پس از انتشار تیزرهای مختلف سرانجام رضوانی هیولای جدید خود یعنی هرکول ۶×۶ را رسماً معرفی و آنرا بهعنوان خداوند همهٔ تراکها توصیف کرده است. این خودرو بر اساس جیپ گلادیاتور ساخته شده و قسمت جلویی آن کاملاً مشابه رضوانی تانک است اما یک محور و یک قسمت بار ۲,۴۳۸ میلیمتری به انتهای آن اضافه شده است. البته بخش عقبی هرکول طراحی منحصربهفردی دارد و باربند اسپرت با رنگهای مختلفی مثل برنزی هم برای آن در نظر گرفته شده است. نوار LED روی سقف و رینگهای سفارشی با لاستیکهای ۳۷ اینچی آفرود هم از دیگر ویژگیهای بیرونی برجستهٔ این پیکاپ شش چرخ هستند.
هرچند نمای بیرونی هرکول بسیار جذاب به نظر میرسد اما کابین آن چیزی بیشتر از یک جیپ بزک شده نیست. رضوانی پیکاپ شش چرخ خود را در اینجا به یک نمایشگر نُه اینچی با سیستم اطلاعاتی-سرگرمی آلپاین مجهز کرده که با اپل کارپلی سازگاری دارد. علاوه بر این، خریداران میتوانند پکیج چرمی ناپا را هم سفارش دهند که صندلیهای چرمی پریمیوم و رو سقفی جیر را به همراه دارد.
رضوانی برای هرکول پیشرانههای مختلفی را ارائه کرده که از ۳.۶ لیتری V6 پنتااستار آشنا با ۲۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۳ نیوتن متر گشتاور و ۳ لیتری V6 اکودیزل با ۲۶۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور آغاز میشود. کسانی که به دنبال قدرت بیشتری هستند نیز میتوانند موتور ۶.۴ لیتری V8 همی با ۵۰۰ اسب بخار قدرت را انتخاب کنند؛ اما حتی اگر این هم کافی نباشد، رضوانی نسخهای کاملاً ارتقاءیافته از موتور ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ دوج چلنجر دیمن را هم برای هرکول ارائه میکند.
این موتور به پیستونها، میلسوپاپ و میللنگ جدید مجهز شده و حجم آن به ۷ لیتر افزایش یافته است. به لطف این تغییرات، این موتور حالا بیش از ۱۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. سه موتور اول با گیربکسهای شش سرعتهٔ دستی یا هشت سرعتهٔ اتوماتیک قابل خریداری هستند اما موتور ۷ لیتری فقط با گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک ارائه میشود که از رم TRX گرفته شده است. صرفنظر از نوع موتور و گیربکس، همهٔ نسخههای هرکول به سیستم شش چرخ محرک مجهز هستند که از حالتهای ۶×۲، ۶×۴ و ۶×۶ برخوردار است.
هرکول همچنین به سیستم تعلیق فاکس ریسینگ و اکسلهای دانا ۶۰ هم مجهز شده است. برای این خودرو نسخهٔ نظامی هم ارائه میشود که از زره کولار، شیشههای ضدگلوله، تایرهای پنچررو، باک سوخت ترمیم شونده، محافظت از زیر بدنه در برابر انفجار، محافظت در برابر پالسهای الکترومغناطیسی، سیستم دید در شب، ماسکهای گاز و جعبهٔ کمکهای اولیه برخوردار است. همچنین سیستم تعلیق این نسخه هم تقویت شده است.
قیمت رضوانی هرکول از ۲۲۵ هزار دلار آغاز میشود و در نسخهٔ نظامی به ۳۲۵ هزار دلار افزایش میابد اما این قیمتها متعلق به پیشرانههای پایه است و کسانی که خواهان موتور ۶.۴ لیتری ۵۰۰ اسبی هستند باید ۴۰ هزار دلار بیشتر پرداخت کنند. قیمت موتور ۷ لیتری سوپرشارژ هم ۲۴۹ هزار دلار اعلام شده که این یعنی قیمت کلی هرکول با این موتور ۱۳۰۰ اسبی به ۴۷۴ هزار دلار میرسد!
Amin
۲۱ آبان ۱۳۹۹اول اینکه خیلی خیلی عالیه این
اما نمیدونم چرا هیچ شش چرخی جز جی کلاس شش چرخ برابوس خواستنی تر نیس
و اینکه جی کلاس شش چرخ برای این نسل جی هم تولید میشه یا نه؟
Hadi
۲۱ آبان ۱۳۹۹واقعاً خداوندگار آفرودر هاست…
رضوانی پرچمت بالاست ✌
saeed
۲۱ آبان ۱۳۹۹آدم دوست داره با این از روی یه هاچبک سایپا رد بشه. چه حالی میده…
هاچبکه مثل خیار می ترکه!
RezaRs
۲۱ آبان ۱۳۹۹?
زیزیگولو
۲۱ آبان ۱۳۹۹شکل کامیونای ارتشی شده
احسان آرسنالی
۲۱ آبان ۱۳۹۹اسباب بازی پولداراس برا ما بدبخت ها چاره ای جز موتور ۱۲۵ و پراید نیست
زیزیگولو
۲۲ آبان ۱۳۹۹هیچکس از آینده خبر نداره، امیدوار باش
Amin-mc20
۲۱ آبان ۱۳۹۹پس با این حساب سایبر
تراک(بخونید گاری) باید بره در افق محو شه
پرچمت بالاست آقای رضوانی
Dr.Ahmadreza2002
۲۱ آبان ۱۳۹۹من فن تسلا نیستم اما دقیقا چی شد که با دیدن این متوجه شدی اون به درد نمیخوره؟
Amin-mc20
۲۱ آبان ۱۳۹۹حجم بار،طراحی،تعداد چرخاش،انجینش،
البته که قیمتش خیلی فرق داره
محمد طاها ملک محمدی
۲۳ دی ۱۳۹۹بدرد نمیخوره دیگ شارژر هنوز آنچنا کسترده نیست
پس وانتی ک میخواد بره آفرود وسط دشت چجور میخواد شارژ کنه
اما هرکول راحت با چنتا پت راحت میره
حالا هرکول نه هر ماشی بنزینیه دیگ
هنوز دوره ماشین برقی نرسیده
\\\|♧|///_AMG_73///AFFALTERBACH///
۲۱ آبان ۱۳۹۹واقعا عالیه
خیلی خشن و آمریکاییه
با این تصادف کنی دیگه نابودی……
Dr.Ahmadreza2002
۲۱ آبان ۱۳۹۹با این بر چسب قیمت علاوه بر خودت شرکت بیمه هم نابوده برادر
\\\|♧|///_AMG_73///AFFALTERBACH///
۲۱ آبان ۱۳۹۹میگم اگه با یه ماشین دیگه تصادف کنه مثلا یه هاچبک یا سدان اون ماشین مقابل چیزی ازش باقی نمی مونه
(Saeed(peugeot
۲۱ آبان ۱۳۹۹خدای من چه ابر خودرویی شده ….
خیلی هرکول شده .
mahdi-abdi
۲۱ آبان ۱۳۹۹واقعا زیباست اصلا همه چی تمومه
Amin-mc20
۲۱ آبان ۱۳۹۹منتظر نظرات گوهربار رامین و مقایسه ناعادلانه این با سایبرتراک و ایراد های بنی اسرائیلی از این ماشین هستیم
Amir
۲۱ آبان ۱۳۹۹معلوم نیست موتور هفت لیتریش چقد عمر داره خیلی ازش قدرت گرفته?
Mad madi
۲۱ آبان ۱۳۹۹بنظرم این قدرت کمه براش
SF90 STRADALE
۲۱ آبان ۱۳۹۹به نظرم بهترین ۶×۶ فعلی دنیاست
البته چندتا رقیب گردن کلفت هم داره
ولی این رضوانی خیلی عالی و تو دل برو شده
SFXSuperFast
۲۱ آبان ۱۳۹۹رایگان بم بدنش
بگن یا نگهش دار
یا یک چهارم پولشو بگیر پسش میگیریم ازت
پولو انتخاب میکنم
باش ماشین دیگه ای میخرم
MR.JJ
۲۱ آبان ۱۳۹۹معیار این کلاس g6x6 هست و حرف اول و آخر را هم ایشان میزنند
(هر چند که دیگر تولید نمیشود و قیمتی بالغ بر یک میلیون دلار دارد …)
♤Angus_812♤
۲۱ آبان ۱۳۹۹دنیا هرچقدرم پیشرفت کنه
اخرش یه ایرانی حرف اخرو میزنه
آقای رضوانی به نظرم یک نمونه بارز فرار مغز هاس
این همه نبوغ کم چیزی نیست
هنوزم کار داره برا بهترین شدن
ولی همین که سلیبریتی های اروپا و آمریکا از ماشین هاش استفاده میکنن خودش یه پیشرفت بزرگه
Dr.Ahmadreza2002
۲۱ آبان ۱۳۹۹در کمال احترام و ارادت به ایران عزیز به نظرم امثال رضوانی و منصوری بهتر که رفتن این طوری حداقل دنیا رو جای بهتری میکنن ولی اگه ایران بودن چی؟
ایا بستری برا این همه شکوفایی بود؟
این عزیزان اگه نمیرفتن صرفا استعداد های سوخته میشدن
حسین
۲۸ آبان ۱۳۹۹گفته می خواهم یک برند خودرو سازی در ایران ایجاد کنم
Hamdreza
۲۱ آبان ۱۳۹۹به به به به
دمش گرم
عجب چیزی ساخته
خیلی خیلی خاص و زیبا!
محمد
۲۱ آبان ۱۳۹۹دمت گرم
تحت پیگرد
۲۱ آبان ۱۳۹۹اگه رضوانی تو ایران بود الان داشت با اسنپ یه لقمه نون حلال میبرد سر خونه زن و بچه اش.
امثال رضوانی و منصوری و مانی خوشبین تو ایران کم نداریم که با مدیریت فاجعه مسیولین استعداد و عمرشون داره به فنا میره
Ramin
۲۱ آبان ۱۳۹۹فقط سایبر تراک وهامر برقی
474 هزار دلار…….
میرم 2 تا هامر و4 تا سایبر تراک میخرم ویه فورد فیستا یقیقه رو میرم عشق وحال
اصلا وابدا 474 هزار دلار ارزش نداره
اصلا وابدا….. ???
Amin-mc20
۲۱ آبان ۱۳۹۹گفتم یه نظر منفی باید بده تا ایراد بنی اسرائیلی نگیره روزش شب نمیشه????
mahdi-abdi
۲۱ آبان ۱۳۹۹والا
M.A.S
۲۱ آبان ۱۳۹۹میتونه بره خب رم trx بخره که خشنه
پر سر و صداست و خشنه و جیبتم قد این خالی نمیشه
و البته کم خرجه و قابل اعتماد
و کمپانی سازنده تکنولوژی همین هرکول هستش(داج)
اصلا جواب شما تو همون ویدیو هست
محمد طاها ملک محمدی
۲۳ دی ۱۳۹۹وسط افرود برو دنبال شارژر:))
یاس ی
۲۱ آبان ۱۳۹۹چقدر گنگش بالاست. طفلکی راننده هایی که این هرکول را توی آیینه میبینن …
حسین دهمرد
۲۱ آبان ۱۳۹۹جای تحسین داره ولی فوقش همون جیپ بزک شده س .واقعا هم فقط از یک ایرانی اینهمه ادعا در میاد. خود شرکتهای خودروسازی اینهمه گنده گویی نمیکنن که یه تیونر ادعا داره.
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۱ آبان ۱۳۹۹بسیار جالب تر از اون تعصب بی پایه ای هست که دوستان نسبت به رضوانی دارن!
Amir Machine
۲۱ آبان ۱۳۹۹اولاً اینکه رضوانی تیونر نیست، خودروسازه چون محصولات مستقل با برند خودش تولید میکنه و فقط از پلتفرم شرکتهای دیگه استفاده میکنه
تیونینگ کاریه که هنسی مثلاً با فورد رپتور و شورلت سیلورادو انجام میده
دوماً، شما تو ظاهر هرکول اثری از جیپ میبینی؟
کل اتاق و بدنه ماشین کار خود رضوانیه، سیستم تعلیق کاملاً ارتقاء پیدا کرده، موتور دیمن کاملا تقویت شده و حجمش بیشتر شده و کلی بهسازی و ارتقاء دیگه
از یه شرکت کوچیک نوپا دیگه چه انتظاری دارین؟
محمد طاها ملک محمدی
۲۳ دی ۱۳۹۹اولا تیونر نیست خودروساز خودروسازی های معروف مثل استون مارتین از موتور amg روی ونتیج استفاده کرده
دوما روش موتور دیمن تقویت شدس که 1300 اسب داره جیپ فقط 285
فقط موتور یچیزی فراتر از بزکه
MjM
۲۱ آبان ۱۳۹۹اینجا هم نیسان جونییور 68 سال پیش، غول بی شاخ و دم جاده های ایران با گارد جلو و قیمت بین کهکشانی معرفی میشه!
وطنم ای شکوه پا برجا…..
Dr.Ahmadreza2002
۲۱ آبان ۱۳۹۹سوال اینجاس ک اون مدل 6*2 دقیقا اون محور سوم جز وزن اضافه کردن و افزایش ابعاد چه فایده ای داره؟
صرفا ماشین رو دست پا بسته میکنه
حس میکنم صرفا برا پرستیژه
OMID
۲۱ آبان ۱۳۹۹نه
همه شش چرخ محرک هستن
ولی شما خودت میتونی بزاریش روی حالت ۲x۶
مثلا مثل سیستم xdrive ب ام و که محرک عقب هم میشه
مهدی
۲۱ آبان ۱۳۹۹خداوند به ما عقل داد تا یک خدای آفرود بسازیم
ارشیاsvj
۲۱ آبان ۱۳۹۹عجب اسمی داره.
رضوانی هرکول!!
اسمش باحاله.???
مهدی موتورز
۲۱ آبان ۱۳۹۹چرا اینقدر با تسلا لجه؟
حتما هم قیافش عوض میشه این زیاد خوب نیست
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۱ آبان ۱۳۹۹“هرچند نمای بیرونی هرکول بسیار جذاب به نظر میرسد”
حقیقتا جذابیت خاصی تو نمای بیرونش نمیبینم.
اتفاقا خیلی هم ناهماهنگ به ویژه از نمای جانبی.
و همینطور فکر میکنم هر شرکت دیگهای این کار رو میکرد اینقدر بازخورد مثبت زیر این پست نمیگرفت!
رامتین
۲۱ آبان ۱۳۹۹فوق العاده از نظر من. با این تو جاده های خاکی و صعب العبور بخوای حرکت کنی، فکر کنم همه از ترس نگه می دارند که رد شی. نسخه 500 اسبیش کاملا معقول و مطلوبه.
no4
۲۱ آبان ۱۳۹۹خیلی عالیه ولی به نظرم بیش از حد خشن و عضلانیه ، مگه میخوایم بریم جنگ ؟؟
امیر
۲۱ آبان ۱۳۹۹هرجا صحبت از قدرت واقعی باشه، موتورهای همی حضور دارن
رضوانی بهترین انتخابو داشته!!
اگه ابعادش کوچیکتر باشه یهتر میشه
Abtin
۲۱ آبان ۱۳۹۹طراحی ماشین عالیه ولی چرا اینقدر شاسی و اسکلت بندیش شبیه جیپه؟از کنار بهش نگاه کنید،شکلی که در عقب داره و بقیه قسمتهاش شبیه جیپه.رضوانی که نمیتونه خودش به تنهایی با ۷تا کارگر هر سال یه پلتفرم تولید کنه.اون مدل beast که روی شاسی آریل اتم سوار بود،تانک روی جیپ، مطمئنا اینم روی شاسی جیپ گلادیاتور سواره ولی واقعا آخرشه دیگه.
البته نمیدونم رضوانی چرا به جای اینکه بیاد مثل یه شرکت خودروسازی معمولی مدلهای زیادی تولید کنه و به همه جا بفروشه میاد مرموزانه کار میکنه.
بخدا الان هنسی و بقیه تیونرها از یه شرکت مثلا خودروساز بیشتر معروفن تا رضوانی.
رضوانی عین مرکوری برای جنرالموتورز میمونه که مدلای فورد رو خیلی با زرق و برق بیشتر راهی بازار میکرد.البته رضوانی تولیداش به ۱۰۰۰تا هم نمیرسه.نمیدونم فاز رضوانی هم چیه
مهران
۲۱ آبان ۱۳۹۹بدرد روسای مافیا میخوره مخصوصا اون مدل ضد گلولش یه جی کلاس جلو یه جی کلاسم عقبش واسه اسکورتش چه شود…
فرزین
۲۲ آبان ۱۳۹۹یکی از فامیلای نزدیکم راننده سنگینه . بار میره اینور اونور. میگه تو کشورای همجوار یعنی ترکمنستان هرات ازبکستان ترکیه تاجیکستان ماشینا دو جورن. یا خارجی با ۲۰ سال ۳۰ سال سن یا خارجی و جدید.
کاش حداقل واردات دست دومو ازاد کنن با ۱۰۰ میلیون تومن یه تویوتا کرولای ۵ سال پیش از عراق وارد کنیم. واردات ماشینای دست دوم تو کل کشورای دنیا ازاده. اما اینجا نمیدونم چه دین و ایمونی دارن نه جدیدش ازاده نه دست دومش.
محمد طاها ملک محمدی
۲۳ دی ۱۳۹۹گمرک هم حساب کن صدرصد 100 میلیون در نمیاد