بوگاتی اوایل هفتهٔ جاری توانست از مرز ۳۰۰ مایل بر ساعت عبور کرده و به سرعت ۴۹۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. این اولین خودروسازی است که توانسته از این مرز عبور کند و بنابراین این رکورد دستاورد واقعاً قابلتوجهی محسوب میشود. البته خودرویی که این رکورد را به ثبت رسانده یک شیرون معمولی نیست بلکه نسخهٔ اصلاحشدهای از این خودرو است که به گفتهٔ بوگاتی ۱۶۰۰ اسب بخار قدرت دارد. این یعنی قدرت شیرون رکوردشکن ۱۰۰ اسب بخار از نسخهٔ معمولی بیشتر است.
اما هنسی نسبت به تعداد اسبهای بخار اعلامی بوگاتی تردید دارد. جان هنسی طی مصاحبهای با تاپ گیر گفته است که شیرون برای عبور از سرعت ۳۰۰ مایل بر ساعت به افزایش قدرتی بیش از ۱۰۰ اسب بخار نیاز دارد. وی فکر میکند این شیرون پروتوتایپ نزدیک به دو هزار اسب بخار قدرت داشته باشد. این ادعای هنسی اختلاف زیادی با عدد اعلامی بوگاتی دارد اما این شرکت غیر از افزایش قدرت پیشرانهٔ ۸ لیتری W16 چهار توربوی شیرون، اصلاحات دیگری هم در این خودرو انجام داده است.
بوگاتی با همکاری کارشناسان شاسی شرکت دالارا، طول شیرون را حدود ۱۰ سانتیمتر افزایش داده است. علاوه بر این، بال عقب و ترمز هوایی شیرون حذف شده و برای کاهش درگ، سر اگزوزها جابجا شدهاند. همچنین میدانیم که بوگاتی برای کاهش وزن شیرون هم اقداماتی انجام داده که یکی از آنها حذف صندلی سرنشین است اما از سوی دیگر، در خودرو یک رول کیج و یک صندلی ایمنی برای راننده نصب شده است که اینها به وزن شیرون اضافه کردهاند.
درهرحال هرچند بوگاتی از مرز ۳۰۰ مایل بر ساعت عبور کرده است اما شرکتهای هنسی، کوئنیگزگ و SSC نیز همگی قصد عبور از این مرز را دارند. هرچند هیچکدام از این شرکتها نتوانستند در رسیدن به سرعت ۳۰۰ مایل بر ساعت اولین باشند اما این رکورد هنوز در دسترس است زیرا با اینکه بوگاتی سد ۳۰۰ مایل بر ساعت را شکسته است اما این شرکت نتوانست شرط لازم برای ثبت رکورد خود در کتاب گینس که رکورد زنی در دو جهت است را اجرا کند زیرا چنین امکانی در پیست Ehra Lessien وجود ندارد. این یعنی هنوز هم هرکدام از سه شرکت هنسی، کوئنیگزگ و SSC میتوانند با رسیدن به سرعت ۳۰۰ مایل بر ساعت در دو جهت، این رکورد را بنام خود ثبت کنند.
Amir.ferrari
۱۷ شهریور ۱۳۹۸فکر کرده همه مثه خودش فقط به فکر اسب بخارن تا مهندسی،تو که از فورد فیستا ۲۰۰۰ اسب در میاری چرا نمیزنی رکورد رو،والا بلاه اگه شما میتونستین یک ثانیه هم امون نمیدادید رکورد رو بوگاتی اول از همه بزنه،یه ماکت ساختی هنوز انجین نداره بعد میای از یه ماشینی که رکورد زده ایراد میگیری،از کسی که تنها کاری بلده تیون کاریه بایدم فکر کنه همه مثه خودش باشن،حالا گیریم بوگاتی به جا ۱۶۰۰ اسب ۲۰۰۰ اسب بده دست مشتری،تو چرا فشار روته؟! بزنی بسم الله، صحرا نوادا بیخ ریشته برو با ۵۰۰۰ اسب بزن، تا دیروز اگه کسی اسم امثال شما رو میاورد به خاطر بلف زدناتون بود الان میبینید دیگه هیچ چیزی واسه ادعا ندارید ور میرید با خ…های بوگاتی،…..
rasa
۱۷ شهریور ۱۳۹۸کاش یکم مودب بودید چون هر کامنتی که از شما میبینم کاملا غیر محترمانه س و لحن بیانتون هم مشخصا نادرسته
s.h
۱۷ شهریور ۱۳۹۸هنسی کاملا درست میگه واقعا
یعین این رکورد با رکورد یه درگستر که هر روز تو امریکا مسابقه میدن هیچ فرقی نداره کاملا در ابهام و یه تیون خیلی سنگین موتوری و حتی صندلی هم برداشتند و کل ماشین دست کاری شده تازه یه طرفه هم هست
رکورد یعنی کونیک زک .
مشتری : ماشین رو برام تست کنید بعد بهم بدید
فروشنده ( کونیک زگ ): باشه اتوبان رو ببند تست کنیم
مشتری: اتوبان امادس
فروشنده ( کونیک زگ ): باشه
این یعین رکورد گیری نه اینکه شش ماه بی وقفه از همه چیز ماشین کن کنی و موتور رو تقویت کنی و …..
عیار این سه ماشین وقتی مشخص میشه که سه تایی تو یه مکان و وزمان مابقه بدند با داوری یکسان ( اگه فولکس نخرشون ) بعد میبینیم گنده الکی بد عقب میافته چون وزن 2 تنی چیزی نیست که به راحتی بشه ازش چشم پوشی کرد تازه بوگاتی هیچ وقت کراش تست هم انجام نداده
گنده بی خاصیت و البته دروغگو ابداچی ونیک زگ شرف داره به این همه خالی بندی و اب زیر کاهی مردی یه شیرون عادی رو بیار ببین چند چندی
القدر دوست داشتم این کونک زگ موتور 2500 اسبی رو که میگفتت میزد مینداخت رو ماشین 550 تا میرفت بوگاتی میرفت تو سوراخ موش چون با 1340 اسب 460 تا رفت با اون که راحت میتونه بره راستی فیلم 420 شیرون رو بببیند و همون رو واسه کونیک زگ ببینید شیرون از 390 تا 400 تاش با التماس همراه در صورتی که واسه اگرا تقریبا 3 ثانیس
صندلی رو هم برداشتند !!!!! نیم کیلو از تن لش این ماشین پر مدعای پوچ گرون کم کنند
s.h
۱۷ شهریور ۱۳۹۸بابا درگ شیرون با 918 همین چند روز پیش در اومد حتی نتونست از پس 918 بر بیاد اونکه اولا مال چند سال پیشه و دوما حداقل دو کالاس پاین تر از خودشه
نتونست از پسش بر بیاد !!!!! فیلمش هست
اونوقت توقع چی دارید
MOHAMMAD.DEMON
۱۷ شهریور ۱۳۹۸آقای امیر فراری
اسم فراری رو بردار به طرف دار های فراری توهین میشه این یک
دوم اینکه نه نها هنسی بلکه خیلی ها از اون اول که بوگاتی ادعا کرد رکورد میزنه
گفتن با این نسبت قدرت به وزن و این ساختار آیرودینامیکی ممکن نیست این کار
بعد خیلی ها تو دنیای خودرو تایید کردن این حرف هارو
حالا دیدیم شیرون رکورد شکن مه ساختار شیرون اصلی رو داره نه اصلا ساخته بوگاتی هست
چرا سیستم اگزوز عوض شده و دراز تر شده ؟؟ این کار چه تاثیری داره ؟؟ جواب نداری نه !
بزار بگم برات سیستم اگزوز این ماشین عوض شده تا خروجی انجین تغییر پیدا کنه یعنی از بیخ از انجین اصلا این شیرون اصلی نیست
برای رسیدن به این سرعت بزار نگاه کنیم
فورد جی تی تیون شده به رکورد ۳۰۰ مایل رسید
اونم در جاده ۱.۶ کیلو متری اگه ادامه میدادن به سرعت بالا تر از ۵۱۰ تا میرسید
ولی میدونی چند اسب بخار بود ۲۰۰۰ هزار تا تازه وزن خیلی کمتری از شیرون داشت
شما به جای تمسخر فراری و طرف دار های خودروی بقیه کمپانی ها یکم مطالعه کن خودت مسخره عام و خاص نشی
کوروش
۱۷ شهریور ۱۳۹۸الان تغییر سیستم اگزوز یعنی انجین از بیخ عوض شده ؟ شما تا حالا اگزوز از نزدیک دیدی ؟ شاسی ماشین تا حالا دیدی ؟ می دانی افزایش طول چیه ؟ کوچکترین سوادی نسبت به خودرو اصلا داری ؟
فعلا که بوگاتی همچین رکوردی زده نه دیگران دنیا هم قبول کردن شما قبول بکنی یا نه اصلا مهم نیست
واقعیت اصلا مهم نیست که رکوردش چقدره همین که کوئنیگزگ به قدرت زیر مجموعه فولکس اعتراف کرده کافیه هنسی هم که اصلا در حد اینا نیست که نظرش مهم باشه یا نه منتها شما بجای انکار خورشید در روز و رپلای زدن سعی کن کمی اطلاعاتت را زیاد کنی انوقت که فرق این ها را متوجه می شی و به بزرگی کار بوگاتی پی می بری
MOHAMMAD.DEMON
۱۷ شهریور ۱۳۹۸مشتری همیشگی کامنت های من به به
من گفتم این از بیخ شیرون نیست چون نه تنها قوای محرکه تغیر داشته
حتی این دیگه اون شاسی و بدنه شیرون هم نیست فقط کابین شیرون داره با چراغ ها مگه غیر اینه ثابت کن
اصلا من بیسواد
شما بگو چطور میشه با این نسبت قدرت به وزن این کارو کرد شما که نمیتونی خارج از قوانین فیزیک کار بکنی
از لحاظ علمی حساب کردن گفتن حداقل ۲۰۰۰ هزار اسب نیاز داره
تازه کوروش داداش من به قدری ماشین دیدم که بگم بوگاتی کنار برند هایی مثل فراری و مکلارن و غیره ذره ای نبوغ و ارزش نداره
وگرنه بوگاتی فقط حاصل چشم هم تو چشمی پول دار های وال استریت هست وسلام
عطا
۱۷ شهریور ۱۳۹۸1_اولا اونایی که از رکورد بوگاتی سوزش دارن و میان پدال و فضای مجازی جار میزنن که این رکورد رو تخریب کنن باید بگم عزیزان صدای شما رو حتی همین افغانستان هم نمیشنوه
2_کوئنیگ زگ و هنسی به بوگاتی تبریک میگن و همه دنیا قبول دارن بوگاتی رکورد دار سرعت هست ولی اینجا یه کاربر ضد اروپایی که از عکسش معلومه میاد میگه بابا این بوگاتی نیست !اره پراید 111 هست راست میگی.
3_اقا واسه دردت پماد بزن و اینو بدون خودتو لت و پاره کنی و بگی این رکورد بوگاتی قبوله یا قبول نیست باور کن هیچی به من و تو نمیرسه و بوگاتی جایزه نمیده یا هنسی خوشحال نمیشه ! و ما باید بدنبال جزییات گام سوم کاهش تعهدات برجامی و پیج دنا سواران توربو و اینا باشیم و اصلا من خودمو در حدی نمیبینم بیام درباره بوگاتی که ازش همینجوری تکنولوژی میریزه نظر بدم.پس پایتان را به اندازه گلیمتان دراز کنین تو جرمی نیستی بیای درباره این ابر خودرو نظر بدی !
حسن
۱۷ شهریور ۱۳۹۸خروجی موتور که اون نیست طولش بیشتر از شیرونه اگزوزشا عوض کردن کل سیستم ایرودینامیک شده کامپیوتری صندلی نداره ومهمتر کار شش ماهه و لاستیک پس چیکار کنن تا بگی شیرون نیست تیونر کجا طول اضاف میکنه این ماشینا زده از نو ساخته شما فقط قیمت لاستیکش را از یه جا دربیار تا بدونی چه گردن
دنیا قبول نداره همه میگن رکورد زدی مبارک اورین اما این اون ماشین نیست اونجا روسا در انظار عموم و مشتریان دارن صحبت میکنن نمیتونن بگن قبول نیست ولی وقتی اما و اگر میارن باید مثه شما ماشین شناس بود تا فهمید منظورش چیه چند تا شاسی سر هم کردی چند تا موتور بستی نکشیمون نابغه . یه موتور گازی داشته باشی میفهمی خفه کن صدا را دربیاری چقد نفس موتور بیشتر میشه این که کلا عوض کرده لطفا به خودت احترام بذار با اظلاعات کامنت بذار
زدن این سرعت و نه رکورد خوبه برا سایتها و فضای هواداری اما صدتا هیچی میشه هیچی.
Carbonado Aventador
۱۷ شهریور ۱۳۹۸. اینو بدون تنها نگرانی هنسی از لاستیک ها بود که بتونه دوام بیاره تو ۵۰۰ کیلومتر سرعت..
که وقتی بوگاتی این کارو کرد نگرانی ها برطرف شد یعنی لاستیک ها میتونن دوام بیارن..
.
و همینطور که ونوم gt چندسال پیش بوگاتی ویرون رو لِه کرد..ونوم f۵ جدید هم شیرون رو لِه میکنه بَبم جان :)
بهنام
۱۷ شهریور ۱۳۹۸نیازی نیست طرفدار بوگاتی باشی تا اذعان کنی ویرون و جانشینش شیرون شاهکارهای مهندسی قرن حاضر هستن. شیرون مدل جانشین و در حقیقت ارتقاء یافته ی همون ویرونی هستن که مراحل تحقیق و توسعه ی آن از اواخر قرن بیستم شروع و در اوایل قرن حاضر با یک موتور شگفت انگیز و دیوانه وار روانه ی بازار شد. اگه شیرون مدلی جدید به حساب میاد در حقیقت همون ویرون ارتقاء یافته هست که گروه فولکس واگن نزدیک به دو دهه ی پیش در مقابل دیدگان جهانیان قرار دادند. مدلی دیوانه وار و افراطی که رقابت با آن به هیج وجه آسان نیست. عصر پیش رو عصر الکترونیک و خودروهای الکتریکیست و بدون شک شیرون و اسلافش آخرین نمونه از خودروهای درون سوز با مشخصات شگفت آور هست و از این به بعد خودروهای رکورد شکن قطعا از مدلهای الکتریکی خواهند بود.
[??-----------SRT--??]
۱۷ شهریور ۱۳۹۸… میشه یکی دوتا از نوآوریهای فولکس رو که توی ویرون یا شیرون استفاده کرده نام ببری ؟؟ …
:::فرشاد:::
۱۷ شهریور ۱۳۹۸شاهکار مهندسی یعنی با هشت عدد سیلندر کمتر، سه لیتر حجم کمتر و دو توربو شارژر کمتر نسبت به موتور بوگاتی، بتونی براش خط و نشون بکشی.
Amir Machine
۱۷ شهریور ۱۳۹۸واقعاً هنوز هم مهندسی رو تو گرفتن اسبهای بالا از موتورهای کمحجم میبینید؟!!!
یعنی نمیدونید میشه حتی با یه توربوشارژر بوست بالا از یه موتور چهار سیلندر هم 1000 اسب گرفت؟!!
همین الان موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ کاسورث 700 اسب قدرت میده پس این بهترین موتور دنیاس!! اصلاً چطوره مکلارن و فراری بجای موتورهای V8 از این موتور 4 سیلندر کاسورث استفاده کنن تا بشن شاهکار مهندسی!!!
یعنی واقعاً گروه فولکسواگن با اون عظمت و اون همه موتور عقلشون نمیرسیده بجای صرف این همه سرمایه برای توسعۀ موتور بوگاتی، یکی از موتورهای V8 آئودی رو بردارن، دوتا توربوشارژر بندازن روش و 1500 اسب ازش در بیارن؟!!
واقعاً شاهکار W16 بوگاتی رو با اون V8 فسیلشدۀ کوئنیگ مقایسه میکنید که تا خرخره تیونش کردن و به زور بوست بالا و سوخت مسابقهای ازش قدرت گرفتن؟! موتوری که اینقدر فشار روشه که معلوم نیست بعد از چند هزارتا کارکرد چه بلایی سرش میاد و معلوم نیست تو سرعتها و دورهای بالا چقدر لرزش داره
:::فرشاد:::
۱۷ شهریور ۱۳۹۸چه قبول کنیم چه نکنیم، تو این صنعت کاملا هنره که از کمترینها، بیشترینها رو به دست بیاری؛ حالا شما دوست داری موتور ۵ لیتری توئین توربو با قدرت ۴ رقمی رو آشغال و فسیل و تا خرخره تقویت شده بدونی، بدون، اما یادت نره بوگاتی این کار رو با دو برابر سیلندر بیشتر، سه لیتر حجم بیشتر و دو توربوشارژر بیشتر انجام داد، تاکید میکنم، دو برابر.
Amir Machine
۱۷ شهریور ۱۳۹۸شما که بازم داری حرف خودتو میزنی
بخدا سادهترین، سطحیترین و ابتداییترین چیزی که تو مقایسۀ دوتا موتور باهم میشه گفت همینه که بگی این موتور با چقدر حجم کمتر و چند تعداد سیلندر کمتر اینقدر قدرت میده اما اون یکی چون حجم و سیلندرش بیشتره پس مهندسی و تکنولوژی سادهتری داره
تو موتور ماشین پارامترهای زیادی هست که به مراتب بیشتر از یه مقایسۀ خندهدار بین حجم و قدرت و سیلندر اهمیت داره
استهلاک، عمر مفید، چگونگی کارکرد، آرامش و تعمیرات فقط تعدادی از ویژگیهای بسیار مهم و کلیدی یه موتور هستن
از رو چهارتا عدد رو کاغذ نمیشه یه موتور 5 لیتری V8 رو خدای مهندسی و یه موتور 8 لیتری W16 رو غول بنزینخوار دونست
rasa
۱۷ شهریور ۱۳۹۸خیلی با مزه س که طرفدارهای بوگاتی حرف از استهلاک میزنن :)))) میخوام بپرسم عوض کردن تایر های ویرون شامل چه پروسه و چه هزینه ای داشت؟؟؟
Amir Machine
۱۷ شهریور ۱۳۹۸اینجا داریم در مورد موتور بحث میکنیم نه لاستیک!
اول درست ببینید بحث سر چیه بعد اظهارنظر کنید
:::فرشاد:::
۱۸ شهریور ۱۳۹۸۱. شما سوار ک.ونیگزگ شدی، دیدی آرامش نداره؟ از روی ویدئو به نتیجه رسیدی راحت نیست؟ پیشنهاد میدم ویدئو تست آگرا رو ببینی، تو سرعت سیصد، دستش رو از روی فرمون برمیداره، دیگه آرامش از این بیشتر؟
۲. یه منبع معتبر برام بیار که با دلیل نوشته باشه استهلاک موتور بوگاتی، از موتور ک.ونیگزک، کمتره؛ صرفا این که از حجم کمتر، قدرت برابر گرفته، دلیلی بر عمر مفید کمش نیست.
۳. یه لیست از قیمت و هزینه تعمیرات بوگاتی منتشر کن که نشون بده هزینه تعمیراتش از ک.ونیگزگ کمتره.
۴. یه منبع بیار که نوشته باشه تعمیرموتور بوگاتی، پیچیدگی کمتری داره.
۵. یه مقاله بیار که نوشته باشه حجم موتور، تعداد سیلندر، قدرت و بازدهی کلی یه موتور، اهمیتش به مراتب کمتر از عمر مفیدشه (طبق منطق شما، نباید امثال پروژکت وان ساخته میشدن)
۶. چند مثال واضح و منطقی بزن که ثابت کنه کارکرد موتور بوگاتی، به مراتب بهتر از موتور ک.ونیگزگه.
۷. به طور دقیق بگو کدوم بخش عملکرد موتور بوگاتی متفاوت و خاصه که در مقابل موتور ک.ونیگزگ، کاملا برترش میکنه.
Saeed
۱۸ شهریور ۱۳۹۸آقای امیر ماشین
باید مصرفش رو هم در نظر بگیری
انجین w16 میدونی چقدر بنزین مصرف میکنه؟ میدونی چقدر وزنش زیاده؟ خودتون اگه میگی به راحتی از یک ۴ سیلندر ۱۰۰۰ اسب کشید….خوب یه پراید بگیر تقویتش کن ببینم چقدر قدرتش میشه؟؟؟ آقای فرشاد….هنر میدونی چیه؟ هنر اینه که عشق ماشین باشی….با پول خودت یک شرکت تاسیس کنی….بیش از ۲۰ سال از مشکلات مالی نگهش داری…جوری محصولات رو قیمت گذاری کنی تا هیچ کدوم از محصولات تو کارخونهات نمونه….اونوقت میشید یک مردی مثل کریستین ون کونیگزگ…. اما بوگاتی….اونقدر تو مشکل مالی بوده و پول نداشته که مجبور شده آویزون فولکس بشه….من نمیخوام بوگاتی رو زمین بزنم و کونیگزگ رو بالا ببرم…..منم از بوگاتی خوشم میاد ولی نمیشه از حقایق چشم پوشی کرد….
آریا ماشین
۱۷ شهریور ۱۳۹۸این جنگ تمومی نداره
فردا میبینی کونیگ زگ ۴۹۵ میزنه
فرداش هنسی به ۵۰۰ میرسه
باز SSC میره رو ۵۱۰
بوگاتی ادعای ۵۲۰ میکنه و الی آخر
این ۴ تا اینقدر میجنگن تا چشای همدیگرو در آرن
ولی من شانس SSC و هنسی رو بیشتر از کونیگ زگ و بوگاتی میبینم
:::فرشاد:::
۱۷ شهریور ۱۳۹۸اتفاقا تجربه ثابت کرده رو حرف هیچکدومشون به اندازه ک.ونیگزگ، نمیشه حساب کرد.
یوسوف
۱۷ شهریور ۱۳۹۸بوگاتی:رکورد تو دست تو(یعنی اتم دست داعش)
بهتره که این رکورد بمونه دست صاحابش!!!
MAHDI
۱۷ شهریور ۱۳۹۸ای بابااااااااا
هنسی شما با 10000 اسب بخار بورو رکورد بزن، اگه کسی جلوت رو گرفت!!!
چه گرفتاری شده بوگاتی از دست این شرکتها. انگار نه انگار که بوگاتی بود که سنگ بنای سریع ترین خودروی جهان با سرعت بیش از 400 کیلومتر رو بنا کرد….
اصلا جدای از رکورد سرعت انصافا طراحی بوگاتی شیرون رو میشه با هنسی مقایسه کرد!!!!!!!
بابا ماشین ساخته تو سرعت بیش از 400 کیلومتر مثل یه بنتلی که داره 200 کیلومتر سرعت میره آرامش داره اونم در کابینی با بهترین کیفیت. اونم با موتور و گیربگس وسیستم ترمز وخیلی چیزای دیگه که خاص هستن ودوباره مهندسی شدن وکاملا متفاوت از تمام خودروهای دیگه است.من قبلا هم گفتم بخدا بوگاتی نه حداکثر سرعتش بلکه مهندسی خیره کننده این ماشین واسه من ارزشمند بوده وهست!!!
یه مستندی بود به اسم ابرکارخانه ها!!! که 2قسمتش رو شاید 10 بار دیدم. یکی ابرکارخانه بوگاتی ومراحل ساخت ویرون و یکی ابرکارخانه رلزرویس و مراحل ساخت فانتوم.همه چیزدر مراحل ساخت این دو خودرو با باقی خودروسازهای دیگه متفاوت بود.
بوگاتی متفاوت از رقباش هستش. چون همه چیز رو در کنارهم داره.نکه مثل رقبا که همه چیز رو کنار گذاشتن که فقط به یک چیز برسن.اما بوگاتی اون یک چیز روهم بهتر از رقباش داره!!!! خخخخخخخخ
Mohammadrrd
۱۷ شهریور ۱۳۹۸بوگاتی رکورد زده حالا چه با ۱۶۰۰ اسب چه با ۲۰۰۰تا
مهم اینه ک رکوردو جا ب جا کرده
نوشه جونش،حلالش باشه، هنرشو داره :)
مطمئنا این میتونه شروعی باشه برای یه رقابت جذاب سره سرعت!
حالا چرا مردم تو کامنتا جوری حرف میزنن انگار شرکتا ماله خودشونه من نمیدونم?
بهنام
۱۷ شهریور ۱۳۹۸ابدا فن بوگاتی نیستم ولی میدونم که شاهکاره. در جواب اون دوستی که گفته دوتا از نوآوریهای بوگاتی رو نام ببرم پیشنهاد میکنم مستند ساخت بوگاتی رو یه بار نگاه کنه و ببینه که چه نوآوریهایی داشته.
[??-----------SRT--??]
۱۷ شهریور ۱۳۹۸حدود ۷ سال پیش دیدم ، هیچ نوآوری یا خلاقیتی درش وجود نداره ، فقط افراطی و بزرگ و البته لوکس ، همه میدونن بوگاتی شو روم فولکسه همین ، شما برو یکم راجع به کونیگ زگ مطالعه کن بد نیس یه چیزایی رو بدونی
محسن
۱۷ شهریور ۱۳۹۸واقعا نشستید داری درباره هنسی و بوگاتی نظر میدین شما برید درباره پرایدو تیبا نظر بدین الان تنها چیزی که مهمه اینکه بوگاتی رکوردو زده بدجوری هم زده
:::فرشاد:::
۱۷ شهریور ۱۳۹۸? طبق منطق شما، کمتر از یک درصد مردم دنیا که توانایی خرید این خودروها رو دارن، باید درموردشون نظر بدن، انگار نه انگارم که این موضوعات عمدا رسانهای میشن تا عامه مردم در موردشون حرف بزنن.
ugd
۱۷ شهریور ۱۳۹۸خودت مگی باقی مردم دنیا.
اینا نظر نمیدن. دارن توهین و دعوا میکنن. تو هیچ جای دنیا اینطور نظر ندادن و نمیدن که اینا میدن. برو فیسبوک کامنت مجلات معروفو بخون. چقدر مودب چقدر متین. برو یوتوب کامنتها رو بخون. هردوقشر نه دعوا میکنن نه داد میزنن نه توهین.
ما خیلی خیلی مونده به این مردم دنیا برسیم.
ما اگه مثل دنیا بودیم وضعمون این نبودش
پ
بهراد
۱۸ شهریور ۱۳۹۸تو نیروی هوایی آمریکا یدونه F-16 رو بدون خلبان بصورت رباتیک پرواز میدادن،و محدودیت فشار جی منفی یا مثبت یا نگرانی از جان خلبان وجود نداشت.
حالا که همه خیز برمیدارن برای ۵۰۰ تا، شاید بهتر باشه صندلی راننده و فرمان و پدال هارو حذف کنن و یکبار توسط کامپیوتر خودرو در یک جاده امن، تخت گاز ماشین رو برونن نهایتش ممکنه زیان مالی بوجود بیاد، حالا اگر مثلا ۵۱۵ تا رفت،و هیچیش نشد؛بار دوم با راننده اینکارو انجام بدن،اینطوری جان راننده تضمین شدس
مهدی
۱۸ شهریور ۱۳۹۸هنسی دیگه چیه؟ پیازم قاطی میوه ها شده؟؟
والا تا یادمه هنسی یه تیونر بود که اتفاقا تیونر خیلی تاپی هم نبود. هروقت اسم هنسی رو میشنوم یاد ترجمه یه مقاله که تو مجله ماشین طرفا ۲۰ سال پیش میفتم که کوروت هنسی ۷۵۰ اسبی رو با کوروت فابریک اون زمان مقایسه کرده بود و تایم های نمونه فابریک بهتر شده بود. البته این مبنی بر خوب یا بد بودن نیست اما خب نمیدونم چرا اون مقاله تو ذهنم موند ?
farid.k
۱۸ شهریور ۱۳۹۸به کسی برنخوره! ولی همه شماها که دارید اینجوری طرفداری یا بدگویی میکنید، هیچ کدومتون از نزدیک هم همچین ماشینهای سوپر اسپرتی رو ندیدید و لمس نکردید! چه برسه به اینکه سوارش بشید یا مال خودتون باشه!
یکی باید نظر بده که سوار شده یا داشته.
چند ساله دبی رفتم اونجا چند فامیل پولدار داریم که ماشینهای سوپر اسپرت دارن. بوگاتی و کونیک زگ و هنسی از نزدیک بررسی کردم و سوار شدم.
برا کسی که این ماشینها رو داره نهایت سرعت چندان مطرح نیست چون نمیتونه با اون سرعت خودش برونه. بین این سه برند هم بوگاتی ابهت بیشتری داره و من ترجیح میدم.
zeg
۲۰ شهریور ۱۳۹۸وستان شما اصلا کویینگزگ رو چقدر میشناسید؟ منظورم صاحب شرکت است.
اون یک نابغه است. اصلا میدونید از کدوم دانشگاه فارغ التحصیل شده؟ میدونید ماشینهایی که ساخته چه اسطوره هایی تو صنعت خودرو هست؟
مهندسی بکار رفته در زگ به مراتب برتر از بوگاتی است. باید اهل فن و تکنولوژی باشی که بدونی چی میگم. بوگاتی از چندین شرکت هواپیماسازی و مهندسین برتر خودرو کمک گرفته تا ویرون و شیرون رو ساخته ولی کوییگزگ به تنهایی تونسته خودرو بهینه تر بسازه
Saeed
۲۰ شهریور ۱۳۹۸حیف….کونیگزگ خیلی راحت میتونه با رگرا دوباره رکورد رو جابجا کنه ولی انجام نمیده!!! ببخشید رکورد ۰_۳۰۰ رگرا رسمی زده شده؟؟ من ۲ سال اخبار خودرو رو دنبال نکردم نمیدونم کونیگزگ چند ماه پیش چیکار کرده فقط میدونم رکورد ۰_۴۰۰_۰ و رکورد ۴۵۷ و متوسط سرعت ۴۴۵ و رکورد ._۳۰۰_۰ رو با آگرا rs زده خبر دیگهای ندارم درباره کونیگزگ
zeg
۲۰ شهریور ۱۳۹۸زگ میدره!