پس از انتشار تیزرهای فراوان سرانجام شرکت لوردزتاون بهصورت رسمی از پیکاپ خود با نام اندورانس رونمایی کرد.
این پیکاپ کرو کب که برای کاربران تجاری طراحی شده از شمایل نسبتاً مرسومی برخوردار است که درست نقطه مقابل طراحی محصولی همچون تسلا سایبرتراک میباشد.
در بخش جلو یک جلوپنجره کاملاً بسته شده وجود دارد که توسط ورودیهای هوا و چراغهای نازک احاطه شدهاند. این خودرو همچنین از کاپوت پف کرده، قلابهای ریکاوری و پوششهای پلاستیکی بدنه سود میبرد.
با حرکت به سمت عقب بدنه میتوانیم خط منحصربهفردی را مشاهده کنیم که از چراغهای جلو تا عقب کابین کشیده شدهاند. خط مشابهی نیز از پایین دربها شروع شده و تا نمای عقب خودرو کشیده شده و به چراغهای LED عقب رسیدهاند.
همچنین یک درب عقب سنتی و سپری وجود دارد که با پلههای جانبی ادغام شده است. تکمیل کننده طراحی ظاهری خودرو نیز اسپویلر روی سقف و رینگهای مشکی هستند.
پیکاپی که این شرکت به نمایش گذاشته اولین نسخه پیشتولیدی بوده و به نظر میرسد شیوع کرونا باعث به عقب افتادن برنامهها شده زیرا تستهای جادهای این خودرو تا اواخر تابستان شروع نخواهند شد. این تنها مشکل پیش رو نیست زیرا کارهای مهندسی و توسعه نیز تا سال ۲۰۲۱ کامل نخواهند شد. به این ترتیب به نظر میرسد زمان عرضه خودرو در ژانویه ۲۰۲۱ به تعویق خواهد افتاد.
متأسفانه لوردزتاون چیز زیادی درباره پیکاپ جدید خود اعلام نکرده جز اینکه اندورانس با ویژگیهایی همچون درگاه قدرت داخل خودرو عرضه میشود و مالکان خواهند توانست ابزار برقی خود را در محل کار و بدون نیاز به ژنراتور پرتابل یا روشن نگه داشتن خودرو استفاده کنند. این شرکت همچنین اعلام کرده ۲۰ هزار پیش سفارش برای این پیکاپ الکتریکی دریافت کرده است.
اگرچه رونمایی این محصول بهصورت ناگهانی صورت گرفته اما باید گفت اندورانس قیمت ۵۲۵۰۰ دلاری پیش از اعمال مشوقها خواهد داشت. این پیکاپ از چهار پیشرانه الکتریکی با قدرت ترکیبی ۶۰۰ اسبی استفاده کرده و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۵.۵ ثانیهای و برد بیش از ۴۰۲ کیلومتری خواهد داشت.
ماشین الکتریکی
۷ تیر ۱۳۹۹عاشق الکتریکیهام. چون دردسر ساخت مدلای احتراق داخلی رو نداره و شرکتای نوپای زیادی میتونن محصول بدن.
البته طبق معمول بعضیا هستن میان مخالفت میکنن میگن الکتریکی بده. چون اونا فکر میکنن این شرکتای خصوصی از ارث پدرشون بالا کشیدن ماشین ساختن.
meysam
۷ تیر ۱۳۹۹کاملا باهات موافقم
سینا BMW
۷ تیر ۱۳۹۹ولی بهتره که نگاه کنی که تسلا که از همه بیشتر الکتریکی میزنه از نظر جی دی پاور بدترین شده و اصلا اونقدر بد بود که جزء لیست حسابش نکردن.
شاید در نگاه اول کم استهلاک باشه ولی واقعیت فرق میکنه
آرین
۷ تیر ۱۳۹۹منکه باطراحیش حال نکردم…
سایبر تراک رو با طراحی عجیبش به این ترجیح میدم
رها
۸ تیر ۱۳۹۹دقیقا , طراحیش میخوره به خودروهای دهه ۹۰ و ۲۰۰۰
NAVID۰۰۹۸
۷ تیر ۱۳۹۹کاری به هیچی ندارما
اما همه کلید کردن رو تسلا ، البته میشه گفت کراش دارن رو تسلا .
هروز هم خبر رونمایی محصول جدید میاد و الان چند سال میشه وضع همینه ولی هیچکدومشون هم تا حالا نفروختن و فقط میگن در شُرُف فروش تا اطلاع ثانوی .
طرفدار تسلا نیستم ولی حداقلش اینه که تسلا الان چندین مخصول داره ارائه میده برای فروش ولی بقیه فقط یه رَجَزی میخونن میرن پی کارشون .
اینم یکی مثل بقیه
مصطفی
۷ تیر ۱۳۹۹واقعا منطق این شرکتهای خودروسازی چیه نمیدونم تا بحث الکتریکی میشه طرح خودرو باید بیریخ باید باشه!!!
Aref
۸ تیر ۱۳۹۹طراحی اش مثل ماشین های روسیه ولی یه لحظه با خودم فکر کردم اگه همینو هم تو حیاط خونم داشتم و هروز میرفتم باهاش بیرون چقدر نگاه ها رو به خودم جذب میکردم! شاید همه اولش بگیم یه جوریه و فلان… ولی واقعا خاص هستش. من خوشم اومد…
(Saeed(peugeot
۷ تیر ۱۳۹۹چقد ضایع س قیافش
Hadi
۸ تیر ۱۳۹۹نمیتونستن یه اسم آسون تر روش بزارن!
لوردزتاون اندورانس…..
خدایی تلفظش خیلی سخته…
بهمن
۸ تیر ۱۳۹۹تمامی الکتریکی ها خوبن فقط دغدغه خالی کردن باتری نباشه حرف ندارن
آریا ماشین
۱۲ تیر ۱۳۹۹دیگه از بس پیکاپ الکتریکی دیدم هیچکدوم برام جذاب نیستن
سایبرتراک این داستانو شروع کرد و پشت سرش ریویان r1t و هامر و f-150 الکتریکی و همین لوردزتاون اندورانس ساخته میشن