هنگامیکه برای اولین بار در سال گذشته معرفی شد، جانور رضوانی قیمتی بیش از ۲۰۰ هزار دلار داشت. برای مدل سال ۲۰۱۸ رضوانی اعلام کرده، Beast Alpha که با موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری سوپرشارژ با توان ۴۰۰ اسب بخار عرضه میشود قیمتی کمتر از ۱۰۰ هزار دلار خواهد داشت. باعث تعجب است که شرکت کوچکی همچون رضوانی چگونه قیمت این خودرو را به نصف کاهش داده است.
طبق گزارش motor 1، کاهش قیمت Beast Alpha به خاطر سفارشی شدن امکاناتی است که قبلاً بهصورت استاندارد روی خودرو وجود داشت. متأسفانه یکی از قابلیتهایی که الآن بهصورت سفارشی درآمده است درهای معکوس زیبای این خودرو میباشد که قیمتی برابر ۱۰۰۰۰ دلار دارد. همچنین Beast Alpha قبلاً با پانلهای بدنه کربنی عرضه میشد که در حال حاضر ۲۰۰۰۰ دلار به قیمت خودرو اضافه میکنند، این خودرو از این پس بهصورت استاندارد با پنل های بدنه از جنس فایبرگلاس عرضه خواهد شد.
جانور رضوانی حتی بدون فیبرکربن نیز وزن کمی برابر ۹۰۷ کیلوگرم دارد. گیربکس استاندارد این خودرو از نوع ۶ سرعته دستی است، با این حال گیربکس ۶ سرعته سکوئنشال همراه با پدالهای تعویض دنده از پشت فرمان نیز قابل سفارش است که ۱۵۰۰۰ دلار ناقابل به قیمت خودرو اضافه میکند. رضوانی شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر جانور را ۳.۵ ثانیه اعلام کرده البته معلوم نیست این زمان با کدام گیربکس ثبت شده است.
اگر خواهان قدرت بیشتری هستید، رضوانی Beast Alpha X را با قیمت ۱۵۹۰۰۰ دلار پیشنهاد میکند که دارای موتور ۴ سیلندر ۵/۲ لیتری توربوشارژ با توان ۵۲۵ اسب بخار است. اگر طرفدار این مدل از خودروها هستید میتوانید ۱۰۰۰ دلار بهعنوان پیش پرداخت Beast Alpha به رضوانی بپردازید.
ساخت خودرویی همچون Beast Alpha برای شرکت کوچکی مثل رضوانی ریسک بزرگی است، اما فکر نکنید که اشتباه است. حال میتوانید خودرویی را در اختیار بگیرید که شبیه هیچ خودرو دیگری نیست.
Mahdi US CARS
۳ خرداد ۱۳۹۶بازم قیمتشو کمتر میکنه
به زودی…
سرباز وطن
۳ خرداد ۱۳۹۶درود. هه . ممنونم خیلی وقت بود درست حسابی نخندیده بودم … این ماشین تقلیدی نیست؟؟؟ این که هر جاشو از یه ماشین قرض کرده چراغای عقبشم الهام گرفته از جگوار cx-75 … چیز خارق العاده و غیر معمولی تو این چهار پا نمی بینم… درسته جونوره.ولی از نوع چهار پاش… اونم از گونه شترش…جمع کنین بابا..اینم ماشین حساب… تسلا داره از شتاب زیر 2.5m/s*2 حرف می زنه و برنامه هاشو میگه…اینا شوخین. بدرود.
الف.ی
۳ خرداد ۱۳۹۶سرباز وطن تو می فهمی تولید 525 اسب از 2.5 لیتر 4 سیلندر توربو یعنی چی؟
تازه تو مدل Beast x قدرت به 700 اسب میرسه.
جناب سرباز وطن میدونی موسس این شرکت و مدیر عاملش هم اکنون شخصی به نام فردیس رضوانیه؟
تو که وطن پرستی چرا اینجوری حرف میزنی؟
دانیال
۳ خرداد ۱۳۹۶خود هیچ پنداری جدیدا نشونه روشن فکری و فهم فراتر از بقیه شده.
ما هیچی نیـــســـتیم!!! الان همه فهمیدین من چقدر درک و دانشم ازتون بالاتره یا بیشتر توضیح بدم؟
تسلا که داره برپایه تکنولوژی های جدید کار میکنه و کیفیت و نو آوری و تکنولوژی در دستور کارشه چه ربطی به یه اسپورت ساز داره که تمرکزش روی لذت رانندگی و خاص بودنه! ثانیا همه میدونن که ماشینای الکتریکی شتاب بسیار بالایی دارن و دستیابی به شتاب بالا توی ماشینای الکتریکی خیلی راحت تره همونطور که خودروهایی مثل فولکس واگن آپ الکتریکی هم شتابی در حد سوپر اسپورتهای زمانی نه چندان دور دارن.
اما در مورد این ماشین، رضوانی حرکت خوبی انجام داد که موتور جدیدی توسعه داد که با همکاری کمپانی انگلیسی با تجربه در موتورهای فرمول یک هست، پلتفرم رو هم از لوتوس گرفته و اگه شیشه جلو و طراحی داخلی رو هم نسبت به لوتوس تمایز بده چه از نظر هارمونی با طراحی کلی و چه زیبایی، پیشرفت بسیار خوبی خواهد بود.
الف.ی
۳ خرداد ۱۳۹۶ببخشید شتاب 3.5 ثانیه و حجم موتور 2.5 لیتره.
لطفا تصحیح کنید.
جواد
۳ خرداد ۱۳۹۶صندلیهای نسخه اولیه فیبر کربن خالص بود که به خاطر سفتی و ناراحتی الان با روکش چرمی ارائه میشه من شخصا با سیستم درهای ماشین حال میکنم
علیx76
۳ خرداد ۱۳۹۶من باشم همونطور ک در بازه رانندگی میکنم باش
انگار دوتا سلاح فرازمینی بغلش چسبوندن عین این فیلم تخیلیا . خیلی باحاله
ظاهر و عملکردشم ک حرف نداره . ب امید پیشرفت روز افزونش
و ب امید روزی ک بتونیم تو ایرانم ببینیم ماشیناشو
ahmad
۳ خرداد ۱۳۹۶به به
آدم کیف میکنه با دیدن این تصاویر…
رضوانی با همین فرمون جلو بره، آینده روشنی در انتظارشه…
amir
۳ خرداد ۱۳۹۶خیلی قشنگه . طراحیش آدم رو یاد لامبورگینی میندازه.
در مورد موتورش هم با توجه به وزن سبکش باید خیلی توانا باشه.
MehdiTurbo
۴ خرداد ۱۳۹۶به نظر من از لامبو قشنگتر و خشن تر و خاص تره