندهها میتوانند با پرداخت ۵۰۰ دلار سه طرح دیگر با همان اندازه را انتخاب کنند. افرادی که خواهان کارایی بالاتر هستند با پرداخت بهای ۵۵۰۰ دلار میتوانند ترمزهای سرامیک کربنی برمبو را سفارش دهند. این آپشن گرانترین بخش سفارشی جیولیا کوادروفولیو است.
اما در بخش داخلی خریداران میتوانند صندلیهای فیبر کربنی اسپارکو را با بهای ۲۷۵۰ دلاری انتخاب کنند. از میان دوختهای سبز و سفید و یا خاکستری تیره و قرمز نیز میتوان یکی را سفارش داد. غربیلک فرمان فیبر کربنی آلفارومئو با بهای ۴۰۰ دلار در دسترس بوده و طرفداران موزیک نیز با پرداخت ۹۰۰ دلار دیگر میتوانند از سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۴ بلندگو لذت ببرند.
احتمالاً اکثر خریداران جیولیا کوادروفولیو بخش اعظم وقت خود را در جاده خواهند گذارند بنابراین پکیج دینامیک کمکراننده با بهای ۱۵۰۰ دلاری میتواند این سدان را برای کارهای روزمره آمادهتر سازد. این بسته شامل مواردی چون کروز کنترل تطبیقی، نوربالای خودکار، هشدار برخورد جلو با تشخیص عابران پیاده، ترمزهای خودکار، هشدار خروج از خط و شیشهی جلوی اینفرارد است.
در نهایت خریداران علاقهمند میتوانند با پرداخت ۳۲۵ دلار برای کاور، خودروی خود را تمیز نگهدارند.
کمتوانتر از M3، سرزندهتر از C63، زیباتر از ATS-V،حریصتر از لکسس RS F. سدان دیفرانسیل عقب آلفارومئو لذت رانندگی منحصربهفرد ایتالیایی را به راننده اعطا میکند.
حسین
۲۱ بهمن ۱۳۹۵دوتا سوال
اون نسخه های ۴۰ هزار دلاری فرق موتوری شون چیه و شتابشون چیه؟
سوال دومم اینه که شتاب ماشین های نام برده ، چنده؟
رامتین
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ارزونترین نسخه 35000دلاره که موتور 2 لیتری 278 اسبی داره که به ایران هم میاد. شتابش هم 5.1 ثانیه است که بینظیره. این نسخه 3لیتری دقیقا 503 اسبه و شتاب 3.8 و تاپ اسپید 310 کیلومتر داره. با همین موتور در رقباش یعنی بی ام و یا بنز بهیچ وجه چنین شتابی را نمیتونید پیدا کنید. مثلا بی ام و 328 با توان 310 اسب شتاب 5.3 داره و خب کمتر از 5.1 آلفاست که 30 اسب هم توان کمتر از bmw داره. اما در کل بنده آئودی و در مرحله بعد بنز یا bmw را بدلیل کلاس بالاتر و کیفیت کابین بهتر، ترجیح میدم.
حسین
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ممنون
بنزما
۲۲ بهمن ۱۳۹۵بی ام و ۳۲۸ عزیز من ۲۴۰ اسب بخاره نه ۳۱۰ اسب اون که ۳۱۰ اسب ۳۳۰ نه ۳۲۸
شتاب ۳۲۸ هم ۵.۹ ثانیست
۵۰۱ ثانیه شتاب هم مال ۳۳۰
حسین
۲۲ بهمن ۱۳۹۵درود
ب ام و 328 قدرت 241 اسبی داره و موتورش هم دو لیتری توربو هستش.
حسین آقا این آلفا هم از سری کوادریفوگلیو هستش که مثل بخش M ب ام و است.
Armin
۲۱ بهمن ۱۳۹۵کابینش شباهت جالبی با کابین مزدا 3 فیس لیفت داره
alpha
۲۱ بهمن ۱۳۹۵.
من برای کیفیت پول میدم.
اول کیفیت بعد سرعت.
همینطور که همه میگن اول سلامتی بعد پول.
تا وقتی آلفا زیر مجموعه ی فیاته ، خودروسازی که در کیفیت همیشه از آخر اوله ، هیچ وقت پولی رو که به لکسس RSF یا ب ام و M3 میدم ، نصفش رو حاضر نیستم به آلفا بدم.حریص تر بودنش هم یک سری برچسپ تبلیغاتیه که برای فروش بیشتر بهش میچسپونن
برای آلفا احترام زیادی قائلم، ولی فیات داره حرومش میکنه.
علی
۲۱ بهمن ۱۳۹۵فقط کافیه عکسهای تصادف لکسوس و آلفارومئو رو ببینی و با هم مقایسه کنی
تاکید میکنم :
عکس های تصادفات واقعی نه تست تصادف فقط
رضا
۲۱ بهمن ۱۳۹۵بی هیچ شک و شبهه ای فقط بنز سی63.
ارمان
۲۲ بهمن ۱۳۹۵علی جان یه سوال اصلا نمیدونم منظورت اینه که الفا تو تصادف بهتره یا لکسوس اما اگر من عکس تصادف رو ببینم چهطور بفهمم که کدومشون با چه سرعتی به چه مانعی و با چه سختی برخورد کرده؟
پس مجلسی تره به تست ها در محیطهای کنترل شده و یکسان استناد کنیم
armin
۲۱ بهمن ۱۳۹۵برای فیاتم مهم نیست شما پول به چی میدی … هرکی آلفا رو دوس داره میشناستشو واسش پول میده
alpha
۲۱ بهمن ۱۳۹۵فدای سرم که براش مهم نیست ?
alpha
۲۱ بهمن ۱۳۹۵من نظرم رو گفتم.
بالا هم گفتم نظر من و سلیقه ی من.
چندین بار گفتم.
تو هم نظرت رو بده و خلاصصصص.
mohsen
۲۱ بهمن ۱۳۹۵فکر کنم فراریم مال فیات باشه !
alpha
۲۱ بهمن ۱۳۹۵نه نیست
جدا شده.
حتی زمانی هم که بود اصلا از فیات حرف شنوی نداشت.
فراری هیچ وقت تحت تاثیر فیات نبوده.
mohsen
۲۲ بهمن ۱۳۹۵دیر آپدیت میشم
ببخشید
ارمان
۲۲ بهمن ۱۳۹۵افرین واقع بینانه نظر دادی سر افرازمون کردی
فرشاد سجادیان
۲۱ بهمن ۱۳۹۵نظرسنجی 1
مرسدس بنز C63 s AMG: لایک
آلفارومئو جیولیا کوادروفولیو: دیسلایک
Ramin
۲۱ بهمن ۱۳۹۵سؤال واقعا سختی پرسیدی
mohsen
۲۱ بهمن ۱۳۹۵BMW M3 :D
فرشاد سجادیان
۲۱ بهمن ۱۳۹۵نظرسنجی 2
ب ام و M3: لایک
آلفارومئو جیولیا کوادروفولیو: دیسلایک
مجید
۲۱ بهمن ۱۳۹۵جرمی کلارکسون تو تاپ گیر سابق و گرند تور همیشه میگفت کسی که آلفا نداشته باشه ماشین باز به حساب نمیاد.من مدل بررا (که قبلا مدل 159 رو از روش زدن) رو خیلی دوست داشتم و هنوز هم پوسترش رو دارم تو اتاقم ولی در مورد آلفا های جدید یعنی این مدل و 4C خیلی خاص و خوشگل هستند اما به نظرم دو تا ایراد دارن : قیمت بالا و فضای داخلی کم که هر دو تاشو جرمی کلارکسون تو گرند تور نشون داد و میشه با بقیه مشکلات کنار اومد اما من طراحی این ماشین و آرم برگ مانند روی گلگیر ها و طرح رینگاشو خیلی دوست دارم و به اصالت ایتالیایش خیلی احترام میذارم و آرزومه که بتونم یه روز سوارش بشم حتی اگه نرونمش
متین
۲۱ بهمن ۱۳۹۵الفا رومئو یه ماشین خاص هست و این جیولیا هم یه شاهکار از الفا
mohsen
۲۱ بهمن ۱۳۹۵فقط میتونم بگم طراحی گیرا و صدای خفنی داره
ahmadreza
۲۲ بهمن ۱۳۹۵در اینکه ماشین فوق العاده ای هست شکی نیست اما
با اشتباهات خط تولیدی فیات که تازگی در موردش در مدل های لوکس مازراتی شنیدیم یکم آدم اعتمادش پایین میاد