اگرچه این خودرو شبیه یک لندروور دیفندر جدید است اما با محصولی از جانب کمپانی بولینگر موتورز با نام B1 طرف هستید. بولینگر یک استارت آپ نوپا در آمریکاست.
پروتوتایپ آفرودر الکتریکی B1 توسط کمپانی به عنوان اولین تراک آفرود چهار چرخ محرک الکتریکی معرفی شده است.
خودروی مورد بحث از شاسی تمام آلومینیومی برای کاهش وزن و ابعاد جمعوجور استفاده کرده است. B1 تقریباً ۱۲۰ سانتیمتر کوتاهتر از نسل فعلی لندروور دیسکاوری بوده و زوایای حمله و خروج آن به ترتیب برابر با ۵۶ و ۵۳ درجه می باشد.
بولینگر B1 از سیستم تعلیق کاملاً قابل تنظیم هیدروپنوماتیک مستقل برای هر چرخ استفاده میکند. ارتفاع خودرو میتواند حداکثر تا ۵۱ سانتیمتر افزایش یابد. ارتفاع استاندارد خودرو از سطح زمین تقریباً ۴۰ سانتی در نظر گرفته شده است.
نیروبخش خودروی الکتریکی یاد شده دو پیشرانه الکتریکی است که روی اکسلها جای گرفته و از طریق شفتهای عادی هر چهار چرخ را وادار به حرکت میکنند. حداکثر خروجی دو پیشرانه یاد شده به ترتیب برابر با ۲۶۸ و ۶۴۰ نیوتون متر میباشد.
شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو در ۴.۶ ثانیه ثبت شده و حداکثر سرعت آن برابر با ۲۰۴ کیلومتر در ساعت میباشد.
بولینگر ادعا میکند این خودرو توزیع وزن فوقالعاده ۵۰/۵۰ داشته و مجهز به فرمان هیدرولیک بوده و ظرفیت یدک کشی آن ۲۷۶۶ کیلوگرم اعلام شده است.
حداقل زمان تحویل بولینگر B1 حدود ۱۹ ماه اعلام شده و سفارشها منحصراً از طریق کمپانی دریافت میشوند. البته برنامههایی برای افتتاح فروشگاههای بولینگر وجود دارد. هنوز بهای این خودرو اعلام نشده است.
شهاب شورلت
۲۴ شهریور ۱۳۹۶عجب شتابی_اگه ارزون باشه خوبه _متاها قیافشو باید اسپرت کرد
:::فرشاد:::
۲۴ شهریور ۱۳۹۶عملکرد فنیش قابل قبوله، مخصوصا ظرفیت یدک کشیش، فقط کاش چهرش مدرنتر بود، الان آدم رو یاد بازیها گرافیک پایین قدیمی میندازه.
محمد
۲۴ شهریور ۱۳۹۶جدای از چهره که خیلی ساده طراحی شده و جا واسه تیونر ها زیاد داره، از لحاظ فنی حداقل روی کاغذ حرف واسه گفتن داره و باید دید توی تست های میدانی چه عملکردی از خودش نشون میده
(ali(chevy nova
۲۴ شهریور ۱۳۹۶من ازش خوشم اومد
طراحىش ساده و زمخت هست و همىن رو من خوشم مىاد
mohammad_FM 480
۲۴ شهریور ۱۳۹۶آفرودر التکریکی؟؟
اصلا نمیتونم باهاش کنار بیام
میترسم از روزی که همه ماشین ها الکتریکی بشه…
serial winner
۲۴ شهریور ۱۳۹۶.
آره بابا وسط جنگل و بیابون شارژش تموم بشه بدبخت میشی .
ضمن اینکه آفرود انرژی زیادی از باتری drain میکنه و دامنه حرکتی ماشین به زیر 60 کیلومتر میرسه .
من که جیپ رانگلر رو برای آفرود ترجیح میدم ، ساده و قابل اعتماد.
mohammad_FM 480
۲۴ شهریور ۱۳۹۶دقیقا همینطوره رفیق.
وقتی تمام شد باید چی بشه؟
حالا اینم به کنار جای خالی صدای اگزوز و دود و نعره های موتور رو باید چیکار کرد..?
نمیدونم چرا ولی ماشین های الکتریکی رو یک ماشین به تمام معنا نمیدونم
فقط فرانسه فقط بوگاتی
۲۴ شهریور ۱۳۹۶عین جیپ های جنگی قدیم شده
Mercede kaviani
۲۴ شهریور ۱۳۹۶با سلام به دوستان
فکر کنم اگر یک موتور جنراتور هم داشته باشد مثل بی ام و ای 3 برای مواقع اضطرای فوق العاده میشود مخصوصا برای یک اس یو وی جزو ضروریات است همانگونه که دوستان عزیز اشاره فرموداند
راستی سیستم هیبرید سری اولین بار توسط فردیناند پورشه برای اتوموبیلی که سفارشی برای ولیهد اتریش ساخت استفاده شده است تا بدین وسیله برد اتوموبیل افزایش یابد وراحتی رانندگی اتوموبیل الکتریکی والکتریکی بودن اتوموبیل نیز حفظ شود
ببخشید دوستان طولانی شد
با تشکر مجدد وارزوی روز تعطیل وهفته بسیار خوب برای همه دوستان
دوستدار شما مرسده کاویانی