ریویان عرضهٔ محصولات خود یعنی R1T و R1S را حدود شش ماه به تعویق انداخته است اما به نظر میرسد این انتظار ارزشش را داشته باشد زیرا این شرکت وعدهٔ ارائهٔ کابین لوکس و مجللی را داده است. مدیر کیفیت ریویان «ریچارد ووگان» گفته است که این شرکت در حال معیار کردن کابین محصولات خود در برابر آئودی و لینکلن و همینطور لامبورگینی و بنتلی است. به گفتهٔ وی، این شرکت میخواهد اطمینان دهد که محصولات آیندهاش واقعاً در سطح جهانی باشند.
این موضوع اما فراتر از متریال و طراحی سنتی است زیرا ووگان همچنین به احساس آرامش و همینطور صداهای خوب که از همهچیز از رابط کاربری گرفته تا قطعات متحرک ایجاد میشود هم اشاره کرده است. ریویان فعلاً حرف زیادی در مورد کابین محصولات خود نزده اما قبلاً اظهار داشته بود که این خودروهای الکتریکی در داخل از چوب پایدار و رنگها و بافتهای الهام گرفته از طبیعت برخوردار خواهند بود. این شرکت همچنین وعدهٔ استفاده از متریال پریمیوم را هم داده است.
محصولات ریویان همچنین در داخل از تکنولوژی بالایی هم برخوردار خواهند بود زیرا برای آنها یک صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و یک نمایشگر ۶.۸ اینچی عقب را نظر گرفته شده است. به سیستم اطلاعاتی-سرگرمی این خودروها هم توجه ویژهای شده است زیرا ریویان آنرا سیستمی سفارشی توصیف کرده که از رابط کاربری دیجیتالی با تمرکز روی ماجراجویی و اکتشاف برخوردار است.
دو محصول ریویان به چهار موتور الکتریکی مجهز هستند و با سه پکیج باطری مختلف ۱۰۵ کیلووات ساعت، ۱۳۵ کیلووات ساعت و ۱۸۰ کیلووات ساعت ارائه میشوند. خروجی قوای محرکهٔ این خودروها نیز از ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور تا ۷۵۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۲۰ نیوتن متر گشتاور متغیر است. این دو ماشین تقریباً یک سال با تولید فاصله دارند و قیمت آنها از ۶۹ هزار دلار آغاز میشود.
بی ریا
۸ شهریور ۱۳۹۹نمونه یه استارتاپ موفق آمریگایی که اگه خوب ازش حمایت بشه میتوته پابه پای تسلا پیش بره و نکته جالبش اینه که کل سرمایه این شرگت اندازه یکی از ولخرجی های پورشه توی ساخت ویدئوهای فیک و تقلبی نمیشه
تورج
۸ شهریور ۱۳۹۹فعلا که همین اسطوره برقی سازی توسط پورشه در طی مدت زمان و میزان سرمایه ای بسیار کمتر از اون چیزی که تسلا از سال 2008 داره ولخرجی میکنه لوله شد. به تسلا و البته مردم نشون داد که پرفورمانس به معنی این نیست که ماشینت نیم ثانیه برسه سرعت 100 کیلومتر اما تو پیست جرات خودنمایی نداشته باشه. مود های عجیب غریب روش بزاری اما باتری و ماتری و همه رو به فنا بده. بعد ازین حقارتا بود که ایلان ماسک مدل اس پلید رو فرستاد تو پیست که کم نیاره. در ضمن نکته اصلی اینه که پورشه یه خودروساز واقعی و همه جانبست که شاهکار های احتراق داخلی رو نیز به طور همزمان داره تولید میکنه و کل سرمایش رو روی برقی ها نذاشته. اگر بزاره چی میشه دیگه؟؟؟؟
Amir
۸ شهریور ۱۳۹۹بعضیا واقعا تفاوت یه لوکس ساز رو با یه شرکتی که هدف جا انداختن ماشین برقی رو نمیفهمن یا نمیخوان بفهمن، شما کجا دیدی پورشه بگه محصولات ما گرونه، نبایدم بگه چون برای پولدار جماعت میسازه، حداقل از نظر من کار تسلا خیلی خیلی بزرگتره، پورشه تو لوکس سازی عالیه، تسلا هم عالی عمل کرده، تفاوت ماسک با بقیه اینه که بزرگ فکر میکنه، مهندسی اسپیس ایکس رو هیچ وقت نمیتونی با یه خودرو مقایسه کنی، مثل تفاوت مهندسی یه دوچرخه با ماشینه
عمه ی آمریکا
۹ شهریور ۱۳۹۹دوست عزیز تورج جان … معمولاً نبرد خودروساز ها بر محور قیمت و میزان فروش هست به شکلی که سعی میشه با تکنولوژی بیشتر قیمت تمام شده رو پایین آورد و تعداد بیشتری تولید کرد این طوری شرکت بزرگ تر میشه و قدرت بیشتری داره نمونه ی اون نبرد فورد و فراری هست که فقط به دلیل بزرگ بودن و قدرت فورد بود که فراری شکست خورد و گرنه خیلی هم خوب کار کرد فراری ولی فورد با فروش بیشتر و بزرگ تر بودن مجموعه همیشه پول بیشتری برای سرمایه گذاری داشت … خلاصه خوشحالم که بعد از ۸ سال از ورود تسلا و الهام گرفتن دیگر خودروساز ها از روش های مدیریت و مقابله با چالش ها در نهایت پورشه تونست ماشینی بسازه که یک ثانیه سریع تر باشه از نمونه ی تسلا … فقط با دو برابر قیمت که اصن تفاوت قیمت زیادی نیست … فقط ۹۰۰۰۰ هزار تا تفاوت دارن که میشه پول تو جیبی یه بچه و برای همین هست که تسلا با پورشه مقایسه میشه چون بالاخره پورشه ۹۰۰۰۰ دلار رو صرف یک ثانیه زود تر رسیدن میکنه هر چند با برد کمتر از ۴۵۰ کیلومتر ! و البته جایگاه های شارژ کمتر و البته شرایط فروش کمی سخت !
دی جی70
۸ شهریور ۱۳۹۹همین ماشین اگه خدانکرده تو ایران تولید میشد یه نمایشگر چینی با یه رادیو پارس رینگم که نداشت جاش قاپاق نقره ای و باتریشم نایاب ضمنا تحویل خورو 1451با سود 8درصد
Infinite
۸ شهریور ۱۳۹۹من به شخصه کابین محصولاتش رو دوست دارم. سادگی و جذابیتش حال خوبی بهم میده و آرامش بخشه.
net
۸ شهریور ۱۳۹۹دوصفحه نمایش تبلت مانند بزرگ پشت فرمان و روی داشبورد قشنگه اگر شرکتهای خودروسازی باشرکت سامسونگ و ال جی برای ساخت صفحه نمایش باکیفیت با پیکسل زیاد پشت امپر و روی داشبورد همکاری کنند خیلی خوب میشه مثلا حاشیه و ضخامت صفحه نمایش را کمتر کنند و پیکسل صفحه نمایش oled 4k یا oled 8k استفاده کنند چون در حال حاضر سامسونگ و ال جی بهترین تولیدکننده تلویزیون 8k دنیا هستند
NAVID۰۰۹۸
۸ شهریور ۱۳۹۹قشنگ میشه ترس از شکست را در ارائه این خودرو در بازار حس کرد .
الان مدتهاست که تیتر خبرها شده ریویان و هروز میگه فردا یا پسفردا ارائه میشه ، یا مدام تست و بررسی میگذاره که بهترین خودرو را داریم ، ولی کو کجاست ، ما که ندیدیم .
خوشم از تسلا میاد که خوب یا بد ارائه میده بیرون و هروز جا اُفتادهتر میشه و به صورت عملی ، خودش را ثابت میکنه .
رویان مثل این آدمای چاقال میمونه که فقط اِدِآ دارند اما تا پای عمل میرسه ، پا پس میکشند و مثل ترسوها فرار را بر قرار ترجیح میدهند .
طبق تبلیغاتش ، خودروی خوبی تولید کرده ، اما طبق عمل نکردنها ، ما که چیزی ندیدیم جز پروپاگانداهای تو خالی و پوچ .
Elmiraj
۸ شهریور ۱۳۹۹در بین استارتاپ های مدعی ریویان ، لوسید و نیکولا آینده روشنی دارن و سرمایههای زیادی هم تا اینجای کار دریافت کردن .
ریویان تمامی تستهای پیکاپ R1T را موفقیت پشت سر گذاشته و تا اینجای کار ۳۰ هزار پیش سفارش ( دو برابر پورشه تایکان ) برای این پیکاپ گرفته که نشان از موفقیتش داره و اگر کرونا نبود اواخر امسال این پیکاپ را میدیدیم…
علاوه بر این که جنرالموتورز سال گذشته خواهان خرید کامل برند بود ، فورد هم سرمایه ۵۰۰ میلیون دلاری در آن کرد و به تازگی هم مبلغ قابل توجه ۲.۵ میلیارد دلار دیگر هم از چند سرمایه گذار مشهور دریافت کرده….
.
.
لوسید هم همینطور…
سدان قدرتمند Air آماده رونمایی در ۱۹ شهریور هست و آماده به چالش کشیدن model S …
Air به باتری بزرگ ۱۱۳ کیلوواتی مجهز هست و در نسخه برد بلند بیش از ۴۴۰ مایل برد خواهد داشت ، همینطور در نسخه پرفورمنس ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت و آیرودینامیک ترین سدان دنیا خواهد بود با ضریب درگ 0.21cd …. و همینطور تایم درگ ۱۰ تانیهای….!!!!!
ارشیاsvj
۸ شهریور ۱۳۹۹الان لامبورگینی این وسط چی بود؟؟
Hadi
۸ شهریور ۱۳۹۹کابینش واقعاً عالیه
ولی فکر نکنم بتونه با بنتلی رقابت کنه…
ارشیاsvj
۸ شهریور ۱۳۹۹کابین لامبورگینی همچین متریال خفنی هم نداره!!!
باز اون یکی ها مثل بنتلی یکم لوکسن ولی لامبو…
R
۹ شهریور ۱۳۹۹پشتش نشستی مگه تست کردی؟
محمد
۸ شهریور ۱۳۹۹طراحی لوکس ولی ماشینی ای داره
حس توش نیست انگار
فرمونش خیلی باید طراحیش بهتر بشه و خصوصا صندلی عقبش یجوری بود
امااون چوب کاریش رو دوس داشتم
Peyman56
۸ شهریور ۱۳۹۹طراحی خارج و مخصوصا داخلش من رو یاد جیپ واگونیر یا همون استیشن آهوی خودمون میندازه.خیلی جذابه