پس از ادغام فیات-کرایسلر و پژو-سیتروئن، ژان فیلیپ ایمپاراتو به عنوان مدیرعامل آلفارومئو انتخاب شد. ایمپاراتو که در گروه پژو-سیتروئن فعال بوده توسط کارلوس تاوارس مدیرعامل استلانتیس برای سکانداری این برند ایتالیایی انتخاب شده است.
ایمپاراتو علاوه بر مأموریت احیای آلفارومئو باید فروش این شرکت را نیز بهبود بخشیده و هرچه سریعتر شاسیبلند کامپکت را نیز تولید کند. استراتژی ایمپاراتو در بازگرداندن آلفارومئو به بازار شامل تأکید روی کیفیت محصول، سوددهی و برنامه تولید خوب میباشد. البته در اظهارنظری متناقض با درک عموم، او میگوید کیفیت محصولات کنونی آلفارومئو با رقبای آلمانی برابری میکند.
ایمپاراتو البته در کلاس شاسی بلندهای کامپکت دستور به تعویق معرفی توناله جدید داده است. او میخواسته مهندسان پرفورمنس نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو را بهبود بخشند. این خودرو که در جایگاهی زیر استلویو قرار میگیرد محصول مهمی برای ایتالیاییها بوده و میخواهد سهم بالایی از بازار را کسب کند.
مدیرعامل جدید آلفارومئو همچنین میخواهد کارهای تاوارس در احیای پژو-سیتروئن و دور کردن آن از ورشکستگی را تکرار نماید. این تلاشها شامل ورود به کلاسهایی است که آلفارومئو میتواند تیراژ تولید و سود مناسبی داشته باشد.
ایمپاراتو میخواهد آلفارومئو قیمتی رقابتی در مقایسه با ژرمنها داشته باشد. بهمنظور رقابتی فشرده او میگوید فاکتورهای مهمی وجود دارند که شامل حفظ هزینههای مالکیت رقابتی نیز میباشد. این موضوع کاملاً تحت تأثیر افت قیمت خودروها و آلایندگی دیاکسید کربن قرار دارد. با برنامههای ۵ ساله برای احیای آلفارومئو، نتایج متصور برای این برنامهها سریعاً جواب نخواهند داد اما میشود مطمئن بود که آینده آلفارومئو روشن خواهد بود.
شاهین
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰باشه
ناشناس
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰یاد حرف جیمز افتادم که گفت کارگر جگوار برای کیفیت خودرو یه گربه میزارن ماشین اگه گربه در نرفت یعنی خوب ماشینمونو درز گیری کردیم و کارگر بنز برای درز گیری یه گربه میزاشتن اگه گربه مرد یعنی خوب درز گیری کردن درضمن اینو خود جیمز گفت که انگلیسی هست و بعدش گفت این حرف برای تمام ماشین های انگلیسی و المانی صدق میکنه
NAVID۰۰۹۸
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰آدمهایی که قبول به اشتباهشون نمیکنند هیچی و به کنار !
بدم میاد از آدمایی که اشتباهشون را با دلایل چِرت توجیح هم میکنند !
هم خودش را بیاحترام و چاخان جلوه داده و هم برند آلفا را زیر سوال برده !
کسانی که داخل محصولات آلفا نشسته باشند ، حتی یه بچه هم میتونه تشخیص بده کیفیت متریال این خودروها اصلاً با ابداً نه با آلمانیها ، بلکه حتی با ژاپن و کرهایها هم قابل مقایسه نیست و شاید بشه با آمریکاییها مقایسشون کرد !
تذکر : بحث من کیفیت متریال استفاده شده هست و اصلاً کاری به قدرت و برند ندارم !
SS
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰البته فکر میکنم اینجا منظور از کیفیت میزان خرابی ها و هزینه نگهداری بوده چون به هزینه مالکیت اشاره کرده.
از نظر لذت سواری که ایتالیایی ها از آلفا تا فراری زبانزد هستن ولی واقعا بهتره آدم فقط نگاه کنه و از طراحی لذت ببره.
از نظر خرابی وضع فیات-کرایسلر از آلمانی ها هم بدتر بود در حالیکه این مقایسه با کیفیت الان آلمانی ها هست که اون هم به شدت پایین اومده و عملا ماشین های با تاریخ مصرف هستن که قابل قیاس با مدلهای قدیمی مثل مرسدس های دهه 80 90 نیستن.
مرسدس فن
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰هیچ وقت به آلمانی ها نمیرسین!
R@m!n
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰اینجا فقط بچه های آمریکایی فن شدن متعصب بقیه همه یه مشت بچه های فنی و منطقی هستن قربونشون برم ??
داداش مثال در همیشه رو یه پاشنه نمی چرخه مثال بارز تاریخچه کل صنعت خودروسازیه. هیچ تضمینی وجود نداره که آلمانی ها 3 یا 5 ساله همین جایگاهو تو خودروسازی داشته باشن، نه فقط آلمان بلکه همه خودروسازا. مگه اینکه جادوگری چیزی هستی از آینده خبر داری ?
Philipp
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰حداقل آلمانیا یا ایتالیاییا یه چیز حسابی دارن که باش پز بدن
آمریکایا فقط میگن شتاب مدل اس شتاب مدل اس
ناشناس
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰شتاب دیمون هم میگن ولی خودرو سازی امریکا به این محشری تو فقط همینو از دیدی که فن های تسلا میگن شتاب مدل اس
R@m!n
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰خب وقتی این درکت پایینه که حرف منو کل کل طرفداری برداشت می کنی بچسب به همون پز دادناتون
واقعا شده مهد کودک اینجا
Amirreza
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰من یه دوست آمریکایی فن دارم که بهم میگفت من و اکثر آمریکایی بازا مثل شما از تسلا بدمون میاد و اون رو توی بحثا ازش استفاده نمیکنیم بعدشم با اینکه من آلمانی فنم ولی میگم که آمریکا اسطوره هایی مثل فلیتوود ، فورد جی تی ، دوج چلنجر ، شورلت سابربن هم دارن که واقعا خودروهای قابلین ، در بحث پیکاپ و آفرود هم خو خیلی حرف برای گفتن دارن ، حالا درسته از نظر لوکس سازی مثل قبلا پیشرو نیستن ولی در بحث شاسی بلندای فول سایز آفرود و پیکاپ واقعا خوبن
RezaRs
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰آقا رامین غیر از ممکنه بالا پایین تو خودروسازی رخ نده برای همه پیش میاد و خواهد اومد حالا یکی مدیریت درستری داره بحران براش یه فشار کمه و خودشو نجات میده یکی مدیریتش خوب نیست
R@m!n
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰خب یه عده نمی فمهن دست خودشون نیست. هیچ وقت جایگاه برتر برای کسی ثابت نیست تو هر زمینه ای نه فقط خودروسازی
porsche
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰اصلن حالا که اینجوری شد پولشه خوبه
RezaRs
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰اع پولشه چه سمیهههههههههههههههه خجالت بکش خودت که مث دخترای لوس حرف زدی جهنمممممم چیکار پورشه بدبخت داشتی ??♂️ شکر خدا پاگانی و مک لارن و فراری و لامبو و کونیگ زگ و بوگاتی رو نمیشه اینطوری تلفظ کرد
علی turbo s
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰یه مدیر میشه استفان وینکلمن که بدون هیچ حاشیه ای کار خودش رو انجام میده یه کی هم این .
porsche
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰منظورم پورشه نبود پولِشه
مرسدس فن
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰من دارم برند آلفا رومئو رو میگم
و شما دوست عزیز فکر میکنی آلمانیا که ابن همه سال عالی بودن چند سال بعد یه دفعه همشون افت میکنن؟!
به هر حال نظر هر کسی محترمه
R@m!n
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰من گفتم افت می کنن؟؟؟؟ یا کامنتو درست نمی خونی یا دوست داری از دید مورد علاقت حرف بزنی
میگی هیچ وقت به المانیا نمی رسن میگم با چه تضمینی میگی این حرفو ؟؟ از کجا معلوم پنج سال بعد الفا نمی تونه بهتر از المانیا باشه ؟؟ کدوم جبهه ای تو خودروسازی همیشه بهترین بوده که بخواد المان باشه ؟؟
Aryan kia
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰اتفاقا فراری بد بهتو میشه اینجوری تلفظ کرد (فلالی) میشه یه سم خالص خخخخخخ
MOS
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰خودم فن آلفام اما واقعا اینطور نیست یکی از مشکلات ماشینای آلفا که تو همه بررسی ها میگن کیفیت بده و امیدوارمم این مشکل حل بشه
REVO
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰چقد قشنگه ی کمپانی بگه فلان شرکت و کشور لول بالاتری هستن و البته هدف داشته باشه?
GT
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰اگه کیفیتتون در حد ژرمن ها بود توی فروش ته جدول نبودین!
Reza Hosseini
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰کیفیت که برای خودش گفته
توی همه بررسی ها نشون میده
ولی روح ماشینای آلفارومئو نسبت به ژرمن ها به جز آئودی یه چیز دیگست
حس خوبی به آدم میده
Philipp
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰یاد حرف جناب نمکی افتاده بودم که میگفت اروپایی ها از نحوه مدیریت ما الگو گرفتن
porsche
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰?و علی برکت الله ?
Amirreza
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰اینکه آلفا از نظر فنی فوق العادس هیچ شکی نیست ولی از لحاظ کیفیت تو تست و بررسی ها همیشه نقطه ضعفشون بوده
RezaRs
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰مشک آن است که خود به ببوید نه آنکه عطار بگوید
آریا منش
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰جوک یک دهه اخیر .
زیزیگولو
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰لامبورگینی و فراری اگه همچین ادعایی بکنن درسته ولی آلفارومئو نه
Amin
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰کاری به آلفا ندارم، ولی این رو همه میدونن
اینکه الان سطح خودرو آنقدر پیشرفت کرده
همش به خاطر ایتالیا هست ،زمانی که آمریکایی ها از یه موتور۷ لیتری حدود ۱۸۰ اسب قدرت میگرفتن،۳۰ سال قبلش ایتالیایی ها از ۱.۵ لیتر این قدرت رو میگرفتن
R@m!n
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰کدوم ماشین ؟؟؟
Elmiraj
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰اون زمان ( دهه ۶۰ میلادی ) آمریکایی ها بیش از ۴۰۰ نیوتون متر گشتاور را از همون موتور ها در دور ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ میگرفتن که به خواب بقیه هم نمیرسید…
و تا یه ماشین آمریکایی روغن سوزی پیدا میکرد آلمانی ها و ایتالیایی های اون زمان ۴ بار یاتاقان میزدن…
Erfan
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰کدوم ماشین ایتالیایی از 1.5 لیتر اونم توی اون زمانی که میگید ینی تقریبا دهه 1960 یا حتی 50 180 اسب قدرت میگرفت؟ ?
میشه گفت این حرفتون بعد از جوک آلفارومئو دومین حرف خنده دار امروز بود?
مجتبی
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰درسته اما با همون 7لیتر هم برنده مسابقات لمانز شدن و فراری شکست دادن
فرشاد
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ساقی هستم اینم نمونه کار
مرسدس فن
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰شاید آلفا بتونه برسه
ولی احتمالش خیلیییییییییییییییییییی کمه!
R@m!n
مهدی
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰والا ایتالیایی هایی که تو بازار ایران هستن که همچین کیفیت درست و درمونی ندارن ولی خب واقعیت اینه که آلمانی ها هم دیگه همچین اش دهنسوزی نیستن که حالا بخواین طرفو تیکه بارون کنین
احمدرضا
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰میبینم که سهام دارای شرکت های آلمانی از جمله بی ام و و مرسدس بنز نارحت شدن?
البته که من فکر میکنم که ناراحتی اونا از اینکه که یواش یواش داره دوران طلایی شون تموم میشه ??
اون از طراحی ها این از خط و نشون جدید ایتالیایی ها برای اونا ?
بترسید از اون موقع که ایتالیایی ها دوباره ازتون سبقت بگیرن?
مرسدس فن
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰آره به همین خیال باشین
شاید ایتالیایی ها سریع تر باشن ولی تو لوکس بودن و پرستیژ هرگز به آلمانی ها نمیرسن
خطاب به سهامدار های ایتالیا و آلفارومئو