آلفارومئو به دنبال تولید یک شاسی بلند پرچمدار و برقی برای رقابت با خودروهایی همچون پورشه کاین و بیامو iX است.
استراتژی آلفارومئو برای تولید محصولات جدید کلید خورده و به نظر میرسد این برند برنامههای مفصلی دارد. ژان فیلیپ ایمپاراتو مدیرعامل آلفارومئو به دنبال تولید یک شاسی بلند برقی و متمایز است، خودرویی که ظاهراً از سال ۲۰۲۷ راهی بازار خواهد شد. این قدبلند بدون آلایندگی از پلتفرم بزرگ STLA استفاده خواهد کرد. شاسی بلند برقی آلفارومئو قرار است با بزرگانی همچون بیامو iX، پورشه کاین برقی و کراس اور اسپرت و جدید آلپین رقابت کند. البته باید دانست تمرکز محصول جدید ایتالیاییها روی عملکرد داخل جاده خواهد بود و انتظار میرود برای ارائه حداکثر کارایی آیرودینامیکی و شعاع حرکتی ارتفاع کمتری نسبت به شاسی بلندهای مرسوم بازار داشته باشد.
محصول موردبحث پرچمدار آلفارومئو به شمار میرود و از نظر ابعاد نیز بزرگتر از نسل بعدی و برقی استلویو خواهد بود. ایتالیاییها با تولید این خودرو عمده تمرکز خود را روی بازارهای آمریکا و چین گذاشتهاند. ایمپاراتو میگوید:
اگر من فقط روی بازار اروپای غربی تمرکز داشته باشم هرگز خودرو نخواهم ساخت زیرا حجم تولید و فروش کم است و همچنین اطلاعی از روند تحولات این کلاس خودرویی ندارم
شاسی بلند جدید آلفارومئو علیرغم ابعاد بزرگ خود میتواند پرفورمنس قابلتوجهی داشته باشد. این خودرو با استفاده از پلتفرم STLA توان بهکارگیری سه موتور برقی را خواهد داشت و شاید قدرتش به محدوده چهار رقمی وارد شود. ایمپاراتو تأکید میکند قدبلند جدید این برند همانند تمامی محصولاتش روی ارائه تجربه رانندگی استثنایی متمرکز خواهد بود. از جنبههای دیگر میتوانیم به وجود ساختار ۸۰۰ ولتی و تواناییهای شارژ سریع اشاره کنیم. در واقع انتظار میرود شارژ باتری محصول جدید این شرکت در عرض ۳۰ دقیقه از ۱۰ به ۸۰ درصد برسد. همچنین شعاع حرکتی خودروی یاد شده هم حدود ۸۰۵ کیلومتر خواهد بود.
علاوه بر موارد یاد شده انتظار داریم محصول جدید ایتالیاییها به تکنولوژیهای مدرن استلانتیس همچون تواناییهای خودران، سیستم اطلاعات سرگرمی پیشرفته و تجربه دیجیتال مشابه رقبا مجهز شود. این شاسی بلند بزرگ تنها یکی از چندین محصول برقی آلفارومئو برای آینده است و در آینده یک کراس اور با ابعاد کوچک و جایگزین هاچبک جیولیتا نیز تولید خواهند شد.
Enzo Ferrari 2008
۱۵ آبان ۱۴۰۲عکس سومی بهتره
مهدی
۱۵ آبان ۱۴۰۲Enzo Ferrari 2008 همیشه در حد 3 کلمه پاسخ میفرمایید و این درس عبرتی برای مقاله نویسان 185467 خطی بدون پاراگراف (بند ) است
amir
۱۵ آبان ۱۴۰۲این یک عدد دیس سنگین است( پاسخ به سبک انزو فراری)
NAVID۰۰۹۸
۱۵ آبان ۱۴۰۲دارم فکر میکنم حتی اگر طراح بخواد هم نمیتونه جز طراحی تهاجمی و وحشی ، چیز دیگری رویِ آلفا ایجاد کنه ، اون جلوپنجره به شدت زیبا و کل طراحی را به مرکزیت خودش جذب میکنه 👍 !
اسد
۶ دی ۱۴۰۲خیلی خوبه . عالیه .
abbas1
۱۵ آبان ۱۴۰۲تو دوران کابوس طراحی در خودرو های اروپایی خصوصا المانی با آلفارومئو حال میکنم … بروز … جذاب … طراحی ریشه دار و پایبند به اصول کمپانیش
کاش سایر کمپانی ها ازش یاد بگیرن
Moein
۱۵ آبان ۱۴۰۲به امید موفقیت 🇮🇹❣️