لوسید ایر RWD از سری پیور، تَک موتوره است و قیمت مقرون به صرفهتر نسبت به مدلهای دوموتوره دارد.
لوسید ایر بهعنوان یک خودروی برقی لوکس هر روز بیشتر مورد توجه قرار میگیرد. البته این شرکت برای کسانی که قادر به پرداخت بیش از یکصد هزار دلار برای مدلهای ردهبالا نیستند، یک پیشنهاد ویژه ارائه کرده است.
لوسید در ایمیلی به مشتریان خود از مدل جدید Pure تک دیفرانسیل بهعنوان یک نسخه بسیار مقرونبهصرفه و قابلاعتماد رونمایی کرد. این خودرو بهعنوان مدل پایه ایر پیشازاین در نوامبر سال ۲۰۲۲ در نمایشگاه لسآنجلس پردهبرداری شده بود. در آن زمان تنها مشخصات مدل AWD با پیشرانه دوموتوره ۴۸۰ اسبی فاش شده بود. ایر پیور RWD تک موتوره، ۴۰۶ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد که برای خودروهای در این رده معمولی به نظر میرسد. بااینحال شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر ادعایی تنها ۴.۴ ثانیه است که نسبت به مدل پیور دوموتوره با شتاب ۳.۸ ثانیه اندکی کندتر است. میزان برد خودرو مطابق استاندارد EPA حدود ۶۵۰ کیلومتر خواهد بود که بسیار قابلاحترام است؛ اما حتی نزدیک برد ۸۳۷ کیلومتری مدلهای ردهبالای لوسید ایر هم نیست.
هر دو مدل پیور تک و دوموتوره از بسته باتری دوربرد این شرکت با ۱۸ ماژول سود میبرند که به لطف معماری ۹۰۰ ولتی با کمک شارژر سریع ۲۵۰ کیلوواتی میتوان تنها در ۱۵ دقیقه شارژ به برد ۳۲۲ کیلومتر دست یافت. مشتریانی که تا آخر ماه ژوئن هم این خودرو را سفارش دهند از یک سال شارژ رایگان در ایستگاههای الکتریفای آمریکا بهره خواهند برد.
این خودرو با قیمت پایه ۸۷۴۰۰ دلار قابل خریداری خواهد بود که ۵۵۰۰ دلار از مدل دوموتوره ارزانتر است؛ بنابراین برای کسانی که در این رده قیمتی به همین مشخصات اکتفا میکنند میتواند گزینه خوبی باشد. مگر اینکه به قابلیت AWD نسخه دوموتوره نیاز داشته باشید. مدل دیفرانسیلعقب لوسید ایر با اینکه ارزانترین خودروی ساخت لوسید است اما نمیتواند از اعتبار مالیاتی خودروهای برقی در ایالات متحده استفاده کند؛ زیرا این اعتبار هدیه تنها به خودروهای با سقف قیمت ۵۵ هزار دلار تعلق میگیرد.
مهدی
۲۷ بهمن ۱۴۰۱این ماشین زیادی خوب و جذابه
A1
۲۷ بهمن ۱۴۰۱من به این شرکت ایمان دارم دوست دارم یه روز تجربش کنم به نظرم مدل پایش هم خوش قیمته هم مشخصات خیلی خوبی داره
ben
۲۷ بهمن ۱۴۰۱زیادی گرونه
new reventon
۲۷ بهمن ۱۴۰۱اگه اشتباه نکنم ارزش برند لوسید 50 بیلیون دلاره
سال 2019 عربستان 1.3 میلیارد دلار در لوسید سرمایه گذاری کرد و مالک 60 درصد لوسید شد.
چند وقت پیش هم 500 میلیون دلار سرمایه گذاری کرد.
چه سودی زدن به جیب
ali
۲۷ بهمن ۱۴۰۱باطریش چند کیلو واتی هست فک کنم ایر دریم ۱۳۰ بود با برد ۸۰۰ که خیلی عالی بودن
GMA
۲۷ بهمن ۱۴۰۱بسیار عالی، از رقبا سرتر و جذاب تره 👌
TESLA
۲۷ بهمن ۱۴۰۱استاد دقیقا میشه بگی کجاش از رقبا سر تر هست !!؟ تسلا مدل s long range با ۶۷۰ اسب بخار قدرت و چهارچرخ محرک همین قیمت هست یا پورشه تایکان base قیمت پایه حدود ۹۰ هزار دلار داره ، قیمت این لوسید حداکثر باید ۶۵ تا ۷۰ هزار باشه بیش تر از اون ارزش نداره
GMA
۲۷ بهمن ۱۴۰۱تسلا که از نظر لوکس بودن و طراحی قابل مقایسه نیست،تایکان هم بردش خیلی کمه و به اندازه لوسید جادار نیست، کمی چاشنی اسپرت داره…
مردیم از خوشی
۲۷ بهمن ۱۴۰۱هر چقدر هم خوب باشه
اما میگیم تسلا کیفیت خولی نداره ولی
چرا باید برقی شرکت های مثل بنز و بی ام و را ول کرد اینا خرید ؟
F
۲۷ بهمن ۱۴۰۱تخصص، دلیل رد کردن eqs و i7 هست.
همون طور که هیچ خودروی بنزینی رو به پورشه و بنز و بی ام و ترجیح نمیدهند، چون تخصص برند در درون سوز هست،
این برند هایی که گفتم حداقل پنج سال دیگه باید تجربه کسب کنن تا محصولات برقی شون به حد سلاطین بنزینی شون برسن و دوباره مثل الان که در دستهٔ بنزینی بازار رو در دست دارن بازار برقی ها رو هم مالک بشن.
پس فعلا از لوسید و ریویان لذت میبریم تا باز آلمانیا بیان بالا.😎
سوشیانت
۲۷ بهمن ۱۴۰۱به خاطر اینکه هنوز هیچ کدوم از خودروهای بنز و بی ام و پرفورمنس لوسید ایر سافایر رو ندارن شتاب صفرتاصد ۲ ثانیه و ۱۲۰۰ اسب بخار قدرت و حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت
Taha Malek
۲۷ بهمن ۱۴۰۱فوق العادس این شرکت بدجور منتظر suv و مدل های بعدیشم
sina
۲۷ بهمن ۱۴۰۱خیلی قشنگه ولی گرونه
❤BMW❤
۲۷ بهمن ۱۴۰۱خیلی خوبه ،
برقی لوکس آمریکایی یعنی این ، نه که تسلا (اگه به تسلا فن ها برنخوره)
نمیخوام بگم از تسلا بدم میاد و بده ولی خب این لوکس تر و جذاب تره واسم
Bmwgg6
۲۷ بهمن ۱۴۰۱نمیدونم چرا از طراحیش خوشم نمیاد
نه اینکه بدم بیاد ولی چراغای یه تیکه طراحیشون بیروحه مخصوصا تو برقی ها
MASOUD 0099
۲۷ بهمن ۱۴۰۱زیبا جذاب 🔥🔥
Tayk
۲۷ بهمن ۱۴۰۱لوسید و byd بهترین برقی سازا هستن .
حسین
۲۷ بهمن ۱۴۰۱چرا زیر کاپوت بعضی خودروهای برقی خالی
هست ولی بعضی دیگه پر از قطعه های
مختلف هست و شبیه به خودروهای بنزینی
هستند؟کسی میتونه جواب بده؟
رحیم
۲۷ بهمن ۱۴۰۱تکنولوژی بالاتر
بعضیا موتور کوچک و جمع و جور دارن با قدرت بالا
کیانوش
۲۷ بهمن ۱۴۰۱به نظر من برد هشتصد کیلومتری نیاز نیست کسی هشت ساعت پشتس. هم رانندکی نمیکه با این خودرو پس از نظر من بهترین گزینه میانگین چهارصد کیلومتر هست که با باتری پنجاه شصت کیلو وات هم امکان پذیره هم وزن باتری کم تره هم میشه کل ظرفیت باتری رو تو نهایتا نیم ساعت شارژ کرد و واسه اکثر کاربری ها هم کافیه خودروی ها شهری که بنظرم سیصد کیلومتر هم بسشونه هاچ بک های برقی من تو همین تهران که یکی از بزنگ ترین شهرای دنیاست فبلا اسنپ کار میکردم صبح تا غروب ته تهش دوییت کیلومتر میرفتم. ،پس به نظرم باتری بزرگاستفاده کردن واسه برد بیشتر. از پوپصد کیلومتر اشتباه محضه
علیرضا
۲۹ بهمن ۱۴۰۱از تسلا طراحی بهتری داره اما پرفورمنس قوی مثل تسلا نداره اگه ۲ دیفرانسیل بود خوب بود