به نظر میرسد که آلفارومئو جیولیا QV میتواند تقریباً با همه سرشاخ شده و حسابی گردوخاک به پا کند!
این خودروی جذاب ایتالیایی قطعاً به لطف پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توربو از نظر پرفورمنس حرفهای زیادی برای گفتن دارد. قلب آهنین این خودروی اسپورت ایتالیایی توسط مهندسان فراری تیون شده و قدرت ۵۱۰ اسب بخاری و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری دارد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت جیولیا QV نیز تنها ۳.۹ ثانیه است.
از طرف به بامو M3 میرسیم که “تنها” قدرت ۴۳۱ اسب بخاری و گشتاور ۵۵۰ نیوتون متری داشته و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن در صورت استفاده از گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه برابر با ۴.۱ ثانیه است. نسخه دستی این خودرو دودهم ثانیه کندتر است.
هر دو خودرو در وضعیت کارخانهای قرار داشته و مسابقه آنها هم در حالت سکون و هم در حال حرکت نشان داده شده است. به جرات میتوان گفت نتیجه نهایی این مسابقه سورپرایز کننده است.
طبیعتاً زمانی که حرف از مقایسه سدان های اسپورت لوکس میشود شتاب گیری در خط مستقیم تنها فاکتور انتخاب خودروی برنده نیست زیرا هندلینگ و کیفیت نیز از جمله موارد تصمیمگیری هستند؛ و اگرچه اعداد روی کاغذ باعث جلبتوجه میشوند اما زمانی که ویدئو را مشاهده کنیم اوضاع جذابتر خواهد شد! باهم به تماشای این ویدئوی جذاب مینشینیم…
امیر
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷آلفا چه کرد!به نظرم بهترین سدان کامپکت دنیاست این زیبای ایتالیایی…بیخود نیست جرمی کلارکسون عاشق این ماشینه
مهدی
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷یه مجله معتبر درگ بین آلفا وM4csروبرگزارکرده.که بطور عجیبی آلفا عقب میوفتاد.خیلی وحشتناک شتاب میگیرن مدل M4وM3مدلcs
Fk
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷اون مدل از بیمر مدل معمولی نیست
مخصوص مسابقه ستاپ شده
اگه ألفا هم در سطح بیمر تیون بشه اونوقت میشه گفت رقابت منصفانه ایی بوده
رامتین
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷قبول ندارم. حتی m4 cs باز هم 15 اسب کمتر از آلفاست که تونست آلفا را نابود کنه.
بی همتاست ام پاور
مهدی
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ازاین درگ های غیر معتبر خیلی بدم میاد.مثل درگ مکلارن۷۲۰وچلنجردیمون. درگ باید شرایط استاندارد وتوسط مجله معتبر باشه که خودروها استاندارد وسالم وبدور ازشیطنت برگزار بشه.مثلا درگ۹۱۸و مکلارن۷۲۰که ۷۲۰پیروز شد.ولی بعد که درگ معتبرش برگزار شد۷۲۰پشت ۹۱۸محوشد.پس اینا هیچ ارزشی نداره
Hamid.Hellcat
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷دقیقا
مهدی
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷پدال لطفا درگ هارو ازمجله های معتبر انتخاب کن.ولطفا اون درگ آلفا وm4csرو زوتر بیار تاهمه قدرت خیره کننده M4csرو ببینن
مهدی
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷نخیر هیچم آلفا بهترین نیست.بهترین دراین کلاسM3وبعدC63هستش.اکثر تست هاهم این نتیجه رونشون دادن
Ferrari
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷اکثر تستها منظورت کدومه الفا تو هرتستی بوده اول شده.
T.H.M
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷کلا ایشون علاقه ی زیادی دارن نتیجه ی تست ها رو به نفع خودشون تغییر بدن. تو پست لکسس ES جدید میگه: ((تمام تست هاهم کیفیت530وEکلاس بنز رواز لکسوس بهتر دونستن.)) ما خودمونو کشتیم و تو اینترنت گشتیم همچین چیزی پیدا کنیم، نا موفق بودیم. اینجا هم که این. حتی اینقدر از اخبار خودرویی بی خبر هستن ایشون که غوغا و گرد و خاکی که آلفا این چند وقته به پا کرده رو مطلع نیستن. البته شایدم میدونن و به روی خودشون نمیارن. به هرحال همونطور که شما گفتید آلفا تو اکثر تست های اخیر برتر بوده که جای تحسین داره.
اینم بگم که من خودم چندان علاقه ای به آلفا ندارم (حداقل فعلا. شاید بعدها علاقم بیشتر شه به برندش چون واقعا داره خوب کار میکنه اخیرا) و شاید اگه قرار به انتخاب باشه چون برند بی ام و رو بیشتر دوست دارم، بی ام و رو انتخاب کنم. ولی این دلیل نمیشه واقعیت رو به نفع خودم تغییر بدم و خیال بافی کنم.
Fk
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷با اینکه بیمرو دوس دارم
کلی خاطره باهاش دارم ولی اگه قرار انتخاب و خرید باشه ألفا میگیرم
خوفناکه لامصب تو اون عکس که بغل بیمر هست نگاه کنید
Fk
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷منظورم عکس اخره
ابولفضل نصیری
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷تو اصلا بگو 10 ثانیه عقب افتاد بازم هیچی آلفا نمیشه
#ali.m#
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷با وجودی که سنی از سری3گذشته و پیر شده اما هنوزم از خیلی از رقبا بیشتر دوستش دارم .
یکی از اون رقبا هم الفا ست .
اصلا هم مهم نیست توی مقایسه های چندتا سایت یا توی چندتا درگ اول نشه .
PlymouthBarracuda
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷اختلاف اتوبانی بود….
ایول آلفا
Bilbo
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷به نظر منی که یه عاشق بامو هستم، رخ آلفا واقعا بهتر از ام ۳ هست، از لحاظ قدرت هم که برتر هست و نتیجه قابل پیش بینی بود. درسته که ام۳ دیگه قدیمی شده اما آلفا واقعا فوق العادست. اگر تو کلاس ام۵ شک نداشتم تو انتخابم، اینجا خیلی شک دارم. بامو سنگ محک این کلاس بود اما حالا واقعا بعضیا زدن جلو.
اما اگر اون رندرهایی که بر اساس نسخه های ازمایشی، درست کردن به واقعیت نزدیک باشه، فوق العادهست، مطلقا فوق العادست و تغییر نسل بی نظیری هست برای کمپانی.
EVO
۸ اردیبهشت ۱۳۹۷خب معلومه ماشینی که 80 اسب قدرت بیشتر داشته باشه حداقل تو مسیر مستقیم برنده میشه و این تنها فاکتور برای انتخاب یک ماشین بهتر نیست. چون اگه بود قطعا BMW یه موتور قوی تر می ذاشت که برنده باشه. هندلینگ عالی باواریایی قطعا با هیچ چیز مقایسه نمیشه که شاید میتونست توی یه جاده ی واقعی تر و پیچ و خم دار بهتر عمل می کرد. البته نباید قیافه ی ماشین هارم نادیده بگیریم که از نظر بنده آلفا با اون چراغ های جلوه ی باد کرده و سپرش خیلی شبیه ماشین های کره ای شده که هر روز یه طرح متفاوت میدن بیرون. ولی نمای جلو عقب باواریایی جوریه که آدم احساس می کنه همه چی به صورتی عجیب سر جای خود هست
More
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ماشین گرون تر جدید تر و قوی ترو……….
با قدیمی تر ضعیف تر ارزون تر سنگین تر مقایسه
میکنین؟؟؟؟
خب معلومه نتیجه چی میشه چرا اینقد زور میزنین؟؟؟