احتمالاً میدانید که کوین هارت علاقه زیادی به خودروها دارد و جدیدترین خودروی عضلانی او نیز آماده خودنمایی شده است. شما را با پلیموث رود رانر ۱۹۶۹ هارت آشنا میکنیم که توسط تیم طراحی ویسکانسین سالواگیو بازسازی شده است. در بازسازی این پلیموث از فیلم هالووین الهام گرفته شده است.
کار را با زیر کاپوت شروع میکنیم یعنی جایی که نیروگاه ۸ سیلندر همی قرار دارد. این پیشرانه که به عنوان پلی بین دیمن و هلفانت توصیف شده است از میللنگ وینبرگ، پیستونهای CP، برخی قطعات دیمن، تزریق سوخت هالی دومینتور، اگزوز مگنافلو و سوپرشارژر ۳.۸ لیتری با رنگ نارنجی سود میبرد. قلب تپنده این پلیموث رود رانر سفارشی در صورت استفاده از سوخت با اوکتان ۹۱ قدرت ۹۴۰ اسب بخاری خواهد داشت.
پیشرانه بنا به درخواست کوین هارت با گیربکس ۶ سرعته دستی ۶۰۶۰ کمپانی Tremec همراه شده است. البته در این گیربکس تغییراتی رخ داده است تا توانایی تحمل قدرت بالای پیشرانه را داشته است. کل خودرو هم بر پایه فریم سفارشی سالواگیو شکل گرفته است. قدرت توقف پلیموث رود رانر ۱۹۶۹ توسط ترمزهای ۶ پیستونه برمبو در جلو و ۴ پیستونه در عقب تأمین میشود. از دیگر ویژگیهای این خودرو میتوان به رینگهای ۲۰ اینچی مشکی شرکت HRE اشاره کرد.
بدنه هم مثل رینگها برای حفظ ویژگیهای کلاسیک رود رانر ۱۹۶۹ طراحی شده است اما تلاشهای زیادی روی ارائه کاری تمیز صورت گرفته است. تیم طراحی سالواگیو میگوید فقط سقف، دربها، گلگیرها و پانلهای عقب متعلق به خودروی اصلی هستند و غیر از آن همه بخشها یا تعویض شدهاند و یا ارتقا یافتهاند. برخی بخشها همچون کاپوت فیبر کربنی و سپرها دارای متریال سبکوزنی هستند تا وزن خودرو کاهش یابد.
عناصری همچون دستگیره دربها و آینهها نیز طراحی متفاوتی دارند تا ظاهر خودرو ارتقا یابد. جلوپنجره نیز از آلومینیوم تولید شده است. در داخل کابین شاهد غربیلک فرمان، شیفتر و پانل پشت آمپرهای آلومینیومی هستیم. صندلیها نیز با چرم ایتالیایی سفارشی پوشانده شدهاند. زمانی که کار کشیدن چرم روی صندلیها تمام شد، چرم اضافی هم برای تولید یک جفت کتانی سفارشی نایکی برای کوین هارت استفاده شد. سازنده این خودرو میگوید رود رانر کوین هارت محصولی راحت، قابلاعتماد و قدرتمند است.
Regra loaded
۱۶ بهمن ۱۴۰۰چی بگم ؟؟😐
فراتر زا زیبایی فراتر از یک خودرو
محمد
۱۶ بهمن ۱۴۰۰الماس خالص
SRT
۱۶ بهمن ۱۴۰۰کاش یه ویدیو از صداشم بود.
Swedish Arrogant Tiger
۱۶ بهمن ۱۴۰۰کار تمیزی شده ولی همونطور که اشاره شده بود محفظه موتورش زیاد جالب نیست، کابین هم که حس و حال کلاسیک نداره.
کار تمیزی شده ولی باز سازی تمیز نه!
آرش
۱۶ بهمن ۱۴۰۰نابودگر
جناب ایکس
۱۶ بهمن ۱۴۰۰اصلا نمیشه با شکل موتورش ارتباط برقرار کرد
viper
۱۶ بهمن ۱۴۰۰بعضی وقتا فقط باید سکوت کرد
Aboalfazl demon
۱۶ بهمن ۱۴۰۰تیر آهن ۹۴۰ اسبی
mm-yarlou
۱۶ بهمن ۱۴۰۰واقعا چرا باید یه برقی رو به این پلیموث ترجیح داد
MOHAMMAD.n.r
۱۶ بهمن ۱۴۰۰زیبایی خالص!!
حداقل میشه ۲۴ ساعت بهش زل زد.
هر چند نمونه های فابریک رو بیشتر دوست دارم ولی این عااالی شده.
یوسف
۱۷ بهمن ۱۴۰۰به نظر من تمام ماشین های آمریکایی تا پایان دهه 70 الماس هستند و همشون یه شاهکارن….. با در نظر گرفتن این آثار هنری….. خودرو های امروزی در معنای واقعی کلمه پسرفت حساب میشن…..