آلفا رومئو

رندر‌های نسل بعدی آلفارومئو میتو

معرفی آلفا رومئو جولیا باعث ظهور یک سری تفاسیر از انواع و مدل‌های آینده این شرکت با الهام از زبان طراحی جدید، شده است.بااین‌حال، شما هیچ نشانه‌ای از طراحی جولیا در این رندرها که توسط تئوفیلوس چین طراحی‌شده، دیده نمی‌شود. در این رندرها نسل دوم آلفارومئو میتو با الهام از مزدا ۲ (به دلیل پلتفرم مشترک) و آلفا رومئو جولیتا به تصویر کشیده شده است.

Alfa Romeo Mito 2016 rendering
Alfa Romeo Mito 2016 rendering
درواقع، به نظر می‌رسد او احتمال می‌دهد نسل بعدی میتو بسیار شبیه به جولیتا، با چراغ‌های عقب مشابه و دستگیره در عقب مخفی است. درواقع، تفاوت بزرگ نسبت به میتو فعلی افزوده شدن درب‌های عقب است.
Alfa Romeo Mito 2016 rendering
Alfa Romeo Mito 2016 rendering
نسل فعلی تنها به‌عنوان یک هاچ بک سه درب عرضه می‌شود، اما هیچ‌چیز غیرممکن نیست. اگر آلفا رومئو قصد ارائه یک جانشین برای میتو را داشته باشد، ممکن است مدل پنج درب آن را هم معرفی کند.
اگر نسل بعدی آلفا رومئو میتو مشابه این رندرها باشد، شما آن را می‌پسندید؟
منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

    1. سامان از تبریز

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (3216 ديدگاه)

      پلتفرم نه
      کلا کپی مزدا 2 شده

      1. سامان از تبریز

        ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (3216 ديدگاه)

        قیمت جهانی مزدا 2 حدود 14.500 دلاره
        میتو هم 100 درصد بالا تر از 25 هزار تا قیمت میخوره
        کدوم عاقلی میاد میتو بخره ??

    2. GMC

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (544 ديدگاه)

      خب این رندره غیر رسمیه برا خود آلفا نیس که.کسی که رندر کرده حتما تو اون سایز استایل مزدا رو فقط برا خودش تداعی کرده

      1. shahab

        ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (647 ديدگاه)

        همون نسل قبلی خیلی بهتره تا این
        مردا 2 + مثلث آلفا+ چراغای عقب جویتا

    3. مهدی

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (38 ديدگاه)

      اینا رندرن قبل از معرفی ۴۸۸جی تی بی هم رندراش دقیقا۹۱۸بود

  1. بنتلی

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    این رندرو بچه دبستانی هم میتونس درس کنه،عکس مزدا۲رو گرفتن ی مثلث چسبوندن جلوش دستگیره عقبو هم با پاک کن پاک کردن!!!

    1. shahab

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (647 ديدگاه)

      طراحی ایتالیایی که میگن یعنی این؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. مهران

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (232 ديدگاه)

    این کجاش رندر هست
    این بیشتر فتوشاپه

  3. وحید

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (325 ديدگاه)

    چقدر زشت شده
    از الفا بعیده اصالت خودش رو فدا کنه

  4. ALiHidden

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (332 ديدگاه)

    عجب ! :|

    از آلفا انتظار نداشتم!

    این ک همون مزدا 2ــه :|

    بیشتر شبیه طراحی های آسیایی شده تا اروپایی….

  5. احمد باقری

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    اصلا معلوم نشد چی شد.

  6. kaveh

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (91 ديدگاه)

    رندر طراحی کرده یا نقاشی کشیده؟؟؟
    آلفا هم اگه بخواد میتو رو مثل این رندر بده میشه ایرانخودرو خودمون ک فقط بلده چراغای ماشینارو عوض کنه
    همچین کاری از ی شرکت خودروسازی مثل آلفا بعیده
    این ی رندر غیر رسمی نیست ی مسخره بازی بچه هاییه ک تازه کار با فتوشاپو شروع کردن

  7. Archi KHAN

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (2198 ديدگاه)

    من که از آلفا بعید میدونم اینو تولید کنه !
    آلفا برندیه با طرحهای خاص اونوقت ……..
    چی بگم والا

  8. shahab

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (647 ديدگاه)

    حالا چرا 5تا در ؟؟؟
    میتو جذابیتش تو 3در بودنشه اگه 5در بشهیگه میتو از بین رفته و جای جولیتاهم تنگ میشه

  9. moein

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (913 ديدگاه)

    مگه این رندرها رو خود آلفا داده بیرون که شما میگید از آلفا بعید بود؟!!!!!!!!!
    اینو یکی از سر خوشی طراحی کرده و داده بیرون
    هر وقت از طرف خود کمپانی رندری بیاد بیرون اون شرطه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا