آلفارومئو به دنبال سهم بیشتر از بازار خودروی آمریکا
۳۰ دی ۱۳۹۵
۸ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
آلفارومئو در میانهی راه عرضهی یکی از حیاتیترین خودروهای خود به خصوص در آمریکا قرار دارد. جیولیا اولین خودروی مناسب و شایستهی این برند پس از مدل اسپورت 4C است.
در طول سالیان گذشته قولهای بزرگی از آلفا گرفتهایم و حالا میبینیم کمپانی تا حدی به آن قولها عمل میکند چراکه جیولیا در نهایت وارد مدار تولید شده و شاسیبلند استلویو نیز بهصورت رسمی در نمایشگاه خودروی لسآنجلس سال گذشته رونمایی شد.
رئیس کمپانی Reid Bigland میخواهد آلفارومئو را از وضعیت کنونی به سمت قلمروی برندهای لوکس سوق دهد هرچند که آلفا تنها سه مدل جیولیا، استلویو و 4C را برای این کار در اختیار دارد. Bigland به Roadshow گفته که سدان ها و شاسی بلندهای میدسایز در کلاس لوکسها کمی بیشتر از ۴۰ درصد بازار آمریکا را در اختیار دارند و این یک فرصت مناسب برای آلفارومئو است تا وارد این بازار عظیم شده و حضور خود را پررنگ کند. بازوی آمریکای شمالی آلفارومئو پیش از این مدل جیولیا کوادروفولیو عرضه کرده است. Bigland میگوید تا حالا یکصد دستگاه از این خودرو وارد بازار شده و آلفارومئو تا آخر ماه جاری تعداد هزار دستگاه دیگر را نیز به بازار عرضه خواهد کرد.
دیدن اینکه آلفارومئو سرانجام به برخی از قولهای خود عمل کرده مهیج و مسرتبخش است اما تنها مصرف کنندههای آمریکایی هستند که خواهند گفت آیا آلفارومئو در جهت مناسبی حرکت میکند یا خیر.
راستش آره. ولی به 2 دلیل اسمی از محصولات آلمانی نیاوردم : 1- وقتی از چسپیدن به بازار به معنای حضور بسیار قدرتمند و پرفروش حرف میزنی طبیعتا اسم ژاپنی ها در آمریکا اول میاد. 2- راستش این چند روز بحث آلمان و انگلستان خیلی عذاب آور و خسته کننده شد. نمیخوام فعلا این 2 اسم رو در کامنت هام استفاده کنم.
جالبه قبله ادقامه کراىسلر وفیات آلفا 2تا هاچبک پیزورى داشت حالا با پوله فروش محصولاته کراىسلر ماشىن جدید میسازھ وپلت فرم به اسمه آلفا تموم شد حالا فیات چیکار کرده وایپر کراىسلر200 حدف کرده جیپه سالارو مجبور به ساخت رنگیده نکبت کرده نمیزاره واگونیر ساختھ بشه
. کرایسلر 8 میلیارد دلار قرض داره… چیزی حدود 32 هزار میلیارد تومن.
یه حرفایی میزنین آدم شاخ در میاره..
فیات اول باید پول هایی رو که میخواست خرج پیشرفت و توسعه ی آلفارومئو و مزراتی کنه 10 برابرش رو خرج کرایسلر کنه تا تازه کرایسلر از مرحله ی ضرر دهی وارد مرحله ی بالانس مالی بشه. بعد تازه به سودآوری میرسه. چیزی که فکر نکنم به این زودی ها اتفاق بیافته.
Parker
۳۰ دی ۱۳۹۵ژاپنی ها سفت و محکم به بازار امریکا چسپیدند. کارش خیلی سخته…
sadegh
۳۰ دی ۱۳۹۵باتوجه به مدل هایی که آلفا داره،بیشتر با آلمانی ها باید رقابت کنه،تا ژاپنی ها.
Parker
۳۰ دی ۱۳۹۵راستش آره. ولی به 2 دلیل اسمی از محصولات آلمانی نیاوردم :
1- وقتی از چسپیدن به بازار به معنای حضور بسیار قدرتمند و پرفروش حرف میزنی طبیعتا اسم ژاپنی ها در آمریکا اول میاد.
2- راستش این چند روز بحث آلمان و انگلستان خیلی عذاب آور و خسته کننده شد. نمیخوام فعلا این 2 اسم رو در کامنت هام استفاده کنم.
حامد
۳۰ دی ۱۳۹۵منتظر یه تست هستم که کوادروفولیو با ام 3 و سی63 مقایسه بشن. فکر کنم رقابت اینا دیدنی بشه.
us army
۳۰ دی ۱۳۹۵جالبه قبله ادقامه کراىسلر وفیات آلفا 2تا هاچبک پیزورى داشت حالا با پوله فروش محصولاته کراىسلر ماشىن جدید میسازھ وپلت فرم به اسمه آلفا تموم شد حالا فیات چیکار کرده وایپر کراىسلر200 حدف کرده جیپه سالارو مجبور به ساخت رنگیده نکبت کرده نمیزاره واگونیر ساختھ بشه
Parker
۳۰ دی ۱۳۹۵.
کرایسلر 8 میلیارد دلار قرض داره…
چیزی حدود 32 هزار میلیارد تومن.
یه حرفایی میزنین آدم شاخ در میاره..
فیات اول باید پول هایی رو که میخواست خرج پیشرفت و توسعه ی آلفارومئو و مزراتی کنه 10 برابرش رو خرج کرایسلر کنه تا تازه کرایسلر از مرحله ی ضرر دهی وارد مرحله ی بالانس مالی بشه. بعد تازه به سودآوری میرسه. چیزی که فکر نکنم به این زودی ها اتفاق بیافته.
Mehdi
۳۰ دی ۱۳۹۵اگه آلفا بتونه سدان ها و شاسی ها ی جدید دیگری را هم عرضه کنه به بازار با این کیفیت می تونه فروشی در حد BMW و مرسدس داشته باشه….
Mehdi
۳۰ دی ۱۳۹۵اگه آلفا بتونه سدان ها و شاسی ها ی جدید دیگری را هم عرضه کنه به بازار با این کیفیت می تونه فروشی در حد BMW و مرسدس داشته باشه……….