یک نمونه از وانت ۶×۶ رضوانی هرکول با قیمت ۲۵۰ هزار دلار برای فروش گذاشته شده است. این نمونه به پیشرانهٔ ۶.۵ لیتری V8 با ۵۰۰ اسب بخار قدرت مجهز است.
وانت ۶×۶ هرکول چند سال پیش توسط شرکت رضوانی معرفی شد و حالا یک نمونه از آن در فلوریدا توسط یکی از نمایندگیهای شورلت برای فروش گذاشته است. این پیکاپ غولپیکر و چشمگیر بر اساس جیپ گلادیاتور ساخته شده اما تغییرات زیادی داشته و به همین دلیل در نگاه اول شاید تصور شود هرکول یک پیکاپ کاملاً سفارشی است که از ابتدا ساخته شده است. مطمئناً مهمترین تغییری که در گلادیاتور ایجاد شده افزودن یک محور سوم و دو چرخ به عقب خودرو است. این محور زیر اتاق بار بزرگی جای گرفته که حالا طول آن به ۲.۴ متر رسیده است.
رضوانی همچنین سیستم تعلیق مسابقهای فاکس و اکسلهای دانا ۶۰ را هم به این پیکاپ افزوده است. در همین حال، برای بدنهٔ هرکول هم پانلهای کاملاً جدیدی طراحی شده است. جلوی خودرو با جلوپنجرهای مشکی، چراغهای جدید و سپر فولادی با قلابهای بکسل نمایی وحشی دارد. در بخش جانبی هرکول هم رینگهای اختصاصی مشکیرنگ با لاستیکهای آفرودی ۳۷ اینچی جلبتوجه میکنند. چراغهای عقب منحصربهفرد، سپر عقب مشکی و باربند اسپرت روی اتاق بار هم از دیگر ویژگیهای بیرونی این پیکاپ شش چرخ هستند.
رضوانی برای هرکول چند پیشرانهٔ مختلف را ارائه میکند که از ۳.۶ لیتری V6 پنتااستار با ۲۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۳ نیوتن متر گشتاور و ۳ لیتری V6 دیزلی با ۲۶۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور آغاز میشود؛ اما نمونهای که برای فروش گذاشته شده به موتور ۶.۴ لیتری V8 همی با ۵۰۰ اسب بخار قدرت مجهز است که نیروی خود را به گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک تحویل میدهد. این پیکاپ ۱۰۴۵ کیلومتر کار کرده است. همانطور که انتظار میرود، هرکول ۶×۶ هرگز ارزان نیست و فروشنده قیمت ۲۵۰ هزار دلار را برای آن اعلام کرده که حدود ۶.۵ برابر قیمت پایهٔ یک جیپ گلادیاتور است.
علیx76
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲با توجه به طول و وزن زیاد وانت های ۶x۶ و قیمت بالاشون، ناچارا ماشینای کلکسیونی و چشمدرار هستن و نه کاربردی.
به نظرم خوب میشد اگه مثلا رنگلر یا برانکوی ۲ درب رو به ۶x۶ تبدیل کنن. عملا در اینصورت طولشون به اندازه نسخههای ۴ درب میشه، و چابکی و انعطاف جالبی توی پیمایش خارج جاده خواهند داشت.
Kato
۸ اردیبهشت ۱۴۰۲اگه منصوری و رضوانی همکاری کنن چی میشه…
Woooooooow
net
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲وانتهای ۶ چرخ جالب نیست و حس بدی داره.چرا رضوانی به این رنگ علاقه داره.دوخت قرمز طراحی داخلی بد هست
ناشناس
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲یه رفیق داشتم که نیسان سایپا داشت . تو میدون تره بار در حالی که ماشینش بار داشت پشت فرمون نشستم . وقتی به سرعت گیر می رسیدم و پدال ترمز رو فشار می دادم هیچ تغییری محسوسی در سرعت ماشین پیدا نمی شد . می دونین سرعت ماشین زمان ترمزگیری چند کیلومتر بود ؟ 20 یا نهایت 30 کیلومتر.
همیشه نیسان ابی پشت سرتون دیدین ، حمد و قل هو الله بخونین و نیسان قرمز دیدین فاتحه بخونین
دست اقای رضوانی زیز سر مدیران ایرانخودرو و سایپا
ممم
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲جذاب؟
نه
محمد
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲همچیزش خوبه جز قیمتش
یاس ی
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲به نظرم به جای این یدونه جیپ گلادیاتور بخری و کیت آفرود حرفه ای روش ببندی خیلی بیشتر ارزش داره.این صرفا برای سرمایه گذاری شاید مناسب باشه، بخری و دعا کنی قیمتش بره بالاتر و دعا کنی مشتری هم داشته باشه.