استارت آپ تازهنفس بولینگر موتورز اعلام کرد مقر اصلی خود را به اوک پارک میشیگان منتقل کرده و تعداد کارکنان خود را نیز افزایش خواهد داد.
این شرکت با انتشار بیانیهای گفته که تأسیسات جدیدش چهار برابر بزرگتر از تأسیسات کنونی بوده و به عنوان سایت اصلی تولید عمل خواهد کرد. این مقر جدید به بولینگر اجازه خواهد داد تا پایان سال جاری میلادی تعداد کارکنان خود را به ۸۰ نفر برساند. این شرکت به دنبال تولید محصولات تمام الکتریکی است.
مدیر اجرایی بولینگر گفته است:
این عمل در بهترین زمان ممکن صورت میگیرد. ما مهندسان جدیدی را استخدام خواهیم کرد و به همین خاطر ساختمان قدیمی دیگر جوابگوی نیازها نبوده است.
هر دو خودروی بولینگر B1 و B2 دارای دو پیشرانه الکتریکی بوده و قدرت ۶۱۴ اسب بخاری و گشتاور ۹۰۶ نیوتون متری دارند. این دو خودرو به مجموعه باتری ۱۲۰ کیلووات ساعتی مجهز بوده و از شارژ سریع پشتیبانی میکنند. EPA تخمین زده برد این خودروها ۳۲۲ کیلومتر خواهد بود.
بولینگر از سیستم تعلیق هیدرو پنوماتیک در دو خودروی خود استفاده کرده و حالتهای سواری دنده سبک و سنگین را نیز در آنها تعبیه خواهد کرد.
اوایل سال جاری بود که بولینگر از پیکاپ شاسی کب B2 جدید رونمایی کرد. این خودرو از پلتفرم کلاس ۳ الکتریکی استفاده کرده و گزینهای ایده آل برای شغلهایی همچون لولهکشی، سیمکشها و کارکنان بخش ساختمان میباشد.
محمد
۲۹ مرداد ۱۳۹۹نیسان آبی میتونه ۴ تن بار حمل کنه از اینم خیلی خوشگل تره … هی الکتریکی الکتریکی…
حمید
۲۹ مرداد ۱۳۹۹سرعت پیشرفت علم تو دنیا !
ما ام تفریحمون شده چک کردن روزانه قیمت دلار !
ممد ژانگولر
۲۹ مرداد ۱۳۹۹یعنی به جای آرمش آرم بنزو بچسبونی به قدری بهش میاد که نگو
NAVID۰۰۹۸
۲۹ مرداد ۱۳۹۹یعنی میخواد نشون بده در سال ۲۰۲۰ چطور میشه زشتترین و دِفورمهترین ماشین جهان را ساخت که فقط چون الکتریکیه پس خیلی تکنولوژیکه .
قشنگ پیداست از اون شرکتهائیه که فکر کردن به سبب تلاشهای ایلان ماسک برای تسلا خیلی شاخ هستند و گفتن بگذار از صفر شروع کنیم تا شاید به یه جایی ختم بشه مثل امروز تسلا ، اما منتظر فروش سهامشون باشید ، زیاد جدی نگیریدش ، ببینید کِی گفتم !
بیشتر دنبال پروپاگانداس تا شرکتش را تو چشم بندازه تا سرمایه جذب کنه ، در صورتی که به من باشه ، سرمایم رو برای خرید تسلا خرج میکنم ، چون الکتریکی سازی دنیاش متفاوت و بسیار پُر ریسک و خطر سازه نسبت به خودروهای درونسوز .
بی ریا
۲۹ مرداد ۱۳۹۹اتفاقا باید از این استارتاپ ها حمایت بشه تا صنعت خودرو جون بگیره
دنیای خودرو فقط بنز و بی ام و و پورشه و لامبو و بوگاتی و فراری نیست دوست عزیز
آمریکا تنها کشوریه که توش اتقدر استارتاپ خودرویی زیاده و فقط یکی دوتا مثل فارادی و فیسکر بودن که کم آوردن و بقیه با قدرت ادانه میدن
یادمون باشه تسلام یه استارتاپ بود
Mori.Ca
۹ شهریور ۱۳۹۹با نظرت موافقم..
ولی فیسکر هنوز هست.. الکتریکی میزنه
Mori.Ca
۹ شهریور ۱۳۹۹زشترین طبق کدوم نظرسنجی!؟ درباره فرم چقدر مطالعه داشتی تا برسیم به بحث دفورم
راحته رو باخت شرکت های استارت آپ شرط بست و بگی ببینید کی گفتم… شاید خیلیاش درست از آب در بیات ( در مورد این شرکت نظر من اینه که موفق میشن یکی از دلایلش هم طراحی زیباش میتونه باشه و فرم مینیمالیستش ) ولی افتخاری نداره این پیشبینی ها..
ماهیت استارت آپ ، ریسکه .. ولی ریسک حساب شده، مهندسی.. فرق بعضی از دوستایی که فکر میکنن نیسان جونیور بهتره ( که اونم تو نوع و زمان خودش ماشین خوبی بوده ) با جامعه ای که پیشرفت میکنه..
مهدی موتورز
۲۹ مرداد ۱۳۹۹اومده بگه ماهم سایبری هستیم
AMG///
۲۹ مرداد ۱۳۹۹یاد شورولت بلیرز های قدیمی افتادم
عجب چیزی بودن