آلفارومئو سرانجام پس از انتظاری طولانی و طاقتفرسا، کراساوور جدید توناله را رسماً رونمایی کرده است. این شرکت هنوز قیمت کراساوور جدید خود را اعلام نکرده اما یک منبع ناشناس به وبسایت موتور وان گفته است که قیمت پایهٔ توناله از کمتر از ۴۰ هزار دلار آغاز میشود و در بالاترین نسخهها به کمی بیش از ۵۰ هزار دلار میرسد. این خودرو در ایالاتمتحده در سه تیپ مختلف به نامهای اسپرینت، Ti و ولوسی عرضه خواهد شد که اولی فقط با موتور ۲ لیتری توربو عرضه میشود اما در تیپ میانی Ti علاوه بر این موتور، امکان انتخاب قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی ۱.۳ لیتری ۲۷۵ اسب بخاری هم وجود خواهد داشت.
تیپ ولوسی بهعنوان پرچمدار خانوادهٔ توناله هم صرفاً بهصورت پلاگینهیبریدی به بازار عرضه میشود. تمام تیپهای توناله از تجهیزاتی مثل چراغهای جلوی تمام LED، صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۱۰.۲۵ اینچی و سیستمهای ایمنی فراوان برخوردار هستند. این خودرو با قیمت پایهای زیر ۴۰ هزار دلار همقیمت دیگر کراساوورهای همکلاس اروپایی خواهد بود. بهعنوانمثال، قیمت آئودی Q3 از ۳۷,۵۹۵ دلار و قیمت بامو X1 از ۳۸,۳۹۵ دلار آغاز میشود. توناله در سهماههٔ نخست سال آینده در بازار ایالاتمتحده عرضه خواهد شد.
در همین حال، مدیر محصولات جهانی آلفارومئو «دنیل تیاگو» در گفتگو با مجلهٔ استرالیایی درایو، ساخت نسخههای قویتر توناله را رد نکرده است. هنگامیکه از او در مورد ساخت نسخهٔ کوادریفولیو برای این کراساوور کوچک سؤال شد، وی گفته است که شرکت چندین گزینه دارد که هم میتواند بنزینی خالص باشد و هم در دنیای الکتریکیسازی. به گفتهٔ وی، نسخهٔ کوادریفولیو برای تمام محصولات آیندهٔ آلفارومئو در نظر گرفته میشود. بااینحال، وقتی از تیاگو در مورد قوای محرکهٔ توناله کوادریفولیو سؤال شد که آیا بنزینی خواهد بود یا هیبریدی، وی بهطور مبهم به گزینهٔ دوم اشاره کرده و گفته است:
به جایی که میرویم، همان چیزی است که قبلاً گفتهایم. آلفارومئوی آینده الکتریکی خواهد بود
از سوی دیگر، مدیرعامل آلفارومئو «ژان فیلیپ ایمپاراتو» به موتور وان گفته است که تصمیمگیری نهایی در مورد توناله کوادریفولیو تا قبل از پایان سال جاری انجام خواهد شد.
مردیم از خوشی
۲۱ بهمن ۱۴۰۰خب اگه زیر 40 هزار دلار باشه قدرتش خوبه ( 271 اسب بخار )
بنز gla 2021 هم زیر 40 هزار دلار هست 221 اسب بخار قدرت داره
در مورد ظاهر هم واقعا خوبه من نکته منفی خواستی نمیبینم
Moon
۲۱ بهمن ۱۴۰۰اگه نسخه ی پرفورمنسش اونی باشی که تو پست بود کاملا نظرم رو در موردش عوض می کنم
پارسا عشق ماشین.
۲۱ بهمن ۱۴۰۰طراحیش خوبه
عقبش ولی فوالاده است.
انقدر هم به اون خدا بیامرز فوش ندید.
بنظرم خوبه کامپکته ولی نسخه کواردر فولیو بینظیره
خوشم اومده ازش هیبریده ولی الفا هنوز عشقه🤙
محمد امین
۲۱ بهمن ۱۴۰۰قیمتش به نسبت پرفورمنسش در این کلاس واقعا خوب و رقابتی هست
طراحی عامه پسند و خوبی هم داره و توی این کلاس کاملا خوب هست در حد همون gla و x1 هست به نظر من
باید منتظر آمار فروشش بود
Ferrari
۲۱ بهمن ۱۴۰۰پای فرانسوی ها به هرجا باز بشه همین میشه
دِ لامصب الفا رومئو با موتور ۱.۳ لیتری اخه !!!
net
۲۱ بهمن ۱۴۰۰چراغ جلو و جلوپنجره کمی شبیه بوگاتی شیرون شده.رینگ زشتی داره
ali+a
۲۱ بهمن ۱۴۰۰طراحی به این زیبایی. جون میده موتور قدرتمندی داشته باشه حیف. یا حداقل موتور برقی قدرت بالا و باتری قوی…اینحوری فروششم میرفت بالاتر…