آلفارومئو نسخهٔ جدیدی بنام ولوسی Ti را برای مدل ۲۰۲۱ به خانوادهٔ اروپایی کراساوور استلویو اضافه کرده است. این نسخه برای کسانی در نظر گرفته شده که خواهان ظاهر جذاب نسخهٔ پرفورمنس و پرچمدار کوادریفولیو هستند اما به آنهمه قدرت نیازی ندارند. در ظاهر استلویو ولوسی Ti سپر عقب و دیفیوزر جدید به همراه رینگهای ۲۱ اینچی آلیاژی از کوادریفولیو الهام گرفتهاند.
در کابین این نسخه ویژگیهای بیشتری از کوادریفولیو گرفته شده که شامل صندلیهای اسپرت با چرم و آلکانترا، رو سقفی مشکیرنگ و تریم فیبر کربنی میشود. ازجملهٔ دیگر ویژگیهای استلویو ولوسی هم میتوان به شیشههای دودی و نشانهای بیرونی تیره اشاره کرد.
اروپاییها میتوانند استلویو ولوسی Ti را با دو پیشرانهٔ مختلف شامل ۲ لیتری چهار سیلندر بنزینی توربو و ۲.۲ لیتری چهار سیلندر توربودیزل خریداری کنند که به ترتیب ۲۸۰ و ۲۱۰ اسب بخار قدرت دارند. انتقال نیروی هردو موتور از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک صورت میگیرد و هردو به سامانهٔ چهارچرخ محرک Q4 آلفارومئو مجهز هستند.
برای مدل ۲۰۲۱، هردو مدل استلویو و جولیا با مجموعهای از جدیدترین خدمات اتصالی آلفارومئو مثل مشاهدهٔ مکان خودرو از راه دور، ارسال مقصد به سیستم ناوبری و اشتراک اینترنت با قابلیت اتصال حداکثر هشت دستگاه ارائه میشوند. علاوه بر این، این دو محصول آلفارومئو به پکیج کمکرانندهٔ سطح دو هم مجهز شدهاند که دستیار حفظ حرکت میان خطوط، کروز کنترل فعال، سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، دستیار بزرگراه، دستیار توجه راننده و… را به همراه دارد.
آلفارومئو پذیرش سفارشات خرید برای استلویو و جولیا مدل ۲۰۲۱ را در اروپا آغاز کرده است و در اوایل سال آینده آنها را به بازارهای اروپایی عرضه خواهد کرد. هنوز هیچ حرفی در مورد ارائهٔ نسخهٔ ولوسی در بازار ایالاتمتحده زده نشده است.
زیزیگولو
۲۱ آذر ۱۳۹۹به نظر من نمای جلوش جالب نیستش
پارسا ای که عشق هیچ ماشینی نیست☹☹??
۲۱ آذر ۱۳۹۹خب به نظرم که خوبه من عاشق الفا هستم
Hadi
۲۱ آذر ۱۳۹۹یک جولیا قرمز 500 اسبی ?…
Me
۲۱ آذر ۱۳۹۹بنظر من اگر دیدت رو عوض کنی خیلی هم قشنگه
این مثلث جلو رو ببین فک کن یاد چی میفتی؟
من نمیگم چون کامنتم سانسور میشه???
من که دوستش دارم.نه تنها اینو بلکه هرکی و هر چی که جلوش یه مثلث به این خوشگلی داشته باشه رو دوست دارم
مهدی
۸ دی ۱۳۹۹???
Amin
۲۱ آذر ۱۳۹۹اگه بیاد ایران مطمعنم موفق ظاهر میشه
Ho3in
۲۱ آذر ۱۳۹۹لامصب آلفا فقط فیسش از جلو و موتورش (فراری)والا بقیه ش به درد نمیخوره?
محمد
۲۱ آذر ۱۳۹۹دیگه با 200 اسب فیبر کربن برای چیشه؟
مهرداد كمال
۲۱ آذر ۱۳۹۹۲۰۰ اسب تو دنیای امروز برای این جثه خیلی کمه
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۱ آذر ۱۳۹۹چرا انقدر موتور های ضعیف؟!؟!؟!؟!
حداقل یه موتوری مثل تروفئو براش بزارن این قدرت ها برای یه ایتالیایی کمه خیلی
درمورد خود ماشین هم که بینظیر و دوست داشتنی و مهم تر اینکه ایتالیاییه و خوشم میاد ماشین هاش اصالت داره مثل یه ایتالیایی??????
امیدوارم دوباره به اوج برگرده
Carbonado Aventador
۲۱ آذر ۱۳۹۹البته veloce تو زبان ایتالیایی ولوچه تلفظ میشه..
.
مثل آونتادور سوپر ولوچه
.
هیچوقتنمیگن آونتادور سوپر ولوسی
سیاوش
۲۱ آذر ۱۳۹۹کلمه veloce در زبان ایتالیایی به معنی سریع است و تلفظ صحیح ” ولوچه ” هست نه ولوسی یا ولوسه