سایر خودروهای آمریکایی

معرفی لوسید ایر مدل 2025 با افزایش شعاع حرکتی و کاهش مصرف انرژی

لوسید ایر با به‌روزرسانی برای مدل ۲۰۲۵، به کم‌مصرف‌ترین خودروی الکتریکی بازار تبدیل شده و بدون افزایش قیمت، برد بیشتری را ارائه می‌کند.

هرچند تنها چند سال از عمر لوسید ایر می‌گذرد اما شرکت آمریکایی برای مدل ۲۰۲۵ این سدان الکتریکی را مورد به‌روزرسانی جزئی قرار داده است. نسخهٔ پایهٔ ایر که پیور نام دارد، به پکیج باطری جدید ۸۴ کیلووات ساعتی مجهز شده است که بدون افزایش قیمت، با هر بار شارژ کامل امکان پیمودن تا ۶۷۵ کیلومتر را فراهم می‌کند. به گفتهٔ لوسید، این باطری جدید کوچک‌تر و کارآمدتر بوده و با هر کیلووات ساعت برق امکان پیمودن ۸ کیلومتر را فراهم می‌کند تا ایر به کم‌مصرف‌ترین خودروی الکتریکی بازار تبدیل شود. سدان لوسید در مصرف انرژی حالا هیوندای آیونیک ۶ و لکسوس RZ را پشت سر گذاشته است.

خانوادهٔ لوسید ایر مدل ۲۰۲۵ مثل قبل شامل سه نسخهٔ پیور، تورینگ و گرند تورینگ خواهد بود و شرکت آمریکایی هیچ اشاره‌ای به ارتقاء قوای محرکهٔ این مدل‌ها نکرده است. بااین‌حال، برد پرچم‌دار این خانواده یعنی گرند تورینگ از ۷۸۰ به ۸۲۵ کیلومتر افزایش پیدا کرده است اما قیمت آن همچنان مثل قبل از ۱۱۱,۴۰۰ دلار آغاز می‌شود و ۸۱۲ اسب بخار قدرت دارد. نسخهٔ ۶۲۰ اسب بخاری تورینگ اما ارزان‌تر است و قیمت آن از ۷۹,۴۰۰ دلار آغاز می‌شود. این نسخه هم به قوای محرکهٔ دو موتوره چهارچرخ محرک مجهز است اما برد کمتری برابر با ۶۵۵ کیلومتر دارد. قیمت تیپ پایهٔ پیور هم از ۷۱,۴۰۰ دلار آغاز می‌شود.

علاوه بر بهبود مصرف انرژی و شعاع حرکتی، لوسید سیستم اطلاعاتی-سرگرمی سدان الکتریکی خود را هم با پردازندهٔ جدیدی با سه برابر قدرت پردازش بیشتر و دو برابر حافظهٔ بیشتر بهبود بخشیده است. همچنین حالا سیستم کمک‌رانندهٔ پیشرفتهٔ لوسید به‌صورت استاندارد برای تمام نسخه‌های ایر ارائه می‌شود. هر سه نسخهٔ این سدان لوکس الکتریکی هم‌اکنون قابل سفارش هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. froG-driVer

    ۲۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (839 ديدگاه)

    لوسید بهترین خودروساز تمام برقی بعد از ریمکه.یدونه ماشینشو به کل تسلا ترجیح میدم.از محصولات تسلا یدونه مدل سه پرفورمنس بود که اونم… زد با اون نوربرینگ!!
    لوسید بنظر من ارزون قیمت نباید باشه.یه حس بی کیفیت بودن به آدم دست میده.گرون ها و پرقدرت تر هاش حس بهتری میده.مثل لوسید ایر سافایر با ۱۲۳۴ اسب قدرت و شتاب زیر ۲.۵!
    نسخه ۷۹۰۰۰دلاری فقط۴۶ اسب از اوروس کمتر داره!!که البته برقیه باید قدرت زیاد باشه…

    موافقم 7
    مخالفم 4
    1. سوشیانت

      ۲۷ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (3131 ديدگاه)

      سافایر شتاب ۱.۸۹ زده یعنی رسما با اینکه سدانه رقباش ابرخودرو های الکتریکی هستن

      موافقم 10
      مخالفم 1
      1. SMS

        ۲۷ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (354 ديدگاه)

        من از برقی ها تایکان و لوسید و ریمک رو بیشتر دوست دارم
        با اینکه تسلا و آینوک خوبن ولی من زیاد بهشون تمایل ندارم

    2. سوشیانت

      ۲۷ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (3131 ديدگاه)

      راستی اینم اضافه کنم که اتفاقا تسلا از یه لحاظ از لوسید جلو تره اونم مدل ایکس پلد که رسما از لحاظ پرفورمنس هیچکس حریفش نمیشه

  2. رومانی>مالزی>فرانسه

    ۲۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1179 ديدگاه)

    آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا
    فاتحه برقی‌ها خونده شد

    موافقم 1
    مخالفم 9
  3. Taha Ayoobi

    ۲۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (3309 ديدگاه)

    خیلی خوشگله

    موافقم 5
    مخالفم 1
  4. ارسلان

    ۲۷ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (363 ديدگاه)

    خیلی خوبه که سهام عربستان داخل این شرکت رسید به ۵۹ درصد ، امیدوارم کمترم شه ، کلش و داشت میگرفت

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا