هنسی پرفورمنس به تازگی تصویری تیزری از ونوم F5 را منتشر کرده که شاید نشان دهنده دستیابی این خودرو به سرعت ۴۸۲ کیلومتر در ساعت باشد.
این تصویر گوشهای از هایپرکار جدید هنسی و همچنین تابلوی ۳۰۰ مایل در ساعت را نشان میدهد و البته که توجهات را به خود جلب میکند.
اگرچه بوگاتی شیرون هنوز عنوان سریعترین خودروی تولیدی دنیا را به دست نیاورده اما میخواهد سال آینده این عنوان را از آنِ خود کند. البته خودروساز فرانسوی اذعان داشته شیرون به سرعت ۴۸۲ کیلومتر در ساعت نخواهد رسید زیرا هیچ لاستیک قانونی جادهای قادر نیست به صورت ایمن به این سرعت دست یابد.
با این وجود هنسی به دنبال جابجا کردن مرزها بوده و شاید از لاستیکهایی استفاده کند که بتوانند در چنین سرعتهایی دوام بیاورند اما برای استفاده روزمره مناسب نباشند.
این تیونر تگزاسی قبلاً تأیید کرده ونوم F5 کاملاً جدید خواهد بود و با قدرت تقریبی ۱۵۰۰ اسبی خود خواهد توانست بهصورت قانونی در جادهها جولان دهد.
ونوم اف ۵
۲۸ مهر ۱۳۹۶ممنون اقا شاهین گل که با این خبرما رو سر حال کردی
شاهین
۲۸ مهر ۱۳۹۶ارادتمندم ونوم جان
HORSE
۲۸ مهر ۱۳۹۶یکی از هیجان انگیز ترین پست های پدال توی چند ماه اخیر!
این اخبار حتی نظر اونایی که ماشین باز نیستنو هم جلب میکنه! منتظریم ببینیم سریعترین ماشین این نسل چیه!
Ferrari Zonda SV
۲۹ مهر ۱۳۹۶اگر شبیه به این عکسایی که گداشتین باشه یکی از زیباترین خودروهای بازار میشه.قیافه ماشین ترکیبی از لافرراری و مکلارن پی1 هست…من که خیلی دوس دارم
حامد
۲۸ مهر ۱۳۹۶بوگاتی باید دوباره دست به کار بشه |:
Amir SCHUMACHER
۲۸ مهر ۱۳۹۶.
بوگاتی تا وقتی خیالش از بابت امنیت سرنشین مطمئن نشه دست به همچین کاری نمیزنه.
کلاس کار و دغدغه های بوگاتی با تیونری مثل هنسی خیلی فرق میکنه ، یک بار که شیرون به خاطر ترکیدن لاستیک از جاده خارج بشه و خدای نکرده کسی جونش رو از دست بده تمام اعتبار بوگاتی که یک قرن برای به دست آمدنش عرق ریخته شده به فنا میره. اما هنسی چنین نقطه ضعفی نداره.
بوگاتی نون اعتبارش رو میخوره.
«خودروساز فرانسوی اذعان داشته شیرون به سرعت 482 کیلومتر در ساعت نخواهد رسید زیرا هیچ لاستیک قانونی جادهای قادر نیست به صورت ایمن به این سرعت دست یابد»
تنها مشکل سر راه بوگاتی فقط لاستیکه. بوگاتی با پیشرفته ترین لاستیک ساز جهان (میشلین) همکاری میکنه.
اگر میشلین هنوز نتونسته یک لاستیک خاطرجمع برای بوگاتی بسازه هیچ کس دیگه هم نمیتونه.
صد در صد بوگاتی رو به هنسی ترجیح میدم. صد ها تیونر در جهان وجود دارند اما بوگاتی فقط یه دونست.
محمد
۲۸ مهر ۱۳۹۶کاملا حرفتون متینه دوست عزیز
اما هیچ وقت انتهایی در پیشرفت تکنولوژی نیست
ضمن اینکه همان موقع بوگاتی ویرون هم گفته میشد هیچ لاستیکی تحمل سرعت بالا رو نداره که میشیلن سنتشکنی کرد واسه بوگاتی
شاخص این کلاس خودرویی قطعا بوگاتیه یعنی همه تلاش میکنن به بوگاتی برسن اما با سرعت پیشرفتی که امروز خودروسازان دارن بروز میدن و علاقه بوگاتی به ارتقا مدل با فاصله زمانی، بنظر شیرون کار بشدت سختی رو داره واسه اینکه ۷-۸ سال مداوم بهترین بمونه در حالی که (فارغ از رسیدن بهش یا نه)از همین امروز بقیه به سمتش حمله کردهاند
Amir Schumacher
۲۸ مهر ۱۳۹۶.
دوست عزیز ، آقا محمد ، من خودم از علاقمندان این شرکتم.
در مورد لاستیک باید بهتون بگم خود Henessy هم از تایر های میشلین استفاده میکنه.
تایر های هر دو میشلینه.
چیزی که من و شما به عنوان تایر میشناسیم اگر با بالاترین دانش سال 2017 هم ساخته بشه توان تحمل نیروی گریز از مرکزی که در سرعت 480 km بهش تحمیل میشه رو نداره.
مگر اینکه جنسش عوض بشه که اون موقع دیگه لاستیک نیست و به درد همه ی سرعت ها نمیخوره. مثلا 500 کیلومتر رو تحمل میکنه اما در سرعت 100 کیلومتر عملکردش بسیار کوبشی هست.
دهه ی 1990 تراست اس اس سی رکورد سرعت 1227.986 کیلومتر رو برجاگذاشت. اما به جای لاستیک از صفحات فلزی استفاده میکرد.
کاری که هنسی کرده به هیچ عنوان ساخت یک هایپرکار یا خلق یک شاهکار تکنولوژیک نیست.
سال 1939 ماشینی ساخته شد به نام Railton Mobil Special که موتور W12 سوپرشارژ داشت. با تکنولوژی 80 سال پیش به سرعت 600 کیلومتر رسید.
PaRHaM
۲۸ مهر ۱۳۹۶صد ها تیونر تو دنیا وجود داره
حتی گاهی اوقات آپکو هم گفته من تیونرم??
ولی فقط ی دونه هنسی با اون قدرت وجود داره!?
ک میشه گفت قدرتمند ترین و بهترین تیونر دنیاس
در ضمن ؛ مشکل اساسی بوگاتی وزن وحشتناکشه
دلیل این ک چرخ ها خاص تری میخواد قطعا ب خاطر وزنشه ک برای یک هایپر کار خیلی خیلی زیاده
ولی خب
هنسی هیچ وقت مشکل وزن نداشته
چ تو ونوم GT
چ تو ونوم F5 ک میاد
چون از پایه اصولی طراحی میکنه
در واقع برای هدفی ک میسازه ؛ درست کار میکنه
قراره هایپر کار بسازه ؛ بنا ب قواعد درستش میسازه
قرار باشه درگستر بسازه ؛ بنا ب قواعد درستش میسازه
قرار باشه ماشین لوکس تیون کنه ؛ بنا ب قواعد درستش میکنه
ب طور مثال میگم ؛ سه تا رقیب رو میگم که قشنگ براتون مشخص بشه
کوئنیگ زگ آگرا و بوگاتی ویرون و هنسی ونوم GT
وزن هاشون :
بوگاتی : ۱۸۸۸
آگرا : بین ۱۳۶۰ تا ۱۴۳۰
هنسی :۱۲۴۴
پس دلیل نیاز بوگاتی ب لاستیک های خاص دقیقا همون نقطه ضعف عظیمشه ک خودشم نمیدونه چیه!
نمیدونه ماشین لوکسه؛ نمیدونه گرند توره؛ نمیدونه هایپر کاره ؛ نمیدونه درگستر یا هر چیز دیگه!
همین نقطه ضعف باعث میشه ؛ ۶۴۴ کیلوگرم سنگین تر بشه!
کم نیس این عدد
شما تفاوت هندلینگ ای ک ب وجود میاره رو در نظر بگیر!
تفاوت فشاری ک ب ماشین میاد رو در نظر بگیر
همه سیستم! از فرمون و تعلیق و موتور و شاسی تا عضو تعویض پذیرِ لاستیک!
اینم مطمئن باش ک ونوم F5 از GT هم قوی تره ؛ هم سبک تر (در حالی ک شیرون ن تنها سبک نشده!
بلکه سنگین تر هم شده! وزنش حدود دو تن شده!
میفهمی؟! دو تن! یعنی با همون ونوم GT تفاوت وزن ۷۵۵ کیلوگرمی داره!)
پس کلا مسئله لاستیک براش خیلی آسون تره
و ی چیز دیگه؛ خیلی ها موقعی ک دان گفت : دیمون رو با لاستیک درگ میدم؛ گفتن غیر قانونیه و نمیتونه بیاد تو شهر و …
اومد و دیدیم ک نسخه های مجاز شهری رو استفاده کرده
اینم مطمئن باشید ک لاستیک های مجاز شهر استفاده میکنه
و سخن آخر ؛ ونوم F5 کاملا ساخته و پرداخته شده توسط خود هنسیه، پس دیگه حرف تیون و … رو نزن
چون دقیقا میشه شاهکاری مثل کوئنیگ زگ
پس با این اوصاف ؛ فک نکنم حرفی بمونه
ونوم اف ۵
۲۸ مهر ۱۳۹۶پرهام جان حرفت درسته ونوم اف ۵ کاملا یه خودروی مستقل هست و تیون نیست
AMIR SCHUMACHER
۲۸ مهر ۱۳۹۶.
خوشحالم که شما رو اینقدر شاد و خندون میبینم دوست عزیز ،
حرف که زیاد مونده … . من این کامنت رو میذارم و ان شاالله باقی بحث رو در یک روز دیگه ادامه میدیم.
براباس که 2 برابر هنسی قدمت داره همچین ادعایی نمیکنه. ?
روی کاغذ و با قضاوت از روی 3 عدد ( که در اصل فقط 5 درصد قضیه هستن) نمیشه ادعای بهترین تیونر بودن کرد.
منصوری و براباس از نظر من بهترین تیونر ها هستند
مخصوصا منصوری.
سال 2013 هایپرکار اماراتی به اسم Devel Sixteen معرفی شد . 5000 اسب بخار و 560 کیلومتر سقف سرعت !!! جالبه که 1 سال پیش دوباره معرفیش کردن و تست داینوش هم منتشر شد.
اما جایی که Devel Sixteen گیر کرده هم دقیقا همین لاستیکه.
_______________________________
“مشکل بوگاتی وزن وحشتناکشه” !!!
???
با این جمله تمام اصول آیرودینامیک و مهندسی رو زیر سوال بردید.?
کاربرد اسپویلر میدونید چیه؟!
اسپویلری که در سرعت های بالا از عقب شیرون میاد بالا دقیقا برای اضافه کردن وزنشه. برای مقابله با سبکی.
اگر وزن مشکل بود اون اسپویلر رو برمیداشتن.
دوست گرامی دقیقا نقطه ی قوت بوگاتی وزن وحشتناکشه !?
همین وزنه که باعث پایداری میشه.
این وزن در شتاب ممکنه نقطه ضعف باشه اما برای حداکثر سرعت نقطه ی قوته.
شما فکر کردی در سرعت بالای 400 کیلومتر وزن بوگاتی 1888 کیلوئه ؟?
در 400 کیلومتر این ماشین ها یک دهم این وزنشون رو هم ندارن.
در همین مقاله در مورد همین F5 هم گفته شده لاستیک هاش به درد استفاده ی روزمره نمیخورن !!!
تا الان لاستیکی که 1-به درد یک ماشین لوکس و اسپورت چند میلیون دلاری بخوره و 2-همزمان بتونه نیروی دورانی که در سرعت 480km/h هست رو تحمل کنه و 3-از طرف دیگه به درد رانندگی شهری هم بخوره ، ساخته نشده.
هنوز هیچ لاستیکی ساخته نشده که این 3 ویژگی رو با هم داشته باشه.
تنها راهش اینه که قوام لاستیک رو بسیار سفت درست کنن که در اون صورت فاتحه ی کمر سرنشین خوندس
طرف 2/5 میلیون دلار پول داده که همیشه در عذاب باشه و حس سواری ماشین 2 میلیون تومانی رو داشته باشه ، در حالی که در عمرش قرار نیست از 400 تا بیشتر بره.
حتی هواپیماهای جنـگنده که پیشرفته ترین فناوری لاستیک رو دارن قبل از 300km از زمین بلند میشن. اینا برای پرواز کردن عجله ندارن ، زود از زمین بلند میشن چون نیروی گریز از مرکزی که در سرعت های بالاتر به لاستیک وارد میشه باعث از هم پاشیدگی اجزای اون میشه.
.
در ضمن حداکثر سرعت در مسیر مستقیم اندازه گیری میشه نه در جاده ی پرپیچ و خم که شما حرف از هندلینگ میزنی. هندلینگ چیه این وسط؟!
PaRHaM
۲۸ مهر ۱۳۹۶امیر جان
کاربرد اسپویلر رو فک کنم لازم شد یادآوری کنم!
کار اسپویلر ایجاد داون فورسه ?
داون فورس هم ب طور جدی حداکثر سرعت رو کم میکنه
نمونه کاملا مشهودش، تفاوت حداکثر سرعت نسخه های عادی وایپر، و نسخه ACR وایپر (با داون فورسی بیش از ۵۴۵ کیلوگرم)
اصول آیرودینامیک میگه
اگه قراره ی ماشین خط مستقیم بره؛ باید وزن کم باشه و داون فورس کم!(نمونه اش درگستر های فوق حرفه ای)
اگه قراره ی ماشین بره برا پیست ک باید داون فورس بالایی داشته باشه
و زمانی ک دیدن ترکیب این دو نمیشه ؛ بحث آیرودینامیک فعال پیش اومد
در ضمن ؛ هواپیمای غول پیکری به نام بوئینگ ۷۴۷ با وزن ۱۸۳۵۰۰ کیلوگرم؛ برای این ک استال نکنه ؛ باید حداقل ۲۹۶ کیلومتر در ساعت موقع شروع پرواز سرعت داشته باشه!(و اتفاقا ، هواپیمایی ک میخواد پرواز کنه خیلی هم عجله داره ! چون یا رو زمینه ک باند تا ابد نیس!
یا این ک رو ناوِ ک اونم باید خیلی سریع بپره)
.
ی چیزی ؛ خوشحالی رو من نباید داشته باشم!
باید اون صاحب های شرکت ها ک یک عالمه پول ب دست میارن و اون صاحب های خودرو ک قراره کلی لذت ببرن ؛
داشته باشن!
.
در ضمن
دلیلی ک میگم هنسی بهترین تیونره
تو قدرتی ک از انواع خودرو ها بیرون میکشه اس!(تقریبا هر ماشینی ک بهش میدن حدود ۱۰۰۰ اسب بخار ازش میکشه بیرون??تازه اونم با گارانتی)
تو گارانتی ایه ک میده!
تو محدوده باز کاریشه(ن فقط یکی دوتا شرکت)
براباس از سال ۱۹۷۷ داره کار میکنه و هنسی از سال ۱۹۹۱
لطفا این شوخی منصوری رو هم دیگه نکنین??
هم رئیس براباس هم هنسی خودکشی میکنن بدونن با منصوری مقایسه شدن
.
بازم میگم
وقتی ک ی چیزی برای هدفش ساخته بشه
درست میشه!
وقتی ی هایپر کار منطقی باشه
وزنش درسته
کسی ک ۲.۵ میلیون دلار پول میده برای یک هایپر کار ، درخواست قدرت و سرعت و هندلینگ داره!
نه لوکس بودن و راحتی!(نمیگم سوار گاری بشه??ولی دیگه کشتی کروز هم نمیخواد)
میتونه با اون قیمت ۳ تا رولزرویس فانتوم بخره و در نهایت تحمل و راحتی بره این ور اون ور
.
و در آخر چون ب نظر میرسه متن رو با دقت نخوندین براتون می نویسم (به کلمات داخل پرانتز دقت کنید)
با این وجود هنسی به دنبال جابجا کردن مرزها بوده و ((شاید))از لاستیکهایی استفاده کند که بتوانند در چنین سرعتهایی دوام بیاورند اما برای استفاده روزمره مناسب نباشند.
این تیونر تگزاسی قبلاً تأیید کرده ونوم F5 کاملاً جدید خواهد بود و با قدرت تقریبی 1500 اسبی خود خواهد توانست بهصورت(( قانونی)) در جادهها جولان دهد.
.
اگه خواستید بحث رو ادامه بدید
برای من فرقی نداره امروز
فردا
بعدا یا هر زمان دیگه ای
ی یادآوری کنید و یادتون باشه
من هستم.
Amir Schumacher
۲۸ مهر ۱۳۹۶.
رفیق جان خوب داون فورس یعنی سنگین کردن ماشین دیگه !
اگر اون باله ی عقب باز نشه ماشین پرواز میکنه. چون خیلی سبک میشه.
بحث تیونر بماند ، زیاد مهم نیست.
لاستیک های شیرون با وزنش مشکلی ندارن. مشکل اصلی نیروی گریز از مرکز و قدرت زیاد موتوره.
وایپر ACR فکر کنم قضیه ی موتورش بود که تنظیماتش برای شتاب بالا تنظیم شده بود و نه سقف سرعت بالا. نمیدونم چجوری چون از مکانیک اونقدر سررشته ندارم.
برای سرعت بالا و چسپیدن ماشین به زمین وجود داون فورس لازمه اما موتور باید به قدری قوی باشه که بتونه این داون فورس رو تحمل کنه موتور وایپر در برابر داون فورس عظیمی که اسپوبلر ایجاد میکرد با ۶۴۵ اسب بخار ، ناتوان بود.
Hemichan
۲۸ مهر ۱۳۹۶PaRHaM جان دمت گرم
سنگ تمام گذاشتی
اصل مطلب ادا شد
شوقی
۲۹ مهر ۱۳۹۶بغیر از بحث فنی که شما شروع کردید این تعداد بالای عدم تایید صحبت شما برام جالب بود که خیلی مایلم دلیلش رو بدونم!!!
Shervin
۲۸ مهر ۱۳۹۶خودروی دوست داشتنیه امیدوارم رکورد بزنه
Shervin
۲۸ مهر ۱۳۹۶نظر سنجی
هنسی ونوم F5 لایک
بوگاتی شیرون دیسلایک
Sina
۲۸ مهر ۱۳۹۶فقط رگرا
ونوم اف ۵
۲۸ مهر ۱۳۹۶پدال جان لطفا یه گزارش هم از خودروی دگر جی تی بنویسید که با قدرت حدود۲۷۰۰ اسب به سرعت بالای ۵۰۰ رسیده و از انجین حجیم ۱۰ لیتری ساخت نلسون ریسینگ بهره میبره
Hemichan
۲۸ مهر ۱۳۹۶اولش نسبت به عدد 500 شک کردم
ولی همین که اسم نلسون ریسینگ اومد باورم شده همچین اتفاقی افتاده
واقعا تست شده ؟
ونوم اف ۵
۲۹ مهر ۱۳۹۶همی جان بله من خیلی وقت پیش یه مطلب کوتاهی ازش تو دنیای خودرو خوندم dagger gt البته تو گوگل هم میتونی سرچ کنی به صورت نظری این موتور میتونه ماشین رو به سرعت بالای ۶۰۰ تا میتونه بره ولی به علت عدم تحمل لاستیک نمیتونه ولی سرعت بالای ۵۰۰ رو ثبت کرده
ارش
۲۸ مهر ۱۳۹۶خودروساز فرانسوی ؟خوبه بوگاتی اصالتا ایتالیایه و توسط فولکس ساخته میشه ومنطقای که قبلا بوگاتی تولید میشد در جنگ جهانی دوم توسط فرانسه تصاحب میشه واین دلیل نمیشه ما به بوگاتی بگیم فرانسوی.
moein
۲۹ مهر ۱۳۹۶آخ که گل گفتی
روح اتوره بوگاتی فقید تو گور لرزید از بس گفتید فرانسوی
بابا بدبخت ایتالیاییه?
ارش
۲۸ مهر ۱۳۹۶یه دفعه بیان پرواز کنن خیالت ماهم راحت بشه یواش یواش سرعت ماشین و هواپیما داره به هم نزدیک میشه.
شاهین
۲۹ مهر ۱۳۹۶بنظرم بی منطقیه که ماشین بیشتر از 300کیلومتر در ساعت سرعت بره …
واس چی برای چی تو کدوم جاده میخوان این همه سرعت برن تا چه مساحتی؟!
باید کار کنن روی موتور کم حجم ولی با قدرت بالا.بیشتر هم روی شتاب کار کنن نه روی سرعت.با همین ماشینا که الان دارن ادعا میکنن مشکل سرعت رفتنشون با لاستیک درست و درمون حل میشه همش بلفه درحالی که اگه با سرعت 200تا تصادف کنی باهاشون محو میشن حالا بماند سرعت بیشتر
ونوم اف ۵
۲۹ مهر ۱۳۹۶شاهین جان شما که به حداکثر سرعت ایراد میگیری و به شتاب علاقه داری میشه بگی تو کدوم خیابون و جاده میشه از شتاب زیر ۲.۵ ثانیه بهره گرفت و اصولا به جز راننده های حرفه ای و پیست این شتاب به چه کاری میاد
sevlan
۲۸ مهر ۱۳۹۶خودرو بوگاتی فرانسویه و سهام و مدیریتش زیر نظر آلمانها ،در ضمن اتوره بوگاتی یه مهاجر ایتالیایی بوده که تو فرانسه زندگی کرده و کارشو را انداخته ، در ضمن بوگاتی تو یه آتلیه هنری تو نزدیکیهای پاریس ساخته میشه ، نتیجه اینکه بوگاتی MADE IN FRANCEهستش و دلیلی نداره بگیم ایتالیاییه!!!
رامتین
۲۸ مهر ۱۳۹۶زنده باد هنسی. نابود کن بوگاتی و کوئینگزیسی رو
ملاک فقط تاپ اسپیده که تا الان هم هنسی با 436 کیلومتر برتره. اون کوئینگزیسی هم که مثلا شتابشو به رخ بوگاتی در طی سرعت 0 تا 400 نشون داد، خودشو بکشه به 430 هم نمیرسه.
Hemichan
۲۸ مهر ۱۳۹۶هنسی میتونه
بار ها اینو ثابت کرده
لانتا
۲۸ مهر ۱۳۹۶هر چقدرم بگن این ماشین تیون نیست روش کار شده باز به نظر من یه لوتوس که روش یه موتور خیلی بزرگ گذاشتن من شیرون ترجیح میده چون در عین لوکس بودنش میتونه به سرعت چهار صد کیلومتر برسه ماشینی که از پایه طراحی شده نه یه لوتوس تغییر یافته
ونوم اف ۵
۲۹ مهر ۱۳۹۶میشه بگی اف ۵ شبیه کدوم مدل لوتوسه البته اگه شباهت رو به داشتن ۴ چرخ و چراغ عقب بدونی بیشتر شبیه هیوندای سانتافه هست
Hemichan
۲۹ مهر ۱۳۹۶چقدم که این عکسها شبیه لوتوسن
لانتا
۲۹ مهر ۱۳۹۶مثل ونوم جی تی از شاسی و پلتفرم لوتوس اگزیج استفاده میکنه درسته که تغیرات داره ولی همون لوتوس معلوم که نسخه اصلی نمی تونه با اون شکل به اون سرعت برسه پس باید تغیرات اساسی روش بدن واسه همین با اگزیج معمولی تفاوت داره ولی بازم همون لوتوس که روش یه موتور خیلی بزرگ گذاشتن
پ.ن اسم لوتوس خیلی سخت بود املاش نمیدونم درست یا نه.
Hemichan
۲۹ مهر ۱۳۹۶بله درمورد ونوم جی تی حرفتون درسته ولی درمورد این مدل جدید
هنسی گفته کل طراحی شاسی و پلتفورمشو خود هنسی انجام میده
شاهین
۲۹ مهر ۱۳۹۶حالا که چی بشه میخوان به سرعت بالای 400تا برسن؟!
سرعت میخوای بیا برو هواپیما سوار شو روی سطح زمین 2000تا سرعت برو خودتو به کشتن بده البته باریسک کمتر.با همین ماشینای کاملا فیبرکربنی تصادف کنی روحتم پر پر میشه اونم با سرعت 200 تا نه بیشتر
میگن مشکل ما فقط لاستیکه دیگه نمیگن تو سرعت بالا ی سنگ ریزه چه تاثیری روی هندلینگ ماشین میزاره.موج جاده رو حالا در نظر نمیگیریم بماند
sina
۲۹ مهر ۱۳۹۶کی مشخص میشه کدوم سریع تره ؟
king lambo
۲۹ مهر ۱۳۹۶این صحبتارو ول کنید دوستان اصلا کا ی به رکوردایی که قراره بزنه ندارم.
عجب رخی داره واقعا از لحاظ ظاهر از تمام رقیباش برتره کاش مرسدس هم برای ظاهر پراجکت وان یکم وقت میذاشت مثل این تا کاملا اسطوره ی موندگاری میشد حیفه که این همه تکنولوژی پیاده کنی روی خودرو ولی ظاهر خودرو چنگی به دل نزنه.
علیرضا
۲۹ مهر ۱۳۹۶بابا چه بحثای الکی میکنید خب دو جفت لاستیک مخصوص سرعت بالا میزارن دوجفتم مخصوص استفاده روزمره طرف که مسیر رستوران تا خونه رو که نمیخواد400تا بره تو پیست میخواد ۴۰۰تا بره اونجا لاستیکاشو عوض میکنه
Nima
۱ آبان ۱۳۹۶امیر جان داون فورس برای سرعت گرفتن تو کفی لازم نیست فکر میکنم . نمونه الانش ماشین فرمول یک مرسدس که سرعت موتور بهتری داره نسبت به ماشین فراری ولی تو بعضی پیست های پر پیچ و کفی کمتر چون ماشین فراری داون فورس بهتری داره مرسدس نمیتونه اون عملکرد پیست با کفی و اول شدن رو داشته باشه.
به نظرم اون زمان که بوگاتی یکه تازی میکرد تموم شده ، در تاریخچه و بزرگ بودن این شرکت هیچ شکی نیست ولی اینجور نیست که در زمان حال فقط بوگاتی حرف اول رو بزنه. مطمئنن هنسی هندلینگ بسیار بهتری داره با توجه به وزن و شاسی. شیرون رو نمیدونم ولی ویرون جلو هنسی ونوم جیتی از هندلینگ عقب تر بود. حتی تو بازی های شبیه ساز ویدئویی که به واقعیت خیلی نزدیکه هم ببینین معلومه. :d حالا منظورم این نبود هندلینگش در حد ماشین ها ماست. :))
در مورد در رفتن چرخ و تصادف نه تنها هنسی که تولید کننده و تیونینگ هست بلکه شرکت های خودرو سازی معمول در جهان مثل تویوتا هم ماشینشون مشکل داشته باشه اعتبارشون زیر سوال میره و سریعا جمعش میکنن.
البته ایران برعکسه :))