به نظر میرسد که برنامه طولانیمدت سرجیو مارچیونه (Sergio Marchionne) برای آینده FCA دچار مشکل شده است. به عنوان مثال، آلفا رومئو برای وارد کردن به موقع «جیولیا» به نمایشگاههای فروش اتومبیل، مشکلات زیادی را پشتسر گذاشته و اکنون نیز درنظر دارد که بر اساس همین ساختار، سدانهایی با ابعاد کوچکتر و بزرگتر از جیولیا نیز به بازار ارائه کند. ضمن اینکه منابعی از ایتالیا خبر میدهند که برنامه تولید مدل «اسپایدر» و «کوپه» آلفا رومئو مبتنی بر «جیولیا»، به تأخیر افتاده است. در مقابل، این کمپانی به دو مدل شاسیبلند جدید برای سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ امید بسته است.
سدان کوچک که به عنوان جایگزین مدل دیفرانسیل جلوی «جیولیتا هاچبک» طراحی شده، از این جهت مشکلساز میشود که ساختار دیفرانسیل عقب جیولیا نمیتواند در مقیاس مدلهایی مانند آئودی A3 و مرسدسبنز کلاس A قرار گیرد. علاوه بر این، تنها ساختار دیفرانسیل جلوی موجود در FCA، بر اساس محصولات فیات/ داج/ کرایسلر است. آینده سدان بزرگ آلفا رومئو که به صورت آزمایشی با کد ۱۶۶ مشخص شده، به عنوان جایگزین مدلهای چهار در و نهچندان محبوب گیبلی و کواتروپورته درنظر گرفته شده است. یک سدان بزرگ با قطعات مشترک میتواند بسیاری از هزینهها و ظرفیتهای تولید FCA را بهینهسازی کند.
برخلاف گزارشهای قبلی، مدل زیبای مازراتی آلفیری کوپه هنوز هم برای معرفی در سال ۲۰۱۸ برنامهریزی شده و قرار است که یک نسخه رودستر از آن نیز در سال ۲۰۲۰ از راه برسد. امّا با اینکه نسل بعدی مدلهای دوقلوی «گرنتوریزمو» و «گرنکابریو» هنوز هم در لیست مدلهای آینده در سالهای ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ قرار دارند، ولی گزارشها از ارائه یک کراساور مازراتی با ابعاد «ماکان» به جای این دو مدل خبر میدهند؛ کراساوری که احتمالاً بر اساس شاسیبلند بزرگتر آلفا رومئو و به منظور حمایت از مدل پرفروش «لوانته» و تأمین درآمدهای موردنیاز مازراتی و FCA ارائه خواهد شد.
منبع: automobilemag
GOD BLESS AMERICA
۵ مهر ۱۳۹۵امیدوارم آلفیه ری چیزی در حد s65 کوپه از آب در بیاد تا یکم پرستیژ لوکس مازراتی رو ارتقأ بده.
Ferrari Zonda SV
۵ مهر ۱۳۹۵با اینکه به شدت عاشق فرراری ام ولی معتقدم فرراری داره آلفا و مزراتی رو خفه میکنه…….کاش آلفا و مزراتی از پلت فرم ها و پیشرانه خصوصی سازی شده فرراری برای ساختن سوپرکار استفاده کنن ……… امیدوارم آلفا و مزراتی با همون قدرت برگردن…….
.
.
قبلا یه جای گفته بودم..
فرراری:یوونتوس(به خاطر یکه تازی)
لامبوگینی:ناپولی(شخصیت خشن و تعقیب کننده یووه)
پگانی:اینتر میلان(نوشه پیرلی روی پیراهن اینتر)
حالا اضافه میکنم
آلفا:میلان(گذشته پرافتخار و مشکلات الان)
مزراتی:رم(قدرت متوسط همیشگی)
.
.
Ace (مجید)
۵ مهر ۱۳۹۵نه دوست عزیز.
لامبو دقیقا مثل بارساست.
کاتالان ها خیلی لامبورگینی رو دوست دارن.
Ferrari Zonda SV
۶ مهر ۱۳۹۵لامبو شخصیت وحشی داره
شبیه ناپولی یا اتلتیکو.
بارسلونا تیم خونسردی هست
یوسف
۵ مهر ۱۳۹۵متاسفانه این دو برند اصیل و دوستداشتنی در دستان مجموعه نالایقی افتادن، روند کند توسعه آلفا و مازراتی فرصت های زیادی رو به باد میده و این شرکت ها هرگز توان رقابت تمام عیار با رقبا رو نخواهند داشت، کیفیت و قابلیت اطمینان این دو برند به علت توانایی ضعیف کمپانی مادر اصلا در حد نام و تاریخچشون نیست.
نوید جهرمی
۷ مهر ۱۳۹۵اگر جیپ و فراری رو نداشتن تا حالا ورشکست شده بودن رفته بود.
uss zumwalt DDG-1000
۵ مهر ۱۳۹۵عاشق صدای اگزوز مازراتی ام
برند قشنگی داره
xan
۶ مهر ۱۳۹۵منظورت این بود لوگوی قشنگی داره! آره واقعا زیباترین لوگو رو داره. پورشه و الفا هم لوگوی زیبایی دارن در مرحله بعدی.
عایرضا
۶ مهر ۱۳۹۵استفاده از قطعات مشترک موجب کاهش هزینه ها خواهد شد!!!!!!!!!مثه اینکه استفاده از همین قطعات مشترک کرایسلر بود که گیبلی رو به این روز انداخت گیبلی هیچ ایرادی نه در زمینه فنی نه در طراحی نداشت تنها مشکلش همین قطعات ارزون کرایسلر با سیستم مولتی مدیای منسوخ شده کرایسلر بود وبس
xan
۶ مهر ۱۳۹۵زیاد ساز مخالف نزن این چیز تازه ایی نیست و همه شرکتها از این کارا میکنن. مشکل فیات کرایسلر الان نبود پلتفرم مناسب برای کراس آور و شاسی بلنده برای محصولات میان رده.