رضوانیسایر خودروهای آمریکایی

معرفی رضوانی هرکول 6×6 با 1300 اسب بخار، خداوندگار همهٔ تراک‌ها!

پس از انتشار تیزرهای مختلف سرانجام رضوانی هیولای جدید خود یعنی هرکول ۶×۶ را رسماً معرفی و آن‌را به‌عنوان خداوند همهٔ تراک‌ها توصیف کرده است. این خودرو بر اساس جیپ گلادیاتور ساخته شده و قسمت جلویی آن کاملاً مشابه رضوانی تانک است اما یک محور و یک قسمت بار ۲,۴۳۸ میلی‌متری به انتهای آن اضافه شده است. البته بخش عقبی هرکول طراحی منحصربه‌فردی دارد و باربند اسپرت با رنگ‌های مختلفی مثل برنزی هم برای آن در نظر گرفته شده است. نوار LED روی سقف و رینگ‌های سفارشی با لاستیک‌های ۳۷ اینچی آفرود هم از دیگر ویژگی‌های بیرونی برجستهٔ این پیکاپ شش چرخ هستند.

هرچند نمای بیرونی هرکول بسیار جذاب به نظر می‌رسد اما کابین آن چیزی بیشتر از یک جیپ بزک شده نیست. رضوانی پیکاپ شش چرخ خود را در اینجا به یک نمایشگر نُه اینچی با سیستم اطلاعاتی-سرگرمی آلپاین مجهز کرده که با اپل کارپلی سازگاری دارد. علاوه بر این، خریداران می‌توانند پکیج چرمی ناپا را هم سفارش دهند که صندلی‌های چرمی پریمیوم و رو سقفی جیر را به همراه دارد.

رضوانی برای هرکول پیشرانه‌های مختلفی را ارائه کرده که از ۳.۶ لیتری V6 پنتااستار آشنا با ۲۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۳ نیوتن متر گشتاور و ۳ لیتری V6 اکودیزل با ۲۶۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور آغاز می‌شود. کسانی که به دنبال قدرت بیشتری هستند نیز می‌توانند موتور ۶.۴ لیتری V8 همی با ۵۰۰ اسب بخار قدرت را انتخاب کنند؛ اما حتی اگر این هم کافی نباشد، رضوانی نسخه‌ای کاملاً ارتقاءیافته از موتور ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ دوج چلنجر دیمن را هم برای هرکول ارائه می‌کند.

این موتور به پیستون‌ها، میل‌سوپاپ و میل‌لنگ جدید مجهز شده و حجم آن به ۷ لیتر افزایش یافته است. به لطف این تغییرات، این موتور حالا بیش از ۱۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. سه موتور اول با گیربکس‌های شش سرعتهٔ دستی یا هشت سرعتهٔ اتوماتیک قابل خریداری هستند اما موتور ۷ لیتری فقط با گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک ارائه می‌شود که از رم TRX گرفته شده است. صرف‌نظر از نوع موتور و گیربکس، همهٔ نسخه‌های هرکول به سیستم شش چرخ محرک مجهز هستند که از حالت‌های ۶×۲، ۶×۴ و ۶×۶ برخوردار است.

هرکول همچنین به سیستم تعلیق فاکس ریسینگ و اکسل‌های دانا ۶۰ هم مجهز شده است. برای این خودرو نسخهٔ نظامی هم ارائه می‌شود که از زره کولار، شیشه‌های ضدگلوله، تایرهای پنچررو، باک سوخت ترمیم شونده، محافظت از زیر بدنه در برابر انفجار، محافظت در برابر پالس‌های الکترومغناطیسی، سیستم دید در شب، ماسک‌های گاز و جعبهٔ کمک‌های اولیه برخوردار است. همچنین سیستم تعلیق این نسخه هم تقویت شده است.

قیمت رضوانی هرکول از ۲۲۵ هزار دلار آغاز می‌شود و در نسخهٔ نظامی به ۳۲۵ هزار دلار افزایش میابد اما این قیمت‌ها متعلق به پیشرانه‌های پایه است و کسانی که خواهان موتور ۶.۴ لیتری ۵۰۰ اسبی هستند باید ۴۰ هزار دلار بیشتر پرداخت کنند. قیمت موتور ۷ لیتری سوپرشارژ هم ۲۴۹ هزار دلار اعلام شده که این یعنی قیمت کلی هرکول با این موتور ۱۳۰۰ اسبی به ۴۷۴ هزار دلار می‌رسد!

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۵ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۲ دیدگاه‌ها

  1. Amin

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (119 ديدگاه)

    اول اینکه خیلی خیلی عالیه این
    اما نمی‌دونم چرا هیچ شش چرخی جز جی کلاس شش چرخ برابوس خواستنی تر نیس
    و اینکه جی کلاس شش چرخ برای این نسل جی هم تولید میشه یا نه؟

    موافقم 77
    مخالفم 63
    1. Hadi

      ۲۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (2191 ديدگاه)

      واقعاً خداوندگار آفرودر هاست…
      رضوانی پرچمت بالاست ✌

      موافقم 92
      مخالفم 17
    2. saeed

      ۲۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (17 ديدگاه)

      آدم دوست داره با این از روی یه هاچبک سایپا رد بشه. چه حالی میده…
      هاچبکه مثل خیار می ترکه!

      موافقم 66
      مخالفم 8
  2. RezaRs

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1609 ديدگاه)

    ?

    موافقم 58
    مخالفم 3
  3. زیزیگولو

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (6011 ديدگاه)

    شکل کامیونای ارتشی شده

    موافقم 63
    مخالفم 1
    1. احسان آرسنالی

      ۲۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1951 ديدگاه)

      اسباب بازی پولداراس برا ما بدبخت ها چاره ای جز موتور ۱۲۵ و پراید نیست

      موافقم 29
      مخالفم 6
      1. زیزیگولو

        ۲۲ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (6011 ديدگاه)

        هیچکس از آینده خبر نداره، امیدوار باش

        موافقم 27
        مخالفم 1
  4. Amin-mc20

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2097 ديدگاه)

    پس با این حساب سایبر
    تراک(بخونید گاری) باید بره در افق محو شه
    پرچمت بالاست آقای رضوانی

    موافقم 81
    مخالفم 26
    1. Dr.Ahmadreza2002

      ۲۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1456 ديدگاه)

      من فن تسلا نیستم اما دقیقا چی شد که با دیدن این متوجه شدی اون به درد نمیخوره؟

      موافقم 34
      مخالفم 15
      1. Amin-mc20

        ۲۱ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (2097 ديدگاه)

        حجم بار،طراحی،تعداد چرخاش،انجینش،
        البته که قیمتش خیلی فرق داره

        موافقم 26
        مخالفم 14
      2. محمد طاها ملک محمدی

        ۲۳ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (917 ديدگاه)

        بدرد نمیخوره دیگ شارژر هنوز آنچنا کسترده نیست
        پس وانتی ک میخواد بره آفرود وسط دشت چجور میخواد شارژ کنه
        اما هرکول راحت با چنتا پت راحت میره
        حالا هرکول نه هر ماشی بنزینیه دیگ
        هنوز دوره ماشین برقی نرسیده

  5. \\\|♧|///_AMG_73///AFFALTERBACH///

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    واقعا عالیه
    خیلی خشن و آمریکاییه
    با این تصادف کنی دیگه نابودی……

    موافقم 45
    مخالفم 2
    1. Dr.Ahmadreza2002

      ۲۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1456 ديدگاه)

      با این بر چسب قیمت علاوه بر خودت شرکت بیمه هم نابوده برادر

      موافقم 37
      1. \\\|♧|///_AMG_73///AFFALTERBACH///

        ۲۱ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (1198 ديدگاه)

        میگم اگه با یه ماشین دیگه تصادف کنه مثلا یه هاچبک یا سدان اون ماشین مقابل چیزی ازش باقی نمی مونه

        موافقم 21
        مخالفم 2
  6. (Saeed(peugeot

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (395 ديدگاه)

    خدای من چه ابر خودرویی شده ….

    خیلی هرکول شده .

    موافقم 51
    مخالفم 4
  7. mahdi-abdi

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (496 ديدگاه)

    واقعا زیباست اصلا همه چی تمومه

    موافقم 34
    مخالفم 6
  8. Amin-mc20

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2097 ديدگاه)

    منتظر نظرات گوهربار رامین و مقایسه ناعادلانه این با سایبرتراک و ایراد های بنی اسرائیلی از این ماشین هستیم

    موافقم 33
    مخالفم 9
  9. Amir

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (17 ديدگاه)

    معلوم نیست موتور هفت لیتریش چقد عمر داره خیلی ازش قدرت گرفته?

    موافقم 25
    مخالفم 4
    1. Mad madi

      ۲۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (4 ديدگاه)

      بنظرم این قدرت کمه براش

      موافقم 15
      مخالفم 4
  10. SF90 STRADALE

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (4068 ديدگاه)

    به نظرم بهترین ۶×۶ فعلی دنیاست
    البته چندتا رقیب گردن کلفت هم داره
    ولی این رضوانی خیلی عالی و تو دل برو شده

    موافقم 44
    مخالفم 6
    1. SFXSuperFast

      ۲۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (263 ديدگاه)

      رایگان بم بدنش
      بگن یا نگهش دار
      یا یک چهارم پولشو بگیر پسش میگیریم ازت
      پولو انتخاب میکنم
      باش ماشین دیگه ای میخرم

      موافقم 13
      مخالفم 46
  11. MR.JJ

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (109 ديدگاه)

    معیار این کلاس g6x6 هست و حرف اول و آخر را هم ایشان میزنند
    (هر چند که دیگر تولید نمیشود و قیمتی بالغ بر یک میلیون دلار دارد …)

    موافقم 25
    مخالفم 15
  12. ♤Angus_812♤

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (426 ديدگاه)

    دنیا هرچقدرم پیشرفت کنه
    اخرش یه ایرانی حرف اخرو میزنه
    آقای رضوانی به نظرم یک نمونه بارز فرار مغز هاس
    این همه نبوغ کم چیزی نیست
    هنوزم کار داره برا بهترین شدن
    ولی همین که سلیبریتی های اروپا و آمریکا از ماشین هاش استفاده میکنن خودش یه پیشرفت بزرگه

    موافقم 43
    مخالفم 13
    1. Dr.Ahmadreza2002

      ۲۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1456 ديدگاه)

      در کمال احترام و ارادت به ایران عزیز به نظرم امثال رضوانی و منصوری بهتر که رفتن این طوری حداقل دنیا رو جای بهتری میکنن ولی اگه ایران بودن چی؟
      ایا بستری برا این همه شکوفایی بود؟
      این عزیزان اگه نمیرفتن صرفا استعداد های سوخته میشدن

      موافقم 31
      مخالفم 3
      1. حسین

        ۲۸ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (1010 ديدگاه)

        گفته می خواهم یک برند خودرو سازی در ایران ایجاد کنم

  13. Hamdreza

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2454 ديدگاه)

    به به به به
    دمش گرم
    عجب چیزی ساخته
    خیلی خیلی خاص و زیبا!

    موافقم 18
    مخالفم 1
  14. محمد

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (613 ديدگاه)

    دمت گرم

    موافقم 6
    مخالفم 1
  15. تحت پیگرد

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (358 ديدگاه)

    اگه رضوانی تو ایران بود الان داشت با اسنپ یه لقمه نون حلال میبرد سر خونه زن و بچه اش.
    امثال رضوانی و منصوری و مانی خوشبین تو ایران کم نداریم که با مدیریت فاجعه مسیولین استعداد و عمرشون داره به فنا میره

    موافقم 40
    مخالفم 3
  16. Ramin

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2361 ديدگاه)

    فقط سایبر تراک وهامر برقی

    474 هزار دلار…….
    میرم 2 تا هامر و4 تا سایبر تراک میخرم ویه فورد فیستا یقیقه رو میرم عشق وحال

    اصلا وابدا 474 هزار دلار ارزش نداره
    اصلا وابدا….. ???

    موافقم 9
    مخالفم 26
    1. Amin-mc20

      ۲۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (2097 ديدگاه)

      گفتم یه نظر منفی باید بده تا ایراد بنی اسرائیلی نگیره روزش شب نمیشه????

      موافقم 16
      مخالفم 9
      1. mahdi-abdi

        ۲۱ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (496 ديدگاه)

        والا

        موافقم 6
        مخالفم 3
    2. M.A.S

      ۲۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (848 ديدگاه)

      میتونه بره خب رم trx بخره که خشنه
      پر سر و صداست و خشنه و جیبتم قد این خالی نمیشه
      و البته کم خرجه و قابل اعتماد
      و کمپانی سازنده تکنولوژی همین هرکول هستش(داج)
      اصلا جواب شما تو همون ویدیو هست

      موافقم 7
      مخالفم 4
    3. محمد طاها ملک محمدی

      ۲۳ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (917 ديدگاه)

      وسط افرود برو دنبال شارژر:))

  17. یاس ی

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1042 ديدگاه)

    چقدر گنگش بالاست. طفلکی راننده هایی که این هرکول را توی آیینه میبینن …

    موافقم 18
    مخالفم 1
  18. حسین دهمرد

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2687 ديدگاه)

    جای تحسین داره ولی فوقش همون جیپ بزک شده س .واقعا هم فقط از یک ایرانی اینهمه ادعا در میاد. خود شرکتهای خودروسازی اینهمه گنده گویی نمیکنن که یه تیونر ادعا داره.

    موافقم 9
    مخالفم 23
    1. " Swedish Arrogant Tiger "

      ۲۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1892 ديدگاه)

      بسیار جالب تر از اون تعصب بی پایه ای هست که دوستان نسبت به رضوانی دارن!

      موافقم 10
      مخالفم 2
    2. Amir Machine

      ۲۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1293 ديدگاه)

      اولاً اینکه رضوانی تیونر نیست، خودروسازه چون محصولات مستقل با برند خودش تولید میکنه و فقط از پلت‌فرم شرکت‌های دیگه استفاده میکنه

      تیونینگ کاریه که هنسی مثلاً با فورد رپتور و شورلت سیلورادو انجام میده

      دوماً، شما تو ظاهر هرکول اثری از جیپ میبینی؟
      کل اتاق و بدنه ماشین کار خود رضوانیه، سیستم تعلیق کاملاً ارتقاء پیدا کرده، موتور دیمن کاملا تقویت شده و حجمش بیشتر شده و کلی بهسازی و ارتقاء دیگه

      از یه شرکت کوچیک نوپا دیگه چه انتظاری دارین؟

      موافقم 11
      مخالفم 5
    3. محمد طاها ملک محمدی

      ۲۳ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (917 ديدگاه)

      اولا تیونر نیست خودروساز خودروسازی های معروف مثل استون مارتین از موتور amg روی ونتیج استفاده کرده
      دوما روش موتور دیمن تقویت شدس که 1300 اسب داره جیپ فقط 285
      فقط موتور یچیزی فراتر از بزکه

  19. MjM

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (735 ديدگاه)

    اینجا هم نیسان جونییور 68 سال پیش، غول بی شاخ و دم جاده های ایران با گارد جلو و قیمت بین کهکشانی معرفی میشه!
    وطنم ای شکوه پا برجا…..

    موافقم 20
    مخالفم 1
  20. Dr.Ahmadreza2002

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1456 ديدگاه)

    سوال اینجاس ک اون مدل 6*2 دقیقا اون محور سوم جز وزن اضافه کردن و افزایش ابعاد چه فایده ای داره؟
    صرفا ماشین رو دست پا بسته میکنه
    حس میکنم صرفا برا پرستیژه

    موافقم 9
    مخالفم 1
    1. OMID

      ۲۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (2170 ديدگاه)

      نه
      همه شش چرخ محرک هستن
      ولی شما خودت میتونی بزاریش روی حالت ۲x۶
      مثلا مثل سیستم xdrive ب ام و که محرک عقب هم میشه

  21. مهدی

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1157 ديدگاه)

    خداوند به ما عقل داد تا یک خدای آفرود بسازیم

    موافقم 7
    مخالفم 3
  22. ارشیاsvj

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1748 ديدگاه)

    عجب اسمی داره.
    رضوانی هرکول!!
    اسمش باحاله.???

    موافقم 15
    مخالفم 1
  23. مهدی موتورز

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1241 ديدگاه)

    چرا اینقدر با تسلا لجه؟
    حتما هم قیافش عوض میشه این زیاد خوب نیست

    موافقم 5
    مخالفم 5
  24. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1892 ديدگاه)

    “هرچند نمای بیرونی هرکول بسیار جذاب به نظر می‌رسد”
    حقیقتا جذابیت خاصی تو نمای بیرونش نمیبینم.
    اتفاقا خیلی هم ناهماهنگ به ویژه از نمای جانبی.
    و همینطور فکر میکنم هر شرکت دیگه‌ای این کار رو می‌کرد اینقدر بازخورد مثبت زیر این پست نمی‌گرفت!

    موافقم 5
    مخالفم 13
  25. رامتین

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (3257 ديدگاه)

    فوق العاده از نظر من. با این تو جاده های خاکی و صعب العبور بخوای حرکت کنی، فکر کنم همه از ترس نگه می دارند که رد شی. نسخه 500 اسبیش کاملا معقول و مطلوبه.

    موافقم 4
    مخالفم 2
  26. no4

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (56 ديدگاه)

    خیلی عالیه ولی به نظرم بیش از حد خشن و عضلانیه ، مگه میخوایم بریم جنگ ؟؟

  27. امیر

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2957 ديدگاه)

    هرجا صحبت از قدرت واقعی باشه، موتورهای همی حضور دارن
    رضوانی بهترین انتخابو داشته!!
    اگه ابعادش کوچیکتر باشه یهتر میشه

    موافقم 2
    مخالفم 1
  28. Abtin

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (117 ديدگاه)

    طراحی ماشین عالیه ولی چرا اینقدر شاسی و اسکلت بندیش شبیه جیپه؟از کنار بهش نگاه کنید،شکلی که در عقب داره و بقیه قسمت‌هاش شبیه جیپه.رضوانی که نمیتونه خودش به تنهایی با ۷تا کارگر هر سال یه پلتفرم تولید کنه.اون مدل beast که روی شاسی آریل اتم سوار بود،تانک روی جیپ، مطمئنا اینم روی شاسی جیپ گلادیاتور سواره ولی واقعا آخرشه دیگه.
    البته نمی‌دونم رضوانی چرا به جای اینکه بیاد مثل یه شرکت خودروسازی معمولی مدلهای زیادی تولید کنه و به همه جا بفروشه میاد مرموزانه کار می‌کنه.
    بخدا الان هنسی و بقیه تیونرها از یه شرکت مثلا خودروساز بیشتر معروفن تا رضوانی.
    رضوانی عین مرکوری برای جنرال‌موتورز میمونه که مدلای فورد رو خیلی با زرق و برق بیشتر راهی بازار میکرد.البته رضوانی تولیداش به ۱۰۰۰تا هم نمی‌رسه.نمیدونم فاز رضوانی هم چیه

    موافقم 6
    مخالفم 3
  29. مهران

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    بدرد روسای مافیا میخوره مخصوصا اون مدل ضد گلولش یه جی کلاس جلو یه جی کلاسم عقبش واسه اسکورتش چه شود…

    موافقم 5
    مخالفم 3
  30. فرزین

    ۲۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یکی از فامیلای نزدیکم راننده سنگینه . بار میره اینور اونور. میگه تو کشورای همجوار یعنی ترکمنستان هرات ازبکستان ترکیه تاجیکستان ماشینا دو جورن. یا خارجی با ۲۰ سال ۳۰ سال سن یا خارجی و جدید.
    کاش حداقل واردات دست دومو ازاد کنن با ۱۰۰ میلیون تومن یه تویوتا کرولای ۵ سال پیش از عراق وارد کنیم. واردات ماشینای دست دوم تو کل کشورای دنیا ازاده. اما اینجا نمیدونم چه دین و ایمونی دارن نه جدیدش ازاده نه دست دومش.

    1. محمد طاها ملک محمدی

      ۲۳ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (917 ديدگاه)

      گمرک هم حساب کن صدرصد 100 میلیون در نمیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا