همراه شما هستیم با یکی دیگر از قسمتهای سری مطالب خودروهای ۲۰۱۸. این قسمت به معرفی محصولات جدید شرکت آلفارومئو و استون مارتین اختصاص دارد. در پایان نیز خودروهایی از این دو شرکت که برای سال ۲۰۱۸ تغییراتی جزئی را تجربه کردهاند، خودروهایی که بدون تغییر باقیماندهاند و یا خودروهایی که عرضهٔ آنها پایان یافته است ذکر میشوند.
آلفارومئو
استلویو: اگر دوستدار یک ایتالیایی پرسرعت و قدبلند هستید آلفارومئو استلویو کوادروفولیوی ۵۰۵ اسب بخاری نیازهای شما را پوشش میدهد. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این خودرو زیر ۴ ثانیه ثبت شده و ادعای سقف سرعت ۲۸۵ کیلومتر در ساعتی دارد. خودروی موردبحث بهصورت استاندارد دارای سیستم چهار چرخ محرک بوده و از دیفرانسیل عقب با سیستم گشتاور برداری بهره میبرد. صندلیهای فیبرکربنی اسپارکو و ترمزهای سرامیک کربنی برمبو نیز در دسترس خریداران خوششانس قرار دارند.
جیولیا: تغییرات تریم ناچیز شامل اضافه شدن صفحه نمایش ۸.۸ اینچی سفارشی با ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو در تمامی مدلها میباشد.
تغییر نیافته: 4C/اسپایدر
استون مارتین
DB11: پیشرانه ۸ سیلندر این خودرو دست پرورده AMG بوده و از خروجی ۵۰۳ اسبی بهره مند است. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو در ۴ ثانیه ثبت شده که یکدهم ثانیه کندتر از شتاب نسخه ۱۲ سیلندر است. بهای مدل ۸ سیلندر از حدود ۲۰۰ هزار دلار آغاز میشود درحالیکه برادر بزرگتر قیمت ۲۱۹۳۲۰ دلاری دارد. نسخه ولانت یا کانورتیبل نیز به تازگی معرفی شده است. نسخه روباز DB11 در ابتدا با پیشرانه ۸ سیلندر عرضه شده و انتظار میرود بهای آغازین ۲۱۵ هزار دلاری داشته باشد.
رپید E: استون قول داده نسخه تمام الکتریکی از سدان رپید را سال آینده معرفی کند. این خودرو رپید E نام داشته و هنوز صحبت از قدرت پیشرانه آن زود است. انتظار میرود جزئیات بیشتر از آن تا پایان سال جاری منتشر شود.
ونکوئیش S: ونکوئیش S 2018 اوایل سال جاری معرفی شد و در نسخههای کوپه یا ولانت و با پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری ۵۸۰ اسبی در دسترس است. تغییرات شاسی عبارتاند از دامپرهای جدید، فنرهای بازنگری شده و بوشهای ضد غلطش. تغییرات ظاهری ونکوئیش S نیز شامل دیفیوزر فیبر کربنی و اسپلیتر جلو هستند.
ونتیج: نسل فعلی ونتیج برای مدل سال ۲۰۱۸ در دسترس نخواهد بود زیرا نسل جدید وارد بازار خواهد شد. انتظار میرود این خودرو از پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربوی AMG که در DB11 نصب شده بهره خواهد برد و از معماری کاملاً جدیدی استفاده خواهد کرد. احتمال عرضه نسخه ۱۲ سیلندر ونتیج جدید نیز وجود دارد. این خودرو با بهای آغازین حدود ۱۲۵ هزار دلار ارزانترین محصول استون مارتین خواهد بود.
دیروز پدال مطلبى گذاشت که آلفارومئو استلویو به اون فروشى که باىد نرسىده با اىنکه ماشىن خوبى هم هستش اما نزدىک به 30/000 دستگاه کم تر از پىش بىنى ها فروش داشته
(Ali(Chevy Nova
۱ آبان ۱۳۹۶دیروز پدال مطلبى گذاشت که آلفارومئو استلویو به اون فروشى که باىد نرسىده با اىنکه ماشىن خوبى هم هستش اما نزدىک به 30/000 دستگاه کم تر از پىش بىنى ها فروش داشته
رامتین
۱ آبان ۱۳۹۶آلفا جولیا نسخه پایه زیر 300 تومن در ایران باشه واقعا گزینه جذابی هست. موافقید؟
مانی
۲ آبان ۱۳۹۶استون جونِ دوست داشتنی و زیبا
از موتورِ E 63 AMG S استفاده کن خودت رو خلاص کن
fara2001
۲ آبان ۱۳۹۶اصلا نمیدونم چرا تا نمای جلوی استون رو میبینم رو ح و روانم آزاد میشه انگاری بند بند ذهنم سبک میشه، پر میکشه .سلطان طراحیه و زیباییه این لامصب.
qasem
۱ آذر ۱۳۹۶استون تویه بازی هم غولیه برا خودش