در خبری که قطعاً هیچکسی را سورپرایز نخواهد کرد باید گفت برنامههای آلفارومئو برای تولید سدان پرچمدار و رقیب بامو سری ۵ به تعویق افتاده است.
اتوموتیونیوز گزارش داده که این خودروساز ایتالیایی تولید سدان جدید را تا سال ۲۰۲۱ به تعویق انداخته است. این موعد زمانی حدود سه سال دیرتر از زمانی است که قبلاً درباره عرضه خودرو انتظار داشتیم.این خودرو که میتوانست آلفتا نام گیرد نقشی حیاتی در گسترش برنامههای کنونی کمپانی داشته است. البته تأخیر یاد شده خیلی شوکه کننده نیست زیرا مدیرعامل فیات-کرایسلر سابقه طولانیمدتی در اعلام چنین تأخیر و تعویقهایی داشته است.
قبل از این گفته میشد که سدان جدید آلفارومئو از پلتفرم دیفرانسیل عقب مشترک با جیولیا و استلویو استفاده خواهد کرد و احتمالاً از همان طیف پیشرانهها شامل گزینه پرچمدار ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربوی بکار رفته در مدل کوادروفولیو سود خواهد برد. به علاوه این امکان وجود داشت که آلفتا یکی از اولینهای کمپانی در استفاده از قوای محرکه کاملاً جدید هیبریدی باشد.سدان جدید آلفارومئو علاوه بر بامو سری ۵ باید با خودروهایی چون مرسدس بنز E کلاس، آئودی A6 و ولوو S90 رقابت کند.
:::فرشاد:::
۲۹ شهریور ۱۳۹۶اینجا با وجود غولهایی چون M5 و E63 S AMG، کار آلفا خیلی خیلی سخته، به مراتب سختتر از کلاس سدانهای لوکس کامپکت، باید حسابی برای محصولش وقت بذاره، وگرنه محکوم به شکسته.
HORSE
۲۹ شهریور ۱۳۹۶امیدوارم ایتالیا بتونه تو این کلاس به غول های آلمانی این کلاس برسه!
:::فرشاد:::
۲۹ شهریور ۱۳۹۶تواناییش رو داره اما کارش شدیدا سخته.
نوید جهرمی
۲۹ شهریور ۱۳۹۶موافقم. جولیا و استلویو هر دو از بهترین های کلاسشون هستن و در خیلی از تست ها موفق بودن. ولی فروشی که انتظار میرفت رو تا الان محقق نشده.
هم دیروارد شدن به عرصه رقابت میتونه اثرگذار باشه هم ریسک کیفیتی که محصولات گروه فیات کرایسلر داره.
اميرحسين رادفر
۳۰ شهریور ۱۳۹۶یکى از مشکلات مارکیونه همین سو مدیریت کارخانه هاى زیر دستش این اشفتگى اى که همه خودرو سازهاش تو حوضه تخصصى هم ورود مى کنن و خیلیم زود شکست مى خورن اخه وقتى تو کلاس سدان هاى کلاس مید سایز وضعیت مازراتى اونقدر بحرانى که تو بین رقباى المانى و انگلیسیش به چشم نمیاد براى چى تمرکز و بودجه بره سمت الفا !! الفایى که سابقش بیشتر خودرو هاى اسپرت کامپکت با تجربه رانندگى فوق العاده به نظر من تنها راه موفقیت فیات کرایسلر اینه که هرکدوم از برند ها با استفاده از پلت فرم هاى تطبیق پذیر و تکنولوژى هم دیگه هرکدوم وارد بازارى بشن که توش تخصص دارن و بعد از جا افتادن و تثبیت بازار به گسترش بازار و رقابت درون خانوادگى بپردازن . جالب که حتى هیونداى کیا هم به این حرف من رسیدن و دارن به جاى خودروهاى هم زاد که باهم رقابت مى کنن به ۲ خودرو ساز با ۲ شخصیت مستقل تبدیل مى شن که هرکدوم بخشى از بازار و سلایق هدف قرار مى دن اما فیات کرایسلر هنوزم تو تخصیص بودجه و پروژه هاش و هدفاشون مشکل داره
(ali(chevy nova
۲۹ شهریور ۱۳۹۶افرین الفا
عجب چىزى ساخته
Hamid.Hellcat
۲۹ شهریور ۱۳۹۶تو این سه سال میخوان در مورد محل نصب پلاک تصمیم گیری کنن