معرفی شاسیبلند آلفارومئو استلویو در نمایشگاه لسآنجلس
۱۸ شهریور ۱۳۹۵
۱۲ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
به تازگی خبرهایی را در رابطه با مرسدس بنز GLC کوپه منتشر کردهایم و این خودرو یکی از معدود رقبای بامو X4 است. هرچند این شاسیبلند کوپه مانند باواریایی به زودی رقیبی دیگر خواهد داشت اما ملیت حریف موردنظر این بار ایتالیایی است.
آلفارومئو در حال آمادهسازی شاسیبلند جدید خود یعنی استلویو برای معرفی در نمایشگاه خودروی لسآنجلس است. نام این خودرو برگرفته از نام یکی از بزرگترین رانندههای ایتالیایی است؛ بنابراین آلفا به وضوح دارای گرایشهای اسپورت در رابطه با این شاسیبلند است و ما انتظار داریم که این خودرو عملکرد خوبی داشته باشد. پیشازاین تصاویر جاسوسی مربوط به این خودرو را مشاهده کردهایم و میدانیم که استلویو بر پایهی معماری جیولیای فعلی بنا شده است. از آنجایی که جیولیا سدانی اسپورت و قلدر است پس بی هیچ سوالی استلویو نیز باید در بحث دینامیک هندلینگ سرآمد کلاس خود باشد البته آلفارومئو ادعا میکند که این خودرو کاربردی و مفید نیز هست.
سایز و طراحی این خودرو احتمالاً با توجه به رقبایی چون پورشه ماکان، جگوار اف-پیس و بامو X4 شکل گرفته است. درحالیکه X4 کمی کوپه مانندتر از استلویو است اما به علت گرایشهای اسپورتی این خودرو قرابت بیشتری با X4 دارد. مخصوصاً وقتی میبینیم که این برند ایتالیایی به دنبال خلق نسخهی سریعتر کوادروفولیو نیز هست. این نسخهی سریعتر احتمالاً از پیشرانهی ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربوی استفاده شده در جیولیا کوادروفولیو سود خواهد برد. از نظر ظاهری انتظار میرود که این خودرو شباهتهای فراوانی به جیولیا داشته باشد. البته با قضاوت از روی تصاویر جاسوسی کابین میفهمیم که مزراتی نیز روی این بخش تأثیر داشته است. این امر منجر به باور قضیهای شده که استلویو گرانبهاتر از جیولیا خواهد بود. همین کار احساسبرانگیز است چراکه آلفا میخواهد با رقبای کهنهکار آلمانی شاخبهشاخ شود و در بازار خودروهای لوکس و پرفورمنس عملکرد قویای داشته باشد. حرفی دربارهی قوای محرکهی این خودرو نداریم اما انتظار داریم که از نسخههای مشابه با جیولیا استفاده شود. در ماه نوامبر و همزمان با نمایشگاه خودروی لسآنجلس موارد بیشتری را دربارهی این خودرو خواهیم فهمید.
من یه بار بیشتر سوار آلفا نشدم اونم میتو بود زمستون بود و هوا برفی همه ماشینا گیر کرده بودن ولی آلفا عین خیالش نبود و با تعادل به راهش ادامه میداد ( به خاطر دیفرانسیل کمکی و تنظیم چرخ ها ) و اینکه آرم آلفا و اسمش یه جذابیت خاصی برام داره یعنی یه جورایی کلاسش بالاس البته در نظر من
الفا خیلی بی حاشیه و عشقه.ماشیناش ۲۰ سال از زمان جلوترن.و همه طرفدارای بنز و ب ام و لکسوس قبول دارن که الفا حرف نداره.اگه فرض کنیم داغون ترین آرم ماشین مال شبکه سه لیفان باشه بهترینش هم مال آلفاست
فرهاد كرمستجی
۱۸ شهریور ۱۳۹۵آلفا یعنی دیزاین…
uss zumwalt DDG-1000
۱۹ شهریور ۱۳۹۵دیزاین خوب اومدی دمت گرم
امير علي
۱۸ شهریور ۱۳۹۵الفا باید یه تغییر اساسی تو جولیتا بده با این که طراحی خوبی داره ولی دیگه قدیمی شده
حميد
۱۸ شهریور ۱۳۹۵صد در صد طراحی عالی و از بی ام دبلیو خوشگل تَر میشه
یک کار جدید برا چینی ها که کپی کنند
Parker
۱۸ شهریور ۱۳۹۵باید دید در مقابل X4 و GLC چکار میکنه.
به نظر من بنز و ب ام و با دست پر به میدان مبارزه خواهند اومد.
امير رحيم پور
۱۸ شهریور ۱۳۹۵موافقم
uss zumwalt DDG-1000
۱۹ شهریور ۱۳۹۵باید منتظر بود
king 918
۱۸ شهریور ۱۳۹۵یه شاسی بلند زیبا و خوش استایل حرف نداره
فقط خدا کنه مثل باقی الفا ها کابین بدی نداشته باشه ………..
متین
۱۸ شهریور ۱۳۹۵الفا رومئو نگاش که میکنی مثل اینه که داره باهات حرف میزنه که بیا سوار شو بریم چرا وایستادی ….
امير رحيم پور
۱۸ شهریور ۱۳۹۵من یه بار بیشتر سوار آلفا نشدم اونم میتو بود زمستون بود و هوا برفی همه ماشینا گیر کرده بودن ولی آلفا عین خیالش نبود و با تعادل به راهش ادامه میداد ( به خاطر دیفرانسیل کمکی و تنظیم چرخ ها )
و اینکه آرم آلفا و اسمش یه جذابیت خاصی برام داره یعنی یه جورایی کلاسش بالاس البته در نظر من
shahin
۱۸ شهریور ۱۳۹۵الفا خیلی بی حاشیه و عشقه.ماشیناش ۲۰ سال از زمان جلوترن.و همه طرفدارای بنز و ب ام و لکسوس قبول دارن که الفا حرف نداره.اگه فرض کنیم داغون ترین آرم ماشین مال شبکه سه لیفان باشه بهترینش هم مال آلفاست
احمد باقری
۱۸ شهریور ۱۳۹۵خیلی عالی شده، واقعا نمای قلدر مانندی رو نشون میده.