فیسکر پس از معرفی شاسیبلند الکتریکی اوشن سه محصول جدید را روانه بازار خواهد کرد.
در بیانیه رسمیای که اوایل هفته منتشر شده، فیسکر اعلام کرده این سه خودروی جدید بین سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۵ عرضه شده و هر یک از شخصیت منحصربهفرد خود برخوردار خواهند بود. این شرکت اظهار داشته رویه دیگر خودروسازان در تولید محصولاتی مشابه هم اما با ابعاد مختلف را دنبال نخواهد کرد.
یکی از این خودروها که با کانسپت اموشن 2017 پیشنمایش شده یک سوپر اسپورت سدان خواهد بود. این خودرو قرار بود دو سال بعد وارد چرخه تولید شود اما فعلاً فاز توسعه آن طول کشیده است.
یک کراس اوور اسپورت دیگر نیز توسعه مییابد که احتمالاً نسخهای ظریفتر از اوشن است اما چیزی درباره این خودرو نمیدانیم. سومین محصول از این دسته نیز پیکاپ تراکی برای رقابت با تسلا سایبرتراک است اما طراحی آن ملایمتر از رقیب آمریکایی خواهد بود.
هنریک فیسکر مدیرعامل این شرکت میگوید:
زمانی که شرکت فیسکر را تاسیس کردیم به خود گفتیم شرکت ما حملونقل الکتریکی را به عنوان یک سرویس عرضه اما طیفی از محصولات بسیار احساسی و متفاوت روانه میدان خواهد کرد. به همراه برنامه لیزینگ خلاقانه خود قادر خواهیم بود انتخابهای متنوعی را در دسترس مشتریان با بودجههای گوناگون قرار دهیم.
به همین منوال استقبال از اوشن هم فراتر از انتظارات فیسکر بوده است. آنها تا پایان ماه جولای هدفگذاری ۵ هزار رزرو برای اوشن را داشتند اما تعداد ۷۰۶۲ دستگاه از این خودرو رزرو شده است.
این خودرو قرار است از سهماهه پایانی سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود و فیسکر نیز گفتوگوهایی با گروه فولکسواگن برای استفاده از پلتفرم MEB داشته است. اوشن طبق گفتهها قیمت پایه ۳۷۴۹۹ دلاری (به استثنای مشوقها) خواهد داشت و باتری ۸۰ کیلووات ساعتی آن با یکبار شارژ مسافت ۴۰۲ تا ۴۸۳ کیلومتری را به ارمغان میآورد.
ali (chevy nova)
۱۲ مرداد ۱۳۹۹فیسکر که داره تلاش الکی میکنه
تا وقتی که تسلا به عنوان خدای محصولات برقی هست کی به فیسکر و بقیه توجه میکنه.
ارزش سهام تسلا خودش نشون دهنده برتری تسلا هست
meysam
۱۲ مرداد ۱۳۹۹تسلا هم از مادر اینطوری زاده نشده که
تازه همون تسلا زمانی که تازه میخواست کارشو شروع کنه اگه با خودش میگفت: “”با این همه غول خودروساز و این هیبریدیهای خوبی که تویوتا میسازه و … کی میاد به ماشینای من نگاه میکنه و ….””” الان تو پوست موز بود
ضمن اینکه قرار نیست تمام ماشینای دنیا تسلا باشن. مطمئنا جا برای شرکتهای دیگه هم هست و ممکنه حتی در آینده موازنه تغییر کنه و یه شرکتی رو دست تسلا بزنه
Peyman56
۱۲ مرداد ۱۳۹۹فیسکرقبل ازتسلا مدل کهرمه رو خولید کرد ولی خیلی موفق نبود .تصمیم گرفته مدل موفق تولید شاسی بلند رو در پیش بگیره.اون وقت واردات خودرو کلا بستن تا تولید ملی شکوفا بشه .تولیدات داخلی هم که ماشالا حتی یه دونه شاسی بلند تولید نکردن بلکه کار بجایی رطسید که با چند برابر قیمت آشغالاشون حالا زه کنار مراید شده آپشن.
meysam
۱۲ مرداد ۱۳۹۹بنظر من اگه شرکتی میخواد خودروی الکتریکی تولید کنه باید عمده تمرکزشو بزاره رو نرم افزار.
سخت افزارشو میتونه با مشارکت شرکتهای دیگه تامین کنه ولی نرم افزار چیزیه که باید تخصصی پیش ببره و این یکی از عوامل برتری تسلا نسبت به بقیست
AMG///
۱۲ مرداد ۱۳۹۹تسلا از مادر غول زاییده نشده بود که
می دونین تو تخت گاز (اون موقع که جرمی کلارکسون بود) چقدر از تسلا بد میگفتن؟؟؟؟
تسلا غول خودرو سازی الکتریکی شد…..
فیسکر هم اگه مث تسلا تلاش کنه چرا نشه؟؟؟؟
تازه دارم تسلا رو می فهمم……
((الان مثلا بنز شرکت بزرگیه آیا همه ماشین های دنیا بنزن؟؟؟؟))
ارشیاsvj
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ماشیناش طراحیه خوبی دارن.
پارسا عشق ماشین
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ماشین های عجیب غریبی هست ولی بازم از طراحی ها زیبا و شکیل نر است