شلبی از نظر ارتقا و تیونینگ فورد موستانگ یک استاد بلاشک است اما متأسفانه هیچ سوپرکار برجستهای با نام کارول شلبی همراه نشده است. برای تغییر این موضوع شاهد تصور یک پروژه توسط آنتونیو پاگلیا هستیم.
خودروی مورد بحث ما که کانسپت شلبی OTR نام گرفته از خودروهای دهه ۸۰ الهام گرفته است و طراحی آن ترکیبی از شاخصههای رترو با ویژگیهای مدرن است. اگر چند دقیقه وقت خودتان را صرف بررسی این رندرها بکنید احتمالاً با خود خواهید گفت ایکاش خودروی شلبی OTR تولید میشد.
کانسپت OTR از نمای جلو دارای چراغهای بسیار نازکی بوده درحالیکه چراغهای راهنما و دیلایت های LED به خوبی به جلوپنجره هماهنگ شدهاند. ورودیهای هوای روان تجسم شده نیز در هر دو طرف سپر جلو به چشم میخورند درحالیکه کاپوت کوچک OTR ترکیبی از ورودیهای بزرگ هوا است.
این طرح رترو در پروفایل جانبی نیز ادامه یافته و شاهد خطوط مشابه با فراری تستاروسا و همچنین وجود رینگهای ۵ پره دوتایی میباشیم. فرم شیشههای جانبی و سقف نیز ما را به یاد لانچیا استراتوس افسانهای میاندازد.
اما نمای عقب نیز ترکیبی از لبهی کوتاه روی صندوق و چراغهای افقی یکپارچه است. ما همهچیز این خودرو را دوست داریم.
(Ali (Chevy nova
۷ شهریور ۱۳۹۷((شلبی از نظر ارتقا و تیونینگ فورد موستانگ یک استاد بلاشک است اما متأسفانه هیچ سوپرکار برجستهای با نام کارول شلبی همراه نشده ))
اىن صحبت درست نىس
کارل شلبى سال 1964 مدلshelby cobra daytona رو ساخت و افتخارات بالاى کسب کرد
DELL
۷ شهریور ۱۳۹۷بسیار عالی?⚡️?❤️
Khosrow
۷ شهریور ۱۳۹۷داشتن اینو قطعا به بوگاتی دیوو ترجیح میدم / چرا اتومبیل سازها هر چی میریم جلوتر فکر میکنن باید طرح فضایی بزنن تا جدید به نظر بیان / همینو مشکی میخوام – مرسی ..
الف.ی
۷ شهریور ۱۳۹۷آقا اون عکسای پلیسش انگار تو نید فور اسپید هات پرسوته 2010
GOD BLESS AMERICA
۳۱ شهریور ۱۳۹۷این با یه موتور پایه هیولا از فورد مثلا ۴۲۷ و یه سوپر شارژر حجم بالا و تنظیمات پرفورمنس ECU چه شود !!!
میشه ۸۸۰ اسب بخار قدرت و +۱۴۰۰ نیوتن متر گشتاور ازش گرفت.
تو دهنی بزرگی به خودرو سازان اروپایی میتونه باشه.