سایر خودروهای آمریکایی

قیمت و مشخصات تراک‌های الکتریکی بولینگر B1 و B2

دنیای آفرودرهای خشن و سرسخت پذیرای دو عضو جدید یعنی شاسی‌بلند بولینگر B1 و پیکاپ کروکب B2 خواهد شد.

بولینگر
قیمت هر دو خودرو از ۱۲۵ هزار دلار شروع شده و تولیدشان از سال ۲۰۲۰ کلید خواهد خورد اما اولین نمونه‌ها در سال آینده به دست مشتریان خواهند رسید. برای قطعی شدن فرایند خرید این خودروها باید سپرده‌ای ۱۰۰۰ دلاری را نزد سازنده به امانت گذاشت.

نیروبخش این دو تراک جدید دو پیشرانه‌ی الکتریکی است که قدرت ترکیبی ۶۱۴ اسب بخاری و گشتاور ۹۰۶ نیوتون متری دارند. این خودروها با استفاده از مجموعه باتری ۱۲۰ کیلووات ساعتی می‌توانند مسافت ۳۲۲ کیلومتری را طی کنند. ترمز احیا شونده و شارژ سریع هم جزو ویژگی‌های محصولات جدید بولینگر به شمار می‌روند.


بولینگر گفته این دو خودرو ارتفاع ۳۸۱ میلی‌متری از سطح زمین دارند. سیستم تعلیق هیدروپنوماتیک بکار رفته هم به‌صورت دستی قابل تنظیم بوده بنابراین پیکاپ و شاسی‌بلند این شرکت را می‌توان تا ۱۲۷ میلی‌متر تغییر ارتفاع داد. رانندگان همچنین با استفاده از شیفتر روی ستون فرمان می‌توانند دنده‌های سبک و سنگین را انتخاب نمایند. همچنین دیفرانسیل‌های قفل شونده الکترونیکی نیز با استفاده از سوئیچ‌های روی داشبورد فعال و غیرفعال می‌شوند.

این خودروها رنگ بدنه‌ی مشکی و پوشش محافظتی زیر بدنه دارند. همچنین شیشه جلو، پنجره‌ها، درب‌ها و سقف‌ها را به‌سادگی می‌توان جدا کرد تا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی در طبیعت به دست آید.


داخل کابین B1 و B2 چهار صندلی انفرادی گرم شونده و با پوشش چرمی وجود دارند. چراغ‌های LED، خروجی برق ۱۱۰ ولتی، سیستم تهویه مطبوع، تریم کروم و آلومینیوم و… هم جزو دیگر ویژگی‌های این دو خودرو هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. meysam

    ۳ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    خوب پول میگیرن از ملت.
    125000 دلاااااارررررررر؟؟؟؟؟؟

    1. MOHAMMAD.DEMON

      ۳ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (420 ديدگاه)

      قیمت یه جی کلاس معمولیه دیگه
      خوب پول میگیرین چیه !
      ارزش خرید داره بدون شک

      1. MOHAMMAD.DEMON

        ۳ آبان ۱۳۹۸
        سوابق: (420 ديدگاه)

        ویژگی هاش
        زیبا
        نوستالژی
        کاربردی
        با کیفیت و خاص

        موافقم 1
        مخالفم 1
        1. مانی

          ۳ آبان ۱۳۹۸
          سوابق: (2486 ديدگاه)

          آفرودر برقی با قفل دیفرانسیل الکتریکی‌ برای نون گیتار میزنه
          آفرودر پیستونی با ۳تا قفل دیفرانسیل مکانیکی برای خنده گیتار میزنه
          سایر موارد که معلوم نیست برای نون هست یا خنده بماند

      2. s.h

        ۳ آبان ۱۳۹۸
        سوابق: (712 ديدگاه)

        دوست عزیز اولا جی کلاس معمولی نیست حتی نسخه پایش جزو لوکس ترین قد بلنداس دوما ماشین خوب و جان سختی به نظر میاد حداقل از تو عکس که معلومه ولی اصلا نمی ارزه
        و یه سوال شما یه جی کلاس معمولی رو میپسندی یا این ماشین رو ؟؟

        1. MOHAMMAD.DEMON

          ۳ آبان ۱۳۹۸
          سوابق: (420 ديدگاه)

          خب مگه من چی گفتم
          یعنی یه ماشین با این توانایی با تولید کم
          اونقدر نمی ارزه ؟ بعد جی کلاس می ارزه ؟
          این ماشین خیلی خاص متمایز و لوکس هست مثل رضوانی تانک
          و اگه به انتخاب با این قیمت باشه به نظرم این ماشین به هدف خودش نزدیک تره تا جی کلاس
          این مایشن پخته و کار امده تو کلاس خودش
          مثل دو تا ادم میمونن که هر دو گیتار دارن هر دو گیتار زدن بلدن
          ولی یکی برای تفریح گیتار میزنه و اون یکی شغلش اینه که گبتار بزنه
          من بدون شک چیزی که متمرکز رو کارش رو برمیدارم بولینگر رو برمیدارم

      3. Reza

        ۴ آبان ۱۳۹۸
        سوابق: (5360 ديدگاه)

        کجای این ارزش خرید داره آخه . تو جی کلاس رو با این آهن قراضه یکی میدونی ؟؟؟

        G کلاس سلطانه سلطان.

    2. حسین

      ۴ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (131 ديدگاه)

      کارگاه جوشکاری سر کوچمون از این بهتر درست میکنه آخه چه چیز خاصی داره که 125 هزارتا باید جاش بدی؟ اگه حق انتخاب داشتم یه تراک سیلوادو با کلی آپش اظافی و قویترین موتور با اتاق کشیده 6 چرخ سفارش میدادم نهایتا میشد 80 هزارتا اونم تازه با اقساط 72 ماهه ماهی 1 و 500 دلار میدادم

      این چیه آخه؟؟؟

      1. Reza

        ۴ آبان ۱۳۹۸
        سوابق: (5360 ديدگاه)

        کارگاه جوشکاری رو خوب اومدی خخخ

  2. مرتضی

    ۳ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (78 ديدگاه)

    این ماشین فقط قشنگه ، وگرنه افرودر برقی تا زمانی که تکنولوژِی شارژ خوب بشه به درد نمیخوره.با برد حداکثر 320 کیلومتر و حداقل 1 ساعت انتظار برای شارژ داخل شهر( افرودر وسط بیابون شارژر اگر هم پیدا کنه قطعا فست نیست و باید 6 ساعت منتظر باشه!) بیشتر به نظر تزیینیه . تو کشوری مثل ایران باهاش شمال هم سخته بری ، تا برسی شارژ تمومه ، جایگاه هم نیست باید 6 ساعت بشینی

  3. AMANTE

    ۳ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (1911 ديدگاه)

    سرهم بندی شده ولی نه به معنای بد بودن.
    بدنه و داخل با طرح کلاسیک و داشتن موتور الکتریکی خاص و جالبه ولی برای پرداخت بهای تند و تیزش کافی نیست.

  4. حسین دهمرد

    ۳ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (2642 ديدگاه)

    شیشه هاش دستیه :(

  5. Achtung

    ۳ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (423 ديدگاه)

    داخلش که هیچی نمیارزه

  6. آرش

    ۴ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (60 ديدگاه)

    1000 دلار اول موقع ثبت نام رو واسه همین میگیره که اگه بعدا پشیمون شدی که حتما میشی، بهت بگه شرمنده داداش، می بایست همون موقع حواستو جمع میکردی. بعد فکرشو بکن 120 هزارتا دادی اینو خریدی قیمت Gکلاس واگن رو بعدش ببینی. میای ماشینامون عوض؟ تو رو خدااا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا