پس از انتشار تیزر اول از هنسی ونوم F5 که به طور مختصر طراحی بدنه این خودرو را نشان میداد، این تیونر با رندری جدید برای برانگیختن گمانهزنیها درباره کابین هایپرکار خود بازگشته است. ما تنها میتوانیم بخشی از داشبورد را ببینیم و به نظر میرسد که هنسی از فیبر کربن برای کاهش وزن حداکثری محصول جدید خود استفاده کرده است. سه ورودی هوای گرد روی داشبورد از نظر ظاهر و طراحی مشابه سه خروجی اگزوز خودرو بوده و احساس میکنیم که این موضوعی اتفاقی نیست.
تصویر جدید همچنین صفحه لمسی بزرگ ونوم F5 را بدون هیچ دکمه فیزیکی در اطراف خود نشان میدهد. به نظر میرسد این صفحهنمایش در بخش پایین داشبورد قرار گرفته اما این موضوع احتمالاً برای خریداران هایپرکاری که شاید سقف سرعت ۴۸۰ کیلومتر در ساعت را رد کند مهم نخواهد بود.
به خاطر اینکه تصویر منتشر شده کیفیت بالایی ندارد نمیتوانیم نوشته کنار F5 را در سمت راست و بالای صفحهنمایش بخوانیم. در بخش پایینی سمت راست صفحهنمایش نوشته AAA به اسپویلر فیبر کربنی جلو متصل شده بنابراین شاید این سه حرف نشان دهنده سیستمی آئرودینامیکی باشد.
با دقت بیشتر در تصویر منتشر شده میتوان متوجه پدال شیفترهای پشت فرمان شد. دیگر ویژگیهای مشهود عبارتاند از سطوح چرمی زرد با دوختهای سفید در بخش پایینی پانل دربها و همچنین بخش بالایی داشبورد. جایگاه استراحت پا نیز آلیاژی است.
AMIR SCHUMACHER
۳ آبان ۱۳۹۶.
امیدوارم ایندفعه رکوردش رو در گینس ثبت کنه
HORSE
۳ آبان ۱۳۹۶من بین شیرون و ونوم F5 طرفدار هیچکدوم نیستم.
(حرفی که میخوام بزنم کاملا بی طرفانست)
چیزی که صد در صد ازش مطمعنم و خودتونم با اطلاعاتی جدیدی که کمپانی هنسی داد متوجه شدید اینه که حتی اگرم ونوم اف۵ از بوگاتی سریعتر باشه!
لوکس تر از بوگاتی نیست!
درواقع شاهکار جدید هنسی از کلمه ی لوکس بسیار دوره!
این رقابت برای من خیلی هیجان انگیزه چون که دوتا کمپانی با سیاست های متفاوت دارن سر رکورد ۵۰۰کیلومتر بر ساعت رقابت میکنن!
این وسط بوگاتی به اضافه ی اینکه باید راحتی کابین خودش رو حفظ کنه! جواب این غول آمریکایی رو هم بده!
MAHDI . CHEVROLET
۳ آبان ۱۳۹۶لامصب معرفی تا بینیم
بیا مثل دیمن رکورد جابه جا کن
PaRHaM
۳ آبان ۱۳۹۶نسبت وزن و قدرتش شاهکار میشه??
اصلا تحمل ندارم تا زمان معرفیش?❤?
الف.ی
۳ آبان ۱۳۹۶نظر سنجی
شیرون سوپر اسپرت ( ورژنی که قراره احتمالا تا سال 2019 بیاد و محدودیت سرعتش برداشته بشه و با لاستیک بهتر عرضه بشه ) لایک
هنسی ونوم اف5 دیسلایک
پارسا ss
۳ آبان ۱۳۹۶اون وقت سرعت شیرون ss چقدره؟ چرا کویینگزگ یه هایپرکار جدید نمزنه
الف.ی
۳ آبان ۱۳۹۶قراره بالای 460 بره یا شاید 480 بره
کونیگزگ هم قطعا واکنش سهمگینی در آینده نشون خواهد داد همونطوری که اولین خودرویی رو ساخت که به سرعت 440 کیلومتر در ساعت و نسبت قدرت به وزن 1:1 رسید
https://www.topspeed.com/cars/bugatti/2021-bugatti-chiron-super-sport-ar173256.html
نمیدونم میشناسید یا نه ولی یه شرکت گمنام هم هست به نام ssc یعنی shelby superar company که البته هیچ ربطی به کارول شلبی نداره گفته میشه هرموقع از صاحبش پرسیده میشه با کارول شلبی نسبتی داری ناراحت میشه و میره شاید اون ها هم پاسخ بدن
https://www.topspeed.com/cars/ssc/2014-ssc-tuatara-ar100402.html
https://www.topspeed.com/cars/ssc/2013-ssc-ultimate-aero-xt-ar133336.html
بعید نیست مکلارن هم حمله ای بکنه
البته قطعا ساخت چنین خودروهایی به قدر سخت هست که هر کمپانی توان تولید اون ها رو نداشته باشه و به این سادگی این پیش بینی های من نیست
مهدی
۳ آبان ۱۳۹۶همچین ماشین شترگاوپلنگی فکر کنم فقط تو ایران اینهمه دنبال کننده و طرفدار داره . بهر حال چه رکورد بزنه چه نه هیچوقت از این ماشین به عنوان یه محصول موثر تو دنیای خودرو یاد نمیشه
ونوم اف ۵
۳ آبان ۱۳۹۶اونوقت پاگانی شتر گاو پلنگ نیست که انجین المانی داره و مالکش ارژانتینیه و تو ایتالیا ساخته میشه
(Ali(Chevy Nova
۳ آبان ۱۳۹۶ونوم جان بىخىال داداش
این جناب مهدى تو قسمت خودروىى که بستنى وانىلى دوست نداشت حرفى زد که من متوجه خىلى چىزها شدم
برو اونجا ببىن چى گفته
ونوم اف ۵
۳ آبان ۱۳۹۶چشم دادا الان میرم
Mahdi Chevrolet
۳ آبان ۱۳۹۶جک گفتی رفیق
(Ali(Chevy Nova
۳ آبان ۱۳۹۶مهدى شورولت
داداش برو قسمتى که به ونوم گفتم و مطالبى رو که جناب مهدى ((با320 کامنت تا الان)) گفته رو ببىن و همىنطور جواب من رو در اونجا
MAHDI . CHEVROLET
۴ آبان ۱۳۹۶خوندمش داداش
حقیقته
Hemichan
۳ آبان ۱۳۹۶عشقه 500 کیلومتری
مهدی
۳ آبان ۱۳۹۶جناب علی یا شوی نوای عزیز من نمیفهمم نظر من به شما چه ربطی داره که آسمون ریسمون میبافی و داد و بیداد راه میندازی؟؟ اصلا چند سالته که دغدغت شده کامنتهای من و تو ذهنت موندهدمن چی گفتم یا نگفتم؟؟ هرجا اسم ماشین امریکایی میاد مثل زبل خان میپری اونجا و هرکی مخالف حرف زده باشه میخوای جوابشو بدی! پسر جون منی که دارم بات حرف میزنم خودم نوا کوپه و کامارو دارم خودم واسه ماشینم موتور ۴۵۴ هایی میبندم که ۵۰۰-۶۰۰ اسب قدرتشونه عکسشم تو اواتارم هست پس فکر نکن هرکس حرف مخالفی میزنه یا نمیدونه یا مقرضه
ونوم اف ۵
۳ آبان ۱۳۹۶اقا مهدی اولا سن مهم نیست و اطلاعات مهمه در ثانی شما نظرت رو گفتی علی شوی گل هم نظرش رو
مهدی
۳ آبان ۱۳۹۶جناب ونوم شمادتو کامنت این گل پسر نظر در مورد ماشین میبینی یا تیکه انداختن و یارکشی که فلانی بیا ببین این چی میگه فلانی اینو من میشناسم چذت میگه و…؟؟ وقتی مینویسه این اقا با ۳۲۰ تا پست فلان حرفو زده حتما فکر کرده چون اینجا زیاد کامنت میذاره حتما خیلی بلده!! این گل پسر یبار مطلب علمی اشتباه نوشت در مورد لیفتر و راکر که ایرادهای متنش رو خیلی مودبانه بهش گفتم و وقتی فهمید من کامارو ۴۵۴ دارم جوری تبریک گفت و درود فرستاد و مشخصات موتور ماشینو ازم پرسید که من تو ذهنم تعجب کردم که چقدر واسش تازگی داره بعد همین ادم منو واسه تعداد کم کامنتها و نظراتم در مورد ماشین امریکایی های قدیمی که خودم بهترین و تمیز ترین نمونه هاشو داشتم و دارم و هر روز باشون سروکار دارم مسخره میکنه. باید به اینجور ادما گفت اگر تحمل نظر مخالف ندارید و محترمانه جواب دادن رو بلد نیستین بهتره حرفی هم نزنید
AMIR SCHUMACHER
۳ آبان ۱۳۹۶.
مهدی من دو ساله تو این سایتم ، دقیقا همین بحث ها رو من هم کردم. کامنتات رو که میخونم دقیقا یاد خودم میافتم و بحث هایی که میکردم.
ایشون همون روزی که در پست ” خودرویی که بستنی وانیلی دوست نداشت” داشت جواب شما رو میداد با مطرح کردن ” پراید84″ و ” چه خبر از مشهد” در واقع داشت به من تیکه مینداخت و منم به ناچار با “قارقارک” جوابش رو دادم.
حالا خوبه من اون پراید رو فروختم.
الانم که میگه من خیلی چیز ها رو متوجه شدم در واقع منظورش اینه که فکر میکنه این منم که دارم با پروفایل شما کامنت میذارم !!!!
الله اعلم … خدا خودش بهتر میدونه.
پیشنهاد من به شما اینه که محل نذاری و بیخیال باشی . انگار نه انگار.
نیاز نیست همه ی کامنت ها و همه ی پاسخ هایی که به کامنتات داده میشه رو بخونی.
این حرفت رو بهت میزنم چون اگر بخوای زیادی حساس بشی یا وقتت رو مثل الان حروم بحث کردن و توجیه خودت بکنی مثل خیلیای دیگه از سایت فراری میشی و زود خسته خواهی شد.
با وجود اینکه سر پورشه و فراری یا لامبورگینی و فراری با هم زیاد بحث کردیم ولی واقعا سوادت رو قبول دارم که در زمینه ی خودرو خیلی بیشتر از خودمه و به موقعش چند تا سوال ازت دارم.
بیخیال باش. اینم بدون که به راحتی میشه به یک نفر چندین دیسلایک داد. اگر جایی حرف حق زدی و دیسلایک زیاد خوردی الزاما اون دیسلایک ها رو کاربران ندادن. ممکنه همش کار یک یا دو نفر بوده باشه که حرف های تو به مذاقشون خوش نیامده.
بازم میگم نیاز نیست همه ی کامنت ها و پاسخ ها رو بخونی.
مهدی
۴ آبان ۱۳۹۶امیر عزیز شما لطف داری . من خودم میدونم خیلی از کامنتهای من ممکنه زیاد دیسلایک بخوره اما چیزی رو میگم که فکر میکنم درسته تو مقاله بستنی وانیلی هم با اینکه این اقا بازم با کنایه و تمسخرحرفشو زد جدا از اینکه اصلا منو اشتباه گرفته بود اما بازم محترمانه جواب دادم منتها هرچیزی حد داره
سیدحبیب اله افخمی
۱۳ خرداد ۱۳۹۹سلام آقا مهدی من یه آدم بی شیله پیله ام تعصبیم نیستم و هایپرکار مورد علاقم بوگاتی هست و کلا با بوگاتی ال میکنم و لامبورگینی اونتادور…شما گفتی تو دنیای ماشین اسپورت واردی…من از شما سوال دارم…۴ کمپانی معروف بوگاتی هنسی اس اس سی و کوئیز دارن مدلهایی میسازن..فعلا ۴۹۰ بوگاتی اوله..شیرون…هنسی ونوم اف۵ ۲۰۲۰ رو داره میزنه اس اس سی توتارا۲۰۲۰ و کوئیز جسکو رو داره میزنه…کدوم یکی از نظر تئوری و منطقی میتونه رکورد بهتری و شتاب بیشتری داشته باشه..این سوال خیلی برام مهمه
AMIR SCHUMACHER
۴ آبان ۱۳۹۶.
کاملا حس میشه که میخوای چیزی که به نظرت درسته رو بگی و تجربیاتت رو به اشتراک بذاری. کامنتی که میدونی اعصابت رو خورد و انرژیت رو تلف میکنه نخون.
این تجربه ی منه.
این رفتار ها منم آزار میداد. واسه همین ایشون و من الان تو سایت مثل تام و جری هستیم!!!
این حرفا رو بهت زدم چون جزو معدود کاربرایی هستی که تو این سایت “وزن” دارند. یعنی چون تجربه ی عملی داری و سوادت هم خوبه حضورت یه چیزی به سایت اضافه میکنه و خیلی مفیده. هر چند که ممکنه حتی با همدیگه هم بحث کنیم.
فعلا .
Hemichan
۴ آبان ۱۳۹۶جای یه جعبه نوشیدنی گازدار خالیه
Hemichan
۴ آبان ۱۳۹۶تو سرعت 500 خیلی چیزا میچسبه
GOD BLESS AMERICA
۴ آبان ۱۳۹۶این حرفهای خاله زنکی رو ول کنین بابا.
مرد میخوام بیاد وسط و خودروی موتور جلو بزنه ۵۰۰ رو رد کنه اون وقت بیاید بگید کارش خاصه.
وگرنه از ۷۲ ملت اومدن یه شاسی سبک فیبرکربنی و یه موتور تا دندون مسلح و یه گیربکس با ضریب دنده بلند و بدنه آیرودینامیک رو تو یه محصول جمع کردن که اگه زیر ۳۶۰ تا بره باید حسابی بهش توپید مثل گامپرت آپولو یا IE که هرگز ۳۴۰ رو نزدن.
اینقدر سوپرکار موتور وسط دیدم که حاظرم همشون رو با جیغ اگزوز LFA یا غرش کروت ZR1 یا وایپر عوض کنم.
گذشته از اون ساخت خودروی موتور جلو با توانایی عبور از مرز ۳۶۰ کیلومتر یه چالش جدیه که هنوز با وجود هنسی ها ، گامپرت ها ، پاگانی ها ، و منصوری ها کسی جرأت قبولش رو نداره؛
چه برسه به رکورد ۵۰۰ کیلومتر.