در ادامه رکوردشکنیهای خودروی تمام الکتریکی لوسید ایر، پروتوتایپ این خودرو این بار بدون محدودکننده الکترونیکی سرعت توانست به سرعت ۳۷۸.۹ کیلومتر بر ساعت دست یابد.
لوسید ایر قبلاً با محدودکننده نرمافزاری به سرعت ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت نیز دست یافته بود. برای ثبت رکورد جدید، علاوه بر ارتقای نرمافزاری، سیستم تعلیق بادی این خودرو نیز بهروز شده بود. به گفته لوسید، این خودرو در این تست کاملاً پایدار بوده و سطح حرارتی سیستم الکتریکی آن نیز در سطح مشخص تعیین شده باقی ماند.
لوسید وعده داده که مدل تولیدی نهایی با دو موتور الکتریکی و با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار و با دو انتخاب پکیج باتریهای با ظرفیت ۱۰۰ یا ۱۳۰ کیلووات ساعتی وارد بازار خواهد شد.
بعید است که نسخه نهایی لوسید ایر از چنین تواناییهای دینامیکی خارقالعادهای برخوردار باشد و در عوض بهعنوان یک خودروی لوکس، به راحتی و فضای داخلی آن توجه بیشتری خواهد شد.
R
۲۱ تیر ۱۳۹۶تقریبا ۹ تا بیشتر از جت زمینی: آونتادور
amin
۲۱ تیر ۱۳۹۶دوستان این شرکت لوسید ایر متعلق به کدام کشور است؟
asa
۲۱ تیر ۱۳۹۶این شرکت آمریکایی ولی چند تا از سرمایه گذار های بزرگش چینی اند .
در کل لوسید رو باید یک شرکت تازه تاسیس آمریکایی خطاب کرد.
کارما و فارادی فیوچر هم از شرکت های آمریکایی هستند که سرمایه گذاران چینی دارند.
از این ها گذشته عجب ماشین فوقالعاده ای هست.
یکبار دیگه مهندسی ناب آمریکایی و تکنولوژی های پیشرفتشونو ثابت کرد.
رکورد شتاب تا 60 مایل توی سدان ها که دست تسلا هست الانم رکورد سریع ترین سدان جهان باز تعلق میگیره به یک آمریکایی دیگه.
به جز عملکرد طراحی بیرونی ساده و خیلی شیکی داره که حالاها طول میکشه قدیمی شه ولی جذاب ترین قسمتش طراحی داخلش هست که شاهکار.
یادم اوایل که رونمایی شده بود تمام فکر و ذکرم طراحی منحصر به فرد و باشکوه کابین این ماشین بود .
PaRHaM
۲۱ تیر ۱۳۹۶واقعا همه چیش بی نظیره
منم اون اوایل که اومده بود
عکساشو که میدیدم ذوق میکردم انقدر نازه
واقعا طراحیش بی نظیر
تو کامنت های قبلیم گفته بودم که لوسید حالا حالا جای پیشرفت و قدرت نمایی داره….
حالا هم داره تقریبا نشون میده❤?
امیدوارم مشکلات فارادی هم زودتر حل بشه اونم میتونه خیلی قدرتمند بشه !
همه چی عالی?
AMIR
۲۱ تیر ۱۳۹۶دوستان کسی می تونه توضیح بده که چرا این خودروی تمام الکتریکی با 1000hp و داشتن طراحی ایرودینامیکی بسیار خوب نهایت می تونه به سرعت380km برسه اما خودرویی مثل ویرون سال 2005 با قدرت 1000hp به سرعت بیشتر از 400 km دست پیدا کنه؟
مسعود
۲۱ تیر ۱۳۹۶به خاطر گشتاور فوق العاده زیاد و لحظه ی موتورهای برقی امکان ساخت گیربکسی که بتواند چنین فشاری در لحظه تحمل کنه نیست یا اگه بخواهند بسازند هزینه خیلی زیادی داره خودروهای برق فقط یک دنده داره
فرض کن شیرون بتونه با دنده یکش 370 کیلومتر بره
مسعود
۲۱ تیر ۱۳۹۶به خاطر گشتاور فوق العاده زیاد و لحظه ی موتورهای برقی امکان ساخت گیربکسی که بتواند چنین فشاری در لحظه تحمل کنه نیست یا اگه بخواهند بسازند هزینه خیلی زیادی داره خودروهای برق فقط یک دنده داره
فرض کن شیرون بتونه با دنده یکش 370 کیلومتر بره
فرق موتو رهای درون سوز و برقی ، راندمان بالای موتور های برقی
silver
۲۱ تیر ۱۳۹۶جدا از عملکرد این ماشین و توانایی هاش میگم، قصدمم ایراد گرفتن از طراحیش نیست .
یه بار قبلا اینو گفتم کلی دیسلایک گرفتم
ولی انصافا به این طراحی ۱۰۰۰ اسب بخار نمیخوره !!!!