سایر خودروهای آمریکاییهنسی

هنسی ونوم F5 و گذر از سرعت 467 کیلومتر بر ساعت

در سال ۲۰۱۰ شرکت هنسی (Hennessey ) اولین تلاش خود را برای تولید یک هایپرکار به نام ونوم GT انجام داد. ثمره این تلاش تولید خودرویی بسیار سبک وزن به همراه توان خروجی بسیار بالا بود. این خودرو شامل یک موتور V8 با توربوهای دوقلو بود که از کوروت به عاریه گرفته شده و دارای خروجی قدرت ۱۲۰۰ اسب بخار بود که تمام قدرت خود را از طریق چرخ‌های عقب به زمین منتقل می‌کرد. این خودرو با چاشنی جاه‌طلبی ایجاد شده بود و به عنوان سریع‌ترین ماشین جهان جلوی بوگاتی قرار می‌گرفت. حالا هنسی دوباره دست به کار شده تا ماشینی با قدرت و سرعت بیشتر تولید کند تا بتواند جایگاهش را به عنوان سریع‌ترین ماشین جهان ارتقا بخشد.

Hennessey Venom F5
Hennessey Venom F5
هنسی ماشین جدید خود را با نام ونوم F5 احتمالاً در سال ۲۰۱۶ رونمایی خواهد کرد . از ویژگی‌های ماشین جدید می‌توان به آئرودینامیک بهبود یافته و احتمالاً قدرت بیش از ۱۴۰۰ اسب بخار آن اشاره کرد. به گفته آن‌ها هدفشان رسیدن به سرعتی بیش از ۴۶۷ کیلومتر بر ساعت می‌باشد. حالا این سؤال مطرح می‌شود که چه مدت طول می‌کشد که خودرویی بتواند به سرعتی بیش از 300MPH یا ۴۸۳ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند
Hennessey Venom F5
Hennessey Venom F5
در مجموع ۳۰ عدد از Venom F5 تولید خواهد شد. قیمت این خودرو بیش از ۱,۳ میلیون دلار برآورد می‌شود. تاکنون ۱۶ دستگاه از مدل GT که رکورد ۴۳۵ کیلومتر بر ساعت را در اختیار دارد با قیمت ۱.۲ میلیون دلار فروخته شده و البته هدف، فروش نهایی ۲۹ دستگاه از این مدل است. سپس مدل F5 جانشین مدل GT خواهد شد.
Hennessey Venom F5
Hennessey Venom F5
مترجم: محمد حسین صباغچیان

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷۹ دیدگاه‌ها

  1. ﺣﺴﻴﻦ اﺣﻤﺪﻱ

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    ﭼﻴﻜﺎﺭ ﻣﻴﻜﻨﻦ اﻳﻨﺎ.ﺑﺎاﻳﻨﻜﻪ ﺧﻴﻠﻲ ﺩﻭﺳﺸﻮﻥ ﺩاﺭﻡ ﻭﻟﻲ ﺑﻮﮔﺎﺗﻲ ﻳﻪ ﭼﻴﺰ ﺩﻳﮕﺲ.اﻭﻥ اﺻﺎﻟﺖ ﺩاﺭﻩ ﺧﻮﺩﺷﻪ ﻭﻟﻲ اﻳﻦ اﺯﻟﻮﺗﻮﺱ ﻭﺷﻮﺭﻭﻟﺖ ﻭﺩﻩ ﺟﺎ ﺩﻳﮕﺲ ﻳﺎﺩﻡ ﺑﺎﺷﻪ 2ﺳﺎﻝ ﺩﻳﮕﻪ ﻧﺴﻞ ﺟﺪﻳﺪ ﻭﻳﺮﻭﻥ ﺑﺎﻳﻪ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﻫﻴﺒﺮﻳﺪ ﻣﻴﺎﺩ

    1. Hitler

      ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (499 ديدگاه)

      آیا قرار دادن موتور 1200 اسبی پر استهلاک رو شاسی سبک کار سختیه؟نه واقعا این که موتور کروتو برداری با هزار جور تیون بزاری رو شاسی سبک و بدنه ای که تلفیقی از چن تا سوپر اسپورت دیگس سخته؟
      یک دروغ همواره آثار و نشانه هایی را از خود به جا می‌گذارد، هر چند این نشانه ها به حد اقل رسیده باشد.” آدولف هیتلر

      1. ارمان

        ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (79 ديدگاه)

        استاد شوماخر ؟!

      2. yekta

        ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (33 ديدگاه)

        همچین میگه سخت نیست ، انگار ده بار تو زیز زمین خونشون اینکارا رو کرده.

      3. Alpha

        ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (544 ديدگاه)

        از اسمت مشخصه طرزفکرت چیه ولی بگذریم ! اگه راحت بود الان همه شرکتای تیونینگ این کارو میکردن !

    2. محمد ، عشق ژاپن

      ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      سال 2016 جنگ میان بوگاتی ویرون ، غول با تجربه ی فرانسوی و هنسی ونوم ، تازه کار تیزپای آمریکایی

      خودم که طرفدار بوگاتی هستم

      1. محمدجواد عزیزی

        ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (45 ديدگاه)

        کنیگ زگ 1 بهتره

    3. خاوری

      ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1102 ديدگاه)

      به شدت از نمای عقب به مک لارن پی وان شبیه هس

  2. ﺣﺴﻴﻦ اﺣﻤﺪﻱ

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    ﺩﺭﺿﻤﻦ اﺯﺣﻖ ﻧﮕﺬﺭﻳﻢ ﻃﺮاﺣﻴﺶ ﻣﺤﺸﺮﻩ ﻫﻨﺴﻲ ﻣﻤﻨﻮﻥ

    1. mory

      ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (418 ديدگاه)

      جلش شبیه ماره
      عقبشم معرکس
      قیافش انصافا از بگاتی بهتره

      1. Carbonado Aventador

        ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (4514 ديدگاه)

        معنی Venom می شه زهر !!!!!!

        1. Ahmad..F12

          ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2542 ديدگاه)

          محمد جان عالی بود تشکر… ;)

        2. Carbonado Aventador

          ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          کوچیکتم استاد!!!

      2. محمد 7

        ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (103 ديدگاه)

        به طراحیش دقت کنین متوجه میشین که شیشه جلو نسبت به کاپوت در مقایسه با رقیباش شیب تند تری داره, که باعث میشه چسبندگیش بیشتر بشه, ولی استفاده از این طراحی شیشه نیاز به صرف وقت زیادی داره و این به خاطر اینه که شیشه فشار بیشتری رو باید تحمل کنه, پس باید جنس شیشش خیلی بهتر از رقیباش باشه. اگه میخوای بهتر متوجه بشین چه فشاری تحمل میکنه, این جور فرض کنین که یه باله به وسط و جلوی ماشین اضافه شده.
        ای قضیه با توجه به دیفرانسیل عقب بودن ماشین , خیلی به ثبات ماشین تو شتاب گرفتن کمک میکنه.
        به نظر من ماشین عالیه و طراحی زیرکانه ای داره, آخه در ظاهر مثل سوپر اسپورتای دیگس ولی در باطن خیلی با اونا فرق داره.

      3. انزو

        ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (369 ديدگاه)

        خدایی بوگاتی خاص تره.

  3. Zonda R

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    @.F
    عجب چالش جذابیه این حداکثر سرعت
    جلوش شبیه کروت و عقبش به p1 شباهت داره
    رسیدن به 467 کیلومتر!!!!!!
    همین که جلوی هایپرکارهایی که رعشه به تن هر کمپانی میندازه اسمشون قد علم کرده واقعا قابل تحسینه و ستودنیه

    1. Zonda R

      ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      @.f
      بنظر شما کدوم ماشین در سال 2016 تو رتبه اول سریع ترین خودرو جهان قرار میگیره:
      بوگاتی= لایک
      هنسی=دیسلایک

      1. Carbonado Aventador

        ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (4514 ديدگاه)

        زوندا جان کجایی داداش؟؟؟
        کم پیدایی!!!

        1. Zonda R

          ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          @.F
          کربونادو عزیز
          میام تو سایت اما کمتر نظر میزارم
          ارادتمندم دوستم:-)

  4. mt amre

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (81 ديدگاه)

    هر خودروسازی یک هدف برای خودش در نظر گرفته و برنامه هاشو مشخص کرده تا پیشرفت کنه یکی سرعت ، یکی ایمنی ، یکی راحتی و آسایش و …..
    دیگه هیچ خودروسازی نمیتونه بگه هیچکی به من نمیرسه و من همیشه اولم

  5. mahdi

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (623 ديدگاه)

    درود
    467 تا رو کجا میخواد پر کنه؟؟؟؟
    البته توی آلمان سرعت نامحدود هست
    بالاخره این هم یه جور نمایش قدرت و توان شرکتها و کمپانی هاست
    فقط یه نکته
    من مستند ساخت بوگاتی (برنامه ابر کارخانه ها ) رو دیدم
    بیشتر قطعاتش بر اساس طراحی و ساخت هواپیماست
    نمیدونم هنسی بر چه اساسی تولید میشه؟؟؟
    یه مقایسه بین هنسی و بوگاتی جالب میشه
    هم کیفیت ساخت هم سرعت و شتاب
    نکته آخر
    هیچ کدوم این ماشینها توی ایران کارایی ندارند
    وضعیت جاده ها وضعیت سوخت قوانین و ……
    سپاسگذارم
    مهدی (فرزند کوروش)

    1. Carbonado Aventador

      ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      درود فراوان بر داش مهدی
      البته چندتا حساب سر انگشتی هم بکن!
      بوگاتی 431 کیلومتر رو در یک جاده صاف 7 کیلومتری در پیست فولوکس واگن رفته ولی هنسی در مسافت 5 کیلومتری به سرعت 435 کیلومتر دست یافته!!!!!!!
      فرقشون از زمینه تا هوا!!!!!!!!
      هنسی به فولوکس درخواست داد تا تو پیست اختصاصی فولوکس تست انجام بده ولی فولوکس واگن قبول نکرد!!!!!!!

      1. صادق

        ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2123 ديدگاه)

        درود بر داش محمد حسین
        به خاطر مطلبت هم خیلی ممنون

        فولکس هم حق داشت بیچاره، که قبول نکرد، چون اگه قبول میکرد حکم مرگ بوگاتی رو با دستای خودش امضا میکرد!!

        1. Ahmad..F12

          ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2542 ديدگاه)

          صادق جان مشتاق دیدار داداش

        2. صادق

          ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2123 ديدگاه)

          نوکرتم داش احمد

          راستش چند وقتیه یکم گرفتارم، وقت نمیکنم زیاد سر بزنم

          خیلی جسته گریخته میام

          ان شاا… یکم وقتم آزادتر بشه، بیشتر در خدمتم

      2. mahdi

        ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (623 ديدگاه)

        درود و سپاس بیکران بر کربنادوی عزیز
        فکر کنم هدف هنسی از تست سرعت در پیست فولکس یه جور تخریب بوگاتی باشه وگرنه تو آمریکا پیست هست برای تست
        از طرف دیگه من هم جای فولکس بودم هیچ وقت اجازه نمیدادم تا مدل جدیدم در بیاد اونوقت به مبارزه دعوت میکردم
        به نظرم مشکل بوگاتی هنسی نیست بلکه سمند هست
        سمند تو 5ثانیه شونصدتا میره
        بترکه چشم حسود ماشالله هزار ماشالله حرف نداره
        اون روز هیچ وقت یادم نمیره از بغل بوگاتی همچین تند رد شدم 10 بار دور خودش چرخید
        اروپایی ها چشم دیدن پیشرفت ما رو ندارند
        شنیدم یه سمند خریدن رفتن قطعاتش رو باز کردن تا ببینند چه طور ساخته شده
        منم به همسایمون گفتم سمندشو استتار کنه یه وقت نیان ازش عکس جاسوسی بگیرن
        یه وقت میرن کپی کار میکنند
        یعنی من موندم این اروپاییها عرضه تولید یه پیچ رو هم ندارند
        باید برن بمیرن
        آقاجون دوستان اروپایی نمیتونید ماشین تولید کنید خوب اینکار رو نکنید زور که نیست
        انشالله به لطف مقام عظمی ولایت به راه راست هدایت بشند
        الهی آمین
        سپاسگذارم
        مهدی (فرزند کوروش)

        1. Carbonado Aventador

          ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          داداش عضو پدال نمی شی؟؟؟؟

        2. mahdi

          ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (623 ديدگاه)

          درود
          تا به حالا به عضویت فکر نکردم
          من که دارم میام تقریبا دست و پا شکسته
          اما حالا بدم نمیاد عضو بشم
          باید یه حساب کاربری ایجاد کنم
          سپاسگزارم
          مهدی (فرزند کوروش)

  6. ahmad

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1171 ديدگاه)

    خدایی قشنگتر شده از GTsقیافه اونو که نمیشد تحمل کرد.ولی سرعت 467 کیلومتر بر ساعت شوخی نیست اگه بتونه برسه شاید بوگاتی جدیدم نتونه به رکوردش دست پیدا کنه.
    کونیگزگ وان.هنسی ونوم .بوگاتی ویرون لایک
    پورشه 918.لافراری.مکلارن p1 دیسلایک
    من خودم دیسلایک میزنم

  7. امین

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (43 ديدگاه)

    به نظر من کار امثال بوگاتی و کنیخ زگ ستودنیه.هنسی شاید یه تیونر قدرتمند باشه اما عملاً از خودش چیزی نداره.چنانکه در مورد این خودرو هم گفته شده که موتور موتور کوروته.هر موقع هنسی تونست یه ماشین کاملاً مستقل تولید کنه میتونه خودشو با امثال بوگاتی و کنیخ زگ مقایسه کنه.

    1. Carbonado Aventador

      ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      همین که از موتور کوروت تونسته موتوری تولید کنه که بیش از 1400 اسب بخار بدون منفجر شدن تولید کنه خودش خیلی حرفه!
      دلیل استفاده از موتور کوروت اینه که به راحتی می توان پیداش کرد!ولی این خودرو برای رسیدن به این قدرت برخی قطعات زیر رو عوض کرده:
      1-سلیندر 2-میل لنگ 3- میل سوپاپ 4-میل بادامک و…
      در کل همه چی اش عوض شده وفقط اسمش موتور کوروت ستش!!!!!!!

      1. احمد

        ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (36 ديدگاه)

        بوگاتی یه ماشینی لوکس و اسپورته و قابلیت استفاده روزمره رو داره ولی هنسی ونوم صرفا یه ماشین برای ثبت رکورده و هیچ کدوم از امکانات بوگاتی رو نداره
        در ضمن بوگاتی وزنی در حدود 2 تن داره ولی هنسی در حدود 1.2 تنه
        اینهم خودش نشان از قدرت بوگاتی داره چون هنسی با 800 کیلو کمتر تفاوت فاحشی توی حداکثر سرعت با بوگاتی نداره

        1. Carbonado Aventador

          ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          حرفت درسته ولی تا وقتی که هنسی تو پیست 7 کیلومتری فولوکس رکورد نزده نمی توان به طور حتم گفت که اختلافشون خیلی کمه!!!!!
          خود هنسی ادعا می کنه که بیشتر از 445 تا رفته ولی تو پیست ناسا فقط خواسته رکورد رو موقطا بشکونه تا بعد اونو ارتقاع بده!!!!!!!!!!!

        2. ahmad

          ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1171 ديدگاه)

          به نظر شما کار هنسی ستودنی نیست که تونسته یه ماشین با قدرت بالاتر از بوگاتی و آرودینامیک خوب که میتونه یه سرعتی بالاتر از بوگاتی دست پیدا کنه و از بوگاتی 800 کیلو سبکتره .حالا چرا بوگاتی نتونسته وزنشو کم کنه

        3. احمد

          ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (36 ديدگاه)

          0 تا 100
          بوگاتی 2.5
          هنسی 2.7
          ولی در شتاب 0 تا 300 هنسی با 13.63 ثانیه رکورد داره که بخاطر وزنش کمشه

        4. Carbonado Aventador

          ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          چرا بوگاتی 2.5 هستش؟؟؟؟؟
          چون Awd هستش!
          چرا 0-300 هنسی 13.63 هستش؟؟؟؟؟؟؟
          چون Rwd هستش!
          هر ماشینی یه نقاط ضعف و قوتی داره!!!!!!!!

        5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .

          احمد جان بدجور باهات موافقم . دوستان این مسأله را نگاه

          نمیکنند که بوگاتی همه چیز را با هم دارد .

          مصرف روزانه . خاص بودن . کیفیت ادوات داخلی که در هیچ سوپر

          اسپورتی نیست . فکر میکنید شوخیه که همین موتور 16

          سیلندری که دوستان مسخره میکنند و سطحی نگاه میکنند ،

          مدام خاموش و روشن بشه . یا حداقل روزی 4 بار استارت

          بخوره . بوگاتی داره روی خط اصالت خودش راه میره .

          چرا هیچ نشریه و سایتی کار بوگاتی را بی ارزش نشمردند و

          فقط از نظر بعضی دوستان این نظر منتشر میشه ؟؟؟؟

          اگر به مقایسه ی اینجوری باشه ، هنسی با اون

          ایرودینامیکش و وزن کمترش در شتاب ، جلوی فولکس بیتل

          زانو زده . فولکس بیتل تقویت شده ، از یک موتور

          1.6 لیتری 540 اسب بخار قدرت گرفته و شتابش رو با

          ایرودینامک نقاله ای مانند خودش به 2.1 ثانیه رسونده .

          فردا من هم میرم بدنه ی کونیخزگ و با موتور یک سوپر

          اسپورت ، و …. امیخته میکنم و میام با بوگاتی رقابت کنم

          که بگم من هم هستم !!!!!!!!!!!!!!!!

          از نظر من هیچ وقت ، ارزش کار کونیخزگ . بوگاتی . فراری و

          کارخانه های نامدار خیلی بیشتر از تیونر هاست .

          حالا میخواد برابوس باشه . هنسی باشه یا ام پاور .

        6. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .

          مملی مطلبت عالی بود . از همه مهتر با اینکه میدونم با

          بوگاتی چپ هستی ، ولی بیطرف نوشتی .

        7. Carbonado Aventador

          ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          کاری نکردم!
          دارم درس پس می دم!!!!!

        8. Carbonado Aventador

          ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          دیشب داشتم کلی فکر می کرم اون تیکه ی بالا رو چجوری بنویسم!!!!!
          بوگاتی زیر هنسی قرار می گیره!هنسی بالای بوگاتی قرار می گیره!بوگاتی پشت هنسی قرار می گیره!!!!!!
          آخر سر به این نتیجه رسیدم که بنویسم:
          هنسی جلوی بوگاتی قرار می گیره!!!!!!!
          اگر خبر خوبی از بوگاتی دیدم به عشق تو می فرستم پدال!!!!!

        9. مک میسل

          ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2706 ديدگاه)

          واقعا قابل تحسینه،از بوگاتی خیلی جلوتر افتاده،ولی عقبش کپیp1هستش

        10. Carbonado Aventador

          ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          شاید کمی تغیر کنه!!!
          هنسی که مرض نداره از لان ماشینشو لو بده!!!!!
          اگزوزهاش شبیه LFA هستش!!!!!!

  8. عسگری

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (57 ديدگاه)

    من فکر میکنم تا چند سال دیگه بیشترین سرعت جزء اولویت خودرورسازا نباشه چون حداکثر سرعت شامل پارامترهای مختلفیه که تو شرایط عادی و زندگی روزمره خیلی سخت میشه بهش دست پیدا کرد مثل مسیر مناسب فشار مناسب هوا سوخت با اکتان بالا و…
    احتمالا خودروسازا دنبال این میرن که بتونن حداکثر بازدهی و کمترین میزان مصرف سوخت رو داشته باشن مثل موتورهای 4 سیلندر جدید پورشه یا بی ام دبیلیو i8 یا سری موتورهای اکوبوست فورد

    1. enzo

      ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (321 ديدگاه)

      آفرین اتفاقا ًنه تا چندسال دیگه بهتره گفت چندین ساله که دوران این رکورد زنی ها ، این بازی با آمار وارقام حداکثر سرعت و رکوردایی که باید براشون یه پیست اختصاصی طراحی کرد تا بهش رسید (99% مواقع هم کاربردی نیست و بیشتر به درد تیتر مجلات ، سایتاو جلب توجه رسانه ای میخوره) برای غولای سوپر اسپرت سازی مثل فراری ،پورش، مکلارن ،لامبو،مرسدس ،و بقیه بزرگا تموم شده و یه نگاه به محصولات سالای اخیرشون هم اینو ثابت میکنه درواقع اینا هستن که مسیر حرکت و بازار سوپر کارها رو تعریف میکنن که باید کجا بره

      شرکتایی مثل همین هنسی ،کنیخزگ ، بوگاتی و یکی دوتای دیگه هستن که هنوز تو این فازا سیر میکنن و تمام توان مهندسی و هدف گزاریشون همزمان روی یه محصول تمرکز داره که تازه شاید بتونن تو چندسال 100 دستگاه فروش داشته باشن
      مثلا همین کنیخزگ سال 2013 بود تازه به تولید 100 دستگاه تو طول حیاتش رسید (بعد از حدود 20 سال از تاسیسش) البته ممکنه 20 سال دیگه بشه یه غول تو این صنعت ولی الان فقط یه خودروساز کلکسیونی تازه وارد هست
      شاید فقط بینشون بوگاتی باشه این وسط که میتونه تولید نسبتا بالایی داشته باشه نسبت به بقیشون اونم فقط داره باپشتوانه مالی VW روی یه محصول (ویرون )کار میکنه
      تازه هیچکدومشون تو مسابقات معتبراتومبیلرانی حضور خاصی ندارن و وقت و سرمایه ای صرف این کار نمیکنن

      کار نشدنی و بیهوده ای هست ولی اگه فرضاً یکی از شرکتای پیشرو مثل پورش یا فراری میخواست کل سرمایه مالی وانسانیشو بزاره رو تولید یه خودرو اونم با تیراژ خیلی محدود که رقیبی بشه برای رکورد سرعت بوگاتی یا همین هنسی کار غیر ممکنی بود براش ؟

  9. شروین

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (515 ديدگاه)

    عشق است قابلیت موتور کروت

    1. Ahmad..F12

      ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      آره شروین جان موتور کروت کارایی و توانایی فوقالعاده‌ایی داره

  10. فواد

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (291 ديدگاه)

    خیلی زیباتر شده. این ماشین هرگز بیکار نمیشینه تا رکورد سرعت بیفته دست برند های دیگه

  11. شاهین

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (4696 ديدگاه)

    محمدحسین دستت درد نکنه خیلی خوب بود.
    یه نکته بگم اونم اینه که یه شرکت تیونر که تونسته پا به پای غول های خودروسازی جلو بیاد و خودرویی تولید کنه که اونارو بترسونه یه دنیا ارزش داره.
    این خودرو هم طراحی خیلی زیبایی داره…

    1. Carbonado Aventador

      ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      خیلی ممنون!
      کار خاصی نکردم!
      قابل کاربرهای پدال رو نداره!!!

  12. vahid jinpachi

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (847 ديدگاه)

    واقعا رقابت سنگینی بین بوگاتی ویرون و کونیگزگ و هنسی f5 وجود داره….

    رقابت جالبیه…

  13. ادریس( ♪♫Edi سابق)

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (95 ديدگاه)

    این خیلی قشنگ شده.. رسیدن به 467 کیلومتر بر ساعت در آینده نشان از

    پشتکارشون داره، اما مهندسان بوگاتی هم که بیکار ننشستن..

    چه رقابتی شود 2016 .

  14. datsun

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3957 ديدگاه)

    بوگاتی باز این رکورد رو در آینده میشکنه .هدف بوگاتی حداکثر سرعته

    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      حتی اگه این کارم بتونه بکنه، سخت انجامش میده چون رقبای قدرتمندی داره!
      کونیکزگ آگرا
      هنسی ونوم
      مک لارن P1
      لافراری و…
      و در ضمن از آقا کربونادوی عزیز به خاطر مطلب خوبش تشکر میکنم.

      1. Carbonado Aventador

        ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (4514 ديدگاه)

        ممنون باربد جان!
        خوشحالم مورد پسند شما و دیگر دوستان قرار گرفت!!!!!

  15. فرزاد

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (180 ديدگاه)

    باسرعتش کاری ندارم ولی طراحیش مخلوتی از لافراری-p1وکوروت هست یعنی نمیشد یه طراحی خلاقانه تر می کردن

  16. rapbaz

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (51 ديدگاه)

    فنای چراغای عقبشم!!

  17. ASTON MARTin

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    چرا در روحیه ی غربی های کافره منحرفه بدبخت بحران زده ی فاسده ظالم کشنده ی بیشعور یه ذره احساس “پیشرفت نکردن” نیست؟ :D

  18. احمدرضا

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (394 ديدگاه)

    بوگاتی رو من میپسندم چون روح آلمانی داره

    1. مک میسل

      ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      من از هممه بیشتر لافراری رو میپسندم،چون خیلی دوستش دارم،مخصوصا رنگ مشکیشو

  19. MohammadTSR

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (323 ديدگاه)

    به معروفی بوگاتی نمیرسه…..

  20. just 323

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    در نگاه اول ادم با یه ماشین کاملا عضلانی رو برو میشه واقعا طراحیه منحصر بفردی داره اما واقعا میشه گفت که طراحیش جالبه و طراح های آئرودینامیکش فوق العادست اما ببینیم بوگاتی چی میخواد بکنه … شاید بشه گفت بوگاتی رو 480 یا بیش تر طراح داره و همه ی اینا بازار گرمی بیش نباشه ..

  21. رامتین

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3258 ديدگاه)

    همانطور که 3 ماه پیش گفتم، هنسی اتومبیل جدید با سرعت 290 مایل یا 466 کیلومتر را طراحی کرده. حال نویسنده محترم الان این خبر را آورده. پس از الان بگم اتومبیل جدید هنسی در اواخر2015 یا اوایل 2016 سرعت 300 مایل یا 482 کیلومتر (نه 483 کیلومتر) را به بازار میاره.

  22. Carbonado Aventador

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (4514 ديدگاه)

    دوست عزیز من تازه دیروز تو سایت های خارجی قرار گرفته من هم داغ داغ براتون ترجمه کردم!!!!!!

  23. رامتین

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3258 ديدگاه)

    Carbonado حرفتون صحیح ولی همیشه 1 سال قبل از دستاوردهای آتی صحبت میکنند. مثلا سال 2017 نسل جدید لکسوس LS با قدرت 408 اسب خواهیم داشت. از طرفی از الان میگم نسل آتی هنسی با سرعت 482 اواخر 2015 خواهیم دید.

  24. Carbonado Aventador

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (4514 ديدگاه)

    انشاا… همین طوری که شما می گی باشه!!!!!!

  25. lln

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    همم جالب شد دقیقا همزمان با بوگاتی میاد حالا باید منتظر koenig موند تا دید رقیب این دوتا چیه هر چند با توجه به حرف von koenigsegg شاید کمی از فکر تاپ اسپید بیرون اومده باشن که امیدوارم این طوری نباشه.

  26. FARVAHAR

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    باور نمیکنین،ولی من دو تا ماشین 2هفته پیش طراحی کردم که اگه این دو طراحی ترکیب بشن میشه خود ای ماشین!!!!!!!!!
    کپی های ماشین:1-از جلو و سقف {فراری} 2-از بغل و دوباره سقف {فراری} 3-چراغای جلو تقریبا {جگوار}
    .
    .
    .

  27. arash

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    خودرو هنسی استهلاک خیلی بالایی داره چون که با بهره گیری از دو توربو شارژ که نهایت فشار رو به موتور و گیربکس و کلیه قطعات وارد میکنه و 100% عمر پایینی هم داره ولی بوگاتی ویرون از یه موتور 16 سیلندری برخورداره و کلیه قطعات ان از تیتانیوم هست و از گیربوکس پیشرفته برخورداره که خیلی از کارشناسان عمر این خودرو را یک قرن میدانند

  28. solat

    ۱۳ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (143 ديدگاه)

    به عرض دوست عزیز و گرامی برسونم که این رکورد به دست بوگاتی شکسته شد و همچنان اسم بوگاتی در کتاب گینس هست..وقتی بوگاتی به سرعت 407 کیلومتر دست یافت خودرویی همتراز اون پیدا نشد که بتونه سرعتشو بشکنه بعداز مدت زیادی اگرا و هنسی و ssu اومدن و رکوردشو شکستن بعدش دوباره بوگاتی دست بکار شد و تونست با رکورد 436 دوباره اسم خودشو تو کتاب گینس ثبت کنه پس خواهشا اطلاعات دقیق تری بدید

  29. eshghe venom

    ۳۰ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    دوستان به قیمت هنسی هم توجه داشته باشن که چقدر پایینتره

  30. eshghe venom

    ۳۰ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    برای ثبت در کتاب گینس باید مسیر رفتو برگشتی باشد ولی هنسی فقط اجازه ی یک بار تست سرعتو داشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا