آلفا رومئو تبدیل به یک شرکت مستقل در گروه خودروسازی فیات کرایسلر میشود. رئیس گروه خودروسازی فیات کرایسلر، سرجیو مارچیونه میخواهد آلفا رومئو را تبدیل به یک شرکت مستقل کند؛ چیزی شبیه به فراری و مازراتی. این کار، بخشی از طرح مارچیونه برای احیای این برند است.
بر اساس منبع اتونیوز اروپا، آلفا رومئو مقادیر سود و زیانهای خود را در اختیار عموم قرار خواهد گذشت:برای آن که این تلاش برای بازگشت دوباره، طرحی کاملاً اقتصادی باشد، مارچیونه میخواهد که تمام سود و زیانهای آلفا به وضوح در اختیار همه قرار داده شود.
مارچیونه قرار در اواسط خردادماه، در ارائه برنامه پنج ساله کمپانی در دیترویت، وضعیت جدید آلفا رومئو را تشریح کند.
مارچیونه میخواهد که بخشهای اروپایی فیات از سال ۲۰۱۵ سودآوری بهتری داشته باشند و تبدیل آلفا رومئو به یک برند جهانی، بخشی از این برنامه خواهد بود. این برند، با خط جدیدی از خودروهای با دیفرانسیل عقب، از جمله یک شاسیبلند، شروعی دوباره خواهد داشت تا با خودروسازان معتبری چون ب ام و رقابتی جدّی ایجاد کند. اولین آلفا رومئوهای با دیفرانسیل عقب در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهند شد که طبق برنامه قرار است از موتورهای V6 بنزینی پیشرفته فراری استفاده کنند.
فروش آلفا رومئو سال گذشته ۵۶ درصد کاهش یافت و به ۷۴ هزار دستگاه رسید؛ این میزان فروش، کمترین مقدار از سال ۱۹۶۰ بوده است.
توفیقی
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳کار خیلی خوبی میکنه.از زیر سلطه آشغالی همچون فیات که گند زده به برندهای محبوب بیرون بیاد.
Mohammad XX
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳می گفتن قراره جانشین آلفا رومئو ۱۵۹ تو ۲۰۱۴ رونمایی بشه.
آلفا ۱۵۹ و ۱۵۶ که طراحیشون کار جیوجیارو بود و خیلی زیبا بودن، با موتورهای متنوع و قوی برای کلاس خودش. ببینیم این یکی چی میشه.
این ویدئو زیبا از دریفت زدن لافراری رو هم ببینین و لذت ببرین!:
http://www.caranddriver.com/features/ferrari-laferrari-hypercar-struts-its-stuff-in-slow-mo-video
sadegh
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳محمد جان واقعا ازت ممنونم، ایشاا… هر چی که میخوای خدا بهت بده، 4-5 بار دیدمش، اصن روحم تازه شد
Mohammad XX
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳خواهش می کنم صادق جان. قابلی نداشت
خدا همه رو به خواسته های خوبشون برسونه
نیهاش آنتونیو تابارز
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳اینکه الفا میخواد تا حدی مستقل بشه نشان از اعتماد به نفس بالای اون داره.البته چیزی که الفا نیاز داره،سرمایه هستش تا بتونه ریسک پذیریش بالا بره.(همون چیزی که زیگما جان قبلا گفته)
نکته ی دیگه اینه که اکثر کمپانی ها میخوان با BMW رقابت کنن،چرا؟
“واسه یبار هم که شده تو عُمرتون وقتی خواستین بیرون غذا بخورین برین سر چهار راها جلوی یکی از این بچه هایی رو که گل و ادامس و اینا میفروشن رو بگیرین …
بهش بگین چیزی خوردی داداش گلم؟ چیزی خوردی آبجی قشنگم؟
قطعا که چیزی نخورده اگر هم خورده باشه مطمعنا که سیر نشده
بعدش دستشو بگیرین ببرینش همونجایی که خودتون میخواین غذا بخورین
ازش بپرسین چی میل داری مهربون؟ چی دوس داری بخوری با غیـــــــــــرت؟
چی هوس کردی مَـــــــرد واقعی کوچولو؟
هر چیزی خواست شما هم عینه همونو واسه خودتون هم سفارش بدین و باهاش بخورین
مثه خودش باشین ،نترسین پول یه وعده غذا نه شما رو پایین میکشه نه اونو بالا ، نترسین لباس پاره و کثیفش از شان و منزلت شما چیزی کم نمیکنه ، از نگاه ها و حرف های بقیه که چی دارن فکر میکنن و چگونه قضاوت میکنن هراس نداشته باشین ، مردم زاده شدن واسه زدن حرف اشتباه و قضاوت نا بجا
یادتون نره با چشم ترحم بهش نگا نکنین چون اون داره به شما لطف میکنه که باهاتون غذا میخوره نه شما
چون این میتونه یکی از بهترین و لذت بخش ترین وعده های غذایی باشه که تا الان رُوحتــــــــــــــون خورده
بخدا این بچه های کــــــــــارم دلشون نمیخواسته این بشه روزگارشون ، شاید خیلی وقتا با حسرت بارها و بارها دست تو دست بودن یه بچه با باباشو که دارن میرن بیرونو گردش میکنن رو دیدنو بغضشـــــــــونو قورت دادنو دوباره لای ازدحام ماشینا گفتن : آقــــــــــــــــا یه دونه فــــــال ازَم بخر ، خانوم گُل بدم و ……….
یه وقتایی بیایم یه کم آدم باشیم شاید روز و روزگار بهتر بشـــــــــه !!
فقط یه وَقتـــــــــــایی یه کَم یه ذره ….
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
شاهین جان امروز کسی از کمک کردن بدش نمیاد .
ولی قبول کن که تشخیص افراد نیازمند و مستحق با یک فرد معمولی که خودشو
نیازمند معرفی میکنه سخته . خیلی خیلی هم سخته . باید از قبل بشناسیش .
homayoun
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳دقیقا میلاد با نظرت موافقم یه نفر تو چالوس هست که سر چهار راها اسپند دود میکنه از لحاظ جسمی مشکل داره و نیمی از بدنش تقریبا فلجه.من همیشه میدیدمش بهش یه مبلغ خوبی پول میدادم به خیال اینکه حداقل بتونه یه ساندویجی املتی چیزی بخوره ولی چند روز پیش تو یه جمعی دیدمش که اون منو نشناخت داشت واسه دوستاش تعریف میکرد که روزی 50 تومن خرج خرید تریاکو شیشه و کرک میکنه و هر 3تارو با هم مصرف میکنه میگفت اگه خرجه خوردن و کشیدنم انقدر زیاد نبود الان چند تا مغازه تو همین 4راه داشتم.
تشخیص مستحقا از این جور آدمای کلاه بردار خیلی سخته
Zonda R
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
شاهین عزیز
کلامت شیوا
اما این بچه های فال فروش و بچه های سره چهارراه ازشون بهره کشی میشه
و پولی که بهشون بدیم تو جیب یکی دیگه که رییسشون هستش میره
نمیدونم چرا اصلا نظارت نمیشه روی تکدی گری
و اینکه چرا این بچه هارو تینطوری رها کردن!؟
علیرضا
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳تو یک کلمه بهت جواب میدم زوندا اینجا ایرانه !!!
نیهاش آنتونیو تابارز
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳حرفتونو کاملا قبول دارم ولی باور کنین ادم بعضی از این بچه هارو میبینه،ناراحت میشه.من خودم گریه ام میگیره به خدا.
mahdi
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳دورود شاهین جان
دمت گرم که به فکر مردم هستی
شما و دوستان حرف همه رو میزنید
[…]
(((تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل)))
زمانی یک نفر احساس عزت نفس میکنه که بتونه تو این مملکت اشتغال درست کنه و به اون کسی که توی چهاراه داره دست فروشی میکنه بگه میخوای برای من و توی کسب و کار من صنعت من مشغول بشی با تمام مزایا
این راهش هست
به امید اون روز که زیادم دور نیست ایرانیان برگردند به اصل خودشون که 1400 سال که ازشون گرفتند
(((هرکسی دور ماند از اصل خویش //// باز جوید روزگار وصل خویش)))
باید تلاش کرد
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
PEUGEOT
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ماشینای آلفارومئو خاص هستن و مشتری های خاص خودشو هم داره
امیدوارم دوباره به دوران اوجش برگرده
ویکی
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳شاید اینطور باعث پیشرفت بیشتر و مشتری پسند تر بشه
رضا
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳کاش یه مدل سدان اسپرت بزنه …خیلی عالی میشه
یادمه اون موقع از مدل 159 خیلی خوشم میومد
خاوری
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳بنظرم8cخودرویی لوکس و اسپرت و خاص بود و باید آلفا این سنت رو ادامه بده . آلفا برای این کار فقط یه ذره همت لازم داره و کار جهادی!! چون همه چی دردسترسشه ..موتورای فراری حمایت فیات و سابقه درخشان خودش
sadegh
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳آلفا رومئو یکی از بهترین ماشین های جهانه،
جرمی کلاکسون مجری BBC میگه: اگر چه آلفا با کیفیت ترین خودروی دنیا نیست، اما هیچ کس نمی تواند ادعا کند “خودرو دوست” است مگر اینکه صاحب یک مدل آلفا باشد. “
ROLSE ROISE
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳چون آلفارمو ماشیناش کوپه هستن بیشتر جوان پسنده!!!!!!!!!!!!!!!!
آلفا رمو رو سوار شدم عملکردش عالیه!!!!!!!!!!!!
میشه گفت تا چند سال دیگه ایتالیایی ها
از آلفا رمئو شون به نتیجه ی مطلوب برسند!!!!!!!!!
مثل مزراتی و فیات!!!!!!!!!!!
علی
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳آلفا رومئو ماشین های با کیفیت خوبی داره و با استقلالش به کمیت و کیفیت محصولاتش اضافه میشه و میتونه فروشش رو در بازارهای جهانی بخوبی افزایش بده
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
اقدام خیلی خوبیه .
مدلهای آلفا روز به روز کمتر شد . قبلا مدلهای سدان و استیشن اسپورت داشت .
اما الان محصولاتش محدود شده به چند مدل خاص که نه به درد خانواده میخوره و
نه عامه پسنده .
یک خودروساز باید تمام نیازهارو پاسخگو باشه .
خاوری
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳میلادجان عوضش اصیل و خاص و نابن..مث لذت خوندن یه رمان خوب یا دوش گرفتن در یک چشمه آب گرم
جلوپنجره مثلثیش خودش دنیاییه…همین که به هیچ ماشینی شبیه نیست خودش خیلیه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود بر استاد .
بله خاص هست . ولی حیف این برند خاص نیست که پسرفت کرده ؟؟؟
یا بهتر بگم داره درجا میزنه ؟؟؟
کجاست اون الفاهای قرمز که برای خودشون حکومتی داشتند ؟؟؟
یک برند خاص باید عملکرد خاص هم از خودش نشون بده . .
Ehsan
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳این مدل 4C نمای بسیار خوبی داره به این خطوط برجسته روی کاپوت تا جلو پنجره ای خاص آلفا دفت کنید و همچنین نمای عقب و کناری ، من که از 4C خیلی خوشم میاد ، بهش نمره 9 میدم به تمام زاویه هاش
parham
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳کار خوبیه.ولی آلفارومئو کار سختیو در مقابل شرکت های بزرگ در پیش داره.
احسان(احسان سابق)
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳الفا رومئو 1 دهه پیش فروشش 2 برابر الانش بود.تقریبا مثل لینکلن.مشکل این دو برند اینه که معلوم نیست چجور ماشینی میسازن.نه لوکس نه اسپرت.شاید هم لوکس هم اسپرت!در هر صورت برند الفاروئو دیگه خوشنام نیست و فیات باید روش کار کنه تا دوباره احیا بشه
قاقالی
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳طرحهای ظاهری ماشینهای آلفارومئو مثل اثرهای هنری میمونن.
Un4given
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳برند با اصالتیه، امیدوارم شناسنامشو عوض نکنن !
چاپلو
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام به همه.
اخ جون چی بهتر از این من الفا رو خیلی دوس میدارم
الان بین ماشینای هاچ بک داخل ایران تو رنج 200 میلیون بین فولکس بیتل و هیوندای ولوستر و مگان هاچ بک و الفا جولیتا و میتو به نظرم مناسبترین گزینه جولیتاس در این مقایسه تو قیافه جولیتا و ولوستر حرف اول رو میزنن تو قدرت بیتل بعد جولیتا در امکانات میشه گفت ولوستر و بیتل در لوکس بودن بیتل و جولیتا در قیمت مگان و میتو بعد ولوستر.جولیتا و بیتل
در مصرف جولیتا و میتو چون توربو دارن و موتوراشون بهینه شدس
پس جولیتا و بیتل میتونه گزینه های مناسبی باشه
احسان
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳بعضی برندها توی دنیای اتومبیل هست که یا یه مقدار تو حاشیه هستند و زیاد مثل کمپانی های اصلی این صنعت خبر ساز نیستند و یا مدل های محدود ولی خوبی درست کرده اند و یاهنوز تولید میکنن و چون زیاد و همه جا دیده نمیشن بنظر من همیشه دوست داشتنی هستند
به نظر من ولوو های قدیمی تر با مدل های جدیدش حال نمیکنم
پونتیاک خدا بیامرز
مرکوری خدا بیامرز
لینکلن های قدیمی تر
بیوک های قدیمی تر با های جدیدش حال نمیکنم
مدل های سواری قدیم ایسوزو (زمانی که سواری تولید میکرد )
ساب تا به امروز
آلفا رومئو تا به امروز
اپل تا به امروز مخصوصا دهه نود
سیات و اشکودا
سیتروئن هاو پژو های قدیمی تر
جگوار و رنجرور های قدیمی تر
تویوتا و نیسان های قدیم تا آخر دهه نود و تویوتا و نیسان های جدید که فقط مخصوص بازار ژاپن ساخته میشن که واقعا زیبا و با کیفیت هستند( دوستان میتونن سرچ کنند)
راستی سریال رکس سگ پلیس که ساخت اتریش بودرا یادتونه؟ عاشق آلفارومئو مدل 155 پلیسه بودم وبیشتر بخاطر ماشینش نگاه میکردم یه سریال آلمانی هم بود وکس بود اسمش نمیدونم طرف بی ام دبلیو سری پنج داشت مدل 94 اینجورا اونم خیلی باحال بود
امید
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳تو فیلم و سریالهای ایتالیایی خیلی از این خودرو ها ماشین پلیس هستن ماشینای قشنگی تولید میکنه امیدوارم قوی تر بشه
Metalhead
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳عاشق چراغ های عقب جولیتا هستم
شاه بنز
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳دوست گرامی شما از کجا به این نتیجه رسیدی فیات اشغاله؟!!!!!!!
مرتضی
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳جولیتاااااااااااااااااااااااا
حسین کعبی الان اهواز بازی میکنه ویه جولیتا داره مدام میبینمش