مهندسان آلفا رومئو در حال آزمایش یک نمونه اولیه استتار شده از فیسلیفت جدید جولیتا در خیابان تورین ایتالیا بودند که در دام خبرنگاران افتادند.در حقیقت، اکثر خودرسازان اصلی، معرفی جایگزین برای مدلهای خود را تا حدود پنج سال به تأخیر میاندازند (گاهی اوقات کمتر) و برندهای معتبر برای از دست ندادن بازار در این مدت حدود چهار فیسلیفت معرفی میکنند. اما، به نظر میرسد آلفا رومئو با طراحی قوی خود توانسته جولیتا را از سال ۲۰۱۰ بر روی خط تولید نگه دارد و در سال ۲۰۱۶ بهجای جایگزین، فیسلیفت آن را عرضه میکند.
۲۰۱۷ Alfa Romeo Giulietta Facelift Spyphoto درواقع جولیتا یکی از زیباترین خودروها در بخش داغ هاچبکها است که بهشدت بحثبرانگیز است، اما حتی بهترینها هم نیاز به یک بازنگری و تجدیدنظر دارند. ۲۰۱۷ Alfa Romeo Giulietta Facelift Spyphoto ما کاملاً متقاعد نشدیم که این مدل مورد آزمایش نسخه نهایی است، اما اگر این نسخه نهایی باشد، تفاوتهای ناچیزی با مدل فعلی دارد. به نظر میرسد جلوپنجره و نماد آلفا بر روی سپر عمیقتر و زیباتر شده (شبیه به جلوپنجره سدان جدید جولیا) و ممکن است، سپر تغییرات دیگری هم داشته باشد که در زیر استتار پنهان شده است. اما بدنه که همیشه بخش پرهزینه هر فیسلیفت گسترده میباشد، به نظر میرسد در این نمونه بدون تغییر باقیمانده است. ۲۰۱۷ Alfa Romeo Giulietta Facelift Spy-photo جاسوسها نتوانستند تصاویری از داخل کابین تهیه کنند، اما در عوض متوجه شدند که داخل کابین هم مستتر شده بود، پس این امکان وجود دارد که آلفا رومئو بر روی داشبورد و طراحی داخلی هم تغییراتی انجام داده باشد، و بهاحتمالزیاد از آخرین سیستم سرگرمی Uconnect که امتیاز آن متعلق به فیات کرایسلر هست و در فیسلیفت فیات ۵۰۰ هم حضور داشت، در جولیتا هم استفاده میشود. ۲۰۱۷ Alfa Romeo Giulietta Facelift Spyphoto آلفا رومئو بهتازگی قدرت و کارایی موتورهای بنزینی و دیزلی جولیتا را بهبود داده، بنابراین احتمال بروز رسانی دوباره این بخش بسیارکم است. Alfa Romeo Giulietta Artist Rendering برای دیدن فیسلیفت هاچبک جولیتا در کنار مدل سدان جولیا باید تا سال آینده و شروع نمایشگاه خودرو ژنو در ماه مارس منتظر بمانیم.
مهندس صنایع و از علاقهمندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وبسایت های خبری دیگر در حوضه آیتی مینوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آیتی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.
واقعاً یکی از بهترین ماشیناایه که به ایران وارد شده هم زیبا هم سریع و ایمنیشم که عالیه خدا کنه زود تر بیاد این فیس لیفتش ولی قیمتش یکم گرونه اگه دور و ور ۱۵۰ بود خیلی خوب بود
نمیدونم چرا سلیقه و پسند ایرانی به این اندازه نزول و سقوط کرده؟؟؟زمانی آلفا خودروی دوست داشتنی ایرانی ها بود ولی حالا… البته واردکنندگان بی تدبیر هم در این امر تقصیرکارند.اگر با شرایط جذاب و خدمات مناسب ارائه میگردند حتماً بازار اسباب بازی ها راکد میشد عاشقتم آلفا….
میلاد
۱۳ مهر ۱۳۹۴عقبش شده میتو
جواد
۱۳ مهر ۱۳۹۴اقا نمیشه یه قسمت به گزارش و متن ها اضافه کرد تا بتونیم برای تشکر از نویسنده مثبت بهش بدیم اگه انجام بشه به نظرم عالی هست
Mohsen
۱۳ مهر ۱۳۹۴از ته دل امیدوارم مثل طراحی جلوی جولیا خرابش نکنن. و صد البته خدا خدامیکنم اون رندری که آخر گزارش اومده به واقعیت تبدیل نشه!
احمد باقری
۱۳ مهر ۱۳۹۴یکی از زیباترین و ایمن ترین ماشینهاست.
Ali Reza
۱۳ مهر ۱۳۹۴خاص و حس ناب ایتالیایی!
امير علي
۱۳ مهر ۱۳۹۴واقعاً یکی از بهترین ماشیناایه که به ایران وارد شده هم زیبا هم سریع و ایمنیشم که عالیه خدا کنه زود تر بیاد این فیس لیفتش ولی قیمتش یکم گرونه اگه دور و ور ۱۵۰ بود خیلی خوب بود
afshin
۱۳ مهر ۱۳۹۴جولیتا زیباترین هاچبکیه که تا حالا دیدم …….
امیرحسین
۱۳ مهر ۱۳۹۴نمیدونم چرا سلیقه و پسند ایرانی به این اندازه نزول و سقوط کرده؟؟؟زمانی آلفا خودروی دوست داشتنی ایرانی ها بود ولی حالا…
البته واردکنندگان بی تدبیر هم در این امر تقصیرکارند.اگر با شرایط جذاب و خدمات مناسب ارائه میگردند حتماً بازار اسباب بازی ها راکد میشد
عاشقتم آلفا….
وحید
۱۳ مهر ۱۳۹۴یکی از اون خودرو هاست
که اگه پشتیبانی تو ایران داشت و قیمت جهانیش عرضه می شد همه عاشقش می شدن
Archi KHAN
۱۳ مهر ۱۳۹۴ماشین های آلفا = فلفل های تند و تیز دنیای خودرو
Ali Reza
۲۴ مهر ۱۳۹۴عاشقشم!