آلفا رومئو

شتاب‌گیری جذاب آلفارومئو جیولیا کوادروفولیو

تقریباً یک سال از عرضه‌ی آلفارومئو جیولیا کوادروفولیو در بازارهای اروپایی می‌گذرد اما این سدان کاملاً جذاب ایتالیایی همچنان به مدهوش کردن طرفداران ادامه می‌دهد.

Alfa Romeo Giulia
پاسخ این برند به ب ام و M3 و مرسدس-ای ام جی C63 در درگ ها و تست‌های زیادی حضور یافته اما آیا شتاب گیری این خودرو از سکون تا سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت را دیده‌اید؟

giulia-coupe-geneva-5
خب صرف‌نظر از پاسخ شما، هم‌اکنون می‌توانید این ویدئوی جذاب را مشاهده کنید زیرا مجله‌ی موتور اسپورت پشت فرمان جیولیا کوادروفولیو نشسته و یکی از جذاب‌ترین تجربه‌های سواری یک خودروی ایتالیایی را داشته است.

2017-alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-side-profile-in-motion-03
پیش از تجربه‌ی DNA ناب ایتالیایی، بیایید درباره‌ی اعداد صحبت کنیم. طبق گفته‌های سازنده، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت جیولیا QV در ۳.۹ ثانیه ثبت شده و حداکثر سرعت آن نیز برابر با ۳۰۵ کیلومتر در ساعت است.

2017-alfa-romeo-giulia-first-drive-11
این عملکرد از طریق پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربویی که در جلوی خودرو نشسته و از تجارب فراری در آن سود برده شده حاصل می‌شود. قدرت ۵۰۵ اسب بخاری و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری پیشرانه به خودرو اجازه می‌دهد تا یک دور پیست نوربرگ رینگ را در ۷ دقیقه و ۳۲ ثانیه طی کند.

2017-alfa-romeo-giulia-first-drive-13
این خودرو در ایتالیا حداقل بهای ۸۴۲۲۵ دلاری دارد درحالی‌که بهای آن در ایالات‌متحده از حول و حوش ۷۲ هزار دلار آغاز می‌شود.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (95 ديدگاه)

    اووووووف
    زیر 4 ثانیه
    البته مثل 4c که نمیشه…

  2. peyman

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2095 ديدگاه)

    عجب هیجانی داره با اون سرعت بری

  3. kamran cooper

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (119 ديدگاه)

    چقدر شیک و خوش تیپه این پسر عکس اول به معنای کلمه دلبری میکنه

  4. Madjid

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    .
    مرسدس سی ۶۳ و ب ام و ام ۳ و ام ۴ ، نسبت به‌ جیولیا کیو وی انتخاب بهتریه ، وقتی ۷۰ هزار تا واسه یه ماشین میدی باید از کیفیتش مطمئن باشی.

    1. نوید جهرمی

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (3793 ديدگاه)

      داش مجید اعصاب خودتو برا بحثای بیهوده خورد نکن.بزار همین جا تموم شه بحث. شاید این دوستمون یکم نظراتت رو بخونه و آروم تر بشه.
      —————
      از نظر کیفیت ک هنوز امتحان پس نداده اما اگر بخواد مثل سابقه درخشان فیات عمل کنه حسابی کلاش پس معرکس.
      توی کلیپای دیگه ک دیده بودم صدای اگزوزش معرکه بود اما توی این یکی خیلی ساکت بود(برای خودروی اسپورتی در این حد و کلاس جالب نبود) هنوز نتونستم با طراحیش کنار بیام وقتی کنار 159 و 8C میزارمش.برای شروع میشه گفت گام بزرگی رو برداشته که لازم بوده اما کافی نیست.
      از نظر فعلا نمیتونه از پس سلاطین این کلاس بر بیاد . اما به هر حال آلفا رو نمیشه دوس نداشت.
      امیدوارم هر چه زودتر موتور پایش با قیمت مناسب وارد شه و از دیدنش محذوذ شیم.

    2. ارش

      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دوست عزیز من اولین ماشین خارجی که سوار شدم بی ام و بود سه سال هست که یه الفا جولیتا دارم و واقعا رازی هستم از کیفیت از راحتی از زیبایی واقعا دلم نمیاد عوضش کنم تا فهمیدم جولیا شهریور وارد ایران میشه حتما جولیا رو میگیرم و جولیتا رو هم نگه میدارم چون واقعا وابستش شدم

  5. Gtr

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (913 ديدگاه)

    شما دلتون رو خوش کنید که این ماشین امتحان پس نواده
    وقتی تو پیست منفجر کرد میبینید??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا