آلفارومئو بهطور همزمان از نسخه فیسلیفت مدلهای استلویو و جولیا پردهبرداری کرده است. هیچکدام از این خودروها در ظاهر چندان متفاوت از قبل به نظر نمیرسند اما حالا هردو در جلو به چراغهای LED ماتریکسی جدیدی مجهز شدهاند که بهوضوح از کوپهٔ کلاسیک SZ آلفا متعلق به دههٔ ۸۰ الهام گرفته و نمای مدرنتری به خودروها بخشیده است.
در داخل نیز دو خودرو حالا به صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی مجهز شدهاند که قبلاً در کراساوور کوچک توناله دیده بودیم. این صفحه آمپر در حالتهای مختلفی قابل تنظیم است که یکی از آنها حالتی بنام هرتیج است. در این حالت، گرافیک صفحه آمپر شبیه جولیا کلاسیک دهه ۶۰ میشود. یکی دیگر از تکنولوژیهایی که از توناله قرض گرفته شده است، سیستم ضبط دیجیتال NFT (توکن غیرقابل تعویض) است که تاریخ و نوع سرویسها و تعمیرات خودرو را ثبت میکند. به گفتهٔ آلفا، این ویژگی موجب حفظ ارزش بهتر خودروها هنگام فروش دستدوم خواهد شد.
آلفارومئو همچنین نسخهٔ فیسلیفت استلویو و جولیا را با تیپهایی سادهتر که بازهم از توناله گرفته شده به بازار عرضه خواهد کرد. مدل پایه سوپر نام دارد که میتوان پکیج اسپریت شامل برخی جزئیات ظاهری را برای آن سفارش داد. تیپ بعدی Ti نام دارد که از تجهیزات بیشتری بهره میبرد و امکان سفارش پکیج ولوسی برای آن وجود خواهد داشت. علاوه بر این، آلفارومئو به خانوادهٔ هردو خودرو تیپ لوکس جدید بنام کامپتیزیونه را هم اضافه کرده است.
این تیپ صرفاً با رنگ خاکستری مات جدید، کالیپرهای ترمز قرمزرنگ، کمکفنرهای تطبیقی، داشبورد چرمی و در استلویو با رینگهای ۲۱ اینچی عرضه میشود. سازندهٔ ایتالیایی نسخههای کامپتیزیونه را بالاترین سطح آلفارومئو از لحاظ استایل، پرفورمنس و تکنولوژی توصیف کرده که کمی نگرانکننده به نظر میرسد زیرا این عنوان قبلاً به مدلهای کوادریفولیو اختصاص داشت. همچنین آلفارومئو فعلاً هیچ اشارهای به این نسخههای قدرتمند نکرده و نمیدانیم آنها حذف شدهاند یا نه.
پیشرانههایی که فعلاً برای نسخهٔ فیسلیفت جولیا و استلویو اعلام شدهاند شامل ۲.۲ لیتری توربودیزل در دو سطح قدرت ۱۶۰ و ۲۱۰ اسب بخار و ۲ لیتری بنزینی توربو با ۲۸۰ اسب بخار قدرت میشود. هر سه نسخه بهصورت محرک عقب ارائه میشوند اما بهجز موتور دیزلی پایه، برای دو نمونهٔ دیگر سامانهٔ چهارچرخ محرک هم قابل سفارش خواهد بود.
Porsche 911
۶ آبان ۱۴۰۱طراحی خوبی دارن ولی طرح چراغ های جلو طوری هست که انگار یجوری این دو رو به هم خوروندی!
یعنی قاب چراغ با طرح چراغ در تضاد هست
TML BN
۶ آبان ۱۴۰۱آره دقیقا انگار چشاش لوچه😂😂😂
مخصوصا استلویو
علی
۶ آبان ۱۴۰۱عاشقشم . زیبا مدرن و با اصالت
F22RAPTOR
۶ آبان ۱۴۰۱خداییش چیزی از سری ۳ کم نداره
m
۶ آبان ۱۴۰۱چقدر خوشگلن.من خیلی خوشم اومد مخصوصا از کابینشون.
MOHAMMAD.n.r
۶ آبان ۱۴۰۱طراحی آلفا اصالت داره
هر تغییری بده باز ادم از نگاه کردن لذت میبره و شیکه
فقط کاش یخورده از نظر استهلاک و قابلیت اطمینان شرایط بهتری داشت. اگر داشت همه چی تموم میشد!
TML BN
۶ آبان ۱۴۰۱آلفا طراحیش عالیه ولی یکم با کیفیت بهتر و مدیریت بهترمیتونه برگرده به آلفا قدیم
بی خیال اسم
۶ آبان ۱۴۰۱از طراحیش خوشم
اومد
ولی با این رنگ یک لحظه فکر کردم بی ام و ام۳ هست
امیرحسین
۶ آبان ۱۴۰۱چراغ جلوی نسل قبل جولیا بهتر بود
عرفان
۶ آبان ۱۴۰۱حقیقتا دلم برا الفا میسوزه .
برندیه که من عاشقشم
ولی خب متاسفانه اون جایگاهی که بایدو نداره یعنی قدرت و منابع اون جایگاهو نداره وگرنه بنظرم تواناییش رو داره !
چند سال پیش زورشو زد جولیا کوادروفولیو رو برا رقابت با ام سه و سی شصت و سه داد که الحق موفقم بود اگه از اونا بالاتر نبود پایین ترم نبود ! میشد بگم جولیا کوادروفولیو رو به ام سه ترجیح میدادم بخاطر موتور خاصش و طراحیی که عاشقشم
ولی خب فقط همون یه حرکتو زد تداوم نداشت !
اگه میخواستتو گردونه رقابت بمونه الان باید نسل جدید کوادروفولیو میومد
فیس لیفتش باید دوسال پیش میومد
الان که میبینم تازه کلا نسخه کوادروفولیو رو با این فیس لیفت ضعیف . ساده (لامصب بعد چند سال فقظ گرافیک چراغ ؟؟!!)حذف کرده ماشالا
TML BN
۶ آبان ۱۴۰۱دقیقا چرا آلفا نمیتونه یک سوپر کار درست درمون مثل C8 داشته باشه آلفا خیلی ظرفیت داره تو تاریخ هم نشون داده محصولاتی مثل آلفا ۳۳ استرادال افسانه ای یا 2000GTV آلفا شوخی نیست بالاخره قدیمی ترین برند ایتالیایی یعنی قدمتی بیشتر از لامبو و فراری
واقعا حیفه
احمدرضا
۶ آبان ۱۴۰۱خیلی خوشگله جولیا
اما من با چراغای قبلی ترجیحش میدم
R
۶ آبان ۱۴۰۱جالب نیست فکر کردم نسل جدید بی ام وست
پاشایی
۶ آبان ۱۴۰۱آلفارمئو واقعا زیباست جای خالی این اتومبیلها در خیابانهای ایران خالیه
Nima
۶ آبان ۱۴۰۱طراحی تهاجمی و زیبایی داره برای کشوری مثل ایران این ماشین خوبه ولی بنظرم در بازار جهانی مقابل رقیب های سرسخت آلمانی و ژاپنی حرفی برای گفتن نداره
علی
۶ آبان ۱۴۰۱طراحی و اصالت آلفا را محصولات آلمانی و ژاپنی ندارن ،
قاطر فروش
۶ آبان ۱۴۰۱آلفا هم مث فیات بی کیفیته؟
Royal Driver UK 70
۶ آبان ۱۴۰۱نوچ، آلفا رومئو یک برند لوکس حساب میشه
AHMADREZA
۶ آبان ۱۴۰۱هم فیات بی کیفیته هم آلفارومئو
فقط سیناد خوبه
❤BMW❤
۶ آبان ۱۴۰۱یه جوری شده ولی مثل همیشه عالی و با وقاره
امیرحسین
۶ آبان ۱۴۰۱نمی دونم چرا این ماشین وارد ایران نشد؟! کاش این قانون. مسخره سقف 20000 یورو رو اصلاح کنن
Reza Waffen SS
۶ آبان ۱۴۰۱فیس قبلی خوشگلتر بود
Hadi
۶ آبان ۱۴۰۱واقعا آلفا زیباست و به معنای واقعی کلمه طراحی سرزنده و با ابهتی داره👌🏼…
ولی کاش مدل کوادریفولیو حذف نشه…
آلفا عشقه ❤
Royal Driver UK 70
۶ آبان ۱۴۰۱محشر و ترسناکتر شده. این ماشینیه که لذته رانندگیشو کمتر ماشینی داره، وی۶ ایتالیایی گوش نوازه، کلا بخوام بگم این ماشین ارزش خریده خیلی بالایی داره! ایکاش توی ایران بود :(
Amir.z
۶ آبان ۱۴۰۱همون قبلیه ولی خط چشم کشیده
صدرا
۶ آبان ۱۴۰۱کپی بی ام و m3